abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208746370
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 11:43 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik ken weinig plekken die je zelfs buiten de stad liever met de auto zou willen bezoeken, de tram/bus gaat letterlijk soms het bos in.
Kommt drauf an :P

Kom vaak in Köpenick en de tramritjes daar in de bossen zijn O+
pi_208746451
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2023 11:44 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Kommt drauf an :P

Kom vaak in Köpenick en de tramritjes daar in de bossen zijn O+
Ja, vorige keer nog naar eindpunt van tram 62 gereden en daar via de Dahme en het bos naar de Muggelturm geklommen. Aan de andere kant naar beneden gelopen en daar stap je zo weer op de bus.

Persoonlijk favoriete wandeling is uitstappen bij Bahnhof Ferch-Lienewitz, via Aussichtsturm Wietkiekenberg (gratis, geweldig uitzicht) en Caputh naar station Potsdam Pirschheide (lelijkste station van Duitsland 8-) ).
pi_208746607
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 11:43 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik ken weinig plekken die je zelfs buiten de stad liever met de auto zou willen bezoeken, de tram/bus gaat letterlijk soms het bos in.
Urbexlocaties, zoals de dingen die je kunt bezoeken via go2know. Auto lijkt me dan handiger.
  Moderator woensdag 12 april 2023 @ 11:58:58 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208746621
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 11:49 schreef Jeroboam het volgende:

station Potsdam Pirschheide (lelijkste station van Duitsland 8-) ).
Nog erger dan Mühlheim Eichbaum? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208746752
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 11:58 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Urbexlocaties, zoals de dingen die je kunt bezoeken via go2know. Auto lijkt me dan handiger.
Zo, die vragen best veel geld voor een "unieke" Urbex ervaring zeg.
  Moderator woensdag 12 april 2023 @ 12:15:51 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208746863
Ziet er wel gruwelijk uit @Jeroboam
Dank voor de tip _O_

Mäusebunker is ook bruut.

Misschien eens een fototripje van maken, want er is wel meer van die lelijkheid te vinden :9
pi_208747185
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2023 12:15 schreef derLudolf het volgende:
Ziet er wel gruwelijk uit @:Jeroboam
Dank voor de tip _O_

Mäusebunker is ook bruut.

Misschien eens een fototripje van maken, want er is wel meer van die lelijkheid te vinden :9
Andere tip qua urbex is Berliner Unterwelten. Zij doen ook tours door hele gave locaties, maar het nadeel is dat je geen foto's mag maken.

Bestaat de Mausebunker überhaupt nog? Zou gesloopt worden. Sowieso is die alleen van buiten te bekijken, toch?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2023 12:43:03 ]
  Moderator woensdag 12 april 2023 @ 13:20:44 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_208747668
Ik ga in juni 6 dagen naar Berlijn voor mijn studie *O* De bijeenkomsten vinden plaats op de Kurfürstendamm dus ik heb een hotel in de buurt geboekt (ter hoogte van de Zoo). Niet mijn ideale plek in Berlijn, doe mij maar liever Prenzlauerberg of Kreuzberg :+ Maar goed, ook wel eens leuk om het "westen" te verkennen. Iemand nog tips, met name restaurants en places to be in de omgeving? Ik ben een keer of 10 in Berlijn geweest dus dingen als KaDeWe en Gedächtniskirche ken ik wel ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_208747862
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 13:20 schreef MaJo het volgende:
Ik ga in juni 6 dagen naar Berlijn voor mijn studie *O* De bijeenkomsten vinden plaats op de Kurfürstendamm dus ik heb een hotel in de buurt geboekt (ter hoogte van de Zoo). Niet mijn ideale plek in Berlijn, doe mij maar liever Prenzlauerberg of Kreuzberg :+ Maar goed, ook wel eens leuk om het "westen" te verkennen. Iemand nog tips, met name restaurants en places to be in de omgeving? Ik ben een keer of 10 in Berlijn geweest dus dingen als KaDeWe en Gedächtniskirche ken ik wel ;)
https://pequena-habana.de
https://salut-berlin.de/ (ok geen eten maar toch)
https://goo.gl/maps/aKG6sfckf8nN6dsbA (ok ook geen eten)
https://www.margaschoeller.de/ (toffe boekwinkel)

De rest van mijn suggesties zijn ergens anders. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 12 april 2023 @ 15:32:11 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_208749067
quote:
2s.gif Op woensdag 12 april 2023 13:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]
https://pequena-habana.de
https://salut-berlin.de/ (ok geen eten maar toch)
https://goo.gl/maps/aKG6sfckf8nN6dsbA (ok ook geen eten)
https://www.margaschoeller.de/ (toffe boekwinkel)

De rest van mijn suggesties zijn ergens anders. :+
Oeh drinken en winkels zijn zeer zeker ook aan te raden :9

Mijn hotel zit ook vlakbij de homobuurt Schöneberg, ben ik ook benieuwd naar! Sterker nog, ik zit in een gay hotel _O- O+

Ga je mee? Er zijn nog plekken! *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_208749455
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 15:32 schreef MaJo het volgende:

[..]
Oeh drinken en winkels zijn zeer zeker ook aan te raden :9

Mijn hotel zit ook vlakbij de homobuurt Schöneberg, ben ik ook benieuwd naar! Sterker nog, ik zit in een gay hotel _O- O+

Ga je mee? Er zijn nog plekken! *O*
Graaaaaaaaaaaag. Mijn laatste keer Berlijn is alweer veel te lang geleden, maar ik kan waarschijnlijk toch niet als jij weg gaat. :{
  Moderator woensdag 12 april 2023 @ 16:08:15 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_208749493
quote:
2s.gif Op woensdag 12 april 2023 16:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Graaaaaaaaaaaag. Mijn laatste keer Berlijn is alweer veel te lang geleden, maar ik kan waarschijnlijk toch niet als jij weg gaat. :{
18 - 24 juni en dus voor studiepunten hè? Of ben je ermee gestopt?
pi_208749532
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 16:08 schreef MaJo het volgende:

[..]
18 - 24 juni en dus voor studiepunten hè? Of ben je ermee gestopt?
Al uh jaren. :')
  Moderator woensdag 12 april 2023 @ 16:40:26 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_208749830
quote:
2s.gif Op woensdag 12 april 2023 16:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Al uh jaren. :')
Ik twijfelde al :')
  Moderator woensdag 12 april 2023 @ 19:01:22 #215
225562 crew  Speedfight
pi_208751607
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 22:14 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]
Vooral ook de wijk er om heen is iets waar het DDR achtige sfeertje nog hangt, het is niet bepaald het meest doorsnee toeristische plek van Berlijn. We zijn er jaren terug eens geweest.

Als je interesse hebt in geschiedenis zeker een aanrader om te doen.

[ afbeelding ]
Ook thanks voor deze tip, gaan we heen O+
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_208759899
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 22:14 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]
Vooral ook de wijk er om heen is iets waar het DDR achtige sfeertje nog hangt, het is niet bepaald het meest doorsnee toeristische plek van Berlijn. We zijn er jaren terug eens geweest.

Als je interesse hebt in geschiedenis zeker een aanrader om te doen.

[ afbeelding ]
Hmm interessante optie. Ik ga in juni voor de 9e keer naar Berlijn en heb wel behoefte aan wat minder 'doorsnee' plekken :)
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator donderdag 13 april 2023 @ 18:41:41 #217
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_208761344
quote:
17s.gif Op woensdag 12 april 2023 19:01 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ook thanks voor deze tip, gaan we heen O+
@StarGazer

Als je met de auto reist is het wel leuk om bij Gedenkstatte Deutsche Teilung - Marienborg langs de snelweg even te stoppen en de beentjes te strekken.

quote:
De Grensovergang Helmstedt-Marienborn was tijdens de deling van Duitsland vanwege zijn geografische ligging de grootste en belangrijkste grensovergang in de Duits-Duitse grens. De korte route (170 km) over land van de Bondsrepubliek Duitsland (West-Duitsland) naar de enclave West-Berlijn liep via deze grenspost.
  Moderator zaterdag 15 april 2023 @ 08:36:06 #218
225562 crew  Speedfight
pi_208777264
Nou we hebben alleen maar regen, echt non-stop en dat gooit wel wat plannen letterlijk in t water.
T Joods museum was gaaf, echt wel een belevenis. Gisteravond in technoclub Mein Hause Am See beland, jong publiek maar wel leuk.
Het Neues museum vond ik ook indrukwekkend.

Iemand nog een aanrader voor de beste curryworst? :P
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator zaterdag 15 april 2023 @ 10:21:07 #219
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208778054
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2023 08:36 schreef Speedfight het volgende:
Nou we hebben alleen maar regen, echt non-stop en dat gooit wel wat plannen letterlijk in t water.
T Joods museum was gaaf, echt wel een belevenis. Gisteravond in technoclub Mein Hause Am See beland, jong publiek maar wel leuk.

In de Eifel is het prachtig weer :P
pi_208784898
quote:

Curry 36 :Y
pi_208807890
quote:

Curry & More (vlakbij Alexanderplatz) krijgt hele positieve waarderingen, bijv. een 4,8 op Google Reviews.

Ik heb het geprobeerd, maar denk dat het gewoon niet mijn ding is. Vond het nogal ranzig, vet. Zal aan mij liggen, want de reviews zijn dus wel heel gunstig.
  Moderator dinsdag 18 april 2023 @ 06:34:10 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208808872
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 22:57 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Curry & More (vlakbij Alexanderplatz) krijgt hele positieve waarderingen, bijv. een 4,8 op Google Reviews.

Ik heb het geprobeerd, maar denk dat het gewoon niet mijn ding is. Vond het nogal ranzig, vet. Zal aan mij liggen, want de reviews zijn dus wel heel gunstig.
Alexanderplatz, veel toeristen dus waarschijnlijk en meer bezig met de beleving dan de smaak zelf? ;)
pi_208810564
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 06:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Alexanderplatz, veel toeristen dus waarschijnlijk en meer bezig met de beleving dan de smaak zelf? ;)
Denk dat dat nogal meevalt. Het is wel vlakbij Alexanderplatz, maar niet op een plek waar je toevallig komt. De beleving op die locatie is ook niet echt een attractie.
pi_209014806
Wij hebben de Berlijn plannen even in de ijskast moeten zetten, maar zodra het weer kan gaan we zeker een tripje plannen! *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  Moderator maandag 15 mei 2023 @ 20:43:09 #225
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_209167213
Berlijn is de volgende stad die ik graag wil bezoeken.

Aangezien de dieselprijzen wat weer gezakt zijn vergeleken met vorig jaar. Lijkt de auto misschien wel de goedkoopste en meest confortabele optie.

Ik woon in België en het is ongeveer een grote 7 uur rijden vanuit mijn woonplaats.

Ik doe het wellicht in 2 delen met een tussenstop in Keulen.

Heeft er iemand tips voor een goed verblijf? een persoonlijke ervaring ofzo ? Ik ben opzoek naar een hotel/airbnb/b&b aan het rand van de stad. waar je je auto gratis/of tegen een kleine vergoeding kwijt kan.

En van daaruit heel gemakkelijk met de openbaar vervoer het stadscentrum in kan :@
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 15 mei 2023 @ 21:12:03 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209167588
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Berlijn is de volgende stad die ik graag wil bezoeken.

Aangezien de dieselprijzen wat weer gezakt zijn vergeleken met vorig jaar. Lijkt de auto misschien wel de goedkoopste en meest confortabele optie.

Ik woon in België en het is ongeveer een grote 7 uur rijden vanuit mijn woonplaats.

Ik doe het wellicht in 2 delen met een tussenstop in Keulen.

Heeft er iemand tips voor een goed verblijf? een persoonlijke ervaring ofzo ? Ik ben opzoek naar een hotel/airbnb/b&b aan het rand van de stad. waar je je auto gratis/of tegen een kleine vergoeding kwijt kan.

En van daaruit heel gemakkelijk met de openbaar vervoer het stadscentrum in kan :@
Als je op tijd boekt ga je voor een paar tientjes eerste klas naar Berlijn. Misschien kun je nog wel iets goedkoper als je met de auto gaat, maar ja, de goedkopere hotels zullen geen gratis parkeergelegenheid hebben. En zit je aan de rand van de stad, dan zul je elke dag veel tijd kwijt zijn aan om met OV naar het centrum te gaan.

Ik vind een hotel ergens vlakbij een station van lijn U5 ideaal.
Ik zag overigens een paar jaar terug spandoeken hangen dat je voor ¤25/dag bij het Ostbahnhof kon parkeren. Als je niet al te lang gaat, is dat nog te overzien.
  Moderator maandag 15 mei 2023 @ 21:22:43 #227
Belg
pi_209167752
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2023 21:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als je op tijd boekt ga je voor een paar tientjes eerste klas naar Berlijn. Misschien kun je nog wel iets goedkoper als je met de auto gaat, maar ja, de goedkopere hotels zullen geen gratis parkeergelegenheid hebben. En zit je aan de rand van de stad, dan zul je elke dag veel tijd kwijt zijn aan om met OV naar het centrum te gaan.

Ik vind een hotel ergens vlakbij een station van lijn U5 ideaal.
Ik zag overigens een paar jaar terug spandoeken hangen dat je voor ¤25/dag bij het Ostbahnhof kon parkeren. Als je niet al te lang gaat, is dat nog te overzien.
Bedankt voor de tips.

De optie om met de ICE te gaan naar berlijn ligt ook nog open.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 15 mei 2023 @ 21:58:03 #228
Belg
pi_209168157
Plannen beetje veranderd.

Ik zal met de trein gaan. En is het een goed idee om in de buurt van tierpark te overnachten. lekker dicht bij een u5 lijn. Kan ik in de ochtend daar ook een rondje lopen/hardlopen.

Of is dat te ver weg van het centrum?
pi_209168180
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Plannen beetje veranderd.

Ik zal met de trein gaan. En is het een goed idee om in de buurt van tierpark te overnachten. lekker dicht bij een u5 lijn. Kan ik in de ochtend daar ook een rondje lopen/hardlopen.

Of is dat te ver weg van het centrum?
Bedoel je niet Tiergarten? Dat is letterlijk het centrum. Tierpark zit ook aan de U5 maar is flink uit het centrum en je gaat niet elke dag een kaartje kopen voor de dierentuin om een rondje te rennen denk ik.
  maandag 15 mei 2023 @ 22:07:13 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_209168249
Nog minder dan 3 weken *O*
/telt af
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 15 mei 2023 @ 22:16:23 #231
Belg
pi_209168337
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 22:00 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Bedoel je niet Tiergarten? Dat is letterlijk het centrum. Tierpark zit ook aan de U5 maar is flink uit het centrum en je gaat niet elke dag een kaartje kopen voor de dierentuin om een rondje te rennen denk ik.
Oh dacht dat een gewone park was beetje zoals centralpark in NY. Maar maakt niet uit, het belangrijkste dat ik aan een u5 lijn zit.

Stadspark lichtenberg is ook een optie. Iets dichter bij het centrum. Maar blijkbaar is het daar niet zo veilig.
pi_209168379
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Oh dacht dat een gewone park was beetje zoals centralpark in NY. Maar maakt niet uit, het belangrijkste dat ik aan een u5 lijn zit.

Stadspark lichtenberg is ook een optie. Iets dichter bij het centrum. Maar blijkbaar is het daar niet zo veilig.
Niks mis met Lichtenberg
  woensdag 17 mei 2023 @ 21:06:56 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_209189640
Nog iets meer dan 2 weken *O*

Ik heb er duidelijk echt zin in :D :@
pi_209193427
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 22:20 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Niks mis met Lichtenberg
Ben de vorige keer verder gegaan met de metro en uitgestapt in Marzahn hellersdorf. Had daar ook niet het gevoel dat het onveilig was ofzo. Gartens der Welt is wel een aanrader om daar te bezoeken, met de skilift door dat grote park heen met uitzicht over de stad.....was leuk. En dan zie je hoe groot Berlijn is en hoe ver het nog verder gaat naar het Oosten.

Het meest onveilig heb ik mij doorgaans eigenlijk in de contreien van Neu Köln en Kreuzberg gevoeld, maar dat was dan ook snachts en eigenlijk gebeurde er helemaal niet zoveel.
pi_209496594
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog iets meer dan 2 weken *O*

Ik heb er duidelijk echt zin in :D :@
En, hoe was het?

Als ik er volgend jaar ben ook maar een club meepikken. Geen idee welke nog, Berghain is de bekendste uiteraard, en hoor verhalen over Watergate en Tresor, en dat je niet moet verwachten dat je overal met je sneakers binnen komt. :D Neig wel naar wat meer underground / rauw / graffiti qua setting. Zal deze topicreeks wel eens doornemen, maar als er tips zijn, hoor ik het ook wel hier. :)
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 11:17:41 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_209496871
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 10:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
En, hoe was het?

Als ik er volgend jaar ben ook maar een club meepikken. Geen idee welke nog, Berghain is de bekendste uiteraard, en hoor verhalen over Watergate en Tresor, en dat je niet moet verwachten dat je overal met je sneakers binnen komt. :D Neig wel naar wat meer underground / rauw / graffiti qua setting. Zal deze topicreeks wel eens doornemen, maar als er tips zijn, hoor ik het ook wel hier. :)
Het was fantastisch! Alleen een beetje warm :%
Veel gezien, veel gedaan, toffe stad! ^O^
  maandag 26 juni 2023 @ 12:41:20 #237
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_209653129
Ik wil een hotelovernachting bij Premier Inn Wilmersdorf boeken, maar bij de betaling krijg ik de volgende foutmelding: "Sorry, we cannot complete your booking. Please try again later". Weet iemand wat er aan de hand is?
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  maandag 26 juni 2023 @ 12:46:14 #238
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209653192
Ze willen geen wappen hebben :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209657475
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 12:41 schreef Erno-BE het volgende:
Ik wil een hotelovernachting bij Premier Inn Wilmersdorf boeken, maar bij de betaling krijg ik de volgende foutmelding: "Sorry, we cannot complete your booking. Please try again later". Weet iemand wat er aan de hand is?
Uhhh. Dat kan van alles zijn natuurlijk. Heb je al… je weet wel… contact gezocht met het hotel of je bank? Je weet wel; de daadwerkelijke partijen die je kunnen helpen..
  dinsdag 11 juli 2023 @ 17:15:22 #240
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_209854323
ik ga van de 20ste t/m de 27ste naar Berlijn
Iemand toevallig daar? of tips
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_209856689
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh dacht dat een gewone park was beetje zoals centralpark in NY.
Dat is Tiergarten dan ook, maar niet Tierpark. Da's diep in het oosten hier.

Snap de verwarring :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 11-07-2023 20:48:45 ]
pi_209884434
weet iemand leuke speciale restaurants of barretjes in berlijn O+ ?

op een speciale plek, een bijzondere keuken, goeie cocktails, dat soort dingen.

we gaan op pad zonder de kinderen *O* dus er moet genoten worden O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_209884633
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:

Is er een bepaald budget? Ik bedoel, is iets als Cookies Cream een optie?
pi_209884821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:16 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
kan best een keer qua budget, maar qua reserveren te laat ben ik bang -O-
(we gaan over n maand)
  vrijdag 14 juli 2023 @ 20:45:18 #245
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_209896143
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:16 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
ze hebben nog plek :D *O*
pi_209896176
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 20:45 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
ze hebben nog plek :D *O*
Tof! Laat je weten hoe het was?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2023 20:47:04 ]
  Moderator zaterdag 15 juli 2023 @ 11:33:29 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_209901249
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:

In welke wijk zitten jullie? Ik zat vorige maand een week in Schönfeld/KuDamm dus ik ben aardig wat uit lunchen/eten geweest.
  zaterdag 15 juli 2023 @ 16:51:01 #248
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_209904516
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 11:33 schreef MaJo het volgende:

[..]
In welke wijk zitten jullie? Ik zat vorige maand een week in Schönfeld/KuDamm dus ik ben aardig wat uit lunchen/eten geweest.
mitte O+ bij friedrichstrasse maar we kunnen alle kanten op met het ov *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door littledrummergirl op 15-07-2023 16:56:58 ]
pi_209934304
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 11:33 schreef MaJo het volgende:

[..]
Schöneberg hoop ik 😉
pi_209934360
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
mitte O+ bij friedrichstrasse maar we kunnen alle kanten op met het ov *O*
Het ligt er een een beetje aan wat je zoekt maar wij vinden bv der goldene Hahn, Volt, Richard, Lokal altijd geslaagd. Wel wat duurder voor Berlin Standards.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')