abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206399294
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 10:53 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

44 miljard betalen om twitter te slopen is nogal wat. Als de site vol met alt-right propaganda komt te staan rennen adverteerders en gebruikers weg. Dan wordt het een Parler/TruthSocial kloon waar niemand wat aan heeft.
Ik vraag me af hoeveel last de gemiddelde user daarvan heeft. Ik zit op Twitter zelf in een progressieve bubbel door de mensen die ik volg (soms ergerlijk progressief zelfs). Meningen van buiten die bubbel zie ik zelden, behalve als ze gequote worden om belachelijk gemaakt te worden.

Soms zoek ik op een random zoekwoord en zie ik opeens allerlei FvD-aanhangers en tweets met omgekeerde vlaggetjes. Maar daar heb ik op mijn eigen tijdlijn dus nooit last van.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2022 13:55:45 ]
pi_206399913
ik heb dat ook alleen merk ik wel als ik eens een tweet plaats met een populaire hashtag dat je dan opeens een hoop reactie krijgt van dat soort volk. (en meestal is niet erg vriendelijk)
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 06:03:44 #128
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206406010
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 10:53 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

44 miljard betalen om twitter te slopen is nogal wat. Als de site vol met alt-right propaganda komt te staan rennen adverteerders en gebruikers weg. Dan wordt het een Parler/TruthSocial kloon waar niemand wat aan heeft.
zo 5000 mensen ontslaan
allemaal stoel warm houders kennelijk

https://www.theguardian.c(...)taff-layoff-takeover
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206406117
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 15:00 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik heb dat ook alleen merk ik wel als ik eens een tweet plaats met een populaire hashtag dat je dan opeens een hoop reactie krijgt van dat soort volk. (en meestal is niet erg vriendelijk)
Allemaal automatische bots, en Twitter doet er niks aan, kijk maar goed zijn altijd mensen met nummertjes in hun naam, en vrijwel allemaal geregistreerd rond de periode van maart 2021
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206406134
Musk wil dus van Twitter een winstgevend bedrijf maken ipv de propaganda machine van woke links wat het nu is.

Succes :')
pi_206408800
Biden denkt er over om de deal tegen te houden omdat het een potientieel security risk is.

https://www.businessinsid(...)eview-report-2022-10

kan het ergens wel begrijpen als je Musks houding richting rusland ziet.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_206408846
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 08:07 schreef Scorpie het volgende:
Musk wil dus van Twitter een winstgevend bedrijf maken ipv de propaganda machine van woke links wat het nu is.

Succes :')
En daarvoor kiest hij het succesvolle Parler/Truth Social model. Nou, het zal wat worden.
pi_206408897
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 14:16 schreef DestroyerPiet het volgende:
Biden denkt er over om de deal tegen te houden omdat het een potientieel security risk is.

https://www.businessinsid(...)eview-report-2022-10

kan het ergens wel begrijpen als je Musks houding richting rusland ziet.
Dat wordt door het Witte Huis overigens ontkent.
pi_206408912
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 14:16 schreef DestroyerPiet het volgende:
Biden denkt
Haha.

Maar uiteraard zou het een 'security risk' zijn voor de staat wanneer een groot platform zich niet za schikken aan haar 'waarheid'.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206408960
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 14:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat wordt door het Witte Huis overigens ontkent.
Lijkt me ook totaal geen kans van slagen hebben. Wat gelul in de ruimte over Saoudi arabie, qatar en binance :?

Biden is pas ng op bezoek geweest in SA. Sws investeren SA en qatar massaal in amerikaanse bedrijven.

I call fake news
pi_206419857
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 06:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
zo 5000 mensen ontslaan
allemaal stoel warm houders kennelijk

https://www.theguardian.c(...)taff-layoff-takeover
Het nadeel van aankondigen dat je zoveel mensen gaat ontslaan is dat degenen die je wil behouden er als eerste vandoor gaan. Dat zijn tenslotte vaak de beste medewerkers dus andere bedrijven zullen die ook graag in dienst willen hebben.
  zondag 23 oktober 2022 @ 15:01:24 #137
323876 michaelmoore
pi_206419930
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 14:47 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het nadeel van aankondigen dat je zoveel mensen gaat ontslaan is dat degenen die je wil behouden er als eerste vandoor gaan. Dat zijn tenslotte vaak de beste medewerkers dus andere bedrijven zullen die ook graag in dienst willen hebben.
nou Twitter is Tesla of SpaceX niet he
twitter is gewoon twitter personeel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206420106
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 15:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou Twitter is Tesla of SpaceX niet he
twitter is gewoon twitter personeel
En die kunnen niets en moeten daarom dankbaar zijn dat ze bij twitter een korst brood mogen verdienen?
  zondag 23 oktober 2022 @ 15:34:08 #139
323876 michaelmoore
pi_206420175
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 15:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
En die kunnen niets en moeten daarom dankbaar zijn dat ze bij twitter een korst brood mogen verdienen?
zoiets ja en anders kunnen ze bij Walmart of Amazone terecht toch
  zondag 23 oktober 2022 @ 15:41:01 #140
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206420239
Waarom denken mensen toch dat Musk voor de vrijheid van meningsuiting opkomt terwijl hij iedereen die kritiek op hem heeft kalt stellt?

Elon Musk is cancel culture on steroids. Verkondig je iets wat Elon niet zint, dan ben je de sjaak en verlies je je baan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206420388
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 13:46 schreef HowardRoark het volgende:
Van de FOK! FP:
[..]

DRAIN THE SWAMP !!!
  zondag 23 oktober 2022 @ 16:02:09 #142
323876 michaelmoore
pi_206420431
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 15:41 schreef -XOR- het volgende:
Waarom denken mensen toch dat Musk voor de vrijheid van meningsuiting opkomt terwijl hij iedereen die kritiek op hem heeft kalt stellt?

Elon Musk is cancel culture on steroids. Verkondig je iets wat Elon niet zint, dan ben je de sjaak en verlies je je baan.
nou als je iemand niet van enig nut is dan kun je die persoon toch niet een stoel warm laten houden ,

Tesla en zeker SpaceX nemen allleen de topengineers aan,
Maar ze verdienen ok een topsalaris

Tesla betaald veel en veel meer dan Ford

quote:
Does Tesla pay high?
Half of Tesla salaries are above $114,033. 258 employees at Tesla rank their Compensation in the Top 30% of similar sized companies on Comparably (based on 785 ratings) while 245 employees at Tesla rank their Perks And Benefits in the Top 15% of similar sized companies on Comparably (based on 260 ratings).
pi_206421046
Musk las niet eens de kleine lettertjes in het koopcontract. Ik geloof er geen bal van dat hij bekeken heeft welke functies niet meer nodig zijn.
pi_206421362
Elon Musk’s Fortune Has Fallen By More Than $100 Billion In Less Than A Year

quote:
Musk sold $31 billion worth of Tesla stock in the last year to finance his bid to acquire Twitter and take it private. Since the deal hasn’t been finalized, Forbes counts the value of the cash (minus taxes) gained from those sales toward his net worth. But all of the drama associated with the deal is turning off investors, who believe Musk is overpaying for the social network and is irresponsibly selling Tesla stock to fund it.

“The problem for Tesla investors is that more stock sales are likely by Musk to fund this deal, which we believe will go down as one of the worst, most overpaid M&A deals in the history of the market,” Wedbush analyst Dan Ives said in an email.Musk sold $31 billion worth of Tesla stock in the last year to finance his bid to acquire Twitter and take it private. Since the deal hasn’t been finalized, Forbes counts the value of the cash (minus taxes) gained from those sales toward his net worth. But all of the drama associated with the deal is turning off investors, who believe Musk is overpaying for the social network and is irresponsibly selling Tesla stock to fund it.

“The problem for Tesla investors is that more stock sales are likely by Musk to fund this deal, which we believe will go down as one of the worst, most overpaid M&A deals in the history of the market,” Wedbush analyst Dan Ives said in an email.

pi_206423028
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 15:41 schreef -XOR- het volgende:

Dit dus, ik snap die volgelingen ook niet. Hij is echt goed bezig geweest maar de laatste 3 jaar is hij te veel in zijn eigen gelijk en onmisbaarheid gaan geloven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206452994
quote:
Musk informs co-investors he plans to close Twitter deal by Friday, person familiar says

Oct 25 (Reuters) - Elon Musk has notified co-investors who committed to help fund his $44 billion acquisition of Twitter Inc (TWTR.N) that he plans to close his buyout of the social media firm by Friday, according to a person familiar with the matter.

Equity investors, including Sequoia Capital, Binance, Qatar Investment Authority and others have received the requisite paperwork for the financing commitment from Musk's lawyers, the source added.

The move is the clearest sign yet that Musk plans to comply with a Delaware court judge's deadline to complete the transaction by Friday.

The banks that committed to fund Musk's buyout of Twitter have finished putting together the final debt financing agreement and are in the process of signing the necessary documents, according to a Bloomberg News report.

Musk pledged to close the deal on a video conference call on Monday with bankers who are helping fund the deal, according to the report.

Twitter declined to comment. Musk's lawyers were not immediately available for comment.

Twitter shares jumped on the news and were trading up 3% at $52.95 on Tuesday, closer to Musk's offer price of $54.20.

Musk has pledged to provide $46.5 billion in equity and debt financing for the acquisition, which covers the $44 billion price tag and closing costs.

Banks, including Morgan Stanley and Bank of America Corp (BAC.N), have committed to provide $13 billion of debt financing to support the deal.

Equity investors, including Oracle Corp (ORCL.N) co-founder Larry Ellison and Saudi Prince Alwaleed bin Talal, will pitch in with $7.1 billion.

The closure of the deal will put to rest months of speculation that the erratic entrepreneur would abandon the takeover.

Musk has touted himself as an advocate of free speech and has been critical of Twitter's approach to monitoring violent or hateful content, which has led to bans on many prominent conservative voices.
https://www.reuters.com/m(...)erg-news-2022-10-25/

Aandelen staan alweer bijna op de dezelfde prijs als toen de deal is gemaakt. Vrijdag kan het geregeld zijn.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 16:33:43 #147
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206455602
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 19:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dit dus, ik snap die volgelingen ook niet. Hij is echt goed bezig geweest maar de laatste 3 jaar is hij te veel in zijn eigen gelijk en onmisbaarheid gaan geloven.
Ik hoop eigenlijk dat SpaceX zich los kan koppelen van Musk. SpaceX is werkelijk een prachtig bedrijf (misschien niet wat betreft werk cultuur, dat weet ik niet, maar wel wat ze bouwen)

Zou het zo zonde vinden als SpaceX straks een langzame dood sterft vanwege Musk's steeds raarder gedrag.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206456983
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
https://www.reuters.com/m(...)erg-news-2022-10-25/

Aandelen staan alweer bijna op de dezelfde prijs als toen de deal is gemaakt. Vrijdag kan het geregeld zijn.
Klinkt als een prachtig rijtje investeerders die pal voor de vrijheid van meningsuiting zullen gaan staan.
pi_206457320
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik hoop eigenlijk dat SpaceX zich los kan koppelen van Musk. SpaceX is werkelijk een prachtig bedrijf (misschien niet wat betreft werk cultuur, dat weet ik niet, maar wel wat ze bouwen)

Zou het zo zonde vinden als SpaceX straks een langzame dood sterft vanwege Musk's steeds raarder gedrag.
Kijk eens anders deze filmpjes eens

En vertel me nog eens dat hij SpaceX kapot zou maken, hij is juist diegene die alles maar dan ook alles weet. En tevens erg gepasioneerd is. Dat hij rechts is en vrijheids van meningsuiting wil staat je wellicht niet aan, maar hij zal altijd het gezicht en eigenaar zijn van SpaceX.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206457864
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Musk is iemand die knopen doorhakt en dat ook kan doen omdat hij weet waar het over gaat.

Het is een rare snuiter (understatement) maar hij weet wel waar hij mee bezig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')