quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je van de namen Hancko, Timber, Gnonto, Aouchiche er twee aankoopt doe je prima zaken lijkt me. Die Hancko-deal schijnt al vrij ver te zijn.
Dan is Feyenoord volgens @:zka nog bezig met een fysiek sterke spits (laat het god zegene de greep geen Stront Larsen zijn) en dan staat er al best een aardig team. Boëtius en Mulder zouden dan eventueel voor de breedte zijn (als ze überhaupt komen). En dan komt er vast nog wat.
Denk dat Slot hiermee wel wil starten maar vraag is een beetje hoeveel rendement je er voorin uithaalt. Achterste 6 posities vind ik best goed bezet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dit het uiteindelijk zou worden dan zou dat nog best aardig zijn.
Alleen eigenlijk moet Walemark wel in de basis, die kan je niet nog een seizoen laten banken.
Denk dat er wel financieel ruimte is voor drie van die namen, misschien wel alle vier als je Kökcü verkoopt. Die Hancko komt sowieso wel. Timber denk ik pas als Kökcü zou vertrekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je van de namen Hancko, Timber, Gnonto, Aouchiche er twee aankoopt doe je prima zaken lijkt me. Die Hancko-deal schijnt al vrij ver te zijn.
Dan is Feyenoord volgens @:zka nog bezig met een fysiek sterke spits (laat het god zegene de greep geen Stront Larsen zijn) en dan staat er al best een aardig team. Boëtius en Mulder zouden dan eventueel voor de breedte zijn (als ze überhaupt komen). En dan komt er vast nog wat.
Hm, dan ziet Slot echt niks in hem.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:12 schreef Caland het volgende:
Bassett naar Fortuna @:pistolero @:lokale_notabele
Fortuna is Feyenoord voorbij, op alle fronten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:12 schreef Caland het volgende:
Een soort onderhuur ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:12 schreef Caland het volgende:
Geen idee hoe dat zit, neem aan dat er wel een soort van toestemming gevraagd moet worden aan die Amerikaanse club of dat zij hem uiteindelijk echt verhuren.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fortuna is Feyenoord voorbij, op alle fronten.
Maar uhm, Feyenoord had hem toch helemaal niet definitief overgenomen maar enkel anderhalf gehuurd met optie tot koop? Dus nu gaan we een verhuurde speler verhuren of hoe moet ik dat lezen.
Sinds wanneer kun je een gehuurde speler doorverhuren?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:12 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat op Vi.nl.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een soort onderhuur ofzo?
Waar komt dit vandaan?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ng-weg-bij-feyenoordquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een soort onderhuur ofzo?
Waar komt dit vandaan?
Waarom, als hij het bij Fortuna goed doet lichten ze die optie tot koop en kan je hem meteen weer doorverkopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord gaat die koopoptie op Bassett natuurlijk nooit lichten. Kunnen ze die jongen niet gewoon naar huis laten gaan?
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
Doorverhuren mag niet meer sinds 1 juli dit jaar.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oorverhuurd%20worden.
Oh hij is 20, dan mag het nog wel.
Namen en rugnummers graag.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als mensen nou eens normaal op zijn posts zouden reageren, dat zou al veel schelen.
Ik kan zo een handvol figuren opnoemen die vele malen irritanter zijn en minder toevoegen aan het topic, maar goed.
Eens. Ik had eigenlijk verwacht dat we naast Dilrosun nog 1 á 2 aankopen (voor de basisefl) binnen hadden. Het duurt allemaal wel erg lang.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Ik geef het nog een weekje, maar dan mogen er echt hele ladingen aan spelers bij komen nu er weer 1 vertrekt. Dan ga ik zelfs in paniekstand (tot het eerstvolgende interview van Slot).
In het geval Basset zal het wel Boeitus als vervanger worden.
Klopt. Gewoon wachten tot augustus, de enige maand waarin Feyenoord echt kan doorpakken. Wat er nu staat (-LB) overleef je echt wel de eerste 3 speelrondes mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:30 schreef satecl het volgende:
Ik maak mij totaal geen zorgen en heb alle vertrouwen in de scouting van Feyenoord. Komen straks gewoon 4 spelers uit de hoge hoed.
je hebt nog tot 1 september, ik vind dat Feyenoord gezien de omstandigheden nog best snel handeltquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik had eigenlijk verwacht dat we naast Dilrosun nog 1 á 2 aankopen (voor de basisefl) binnen hadden. Het duurt allemaal wel erg lang.
Oja, dat lijkt me nu ook wel een zekerheidje inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:25 schreef Scrummie het volgende:
In het geval Basset zal het wel Boeitus als vervanger worden.
Sowieso komt de hele transfermarkt voor Nederlandse clubs vaak pas echt op gang in augustusquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt nog tot 1 september, ik vind dat Feyenoord gezien de omstandigheden nog best snel handelt
PL en Bundesliga starten hetzelfde weekend als NL, SerieA en La Liga een week later dus de kans dat het het dit jaar qua transfers wat sneller gaat is best groot.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Jullie hebben wel gelijk hoor, over die transferperiode, maar ik zou toch wel liever 1 linksback hebben en het liefst nog een aanvallende speler voor we tegen Vitesse spelen.
Dat zijn dus Hancko en Aouchiche, die moeten allebei wel volgende week definitief binnen zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Jullie hebben wel gelijk hoor, over die transferperiode, maar ik zou toch wel liever 1 linksback hebben en het liefst nog een aanvallende speler voor we tegen Vitesse spelen.
Als je Kökcü bedoelt; die heeft een lichte blessure.quote:
Soms kan je toch wel jaloers worden op zo'n Red Bull Salzburg. Die Brenden Aaronson en Bassett stonden allebei op een lijst van de grootste talenten uit de MLS. De ene is een jaar later voor 30 miljoen naar Leeds gegaan en de andere wordt doorverhuurd aan Fortuna.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:58 schreef aTypisch het volgende:
Bassett is maar een raar verhaal geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |