Iets soortgelijks vloog toevallig vandaag over. Kon het niet goed zien, maar het was geen Nederlands toestel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je hebt/had ook nog de EA-6 PROWLER
[ afbeelding ]
Ja meesterquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ga geen juf spelen vandaag. Dank je
Excuses in dat gevalquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
zijn retiredquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Iets soortgelijks vloog toevallig vandaag over. Kon het niet goed zien, maar het was geen Nederlands toestel.
Was slanker en langer, wel redelijk vergelijkbaar silhouetquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn retired
jammer dat je geen foto hebt want ik kan me verder niets bedenken wat erop lijkt
[ afbeelding ]
?
Haal die achterlijke russische staatspropaganda van Za dan ook wegquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
prima toch, rusland is de bedreiging voor europa en het vrije westen. SA is een bedreiging voor Jemen (wat een proxy oorlog van iran en rusland is).quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:00 schreef Za het volgende:
[..]
Vind je Ronald?
Moeten we geen principes hebben voor wat betreft de mensenrechten in de landen waar we onze fossiele brandstof willen gaan betrekken?
Stenigingen, onthoofdingen, vrouwen onderdrukking, doodstraf op homoseksualiteit, in oorlog met en het bombarderen van Jemen.
Maar dat geeft allemaal niets?
Het principe van Za is dat vaccinaties en QR-codes bouwstenen van een dictatuur zijn en daarom heult hij/zij met een echte dictatuur. Bewondering voor een zogenaamd sterke man en een sterk volk omdat Za zelf al in zijn/haar broek plast bij de gedachte aan een stijging van de gasprijs.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, jij hebt geen principes.
Daarom ben jij niet een goede partij om daar mee te gaan schermen.
de F-4 is nog ouderquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn retired
jammer dat je geen foto hebt want ik kan me verder niets bedenken wat erop lijkt
[ afbeelding ]
?
Zijn die niet ook overal uit dienst inmiddels?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:08 schreef sp3c het volgende:
anders zeg ik Harrier qua silhouet maar das niet zo bijzonder
Zo te lezen zijn die hier en daar nog in gebruik:quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zijn die niet ook overal uit dienst inmiddels?
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Was slanker en langer, wel redelijk vergelijkbaar silhouet
quote:
Turkije heeft ze nog voor verkeninngenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zijn die niet ook overal uit dienst inmiddels?
Het lijkt me sterk dat je die hier hebt zien vliegenquote:
Die ken ik nog van RAF Brüggen waar ik als menneke geregeld aan het hek stond te kijken.quote:
Leek er toch verdomd veel op. Al het andere was het zeker niet, Nederlands al helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je die hier hebt zien vliegen
Was het niet gewoon een jsf?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Leek er toch verdomd veel op.
Haha nee man, die herken je wel. Het was qua silhouet iets "ouders"quote:
Dus we gaan in de EU volgens plan 11 augustus stoppen met de invoer van Russische kolen, en Duitsland op 1 augustus?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:08 schreef Korenfok het volgende:
wij vinden gewoon dat rusland geen macht hoeft te hebben en zeker niet door ons gefinancieerd.
Een Wierd Dukje, is het.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Haal die achterlijke russische staatspropaganda van Za dan ook weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |