Zo kun je er ook in staan inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zomaar een greep:
- "Elektrische gloeilampen zijn een mooi verzinsel, maar natuurlijk niet haalbaar. Het zal in ieder geval nooit de gas- of olielamp kunnen vervangen"
- "De automobiel is een leuk idee, maar zal nooit een realistische vervanging van paard-en-wagen zijn en alleen een leuk speeltje voor de allerrijksten"
- "Gemotoriseerde luchtvaart? Leuk idee, maar dat kan nooit een realistisch vervoersmiddel worden. En al helemaal niet voor de gewone burger"
- "Ruimtevaart? Leuk in de boeken van Jules Verne, verder onmogelijk"
Enz.
Vooruitgang is toch wel heel mooiquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zonder luchtfietsers sloegen we elkaar nu, gekleed in berenvellen, elkaar de hersens in met stokken en stenen.
Dankzij luchtfietsers kunnen we dat nu met rakketten, drones en geweren doen.
Nee dat is dankzij de mensen die de luchtfietsers negeren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zonder luchtfietsers sloegen we elkaar nu, gekleed in berenvellen, elkaar de hersens in met stokken en stenen.
Dankzij luchtfietsers kunnen we dat nu met rakketten, drones en geweren doen.
Ik wil niet zeggen dat al zijn ideeën of initiatieven zonder meer realiteit, succesvol en praktisch inzetbaar worden. Maar het zijn geen volslagen absurde hersenspinsels die pertinent onmogelijk zijn. Inmiddels zijn er al genoeg daarvan daadwerkelijk gerealiseerd. En ja, er zal ook genoeg mislukken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zo kun je er ook in staan inderdaad.
Trevor Milton zou een beter voorbeeld geweest zijn als het om luchtfietsers gaatquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:48 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat al zijn ideeën of initiatieven zonder meer realiteit, succesvol en praktisch inzetbaar worden. Maar het zijn geen volslagen absurde hersenspinsels die pertinent onmogelijk zijn. Inmiddels zijn er al genoeg daarvan daadwerkelijk gerealiseerd. En ja, er zal ook genoeg mislukken.
Maar een luchtfietser die slechts met marketing bezig is, zie ik toch vooral als iemand die alleen geld ophaalt met waanzinnige ideeën maar daar nooit iets concreets (zelfs geen prototype) tegenover zet, waarbij alles uitsluitend op papier blijft bestaan. Musk heeft mijns inziens wel aangetoond dat dat bij hem niet het geval is.
Hij wil 3/4 van het personeel ontslaan: https://time.com/6224380/elon-musk-twitter-open-letter/quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:55 schreef MoreDakka het volgende:
Maar wat is zijn visie met twitter dan? Behalve dom gelul over bots wat nergens op sloeg heb ik nog geen zinnig woord gehoord.
quote:Twitter Employees Protest Elon Musk's Plan to Fire 75% of Workforce
Employees at Twitter are circulating an open letter protesting Elon Musk’s plan to fire as much as 75% of the company’s workforce, as the deadline for him to complete his $44 billion acquisition of the company looms, TIME has learned.
Musk must complete the acquisition by Friday or face the resumption of a lawsuit in a Delaware court.
Elon Musk told prospective funders of his Twitter acquisition that he planned to replace or eradicate the jobs of nearly 75% of Twitter’s staff, reducing headcount from 7,500 to just 2,000, the Washington Post reported last week. Musk has previously claimed that the social media company is bloated, and has also said its workforce has a “strong left-wing bias.”
Kijk ik zou er geen traan om laten als twitter ten onder gaat maar ik kan dit niet echt een visie noemenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij wil 3/4 van het personeel ontslaan: https://time.com/6224380/elon-musk-twitter-open-letter/
[..]
Nee, ik ook niet. Ik vind het ook moeilijk om te zien hoe hij op deze manier z'n investing van 40 miljard of hoeveel is het gaat terugverdienen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Kijk ik zou er geen traan om laten als twitter ten onder gaat maar ik kan dit niet echt een visie noemen
Ik heb altijd het idee dat de werkelijk rijken der aarde de onderklasse (iedereen onder 20x modaal) trollt en tegen elkaar uitspeelt zodat zij ongestoord verder kunnen gaan met het leegroven van de wereld. De Muskjes die miljarden uitgeven om Twitter op te kopen zodat ze de filters uit kunnen zetten om links en rechts elkaar de hersens in te laten slaan verbaal. De Murdochjes die hele media emperiums bezitten en sensatie, populisme en fake news tot een lekkere cocktail maken om het ene deel van het volk boos te houden tegenover het andere. De Mercertjes die miljarden uitgeven aan wappie-politici als Trump en deSantis e.d. om het culturele vuurtje hoog te houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:55 schreef MoreDakka het volgende:
Maar wat is zijn visie met twitter dan? Behalve dom gelul over bots wat nergens op sloeg heb ik nog geen zinnig woord gehoord.
And nothing of value was lostquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah, hij wil Twitter kapot maken.
haha ik moet hier eigenlijk wel om lachen. Elon Musk is opgegroeid in tijdens het apartheids regime in zuid afrika. en later is hij in Canada en Amerika gaan wonen. maar dat was ver voordat het apartheid regime werd opgehevenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:20 schreef epicbeardman het volgende:
Hij gaat het duidelijk ombouwen naar X, een andere app, voor winst hoeft hij het niet te doen. Is een moreel dingetje. Als een witte afrikaan weet hij goed hoe het is om onderdrukt te worden. Hij is tegen onrecht! Onze real life Batman!
Jeweetog dat rijke blanke mannen in het Westen altijd onderdrukt worden? Die zijn zielig en hebben de steun nodig van alle eckte blanke mannen!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:45 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
haha ik moet hier eigenlijk wel om lachen. Elon Musk is opgegroeid in tijdens het apartheids regime in zuid afrika. en later is hij in Canada en Amerika gaan wonen. maar dat was ver voordat het apartheid regime werd opgeheven
dus nee hij is nooit onderdrukt geweest in Zuid-Afrika of ergens anders waar hij heeft gewoond.
Musk heeft tot 1988 in Zuid Afrika gewoond. Toen heerste de kleine rijke blanke minderheid via het apartheidsregime nog gewoon keihard over de grote arme zwarte meerderheid. Dus hoe precies?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:20 schreef epicbeardman het volgende:
Als een witte afrikaan weet hij goed hoe het is om onderdrukt te worden.
Beetje wanhopige poging adverteerders niet direct weg te laten rennen. Wel interessant dat-ie zegt dat-ie Twitter niet heeft gekocht uit winstbejag. Zijn de aandeelhouders vast blij meequote:
En vandaag zegt hij dat hij 75% van het Twitter personeel niet gaat ontslaanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beetje wanhopige poging adverteerders niet direct weg te laten rennen. Wel interessant dat-ie zegt dat-ie Twitter niet heeft gekocht uit winstbejag. Zijn de aandeelhouders vast blij mee
Maar niet echt te rijmen met zijn eigen gedrag op Twitter, lijkt mij. Op een town square gedragen mensen zich een stuk beter dan hij en vele anderen dat doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |