abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206232442
Musk heeft geen keuze.

Nou ja, hij kan het koersverschil als pschadevergoeding betalen. Dan is hij slechts 20 miljard of zo kwijt. Maar zit hij niet met Twitter opgescheept.
pi_206232465
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:42 schreef Ulx het volgende:
Musk heeft geen keuze.

Nou ja, hij kan het koersverschil als pschadevergoeding betalen. Dan is hij slechts 20 miljard of zo kwijt. Maar zit hij niet met Twitter opgescheept.
Daar hoeft twitter niet akkoord mee te gaan neem ik aan... twitter wil gewoon de boel verkopen. Musk zit er idd aan vast. Twitter zal de verkoop van twitter aantrekkelijker vinden dan het verschil in koers en prijs waarvoor overeengekomen is.

Musk is gewoon de sjaak in deze. Slechte timing. Maar ja, wie weet maakt ie er iets groots van. Tesla en spacex, starlink sattelieten etc is ook bizar grandioos imo.
pi_206232476
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:53 schreef SOG het volgende:

[..]
Daar hoeft twitter niet akkoord mee te gaan neem ik aan... twitter wil gewoon de boel verkopen. Musk zit er idd aan vast. Twitter zal de verkoop van twitter aantrekkelijker vinden dan het verschil in koers en prijs waarvoor overeengekomen is.

Musk is gewoon de sjaak in deze. Slechte timing. Maar ja, wie weet maakt ie er iets groots van. Tesla en spacex, starlink sattelieten etc is ook bizar grandioos imo.
Ik zou hem keihard laten vallen, Musk in een engnek en iedereen met een beetje mensenkennis weet dat.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206232495
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:53 schreef SOG het volgende:

[..]

Hoeft niet. Als je als aandeelhouder miljoenen kunt krijgen en je aandelen hou je ook nog heb je een prima deal.
Ook goed voor Musk, want die moet dan minder betalen. Maar ook slecht voor hem want hij heeft dat geld gewoon weggegooid en Tesla in waarde doen dalen. Voor niks.
pi_206233299
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 02:09 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoeft niet. Als je als aandeelhouder miljoenen kunt krijgen en je aandelen hou je ook nog heb je een prima deal.
Ook goed voor Musk, want die moet dan minder betalen. Maar ook slecht voor hem want hij heeft dat geld gewoon weggegooid en Tesla in waarde doen dalen. Voor niks.
Ik zou zeggen, kijk eens naar de financiele cijfers van twitter.

Als je 54.20 kan krijgen voor iets wat bij wijze van spreken een tientje waard is, dan ga je niet akkoord met (54.20 min aandelenprijs). Bovendien is de aandelenprijs nu gewaardeerd op het feit dat de koop doorgaat. Als de koop niet doorgaat zakt de koers als een plumpudding in elkaar.
pi_206234523
Is Elon een Trump aanhanger???
speak only if it improves the silence.
pi_206238832
En het circus gaat door, zoals ik al eerder postte lijkt het nu inderdaad het geval dat Twitter Musk niet vertrouwt en geen zin heeft om het proces stop te zetten:

quote:
Elon Musk can’t be trusted to complete merger, Twitter tells judge

Twitter says there's a financing problem and that Musk won't commit to closing date.

Elon Musk's latest promise to buy Twitter can't be trusted, the company told a Delaware Court of Chancery judge yesterday.

"Now, on the eve of trial, Defendants declare they intend to close after all. 'Trust us,' they say, 'we mean it this time,' and so they ask to be relieved from a reckoning on the merits," Twitter wrote in a filing that opposed Musk's motion to stay the trial. "To justify that relief, they propose an order that allows them an indefinite time to close on the basis of a conditional withdrawal of their unlawful notices of termination coupled with an explicit reservation of all 'claims and defenses in the event a closing does not occur.' Defendants' proposal is an invitation to further mischief and delay."

While Musk told the court that debt financing needed to complete the purchase is on track, Twitter's filing said there is a problem:

Just this morning, a corporate representative for one of the lending banks testified that Mr. Musk has yet to send them a borrowing notice and has not otherwise communicated to them that he intends to close the transaction, let alone on any particular timeline. The bank further testified that the main task necessary to close the deal—memorializing the debt financing—could have happened in July but didn't because Mr. Musk purported to terminate the deal.

Judge Kathaleen McCormick granted Musk's motion for a stay yesterday, preventing the trial from beginning on October 17 as scheduled. But she seems to have taken Twitter's concerns into account because McCormick's grant of the stay does not give Musk "an indefinite time to close." If Musk doesn't complete the purchase of Twitter by October 28, a new trial would be scheduled for November.

"This action is stayed until 5 p.m. on October 28, 2022, to permit the parties to close on the transaction. If the transaction does not close by 5 p.m. on October 28, 2022, the parties are instructed to contact me by email that evening to obtain November 2022 trial dates," McCormick wrote.

https://arstechnica.com/t(...)twitter-tells-judge/
Wordt vervolgd.... *)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2022 19:16:48 ]
pi_206239387
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:37 schreef TjjWester het volgende:
Ja. Verder is zijn grootste zorg het punt dat de Dems de hyperrijken belasting willen laten betalen. Op die manier zou hij over 239.000 jaar in de financiële problemen kunnen komen.
  Vis een optie? zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:48:02 #109
70532 loveli
N
pi_206245933
twitter
crap in = crap out
pi_206250560
twitter

Wat een idioot.
pi_206250855
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 19:20 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Wat een idioot.
Wat denkt hij dat hij aan het doen is? Lijkt echt compleet de weg kwijt te zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:19:46 #112
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206251162
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:37 schreef TjjWester het volgende:
Hij heeft een keer geslijmd bij Trump voor subsidies. Maar volgens mij is het gewoon een politiek onbenul.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206255415
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:48 schreef loveli het volgende:
[ twitter ]
Incorrect. Twitter wil wel verkopen maar vertrouwt Musk niet omdat hij nog geen enkele poging gedaan heeft om de financiering af te wikkelen met de banken die dat zouden verzorgen. Een bedrag van 44 miljard kan je niet even pinnen.

Twitter wil dus een rechterlijke uitspraak om Musk te dwingen te koop af te ronden en einde maken aan de spelletjes van Musk.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2022 00:34:12 ]
pi_206255451
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 00:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Incorrect. Twitter wil wel verkopen maar vertrouwt Musk niet omdat hij nog geen enkele poging gedaan heeft om de financiering af te wikkelen met de banken die dat zouden verzorgen. Een bedrag van 44 miljard kan je niet even pinnen.

Twitter wil dus een rechterlijke uitspraak om Musk te dwingen te koop af te ronden en einde maken aan de spelletjes van Musk.
Inderdaad, het ging meer van:
quote:
Elon wanted to buy.
Twitter didn't want to sell.
Then Twitter wanted to sell and Elon agreed to buy
Then Elon didn't want to buy.
Then Twitter sued Elon to buy.
Then Elon wanted to buy.
And Twitter kept suing Elon to buy because he showed to be unreliable
pi_206316991
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Vis een optie? maandag 17 oktober 2022 @ 15:32:05 #116
70532 loveli
N
pi_206353034
Intussen in mediaplatformland:

twitter
crap in = crap out
pi_206353294
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 15:32 schreef loveli het volgende:

[ twitter ]
Die zit weer even in een manische periode waarschijnlijk
  Vis een optie? maandag 17 oktober 2022 @ 16:01:46 #118
70532 loveli
N
pi_206353315
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 15:59 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Die zit weer even in een manische periode waarschijnlijk
Z'n bank heeft hem gecanceld.
crap in = crap out
pi_206353833
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 00:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En Musk wil dat waarschijnlijk niet omdat er dan waarschijnlijk nog wat andere informatie naar in de openbaarheid komt. Zaken die hij liever niet publiek ziet.
pi_206353911
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 15:32 schreef loveli het volgende:

[ twitter ]
Tja dat krijg je als er steeds 'regel je eigen platform maar' geroepen wordt.
pi_206353919
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 16:49 schreef Ulx het volgende:

[..]
En Musk wil dat waarschijnlijk niet omdat er dan waarschijnlijk nog wat andere informatie naar in de openbaarheid komt. Zaken die hij liever niet publiek ziet.
Oeh spannend... Zoals ?
pi_206357668
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 17:02 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Oeh spannend... Zoals ?
Dat moet ik geheim houden.
pi_206357692
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 17:01 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Tja dat krijg je als er steeds 'regel je eigen platform maar' geroepen wordt.
Wat hij ook krijgt is een kat in de zak. Amateurs.

twitter
pi_206397173
twitter

44 miljard betalen om twitter te slopen is nogal wat. Als de site vol met alt-right propaganda komt te staan rennen adverteerders en gebruikers weg. Dan wordt het een Parler/TruthSocial kloon waar niemand wat aan heeft.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:46:56 #125
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206399213
Van de FOK! FP:
quote:
Elon Musk kondigt massaal banenverlies aan bij Twitter na overname

Ondernemer Elon Musk is blijkbaar van plan om massaal banen te schrappen op Twitter.

Musk heeft potentiële investeerders aangegeven dat hij het aantal medewerkers van de berichten-dienst bij een overname zal terugbrengen van 7.500 naar ongeveer 2.000, meldt de Washington Post, daarbij verwijzend naar insiders en vertrouwelijke documenten.

Volgens het bericht is Twitter sowieso al van plan om banen te schrappen, ook als de overname niet doorgaat zoals gepland. Tegen het einde van 2023 zal bijna een kwart van het personeelsbestand worden ontslagen om ongeveer $ 800 miljoen aan personeelskosten te besparen.

Eind volgende week moet de overname van Twitter rond zijn; Musk betaalt er ongeveer $ 44 miljard voor.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206399294
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 10:53 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

44 miljard betalen om twitter te slopen is nogal wat. Als de site vol met alt-right propaganda komt te staan rennen adverteerders en gebruikers weg. Dan wordt het een Parler/TruthSocial kloon waar niemand wat aan heeft.
Ik vraag me af hoeveel last de gemiddelde user daarvan heeft. Ik zit op Twitter zelf in een progressieve bubbel door de mensen die ik volg (soms ergerlijk progressief zelfs). Meningen van buiten die bubbel zie ik zelden, behalve als ze gequote worden om belachelijk gemaakt te worden.

Soms zoek ik op een random zoekwoord en zie ik opeens allerlei FvD-aanhangers en tweets met omgekeerde vlaggetjes. Maar daar heb ik op mijn eigen tijdlijn dus nooit last van.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2022 13:55:45 ]
pi_206399913
ik heb dat ook alleen merk ik wel als ik eens een tweet plaats met een populaire hashtag dat je dan opeens een hoop reactie krijgt van dat soort volk. (en meestal is niet erg vriendelijk)
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 06:03:44 #128
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206406010
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 10:53 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

zo 5000 mensen ontslaan
allemaal stoel warm houders kennelijk

https://www.theguardian.c(...)taff-layoff-takeover
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206406117
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 15:00 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik heb dat ook alleen merk ik wel als ik eens een tweet plaats met een populaire hashtag dat je dan opeens een hoop reactie krijgt van dat soort volk. (en meestal is niet erg vriendelijk)
Allemaal automatische bots, en Twitter doet er niks aan, kijk maar goed zijn altijd mensen met nummertjes in hun naam, en vrijwel allemaal geregistreerd rond de periode van maart 2021
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206406134
Musk wil dus van Twitter een winstgevend bedrijf maken ipv de propaganda machine van woke links wat het nu is.

Succes :')
pi_206408800
Biden denkt er over om de deal tegen te houden omdat het een potientieel security risk is.

https://www.businessinsid(...)eview-report-2022-10

kan het ergens wel begrijpen als je Musks houding richting rusland ziet.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_206408846
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 08:07 schreef Scorpie het volgende:
Musk wil dus van Twitter een winstgevend bedrijf maken ipv de propaganda machine van woke links wat het nu is.

Succes :')
En daarvoor kiest hij het succesvolle Parler/Truth Social model. Nou, het zal wat worden.
pi_206408897
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 14:16 schreef DestroyerPiet het volgende:
Biden denkt er over om de deal tegen te houden omdat het een potientieel security risk is.

https://www.businessinsid(...)eview-report-2022-10

kan het ergens wel begrijpen als je Musks houding richting rusland ziet.
Dat wordt door het Witte Huis overigens ontkent.
pi_206408912
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 14:16 schreef DestroyerPiet het volgende:
Biden denkt
Haha.

Maar uiteraard zou het een 'security risk' zijn voor de staat wanneer een groot platform zich niet za schikken aan haar 'waarheid'.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206408960
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 14:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat wordt door het Witte Huis overigens ontkent.
Lijkt me ook totaal geen kans van slagen hebben. Wat gelul in de ruimte over Saoudi arabie, qatar en binance :?

Biden is pas ng op bezoek geweest in SA. Sws investeren SA en qatar massaal in amerikaanse bedrijven.

I call fake news
pi_206419857
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 06:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
zo 5000 mensen ontslaan
allemaal stoel warm houders kennelijk

https://www.theguardian.c(...)taff-layoff-takeover
Het nadeel van aankondigen dat je zoveel mensen gaat ontslaan is dat degenen die je wil behouden er als eerste vandoor gaan. Dat zijn tenslotte vaak de beste medewerkers dus andere bedrijven zullen die ook graag in dienst willen hebben.
  zondag 23 oktober 2022 @ 15:01:24 #137
323876 michaelmoore
pi_206419930
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 14:47 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het nadeel van aankondigen dat je zoveel mensen gaat ontslaan is dat degenen die je wil behouden er als eerste vandoor gaan. Dat zijn tenslotte vaak de beste medewerkers dus andere bedrijven zullen die ook graag in dienst willen hebben.
nou Twitter is Tesla of SpaceX niet he
twitter is gewoon twitter personeel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206420106
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 15:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou Twitter is Tesla of SpaceX niet he
twitter is gewoon twitter personeel
En die kunnen niets en moeten daarom dankbaar zijn dat ze bij twitter een korst brood mogen verdienen?
  zondag 23 oktober 2022 @ 15:34:08 #139
323876 michaelmoore
pi_206420175
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 15:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
En die kunnen niets en moeten daarom dankbaar zijn dat ze bij twitter een korst brood mogen verdienen?
zoiets ja en anders kunnen ze bij Walmart of Amazone terecht toch
  zondag 23 oktober 2022 @ 15:41:01 #140
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206420239
Waarom denken mensen toch dat Musk voor de vrijheid van meningsuiting opkomt terwijl hij iedereen die kritiek op hem heeft kalt stellt?

Elon Musk is cancel culture on steroids. Verkondig je iets wat Elon niet zint, dan ben je de sjaak en verlies je je baan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206420388
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 13:46 schreef HowardRoark het volgende:
Van de FOK! FP:
[..]

DRAIN THE SWAMP !!!
  zondag 23 oktober 2022 @ 16:02:09 #142
323876 michaelmoore
pi_206420431
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 15:41 schreef -XOR- het volgende:
Waarom denken mensen toch dat Musk voor de vrijheid van meningsuiting opkomt terwijl hij iedereen die kritiek op hem heeft kalt stellt?

Elon Musk is cancel culture on steroids. Verkondig je iets wat Elon niet zint, dan ben je de sjaak en verlies je je baan.
nou als je iemand niet van enig nut is dan kun je die persoon toch niet een stoel warm laten houden ,

Tesla en zeker SpaceX nemen allleen de topengineers aan,
Maar ze verdienen ok een topsalaris

Tesla betaald veel en veel meer dan Ford

quote:
Does Tesla pay high?
Half of Tesla salaries are above $114,033. 258 employees at Tesla rank their Compensation in the Top 30% of similar sized companies on Comparably (based on 785 ratings) while 245 employees at Tesla rank their Perks And Benefits in the Top 15% of similar sized companies on Comparably (based on 260 ratings).
pi_206421046
Musk las niet eens de kleine lettertjes in het koopcontract. Ik geloof er geen bal van dat hij bekeken heeft welke functies niet meer nodig zijn.
pi_206421362
Elon Musk’s Fortune Has Fallen By More Than $100 Billion In Less Than A Year

quote:
Musk sold $31 billion worth of Tesla stock in the last year to finance his bid to acquire Twitter and take it private. Since the deal hasn’t been finalized, Forbes counts the value of the cash (minus taxes) gained from those sales toward his net worth. But all of the drama associated with the deal is turning off investors, who believe Musk is overpaying for the social network and is irresponsibly selling Tesla stock to fund it.

“The problem for Tesla investors is that more stock sales are likely by Musk to fund this deal, which we believe will go down as one of the worst, most overpaid M&A deals in the history of the market,” Wedbush analyst Dan Ives said in an email.Musk sold $31 billion worth of Tesla stock in the last year to finance his bid to acquire Twitter and take it private. Since the deal hasn’t been finalized, Forbes counts the value of the cash (minus taxes) gained from those sales toward his net worth. But all of the drama associated with the deal is turning off investors, who believe Musk is overpaying for the social network and is irresponsibly selling Tesla stock to fund it.

“The problem for Tesla investors is that more stock sales are likely by Musk to fund this deal, which we believe will go down as one of the worst, most overpaid M&A deals in the history of the market,” Wedbush analyst Dan Ives said in an email.

pi_206423028
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 15:41 schreef -XOR- het volgende:

Dit dus, ik snap die volgelingen ook niet. Hij is echt goed bezig geweest maar de laatste 3 jaar is hij te veel in zijn eigen gelijk en onmisbaarheid gaan geloven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206452994
quote:
Musk informs co-investors he plans to close Twitter deal by Friday, person familiar says

Oct 25 (Reuters) - Elon Musk has notified co-investors who committed to help fund his $44 billion acquisition of Twitter Inc (TWTR.N) that he plans to close his buyout of the social media firm by Friday, according to a person familiar with the matter.

Equity investors, including Sequoia Capital, Binance, Qatar Investment Authority and others have received the requisite paperwork for the financing commitment from Musk's lawyers, the source added.

The move is the clearest sign yet that Musk plans to comply with a Delaware court judge's deadline to complete the transaction by Friday.

The banks that committed to fund Musk's buyout of Twitter have finished putting together the final debt financing agreement and are in the process of signing the necessary documents, according to a Bloomberg News report.

Musk pledged to close the deal on a video conference call on Monday with bankers who are helping fund the deal, according to the report.

Twitter declined to comment. Musk's lawyers were not immediately available for comment.

Twitter shares jumped on the news and were trading up 3% at $52.95 on Tuesday, closer to Musk's offer price of $54.20.

Musk has pledged to provide $46.5 billion in equity and debt financing for the acquisition, which covers the $44 billion price tag and closing costs.

Banks, including Morgan Stanley and Bank of America Corp (BAC.N), have committed to provide $13 billion of debt financing to support the deal.

Equity investors, including Oracle Corp (ORCL.N) co-founder Larry Ellison and Saudi Prince Alwaleed bin Talal, will pitch in with $7.1 billion.

The closure of the deal will put to rest months of speculation that the erratic entrepreneur would abandon the takeover.

Musk has touted himself as an advocate of free speech and has been critical of Twitter's approach to monitoring violent or hateful content, which has led to bans on many prominent conservative voices.
https://www.reuters.com/m(...)erg-news-2022-10-25/

Aandelen staan alweer bijna op de dezelfde prijs als toen de deal is gemaakt. Vrijdag kan het geregeld zijn.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 16:33:43 #147
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206455602
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 19:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dit dus, ik snap die volgelingen ook niet. Hij is echt goed bezig geweest maar de laatste 3 jaar is hij te veel in zijn eigen gelijk en onmisbaarheid gaan geloven.
Ik hoop eigenlijk dat SpaceX zich los kan koppelen van Musk. SpaceX is werkelijk een prachtig bedrijf (misschien niet wat betreft werk cultuur, dat weet ik niet, maar wel wat ze bouwen)

Zou het zo zonde vinden als SpaceX straks een langzame dood sterft vanwege Musk's steeds raarder gedrag.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206456983
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
https://www.reuters.com/m(...)erg-news-2022-10-25/

Aandelen staan alweer bijna op de dezelfde prijs als toen de deal is gemaakt. Vrijdag kan het geregeld zijn.
Klinkt als een prachtig rijtje investeerders die pal voor de vrijheid van meningsuiting zullen gaan staan.
pi_206457320
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik hoop eigenlijk dat SpaceX zich los kan koppelen van Musk. SpaceX is werkelijk een prachtig bedrijf (misschien niet wat betreft werk cultuur, dat weet ik niet, maar wel wat ze bouwen)

Zou het zo zonde vinden als SpaceX straks een langzame dood sterft vanwege Musk's steeds raarder gedrag.
Kijk eens anders deze filmpjes eens

En vertel me nog eens dat hij SpaceX kapot zou maken, hij is juist diegene die alles maar dan ook alles weet. En tevens erg gepasioneerd is. Dat hij rechts is en vrijheids van meningsuiting wil staat je wellicht niet aan, maar hij zal altijd het gezicht en eigenaar zijn van SpaceX.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206457864
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Musk is iemand die knopen doorhakt en dat ook kan doen omdat hij weet waar het over gaat.

Het is een rare snuiter (understatement) maar hij weet wel waar hij mee bezig is.
pi_206459514
twitter

God has entered the HQ.

Nou, direct naar de unban knop om Trump weer toe te laten.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 21:11:43 #152
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206459527
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Musk is iemand die knopen doorhakt en dat ook kan doen omdat hij weet waar het over gaat.

Het is een rare snuiter (understatement) maar hij weet wel waar hij mee bezig is.
Zolang ie zich maar niet met politiek bemoeit :'(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206459641
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Zolang ie zich maar niet met politiek bemoeit :'(
Hij zou zich alleen met z'n bedrijven moeten bemoeien, lekker de CEO / engineer uithangen en z'n Twitter account uitbesteden aan een woordvoerder met een stabiele knikker in z'n hoofd.
pi_206459710
Verwijderde tweet van Elon op 18de

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 21:21:26 #155
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_206459944
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

:')
pi_206460357
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:29 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
:')
Je kan het er een mening over hebben maar als je Musk iets vraagt over het productieproces, problemen die er geweest zijn bij de bouw van een Tesla of raketmotor bij SpaceX of iets anders dan kan hij het altijd haarfijn uitleggen.

Hij is dan CEO, op z'n CV staat toch echt ook "bachelor's degrees in economics and physics".
Daarnaast een echte ondernemer; op z'n 12e verdiende hij al $500 met z'n zelfgeschreven spelletje "Blaster".

Hij is best geniaal maar geniaal en gek ligt soms heel dicht bij elkaar.
pi_206460450
:') :')

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206460554
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je kan het er een mening over hebben maar als je Musk iets vraagt over het productieproces, problemen die er geweest zijn bij de bouw van een Tesla of raketmotor bij SpaceX of iets anders dan kan hij het altijd haarfijn uitleggen.

Hij is dan CEO, op z'n CV staat toch echt ook "bachelor's degrees in economics and physics".
Daarnaast een echte ondernemer; op z'n 12e verdiende hij al $500 met z'n zelfgeschreven spelletje "Blaster".

Hij is toch vooral een luchtfietser met een groot gevoel voor marketing imo.
pi_206460654
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:53 schreef Ali_boo het volgende:
:') :')

[ twitter ]
Ah, hij wil Twitter kapot maken.
pi_206460660
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Wel een luchtfietser met o.a. Paypal, SpaceX en Tesla achter z'n naam.

Met alleen luchtfietsen word je niet de rijkste man ter wereld.
Anders zou jij dat allang zijn.

Als je met "luchtfietser" bedoelt dat hij heel veel ideeën heeft die niet allemaal een succes worden, dan kan ik alleen maar zeggen dat er zonder ideeën sowieso nooit succes behaald wordt.

Je moet het vaak aandurven om te falen om succesvol te worden in het leven.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 22:16:27 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206460955
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kijk eens anders deze filmpjes eens

En vertel me nog eens dat hij SpaceX kapot zou maken, hij is juist diegene die alles maar dan ook alles weet. En tevens erg gepasioneerd is. Dat hij rechts is en vrijheids van meningsuiting wil staat je wellicht niet aan, maar hij zal altijd het gezicht en eigenaar zijn van SpaceX.
Ging het mij totaal niet om maargoed. SpaceX krijgt een hoop geld van investeerders, die wellicht minder zin hebben om te investeren als Musk een keer te ver gaat.

Zijn gesprekken met Poetin zijn al gevoelig nu hij ook met defensie werkt.

Dat Musk een goede engineer is snap ik ook wel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 26 oktober 2022 @ 22:33:47 #163
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206461389
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Een luchtfietser met het inmiddels grootste commerciële ruimtevaartbedrijf ter wereld. Slechts 20 jaar geleden vanuit het niets opgericht, heeft het bedrijf inmiddels:

- Meerdere nieuwe raketten ontwikkeld en geproduceerd, met compleet nieuwe technologie voor herbruikbaarheid
- Al 20 missies naar het ISS uitgevoerd
- Al 3.000 satellieten in een baan om de aarde gebracht dat internetservices biedt voor inmiddels 40 landen
- Als eerste bedrijf na 10 jaar weer Amerikaanse astronauten vanaf Amerikaanse bodem heeft gelanceerd

Om over alle andere succesvolle bedrijven nog maar te zwijgen. En ja, ik weet dat hij Tesla niet is gestart maar het valt moeilijk te ontkennen dat het (mede) door zijn visie binnen korte tijd zo groot is geworden.

Ik kan met de beste wil van de wereld niet bedenken wat je tot een luchtfietser maakt wanneer je allerlei tastbare producten realiseert en produceert waar mensen behoefte aan hebben.
pi_206461439
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Wel een luchtfietser met o.a. Paypal, SpaceX en Tesla achter z'n naam.

Met alleen luchtfietsen word je niet de rijkste man ter wereld.
Anders zou jij dat allang zijn.

Als je met "luchtfietser" bedoelt dat hij heel veel ideeën heeft die niet allemaal een succes worden, dan kan ik alleen maar zeggen dat er zonder ideeën sowieso nooit succes behaald wordt.

Je moet het vaak aandurven om te falen om succesvol te worden in het leven.
Kom op, even los van die sneer die ik niet bij je vind passen moet je toch erkennen dat het bar en boos is de afgelopen jaren? Van de beloftes met de Cybertruck, autonoom rijden, de Semi, mars bewonen, de Hyperloop, zijn plannen voor solar roofs. Het is gewoon allemaal marketing op basis van vage ideeën. Hersenspinsels en niets meer.

En ja, ik benoem bewust Tesla bot niet…
pi_206461456
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Iemand die hard werkt en veel geld verdient (heeft) is niet automatisch geniaal. En het zegt ook niets over hoe hij een bedrijf als twitter gaat leiden.

Tesla is een ramp.
pi_206461689
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Kom op, even los van die sneer die ik niet bij je vind passen moet je toch erkennen dat het bar en boos is de afgelopen jaren? Van de beloftes met de Cybertruck, autonoom rijden, de Semi, mars bewonen, de Hyperloop, zijn plannen voor solar roofs. Het is gewoon allemaal marketing op basis van vage ideeën. Hersenspinsels en niets meer.

Naja, die Cybertruck komt er wel.
De Semi gaat dit jaar in productie, eerste exemplaren gaan naar PepsiCo.
Mars bewonen? Tsja, dat is luchtfietsen, niet onmogelijk maar het zal bakken met geld en tijd kosten.
Hyperloop? Ik geloof er niet in dat het een succes wordt maar ik ben geen engineer.

Autonoom rijden? In 2015 heb ik op FOK! een topic geopend over autonoom rijden en hoe dat het einde van het autobezit zou kunnen zijn. In 2015 ging dat nog over Waymo (Google).
Kijk je nu in 2022 dan zie je dat Waymo inderdaad autonoom rijdende taxi's heeft in bepaalde gebieden in de US.
Maar dat is dan wel geofenced, alleen volledig in kaart gebrachte gebieden en auto's die van boven tot onder vol zitten met camera's, radar en lidar.
Tesla is met zijn FSD Bèta nu stiekem verder dan Waymo. Het werkt "overal" en de resultaten zijn zeer indrukwekkend. Perfect? Zeker niet. Is Musk te voorbarig geweest? Absoluut! Maar als je ziet wat FSD inmiddels kan en dat vergelijkt met 3 jaar geleden dan is dat echt bijzonder.

En ja, de autonome robot. Er zal een markt voor zijn (o.a. de fabrieken van Tesla zelf). Als je er niet aan begint, komt het er niet.
pi_206461802
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Iemand die hard werkt en veel geld verdient (heeft) is niet automatisch geniaal. En het zegt ook niets over hoe hij een bedrijf als twitter gaat leiden.
Elon Musk is geniaal maar ook een beetje gek.

quote:
Tesla is een ramp.
Tesla een ramp? Tesla is een bedrijf dat jaarlijks zijn productie ziet stijgen met >50%, in 2018 bijna failliet was maar nu bijna geheel schuldenvrij is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ford, GM of Volkswagen.

Daarnaast is Tesla een energiebedrijf, met name energieopslag (Megapacks, Powerwalls) maar ook "Virtual Power Plant" en "Autobidder" als producten.

Je voelt blijkbaar heel erg de noodzaak om Tesla of Musk af te kraken maar weet er eigenlijk te weinig van om echt een vuist te maken. Ik waardeer je pogingen. Het zit wat in je aard, je doet het vaker bij andere onderwerpen.
pi_206461972
Elon heeft al enige tijd te maken met de linkse cancel culture, the usual suspects die hier enkele topics Elon hebben gebashed en "uitgelachen" komen dan ook niet terug hier. Want Elon is diegene die het laatst lacht.

Een enkeling zal nog een poging wagen tot Elon te framen hier, vanuit de linkse journalisten activisten zullen er vast veel newsberichten komen over hoe slecht Elon is of wat hij vroegah heeft uitgespookt. Alleen omdat hij niet links is, voorheen was dat onbekend en liep iedereen weg met Elon.
pi_206461989
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Elon Musk is geniaal maar ook een beetje gek.
[..]
Tesla een ramp? Tesla is een bedrijf dat jaarlijks zijn productie ziet stijgen met >50%, in 2018 bijna failliet was maar nu bijna geheel schuldenvrij is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ford, GM of Volkswagen.

Daarnaast is Tesla een energiebedrijf, met name energieopslag (Megapacks, Powerwalls) maar ook "Virtual Power Plant" en "Autobidder" als producten.

Je voelt blijkbaar heel erg de noodzaak om Tesla of Musk af te kraken maar weet er eigenlijk te weinig van om echt een vuist te maken. Ik waardeer je pogingen. Het zit wat in je aard, je doet het vaker bij andere onderwerpen.
Mijn fout, de Tesla webcare heeft weer wat aan mij verdiend.
pi_206462127
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Mijn fout, de Tesla webcare heeft weer wat aan mij verdiend.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:43 schreef MoreDakka het volgende:
Tesla webcare is alweer aanwezig :D
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:35 schreef MoreDakka het volgende:
Ah, ik zie dat de webcare van Tesla ook weer actief is in het topic :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 23:46 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Die is volop aanwezig in dit topic hoor ;)
Dat zeg je altijd als je uitgeluld bent.
pi_206462139
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Dat zeg je altijd als je uitgeluld bent.
Neuh, het is gewoon grappig. :)
pi_206462165
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:17 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Neuh, het is gewoon grappig. :)
Misschien in jouw hoofd, ik vind het vooral erg sneu overkomen.

Prima als je kritiek hebt maar je hebt blijkbaar geen idee wat Tesla of Elon Musk doen.
Daardoor herhaal je iedere keer dat "Tesla een ramp" is maar inhoudelijk kan je dat dan weer niet onderbouwen en komt er dan uiteindelijk weer zo'n zwak Tesla webcare "grapje" uit.
pi_206462168
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Naja, die Cybertruck komt er wel.
De Semi gaat dit jaar in productie, eerste exemplaren gaan naar PepsiCo.
Mars bewonen? Tsja, dat is luchtfietsen, niet onmogelijk maar het zal bakken met geld en tijd kosten.
Hyperloop? Ik geloof er niet in dat het een succes wordt maar ik ben geen engineer.

Autonoom rijden? In 2015 heb ik op FOK! een topic geopend over autonoom rijden en hoe dat het einde van het autobezit zou kunnen zijn. In 2015 ging dat nog over Waymo (Google).
Kijk je nu in 2022 dan zie je dat Waymo inderdaad autonoom rijdende taxi's heeft in bepaalde gebieden in de US.
Maar dat is dan wel geofenced, alleen volledig in kaart gebrachte gebieden en auto's die van boven tot onder vol zitten met camera's, radar en lidar.
Tesla is met zijn FSD Bèta nu stiekem verder dan Waymo. Het werkt "overal" en de resultaten zijn zeer indrukwekkend. Perfect? Zeker niet. Is Musk te voorbarig geweest? Absoluut! Maar als je ziet wat FSD inmiddels kan en dat vergelijkt met 3 jaar geleden dan is dat echt bijzonder.

En ja, de autonome robot. Er zal een markt voor zijn (o.a. de fabrieken van Tesla zelf). Als je er niet aan begint, komt het er niet.
Bakstenen maken van het zand van de Boring company, robo taxi's die 30.000 euro per jaar voor je verdienen, het hele mini sub verhaal met de grot jongens, de beloftes van Musk m.b.t. Starlink en haar internetsnelheden en dekking wereldwijd.

Mijn punt is niet dat Musk niks voor elkaar krijgt. Ondanks dat hij een vliegende start heeft gehad in zijn leven in financiële zin is hij erg goed in het produceren van producten. Hij heeft de EV markt geopend en andere bedrijven gedwongen om hierin te stappen. Maar waar ik voorheen nog dacht dat hij gewoon een over enthousiast persoon was is hij nu in mijn ogen gewoon een fantast met een geweldig gevoel voor marketing. Helaas kan dat alleen maar goed blijven gaan als je blijft deliveren en dat is met alle bovenstaande voorbeelden gewoon niet het geval. Iets waar ook niks mis mee is zolang je daar maar eerlijk over bent.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 23:21:32 #174
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206462181
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zomaar een greep:

- "Elektrische gloeilampen zijn een mooi verzinsel, maar natuurlijk niet haalbaar. Het zal in ieder geval nooit de gas- of olielamp kunnen vervangen"
- "De automobiel is een leuk idee, maar zal nooit een realistische vervanging van paard-en-wagen zijn en alleen een leuk speeltje voor de allerrijksten"
- "Gemotoriseerde luchtvaart? Leuk idee, maar dat kan nooit een realistisch vervoersmiddel worden. En al helemaal niet voor de gewone burger"
- "Ruimtevaart? Leuk in de boeken van Jules Verne, verder onmogelijk"

Enz.
pi_206462213
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:20 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Bakstenen maken van het zand van de Boring company, robo taxi's die 30.000 euro per jaar voor je verdienen, het hele mini sub verhaal met de grot jongens, de beloftes van Musk m.b.t. Starlink en haar internetsnelheden en dekking wereldwijd.

Mijn punt is niet dat Musk niks voor elkaar krijgt. Ondanks dat hij een vliegende start heeft gehad in zijn leven in financiële zin is hij erg goed in het produceren van producten. Hij heeft de EV markt geopend en andere bedrijven gedwongen om hierin te stappen. Maar waar ik voorheen nog dacht dat hij gewoon een over enthousiast persoon was is hij nu in mijn ogen gewoon een fantast met een geweldig gevoel voor marketing. Helaas kan dat alleen maar goed blijven gaan als je blijft deliveren en dat is met alle bovenstaande voorbeelden gewoon niet het geval. Iets waar ook niks mis mee is zolang je daar maar eerlijk over bent.
Ik ben het met je eens dat hij vaak deadlines verkoopt die niet gehaald worden of niet te halen zijn.
Zo is FSD heel indrukwekkend maar zeker niet af. Ook wel logisch, DOJO staat nog in de kinderschoenen en dat is minimaal nodig om de AI beter te trainen.

Het is dus deels wel "luchtfietserij" maar in het geval van Tesla wel met een echte omzet, echte verkoopcijfers en echte winst.
Wat ook onderbelicht blijft is het Supercharger netwerk. Er geen enkel ander automerk dat zo'n fijn netwerk van (werkende!) laadpalen heeft.

En in het geval van SpaceX echte lanceringen in een tempo waar geen enkel andere voorganger aan kan tippen.
Starlink is dan wel weer problematisch, er zal flink wat meer aan abonnementen verkocht moeten worden voor daar ook maar 1 cent winst gemaakt wordt. Maar Oekraïne toont wel aan dat het technisch werkt.
pi_206462218
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:21 schreef Repentless het volgende:

[..]
Zomaar een greep:

- "Elektrische gloeilampen zijn een mooi verzinsel, maar natuurlijk niet haalbaar. Het zal in ieder geval nooit de gas- of olielamp kunnen vervangen"
- "De automobiel is een leuk idee, maar zal nooit een realistische vervanging van paard-en-wagen zijn en alleen een leuk speeltje voor de allerrijksten"
- "Gemotoriseerde luchtvaart? Leuk idee, maar dat kan nooit een realistisch vervoersmiddel worden. En al helemaal niet voor de gewone burger"
- "Ruimtevaart? Leuk in de boeken van Jules Verne, verder onmogelijk"

Enz.
Zo kun je er ook in staan inderdaad.
pi_206462247
Zonder luchtfietsers sloegen we elkaar nu, gekleed in berenvellen, elkaar de hersens in met stokken en stenen.
Dankzij luchtfietsers kunnen we dat nu met rakketten, drones en geweren doen.
pi_206462283
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zonder luchtfietsers sloegen we elkaar nu, gekleed in berenvellen, elkaar de hersens in met stokken en stenen.
Vooruitgang is toch wel heel mooi ;)
pi_206462302
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nee dat is dankzij de mensen die de luchtfietsers negeren.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 23:48:44 #180
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206462415
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:26 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Zo kun je er ook in staan inderdaad.
Ik wil niet zeggen dat al zijn ideeën of initiatieven zonder meer realiteit, succesvol en praktisch inzetbaar worden. Maar het zijn geen volslagen absurde hersenspinsels die pertinent onmogelijk zijn. Inmiddels zijn er al genoeg daarvan daadwerkelijk gerealiseerd. En ja, er zal ook genoeg mislukken.

Maar een luchtfietser die slechts met marketing bezig is, zie ik toch vooral als iemand die alleen geld ophaalt met waanzinnige ideeën maar daar nooit iets concreets (zelfs geen prototype) tegenover zet, waarbij alles uitsluitend op papier blijft bestaan. Musk heeft mijns inziens wel aangetoond dat dat bij hem niet het geval is.
pi_206462472
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:48 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik wil niet zeggen dat al zijn ideeën of initiatieven zonder meer realiteit, succesvol en praktisch inzetbaar worden. Maar het zijn geen volslagen absurde hersenspinsels die pertinent onmogelijk zijn. Inmiddels zijn er al genoeg daarvan daadwerkelijk gerealiseerd. En ja, er zal ook genoeg mislukken.

Maar een luchtfietser die slechts met marketing bezig is, zie ik toch vooral als iemand die alleen geld ophaalt met waanzinnige ideeën maar daar nooit iets concreets (zelfs geen prototype) tegenover zet, waarbij alles uitsluitend op papier blijft bestaan. Musk heeft mijns inziens wel aangetoond dat dat bij hem niet het geval is.
Trevor Milton zou een beter voorbeeld geweest zijn als het om luchtfietsers gaat ;)
pi_206462491
Maar wat is zijn visie met twitter dan? Behalve dom gelul over bots wat nergens op sloeg heb ik nog geen zinnig woord gehoord.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 23:57:15 #183
12221 Tijn