Eerste paar alinea's en je leest al meteen dat dit stuk geschreven is vanuit de gedachte dat de oorlog snel voorbij moet zijn en de banden met Rusland en Poetin snel hersteld moeten worden. Het was op 24 februari al meteen duidelijk dat dit het begin van een nieuwe, langdurige koude oorlog met Rusland is. Iedere "expert" die dat niet inziet is ofwel kinderlijk na๏ef of toch niet zo'n expert als hij of zij pretendeert te zijn...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Begon redelijk genuanceerd, maar het werd gaandeweg duidelijk dat het naar de gewenste uitkomst redeneren is.
Ik zie die dames lopen op de afbeelding in deze tweet, en denk ze zien er niet uit alsof ze gebukt gaan onder een dictatoriaal bewind.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:26 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwt of ze het voor elkaar krijgen dat de koffie nog smeriger wordt dan van Starbucks zelf.
is nu je argument.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:43 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zie die dames lopen op de afbeelding in deze tweet, en denk ze zien er niet uit alsof ze gebukt gaan onder een dictatoriaal bewind.
De vrouwen zijn toch een klein beetje minder vrij daar waar men nu extra olie wil gaan betrekken. Een vergelijking, de bovenste is Rusland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent echt een simpel iemand.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:43 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zie die dames lopen op de afbeelding in deze tweet, en denk ze zien er niet uit alsof ze gebukt gaan onder een dictatoriaal bewind.
De vrouwen zijn toch een klein beetje minder vrij daar waar men nu extra olie wil gaan betrekken. Een vergelijking, de bovenste is Rusland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, echt goeden argumentatie johquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:43 schreef Za het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, zo ontzettend vrij zijn ze, Za:quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:43 schreef Za het volgende:
Zei iemand GROWLER?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Growler moeten ze hebben, GROWLER!!!
of Prowler
[ afbeelding ]
Jeetje, je bent nog dommer dan ik eerder dacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:43 schreef Za het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Growler is toch dat EW ding?quote:
Denk dat UA meer heeft aan een vliegtuig dat daadwerkelijk klappen uit kan delen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zei iemand GROWLER?
[ afbeelding ]
jaquote:
ze moeten eerst de luchtverdediging platslaan, kunnen die drones weer hun dingetje doenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk dat UA meer heeft aan een vliegtuig dat daadwerkelijk klappen uit kan delen.
Die beelden heb ik ook uit Amsterdam, erger nog.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kijk, zo ontzettend vrij zijn ze, Za:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je er nog meer?
Google heeft er letterlijk 1000en op voorraad.
Dus ze zijn in rus vrijer dan dat ze in adam zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:56 schreef Za het volgende:
[..]
Die beelden heb ik ook uit Amsterdam, erger nog.
Shit, dan woon ik toch in de verkeerde stad. Elke dag die verschrikkelijke onderdrukking in Amsterdamquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus ze zijn in rus vrijer dan dat ze in adam zijn?
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:56 schreef Za het volgende:
[..]
Die beelden heb ik ook uit Amsterdam, erger nog.
Vind je Ronald?quote:
Je bent me echt net voor.....quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, jij hebt geen principes.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:00 schreef Za het volgende:
Moeten we geen principes hebben voor wat betreft de mensenrechten in de landen waar we onze fossiele brandstof willen gaan betrekken?
Niet heel veel anders dan Rusland dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:00 schreef Za het volgende:
[..]
Vind je Ronald?
Moeten we geen principes hebben voor wat betreft de mensenrechten in de landen waar we onze fossiele brandstof willen gaan betrekken?
Stenigingen, onthoofdingen, vrouwen onderdrukking, doodstraf op homoseksualiteit, in oorlog met en het bombarderen van Jemen.
Maar dat geeft allemaal niets?
Ze lijken wel keihard te lachenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kijk, zo ontzettend vrij zijn ze, Za:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je er nog meer?
Google heeft er letterlijk 1000en op voorraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |