Frankrijk heeft er sowieso nog wat in reservequote:
Ben wel benieuwd waar Duk dat gezegd heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Een Wierd Dukje, is het.
[ afbeelding ]
Vloog relatief laag over een bekende aanvliegroute richting dld. Althans, dat was ik nog snel kon zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Frankrijk heeft er sowieso nog wat in reserve
het is het standaard rusland trol naratief. eerst massaal pro trump, toen massaal anti vaccinanties (ondanks dat trump zelf pro was), en nu massaal anti vs en pro rusland.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het principe van Za is dat vaccinaties en QR-codes bouwstenen van een dictatuur zijn en daarom heult hij/zij met een echte dictatuur. Bewondering voor een zogenaamd sterke man en een sterk volk omdat Za zelf al in zijn/haar broek plast bij de gedachte aan een stijging van de gasprijs.
Heeft Wierd Duk dit echt ooit gezegd? Wat een malloot. Zelfs als hij doelt op woke (wat inderdaad de vrije debatcultuur flink beperkt) is en was het in Rusland minstens zo ergquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Een Wierd Dukje, is het.
[ afbeelding ]
Half augustus komt het Ukrainse tegenoffensief en gaan we vuurwerk zienquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:52 schreef capricia het volgende:
Ukraine’s forces could beat the enemy in mechanized warfare, with tanks and accompanying infantry and artillery, just as Israel beat its Arab enemies in the 1967 Six-Day War and the 1973 Yom Kippur War. Neither Russia nor Ukraine has sufficient mechanized combat units to densely defend their vast fronts, which means in principle that either side should be vulnerable to rapid, hard-hitting mechanized attacks.
Ik hoor al vanaf april dat er een tegenoffensief komt vanuit Oekraïne. Lijkt meer een moraalboodschap steeds dan iets wat waarheid bezitquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:21 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Half augustus komt het Ukrainse tegenoffensief en gaan we vuurwerk zien
Sealioningquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:22 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik hoor al vanaf april dat er een tegenoffensief komt vanuit Oekraïne. Lijkt meer een moraalboodschap steeds dan iets wat waarheid bezit
geen idee boeit me eigenlijk niet. prima sancties om rusland het erg moeilijk te maken die steun ik volledig. maar rusland hoeft niet gelijk kapot, dus een weekje langer of korter maakt me niet uit. ik lees net hierboven dat rusland lonen gaat verlagen + oorlogs economie opzet, massaal gaat nationaliseren. Dus sancties doen precies wat ze meoten doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:18 schreef Za het volgende:
[..]
Dus we gaan in de EU volgens plan 11 augustus stoppen met de invoer van Russische kolen, en Duitsland op 1 augustus?
Oekraïners komen door westerse wapens in een steeds betere positie.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:21 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Half augustus komt het Ukrainse tegenoffensief en gaan we vuurwerk zien
Za, even iets anders. Wat vind jij van Rob de Wijk. Zijn professionele bijdragenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:23 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom toch doorgaan?
Straatcommando is duidelijk geweest.
Op welk tijdstip waar te kijken?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik lul er gewoon overheen maar misschien kan iemand dat ding wel op flightradar vinden mits de transponder aan staat.
Als die betere positie wordt bereikt door steeds achteruit te lopen heb je wel een punt. Zeg ik met weinig plezierquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oekraïners komen door westerse wapens in een steeds betere positie.
Vanaf dat moment is ook elke keer gezegd dat het keerpunt in augustus zal zijn. Dat de media nou eenmaal met click bait titels komt is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:22 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik hoor al vanaf april dat er een tegenoffensief komt vanuit Oekraïne. Lijkt meer een moraalboodschap steeds dan iets wat waarheid bezit
Ik snap het niet in deze contextquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:24 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Sealioning![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Sealioning
Is dat zo? Ik meen toch te herinneren dat het eerst eind mei was. Toen half juni. Juli heb ik dan weer niet gehoord maar nu dus augustusquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vanaf dat moment is ook elke keer gezegd dat het keerpunt in augustus zal zijn. Dat de media nou eenmaal met click bait titels komt is een ander verhaal.
Rond twaalven, half een gok ik zo, regio Arnhem.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zei iemand GROWLER?
[ afbeelding ]
https://www.parool.nl/wer(...)t-augustus~bf919091/quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:28 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik meen toch te herinneren dat het eerst eind mei was. Toen half juni. Juli heb ik dan weer niet gehoord maar nu dus augustus
Mijn posts worden hier verwijderd, ook al gaan ze niet tegen de forumregels in. Voor zover vvmu, lekker normale reacties verwijderen omdat ze een mod tegen staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:30 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het is gewoon cherrypicking van beide kanten. En doorr...
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:32 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Mijn posts worden hier verwijderd, ook al gaan ze niet tegen de forumregels in. Voor zover vvmu, lekker normale reacties verwijderen omdat ze een mod tegen staan.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ga geen juf spelen vandaag. Dank je
Fake news, de onoverwinnelijke Russen doorstaan deze sancties met twee vingers in de neus. Volgens de experts in dit topic lachen Russen hier alleen maar om.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:12 schreef luxerobots het volgende:
Weer een interessante analyse.
Lonen gaan omlaag in Rusland, terwijl hoge inflatie aanhoudt.
En hoewel Rusland veel geld verdient met gas en olie. Worden de exportmarkten kleiner, dus wanneer de situatie normaliseert, en de hoge olie- en gasprijzen weer wat omlaag gaan, dan heeft Rusland minder marktaandeel om geld mee te verdienen.
Overigens hebben ze in Rusland een wet die een oorlogseconomie op poten zet aangenomen. De Russische overheid kan van bedrijven eisen om oorlogsmateriaal te leveren, de overheid bepaalt dan hoeveel bedrijven leveren (en dwingt werknemers dus om meer te werken) en bepaalt tevens de prijs. Dit is ook behoorlijk schadelijk voor de economie, omdat deze bedrijven dan niet meer voor private partijen kunnen leveren.
Die sancties gaan we nog jaren, zo niet decennialang vol moeten houden. Die zullen ook gewoon in stand gehouden moeten worden wanneer Rusland zich onverhoopt terug mocht trekken uit Oekraïne.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
geen idee boeit me eigenlijk niet. prima sancties om rusland het erg moeilijk te maken die steun ik volledig. maar rusland hoeft niet gelijk kapot, dus een weekje langer of korter maakt me niet uit. ik lees net hierboven dat rusland lonen gaat verlagen + oorlogs economie opzet, massaal gaat nationaliseren. Dus sancties doen precies wat ze meoten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |