quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Je loopt al 40-45 jaar achter omdat je spelers voor een jodenfooi laat weggaan, komt er nu eindelijk wat geld binnen is het weer niet goed omdat het blijkbaar wat voeten in de aarde heeft om een Italiaanse dwerg aan te trekken.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat je opnieuw moet bouwen als NL club na een succesvol Europees seizoen kan ook niet helemaal als een verrassing komen.
Derksen doet een beetje hetzelfde wat een zekere user hier doet en dat is domme overdreven stellingen maken voor aandacht.quote:
Boffen wij even met een kwaliteitsuser als jij, met altijd (veel te) positieve analyses.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Derksen doet een beetje hetzelfde wat een zekere user hier doet en dat is domme overdreven stellingen maken voor aandacht.
Alleen heeft Derksen er wel een prima verdienmodel aan overgehouden.
Geen paniek hoor. Maar als je naar onderstaand elftal kijkt, ziet het er wel naar uit dat we een totaal ander elftal krijgen.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:25 schreef Caland het volgende:
Wat een paniek zeg, er gaan uiteindelijk gewoon nog een spelertje of 10 bijkomen en Feyenoord kan eigenlijk pas vanaf vandaag spijkers met koppen slaan.
Arnhem is nog ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax en PSV ga je toch niet pakken. Wat mij betreft niet te veel investeren in overbodige spelers als Dost, Hendrix en dat soort middelmaat.
- 4 gerichte aankopen als Maatsen, Wilfried Gnonto etc. die waarde kunnen creëren.
- 1 transfervrije speler.
- 3 spelers huren ala Stengs, Boadu, Til, Reis Nelson.
- 3 jongens uit de jeugd erbij halen. Dermane, 't Zand en Kleijn?
Daarmee is 3e plaats een mooie doelstelling. En een 3e paats in de Europa Leahgue zodat je na de winter nog in de Conference League zit.
In Slot I Trust
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Eigenlijk lees ik vrij weinig paniek, ik vind het wel jammer dat we niet op het succes van vorig jaar kunnen doorbouwen maar geen enorme verrassing natuurlijk. Dan had je in essentie op Malacia en Nelson, misschien Dessers en Senesi/Pedersen na de ploeg bij elkaar moeten houden en dat blijkt toch geen optie met hoe goed bepaalde spelers op de markt liggen en wat we nu te besteden hebbenquote:Op maandag 4 juli 2022 15:25 schreef Caland het volgende:
Wat een paniek zeg, er gaan uiteindelijk gewoon nog een spelertje of 10 bijkomen en Feyenoord kan eigenlijk pas vanaf vandaag spijkers met koppen slaan.
Arnhem is nog ver.
Eens.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:25 schreef Caland het volgende:
Arnhem is nog ver.
Beetje hetzelfde als Malacia dus, goed bedrag maar geen enorme klapper (wat de Telegraaf wel beweerde toch?).quote:Op maandag 4 juli 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens VI/ESPN/AD rond de 21 vast wat kan oplopen tot 25 miljoen met bonussen.
Mogen ze doen, we hebben toch geen geld.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:58 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Gaat Kopenhagen ons nou echt aanklagen?
De T had het over 20-30 miljoen.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Malacia dus, goed bedrag maar geen enorme klapper (wat de Telegraaf wel beweerde toch?).
Nelomquote:Op maandag 4 juli 2022 17:23 schreef Pistolero het volgende:
Uiteindelijk zal je dus rond de 15 miljoen hebben om ~8 spelers te halen.
Ik wens Slot en Te Kloese heel veel succes.
Je vergeet Ekkelenkamp.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nelom
Strand Larsen
Bilal
Fer
Narsingh
Lens
Van Polen
Lamprou
Afgehandeld.
mvg
Martin
Ik vind dat statement echt wel gezeik van die Deentjes hoor. Wat hadden ze precies verwacht zo vroeg in de voorbeschouwing?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:58 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Gaat Kopenhagen ons nou echt aanklagen?
Mja, straks gaan ze 8m stukgooien op een onbewezen 18-jarige als Gnonto en is de helft al weer weg. Ben geen voorstander van die transfer, risico is veel te groot voor dat bedrag.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vorig jaar haalden we Pedersen, Jahanbakhsh, Aursnes, Trauner, Dessers, Nelson en Til (laatste drie wel huur) voor bij elkaar 5 miljoen.
Kan wel.
Je hebt toch goals nodig? Helemaal risicoloos kan dat gewoon niet.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mja, straks gaan ze 8m stukgooien op een onbewezen 18-jarige als Gnonto en is de helft al weer weg. Ben geen voorstander van die transfer, risico is te groot voor dat bedrag.
Dan liever 4 onbekende spelers a la Aursnes/Trauner voor 2 miljoen per stuk.
Ik ben eigenlijk vooral bang voor teveel net-nietjes voor die bedragen, van die Kolkka's en Lurlings zeg maar.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mja, straks gaan ze 8m stukgooien op een onbewezen 18-jarige als Gnonto en is de helft al weer weg. Ben geen voorstander van die transfer, risico is veel te groot voor dat bedrag.
Uiteindelijk zal je toch wat moeten gaan investeren en daar horen gokjes bij. Gnonto heeft veel groeipotentieel (helaas niet in de lengte). Iedereen heeft het liefst een ‘onbekende speler a la Aursnes/Trauner voor twee miljoen’ en Feyenoord zal die vast ook wel zoeken maar die pik je vrijwel nooit zo spotgoedkoop op.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mja, straks gaan ze 8m stukgooien op een onbewezen 18-jarige als Gnonto en is de helft al weer weg. Ben geen voorstander van die transfer, risico is te groot voor dat bedrag.
Op het AD staat nu: 25 miljoen + eventuele bonusen.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens VI/ESPN/AD rond de 21 vast wat kan oplopen tot 25 miljoen met bonussen.
Dat lijkt mij een mooi bedrag.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het AD staat nu: 25 miljoen + eventuele bonusen.
Alsof dat allemaal zo uit gaat pakkenals Aursnes/Trauner en geen risico is.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mja, straks gaan ze 8m stukgooien op een onbewezen 18-jarige als Gnonto en is de helft al weer weg. Ben geen voorstander van die transfer, risico is veel te groot voor dat bedrag.
Oh nu geloof je het AD wel?quote:Op maandag 4 juli 2022 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat mijn bronnen gelijk hadden.
Gewoon stiekem en zonder vermelding je artikel aanpassen. Goukagod, toonbeeld van goede journalistiek.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat mijn bronnen gelijk hadden.
Ik dacht daar ook al over is twee spitsen systeem gewend beter vanaf rechts nog maar 18 jaar past niet helemaal in slotbal stijl.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:38 schreef Mansjester het volgende:
Zijn er toch weer veel users ingetrapt die dachten dat Feyenoord veel meer voor Sinisterra zou vangen
Je zat er zelf ook maar ruim 50% naast trouwens!quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:17 schreef Mansjester het volgende:
Antony: Gaat weg> Manchester United, 50 mln.
Sinisterra: Gaat weg> AS Monaco, 17 mln.
Gakpo: Gaat weg>Arsenal, 31 mln.
Wijndal: Gaat weg> Ajax, 11 mln.
Bazoer: Gaat weg> Real Betis, transfervrij.
Strand Larsen: Blijft
Flemming: Gaat weg>Sheffield United, 1.5 mln.
Kokcü: Gaat weg>AS Roma, 15 mln.
Sangaré: Gaat weg> Aston Villa, 18 mln.
van Ewijk: Gaat weg> AZ, 3.8 miljoen
Morgen vertrekt ie voor 27 miljoen naar Sevilla.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk aan. Zoals verwacht zat het AD er weer naast.
Morgen dus weer een ander bedrag.
Maar toen hadden we een vers binnen gehaalde AZ-spionquote:Op maandag 4 juli 2022 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vorig jaar haalden we Pedersen, Jahanbakhsh, Aursnes, Trauner, Dessers, Nelson en Til (laatste drie wel huur) voor bij elkaar 5 miljoen.
Kan wel.
Vooralsnog heeft Feyenoord maar 4 (+ optioneel bonus) geboden, voor een Italiaans international. Lijkt mij een prima, verantwoorde investering voor de toekomst.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee met je eens, vond op de usual suspects na sowieso niemand hysterisch negatief, de meeste erkennen dat het begin van de transferwindow ietwat tegenvalt door enkele moeizame deals die afketsen maar dat we het vooralsnog tijd moeten geven en er weinig aan de hand is.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:21 schreef De_Pel het volgende:
Grappig dat je zo sinds jaar en dag zo weinig semi-kritisch of licht-negatiefs mag zeggen in dit topic, voordat er een paar hysterische mensen op basis van hun cognitieve dissonantie beginnen te roepen dat je niet zo hysterisch moet doen.
Het begin van de transferperiode is simpelweg moeizaam verlopen. Geen reden voor volslagen wanhoop en paniek, maar ook zeker geen polonaise. Vooralsnog lijken we eerder af- dan aan te haken.
Die 7-0 is inderdaad totaal niet relevant. Juist vanuit het oogpunt waarde creëren op het veld om langzaam maar zeker aan te haken is het nogal hatelijk dat een Til voor 3,5 miljoen tekent bij een concurrent (terwijl hij 2 jaar geleden nog 18 oplevert voor een andere concurrent). Net als dat het bijvoorbeeld vervelend is dat 1 van onze topdoelwitten (Lahdo) liever naar AZ gaat. Ongeacht hoe goed hij is of wat hij kost. Wij willen hem, maar hij kiest liever een kleinere club.
Ik las ergens dat Feyenoord Til niet definitief wilde overnemen en nog een jaar wilde huren, omdat Feyenoord voor nu liever geld uitgeeft aan jongere talentvolle spelers. Vind ik niet zo gek.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee met je eens, vond op de usual suspects na sowieso niemand hysterisch negatief, de meeste erkennen dat het begin van de transferwindow ietwat tegenvalt door enkele moeizame deals die afketsen maar dat we het vooralsnog tijd moeten geven en er weinig aan de hand is.
Er wordt meer gesuggereerd dat er paniek gezaaid wordt dan dat er daadwerkelijk paniek wordt gezaaid.
Dat van Til is jammer maar de situatie is eigenlijk een beetje hetzelfde als van Dessers, leuke jongen, je houdt hem graag maar ik heb niet het idee dat Feyenoord alles in het werk heeft gesteld om hem te houden, en dat is ook vanuit onze positie begrijpelijk.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 18:32 schreef Elan het volgende:
Geld is nog niet eens bijgeschreven of er is alweer paniek
Terwijl de enige hier die in paniek is @Pistolero is en die komt nog net niet in een langdurige depressie terecht als de O21 een potje verliest (lol)quote:Op maandag 4 juli 2022 09:52 schreef Scrummie het volgende:
Een vrouw heeft minder stemmingswisselingen dan dit topic.
Prima bedrag. Hebben ze mooi uitonderhandeldquote:Op maandag 4 juli 2022 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het AD staat nu: 25 miljoen + eventuele bonusen.
Maar op basis van wat was Lahdo onze topdoelwit? Heb je daar een bron van? Want juist om zulke verzinsels noemen mensen jou een paniekzaaier. Nergens blijkt uit dat wij concrete interesse hadden laat staan dat het topdoelwit was. Deze jongen is geen jeugdinternational en de clubs die interesse in hem hadden komen kwa reputatie niet eens in de buurt van de clubs waar Walemark interesse in hadden.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:21 schreef De_Pel het volgende:
Grappig dat je zo sinds jaar en dag zo weinig semi-kritisch of licht-negatiefs mag zeggen in dit topic, voordat er een paar hysterische mensen op basis van hun cognitieve dissonantie beginnen te roepen dat je niet zo hysterisch moet doen.
Het begin van de transferperiode is simpelweg moeizaam verlopen. Geen reden voor volslagen wanhoop en paniek, maar ook zeker geen polonaise. Vooralsnog lijken we eerder af- dan aan te haken.
Die 7-0 is inderdaad totaal niet relevant. Juist vanuit het oogpunt waarde creëren op het veld om langzaam maar zeker aan te haken is het nogal hatelijk dat een Til voor 3,5 miljoen tekent bij een concurrent (terwijl hij 2 jaar geleden nog 18 oplevert voor een andere concurrent). Net als dat het bijvoorbeeld vervelend is dat 1 van onze topdoelwitten (Lahdo) liever naar AZ gaat. Ongeacht hoe goed hij is of wat hij kost. Wij willen hem, maar hij kiest liever een kleinere club.
Maar ik ben helemaal niet in paniek.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Terwijl de enige hier die in paniek is @:pistolero en die komt nog net niet in een langdurige depressie terecht als de O21 een potje verliest (lol)
quote:Op maandag 4 juli 2022 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Terwijl de enige hier die in paniek is @:pistolero is en die komt nog net niet in een langdurige depressie terecht als de O21 een potje verliest (lol)
Nee, is een verstandige beslissing. Als je op de groep van vorig seizoen wil doorbouwen hoort Til daar zeker bij, maar daar hebben we gewoon niet de middelen voor. Dan is hij naar alle eerlijkheid ook niet de speler die je het meest gaat missen, en als PSV verder wil/kan gaan dan is dit voor iedereen beter.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Feyenoord Til niet definitief wilde overnemen en nog een jaar wilde huren, omdat Feyenoord voor nu liever geld uitgeeft aan jongere talentvolle spelers. Vind ik niet zo gek.
Verwacht zo’n 3/4 aankopen en nog wel 2 huurspelers (met optie tot koop).
Echt he. Niet normaal. Dat interview na CSKA-thuis meen ik mij te herinneren, hij leek het mentaal heel moeilijk te hebben toen. Wat heeft die stappen gemaakt. Is ineens een gozer.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, net dat interviewtje van Kokcu gezien. Gelachen om dat moslim stukje
Die jongen is echt volwassen geworden het afgelopen jaar. Kijk een interview van een 2 jaar terug en het is een zenuwachtig ventje die ongelofelijk bang is om iets verkeerds te zeggen, en nu is het een relaxter gozer.
Mikos is echt een waardeloze clubwotsjer. Zelfs Krabby is beter ingevoerd.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk aan. Zoals verwacht zat het AD er weer naast.
Morgen dus weer een ander bedrag.
Sowieso al die lui die eerst zeiden dat 15 incl voor Malacia en 25 incl voor Sini prima bedragen waren en er niet meer in zat. Bij beide transfers blijkt het bij elkaar toch zo'n 7 miljoen euro meer te zijn.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
25b + bonussen is dikke prima
Had @:GGMM toch weer ongelijk
Guus is 24. Die ga je toch in principe over 1-2 jaar altijd met goede winst verkopen? Met een gemiddelde leeftijd van 19 wordt het ook lastig.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Feyenoord Til niet definitief wilde overnemen en nog een jaar wilde huren, omdat Feyenoord voor nu liever geld uitgeeft aan jongere talentvolle spelers. Vind ik niet zo gek.
Ik kan me zijn laatste primeur niet meer herinneren. Die gozer weet echt niets.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mikos is echt een waardeloze clubwotsjer. Zelfs Krabby is beter ingevoerd.
Gnonto bod is 4 miljoen.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me zijn laatste primeur niet meer herinneren. Die gozer weet echt niets.
Hij kon schijnbaar bij Antwerp 4x zoveel verdienen als bij ons, dus zal bij PSV ook geen lullig salaris opstrijken. En Feyenoord wilde (en vooral kon) dat niet betalen.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Guus is 24. Die ga je toch in principe over 1-2 jaar altijd met goede winst verkopen? Met een gemiddelde leeftijd van 19 wordt het ook lastig.
Dat Antwerp heeft echt een enorme pot met geld gevonden en dan hebben ze interesse in de grootste middelmaat, dat is toch ook fascinerendquote:Op maandag 4 juli 2022 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij kon schijnbaar bij Antwerp 4x zoveel verdienen als bij ons, dus zal bij PSV ook geen lullig salaris opstrijken. En Feyenoord wilde (en vooral kon) dat niet betalen.
Tijd om verhaal bij hem te gaan halen.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me zijn laatste primeur niet meer herinneren. Die gozer weet echt niets.
Was de hoogte van dat bedrag zijn primeur ja? Dat zal dan ook wel niet kloppen.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gnonto bod is 4 miljoen.
Heeft ie veel goeds meegedaan.
Had deze knakker toch gelijkquote:Op maandag 4 juli 2022 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze knakker meldt 30 miljoen!
Helaas zit hij er altijd naast.
Op FR12 staat van wel. Verwijzen daarvoor wel naar AD en daar lees ik het dan weer niet terug.quote:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom hij nu voor vier miljoen gekocht is. Er mochten toch geen geldstromen die kant op?quote:
Gaat via een banktekening in Duitsland/Oostenrijk ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom hij nu voor vier miljoen gekocht is. Er mochten toch geen geldstromen die kant op?
Mag een Nederlands bedrijf wel zakendoen met Rusland?quote:Op maandag 4 juli 2022 19:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom hij nu voor vier miljoen gekocht is. Er mochten toch geen geldstromen die kant op?
Moet eerlijk bekennen dat ik mij er ook niet heel erg in verdiept heb. Een voetballer kiest voor geld en komt nu met makkelijk statement.
Bron: https://www.voetbalprimeu(...)uropees-fiasco-.htmlquote:Club Brugge leek deze zomer op weg om Luis Sinisterra te gaan halen, maar schijn bedriegt: de Colombiaan is gewoon terug naar zijn thuisland. In de Colombiaanse pers legt zijn club Once Caldas uit waarom.
In de oorspronkelijke deal betaalde Club Brugge 2,35 miljoen voor de achtttienjarige Colombiaan, daarvoor kreeg het dan 80 procent van zijn transferrechten. Club had echter ingerekend dat het dit seizoen een Europees avontuur zou beleven. Toen Club Brugge zowel verloor van Basaksehir als van AEK Athene was het echter snel over.
Volgens de Colombianen is dat de hoofdreden waarom de transfer niet doorging. Club wilde de Colombiaan door die financiële tegenslag plots aan lagere voorwaarden halen, maar dat was uitgesloten. "De oorspronkelijke voorwaarden voor een transfer werden niet gerespecteerd. Zonder Champions League en Europa wilde Club het akkoord wijzigen", zo klinkt het bij de technisch directeur van de club.
https://www.google.com/am(...)93tjohf1u8e2r50oh1kcquote:Op maandag 4 juli 2022 19:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Pietje is er even ingedoken en heeft het volgende ontdekt, bron uit 2017:
[..]
Bron: https://www.voetbalprimeu(...)uropees-fiasco-.html
Aangezien Feyenoord hem een seizoen later alsnog haalde lijkt de kans me zeer groot dat Feyenoord ook een doorverkooppercentage van 20 procent heeft moeten slikken.
Ah dus 5 miljoen gaat rechtstreeks naar zijn oude club. Vandaar wellicht die 21 miljoen van het AD.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)93tjohf1u8e2r50oh1kc
https://www.ad.nl/transfe(...)sinisterra~a1e5f8e6/
Hier staat van wel
Nee, ze kunnen gewoon niet rekenen bij het AD.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah dus 5 miljoen gaat rechtstreeks naar zijn oude club. Vandaar wellicht die 21 miljoen van het AD.
Huh nee? Had volgens mij 20 miljoen voorspeld. Maar pin me er niet op vast.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:05 schreef fetX het volgende:
Pietje probeert nog wat om zijn uitspraken dat Feyenoord nooit hoge transfersommen gaat pakken recht te breien.
Clubs praten vanavond verder, niet dat ventje zelf.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was toch al akkoord met Feyenoord?
Oh dan is mijn Italiaans waardeloos.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Clubs praten vanavond verder, niet dat ventje zelf.
Volgens die gozer dan.
Ze gaan dan ook met de club pratenquote:Op maandag 4 juli 2022 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was toch al akkoord met Feyenoord?
Als die Zwitsertjes een beetje krantjes lezen zullen ze niet snel inbinden.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gaan dan ook met de club praten
Nu maar hopen dat ze Sjaak Troost thuislaten
Gelukkig hebben Feyenoord en de speler zelf ook nog wat te willen.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als die Zwitsertjes een beetje krantjes lezen zullen ze niet snel inbinden.
De tering. Bron?quote:Op maandag 4 juli 2022 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij kon schijnbaar bij Antwerp 4x zoveel verdienen als bij ons
Nog 2 maanden. De druk om snel te verkopen is nu wel weg. Volgens mij zijn meerdere clubs geïnteresseerd dus laat ze maar concreet wordenquote:Op maandag 4 juli 2022 19:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar we moeten Senesi ook nog echt verkopen he.
Hoezo? Sjaak laat zich tenminste niet in de maling nemen.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gaan dan ook met de club praten
Nu maar hopen dat ze Sjaak Troost thuislaten
Berghuis en Ono.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke echt dure aankopen zijn er in de geschiedenis echt geslaagd bij Feyenoord ik kan in dertig jaar tijd alleen Senesi en Julio Ricardo Cruz bedenken.
Weet zo niet meer wat er voor Toornstra ,Van Bronckhorst, Pi-air en Makaay betaald is toen die tijd.
Weet nog wel dat Elmander en Lazovic voor veel geld gekocht zijn en het pas elders echt goed deden al heeft zeker Elmander nog wel wat goeie momenten gehad bij Feyenoord.
Borbas voor een miljoentje of 2.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gnonto halen en dan eigenlijk nog een spits erbij.
Botheimquote:Op maandag 4 juli 2022 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ono koste niet zoveel toch?quote:
Ligt nog n optie voor nog n jaarquote:
Adolfo.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, gemist.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die is al naar Salernitana.
@:Gurneyisbestoke
Dan hebben ze misschien net die schulden van het stadion afgelost. Dan heb je daarnaast nog de schulden aan de VVF en vast nog allerlei overige schulden.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:35 schreef De_Pel het volgende:
Hey maar effe wat anders hè…
Nou hebben we vorig jaar wat is het, 20 miljoen extra opgehaald in de Europese campagne? Nu is er al voor 40 verkocht. Dan zullen ze toch wel een miljoentje of 30 kunnen aflossen?
Iemand die een goed beeld kan geven bij de huidige financiële status? Hoeveel moet er nog bij om echt schuldenvrij te zijn?
Er was door Feyenoord ook begroot op volledig gevulde stadions gedurende het hele seizoen, dus daar is door corona ook nog een flink begrotingstekort ontstaan dat gedekt moet worden.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan hebben ze misschien net die schulden van het stadion afgelost. Dan heb je daarnaast nog de schulden aan de VVF en vast nog allerlei overige schulden.
Terechte vraag. Omdat het verdeeld is over de Vrienden, het stadion en er ook nog tekorten zijn door corona is het volgens mij echt een zooitje. Verdwijnt in allerlei gaten.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:35 schreef De_Pel het volgende:
Hey maar effe wat anders hè…
Nou hebben we vorig jaar wat is het, 20 miljoen extra opgehaald in de Europese campagne? Nu is er al voor 40 verkocht. Dan zullen ze toch wel een miljoentje of 30 kunnen aflossen?
Iemand die een goed beeld kan geven bij de huidige financiële status? Hoeveel moet er nog bij om echt schuldenvrij te zijn?
Dan wordt écht de hele teringbende afgebroken, en het zou me ook weer niks verbazen. Het blijft Feyenoord.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
"Gnonto wil alleen naar de Eredivisie"...
Oké, PSV incoming in 1, 2, 3.....
Inderdaad. Iedereen was die knaap net aan het vergeten en nu krijgen al die pubers weer een stijve plasser.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan wordt écht de hele teringbende afgebroken, en het zou me ook weer niks verbazen. Het blijft Feyenoord.
Ergens ook weer dom om dat zo de wereld in de slingeren, houdt dat gewoon even lekker voor je tot de deal definitief rond is man.
Als ik het goed heb begrepen heeft het hele stadion verhaal zo’n 20 miljoen gekost, al weet ik niet of dat 1-op-1 op de club kan worden afgewenteld. De VVF aandelen ging geloof ik om 29 miljoen, waarvan al een aantal miljoen was afgelost. Daarnaast was het niet zo gigantisch geloof ik.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan hebben ze misschien net die schulden van het stadion afgelost. Dan heb je daarnaast nog de schulden aan de VVF en vast nog allerlei overige schulden.
Mag toch aannemen dat hij komt.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen was die knaap net aan het vergeten en nu krijgen al die pubers weer een stijve plasser.
Het stadion en Feyenoord staan (nog) los van elkaar dacht ik.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen heeft het hele stadion verhaal zo’n 20 miljoen gekost, al weet ik niet of dat 1-op-1 op de club kan worden afgewenteld. De VVF aandelen ging geloof ik om 29 miljoen, waarvan al een aantal miljoen was afgelost. Daarnaast was het niet zo gigantisch geloof ik.
Kan me voorstellen dat we wel redelijk richting schuldenvrij aan het bewegen zijn..? Met nog een paar leuke transfers kun je heel dat gezeik misschien eens achter je laten.
Iemand hier die er wat zinnigs over te melden heeft?
Nee. Jij bent de meest intelligente user die ik hier sinds tijden voorbij heb zien komen.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen heeft het hele stadion verhaal zo’n 20 miljoen gekost, al weet ik niet of dat 1-op-1 op de club kan worden afgewenteld. De VVF aandelen ging geloof ik om 29 miljoen, waarvan al een aantal miljoen was afgelost. Daarnaast was het niet zo gigantisch geloof ik.
Kan me voorstellen dat we wel redelijk richting schuldenvrij aan het bewegen zijn..? Met nog een paar leuke transfers kun je heel dat gezeik misschien eens achter je laten.
Iemand hier die er wat zinnigs over te melden heeft?
Kan jij nog wel eens *iets* positiefs posten? Jezus christus nog eens aan toe zegquote:Op maandag 4 juli 2022 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
"Gnonto wil alleen naar de Eredivisie"...
Oké, PSV incoming in 1, 2, 3.....
Ik denk dat Gnonto dan op links komt, en dan moet er inderdaad een spits bij die eigenlijk ook kan zakken naar de 10 positie.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
PietjePukked.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Jij bent de meest intelligente user die ik hier sinds tijden voorbij heb zien komen.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)d-van-de-afgrond/amp
Laatste artikel wat ik hierover kon vinden was dit.
Je hebt het tegen de Guus Til van dit topic hequote:Op maandag 4 juli 2022 23:27 schreef Scrummie het volgende:
Guus wie?
Ik had al lang afscheid van 'm genomen en was daar niet eens rouwig om. Teveel aan lopen ergeren. Maar leuk om te zien dat het je zoveel doet @:Gurneyisbestoke
Ah we doen weer even een Bryan Linssen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 07:19 schreef Scrummie het volgende:
Volgens die nep ZKA gaat Brenet dan toch bij Feyenoord tekenen.
Til is niks bijzonders alleen is 3 miljoen indien waar wel een koopje voor zo'n spelerquote:Op maandag 4 juli 2022 23:27 schreef Scrummie het volgende:
Guus wie?
Ik had al lang afscheid van 'm genomen en was daar niet eens rouwig om. Teveel aan lopen ergeren. Maar leuk om te zien dat het je zoveel doet @:Gurneyisbestoke
Die 3 miljoen valt wel mee ja, maar ik denk dat het salaris meer een struikelblok was.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Til is niks bijzonders alleen is 3 miljoen indien waar wel een koopje voor zo'n speler
LeedsGoden.quote:Transfersom Sinisterra kan boven 30 miljoen komen
Feyenoord heeft een behoorlijke klapper gemaakt met de verkoop van Luis Sinisterra. De Rotterdammers hebben met Leeds United een akkoord weten te bereiken over een vast bedrag van 25 miljoen euro en dat kan door bonussen nog eens met vijf miljoen euro oplopen.
Volgens De Telegraaf is er intern bij Feyenoord goede hoop dat de bonussen ook daadwerkelijk overgemaakt gaan worden. De stadionclub verwacht daar geen enkele problemen mee. Ook is er nog een doorverkooppercentage bedongen waardoor de transfersom nog eens dik boven de dertig miljoen euro kan komen.
Juich ik toe.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 07:19 schreef Scrummie het volgende:
Volgens die nep ZKA gaat Brenet dan toch bij Feyenoord tekenen.
Ik ook wel hoor, maar dan moet er wel een talentvolle linksback bij, het liefst alsnog die Maatsen. Maar het is in elk geval een redelijke backup en gratis, waardoor er meer geld over is voor aanvallende aankoopjes.quote:
Maatsen zie ik nog wel komen. Kan mij niet voorstellen dat hij nu ineens wel goed genoeg is voor Chelsea. Wel logisch dat ie een kans krijgt en pakt met die nieuwe wind daar.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar dan moet er wel een talentvolle linksback bij, het liefst alsnog die Maatsen. Maar het is in elk geval een redelijke backup en gratis, waardoor er meer geld over is voor aanvallende aankoopjes.
Een soort omgekeerde Sjaak.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:31 schreef satecl het volgende:
Te Kloese net 4 dagen td, meteen een clubrecord op zijn naam.
[ afbeelding ]
Voor zo'n bedrag laat ik me ook graag een keer in de maling nemen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Te Kloese laat zich wél in de maling nemen.
quote:Joshua Brenet heeft om privéredenen gevraagd of hij FC Twente woensdag uitsluitsel mag geven over zijn nabije toekomst. De club heeft dat gerespecteerd. „Hij heeft ons een gegronde reden gegeven”, zegt technisch directeur Jan Streuer.
FC Twente en Brenet hadden met elkaar in eerste instantie afgesproken dat de rechtervleugelverdediger maandag duidelijkheid zou geven. Dat is nu opgeschort naar woensdag. „Voor ons maakt het verder niet zoveel uit of we het maandag of woensdag horen. We respecteren dit”, aldus Streuer. „Woensdag gaan we met elkaar om de tafel.”
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:31 schreef satecl het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)sterra-aan-te-kloese
Te Kloese net 4 dagen td, meteen een clubrecord op zijn naam.
[ afbeelding ]
Je gelooft toch niet in dat geld verduisteren verhaal he?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:49 schreef Caland het volgende:
De T gaat ook volop de kar dat het allemaal aan Te KloeseGOD ligt.
Er speelt toch ergens wel iets meer rondom Arnesen krijg ik steeds meer het idee.
Called it.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:49 schreef Caland het volgende:
Er speelt toch ergens wel iets meer rondom Arnesen krijg ik steeds meer het idee.
Blijft toch een jood hé.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet in dat geld verduisteren verhaal he?
Nee. Al zal er vast iets van belangenverstrengeling zijn geweest met zijn zoontje, maar dat heb je al snel in de voetballerij.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet in dat geld verduisteren verhaal he?
De tldr:quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Een Krabby PRO artikel: Arne Slot: niet geschrokken, wel bezorgd
Hoe bedoel je precies? Waar rook is is vuur dus denk dat zijn positie intern wel iets meer onder druk staat dan wordt doen laten blijken, maar weet niet of je daar op doelt.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:49 schreef Caland het volgende:
Lijkt me ook lastig voor hem. Hij zal met dit scenario rekening hebben gehouden, want het was het logische gevolg van zo'n seizoen in combinatie met onze financiële situatie, maar weer met zo'n uitgeklede selectie aan het seizoen beginnen zal toch een teleurstelling zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De tldr:
Slot had gehoopt de selectie bij elkaar te houden maar begrijpt dat dit onmogelijk is. Ploeg is in de breedte echt heel zwak, er zijn veel nieuwe spelers nodig. Slot heeft er begrip voor dat Feyenoord haar beperkingen heeft en dat het even kan duren maar merk toch dat ie er van baalt.
Champions Leaguequote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Een Krabby PRO artikel: Arne Slot: niet geschrokken, wel bezorgd
Belangrijker dat we nu aan een team bouwen wat er volgend seizoen ook staat aangezien er dan een extra CL plek bij komt.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig voor hem. Hij zal met dit scenario rekening hebben gehouden, want het was het logische gevolg van zo'n seizoen in combinatie met onze financiële situatie, maar weer met zo'n uitgeklede selectie aan het seizoen beginnen zal toch een teleurstelling zijn.
Hij klinkt vooral teleurgesteld dat er geen investeerders zijn opgestaan na afhelopen seizoen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De tldr:
Slot had gehoopt de selectie bij elkaar te houden maar begrijpt dat dit onmogelijk is. Ploeg is in de breedte echt heel zwak, er zijn veel nieuwe spelers nodig. Slot heeft er begrip voor dat Feyenoord haar beperkingen heeft en dat het even kan duren maar merk toch dat ie er van baalt.
Hij zal in ieder geval hier niet zo gauw nog een keer akkoord mee gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig voor hem. Hij zal met dit scenario rekening hebben gehouden, want het was het logische gevolg van zo'n seizoen in combinatie met onze financiële situatie, maar weer met zo'n uitgeklede selectie aan het seizoen beginnen zal toch een teleurstelling zijn.
dus vertrekken dan? weet je van te voren toch bij Feyenoord, vorig seizoen viel alles mooi in elkaar maar dat is toch ook geen beleid maar meer gelukquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij zal in ieder geval hier niet zo gauw nog een keer akkoord mee gaan.
Om er maar even een open deur in te gooien: alles zal aankomen op de scouting en de onderhandelingsskills van Te Kloese. Als je ~8 goede, voornamelijke jonge spelers weet te halen kan je hopelijk weer meedoen voor plek 3. Mocht dat niet lukken dan is zelfs het rechterrijtje een optie als je kijkt wat er nu nog over isquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zal in ieder geval hier niet zo gauw nog een keer akkoord mee gaan.
Die ECL-finale zorgt ook wel een beetje voor dat je slachtoffer bent van je eigen succes, nu kan je niet goed doorbouwen op het fundament wat vorig jaar is neergezet (en eigenlijk nog behoorlijk in de opbouw was). Huurspelers die niet kunnen blijven, spelers die goed in de markt liggen etcera.
Alhoewel met de middelen die vrij komen je nu iets voor meer seizoenen kan opbouwen, er komt nu echt wat vrij en de gaten in de begroting die zijn ontstaan door corona en Sintersjaak kan je ook wegwerken. En dan blijft Slot de ideale trainer om iets mee op te bouwen natuurlijk.
De verontwaardiging dat die naar Psv is gegaan, snap ik niet zo.quote:Op maandag 4 juli 2022 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens Guusje Til, topgozerZonder zijn goals tegen Drita hadden we überhaupt dit fantastische Europese jaar niet gehad. Jammer dat ie voor de concurrent gaat spelen maar een logische keuze gezien zij gewoon meer te bieden hebben dan wij nu.
Hoop dat ie positief ontvangen blijft worden in de Kuip, dat verdient ie zeker. Het kwam niet gespeeld over hoe hij deed.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Om er maar even een open deur in te gooien: alles zal aankomen op de scouting en de onderhandelingsskills van Te Kloese. Als je ~8 goede, voornamelijke jonge spelers weet te halen kan je hopelijk weer meedoen voor plek 3. Mocht dat niet lukken dan is zelfs het rechterrijtje een optie als je kijkt wat er nu nog over is.
Vooral te hopen dat er de komende 3 weken veel komt, en niet pas eind augustus als de competitie allang bezig is.
Til zat voornamelijk op de bank ja?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:49 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De verontwaardiging dat die naar Psv is gegaan, snap ik niet zo.
Het was een gehuurde speler, die niet heel erg indruk maakte en voornamelijk op de bank zat.
Als Toornstra naar Psv zou gaan, zouden zulke reacties begrijpelijker zijn.
Labyad bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Til zat voornamelijk op de bank ja?
Ik heb er ook niet zo'n moeite mee dat hij naar PSV gaat, vooral in de hoop iemand te vinden die wel iets met een bal kan. Maar dat is natuurlijk onzin.
Als hij weer een goed seizoen draait en daarna weer vanaf het begin moet opbouwen is ie wel weg ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus vertrekken dan? weet je van te voren toch bij Feyenoord, vorig seizoen viel alles mooi in elkaar maar dat is toch ook geen beleid maar meer geluk
Ja, al doet men nu wel een beetje alsof het de regel moet worden dat je spelers als Trauner en vooral Aursnes voor dat soort bedragen gaat oppikken. Dan ga je nog van een koude kermis thuiskomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als hij weer een goed seizoen draait en daarna weer vanaf het begin moet opbouwen is ie wel weg ja.
Vorig seizoen zat weinig geluk aan, was gewoon een dunne maar sterk samengestelde selectie van spelers die onder Advocaat onderpresteerden en goede aankopen die bij hun clubs onder de radar bleven. 16/17 was geluk maar vorig jaar was gewoon goed beleid.
Kan je wel lachen, maar Pistolero heeft het wel vaak aan het rechte eind:quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 12:34 schreef Pistolero het volgende:
Deze tweede seizoenshelft wordt een ongekende implosie waar zelfs Fred Rutte jaloers op zal zijn.
Het enige positieve is dat je al wel genoeg punten hebt om niet te degraderen, meer kan je er niet van maken.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gio blijft gewoon hoor, dit jaar gaan we lekker tot de laatste speelronde tegen degradatie vechten, geen grap.
quote:Op zondag 5 november 2017 13:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je beseft dat we met wat pech om degradatie gaan strijden als ie het hele seizoen blijft?
daar verschillen we dan over van mening, ik denk dat het voor een groot gedeelte geluk was dat het goed in elkaar viel, niks mis mee verder hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als hij weer een goed seizoen draait en daarna weer vanaf het begin moet opbouwen is ie wel weg ja.
Vorig seizoen zat weinig geluk aan, was gewoon een dunne maar sterk samengestelde selectie van spelers die onder Advocaat onderpresteerden en goede aankopen die bij hun clubs onder de radar bleven. 16/17 was geluk maar vorig jaar was gewoon goed beleid.
#obsessedquote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan je wel lachen, maar Pistolero heeft het wel vaak aan het rechte eind:
[..]
[..]
[..]
Ja lees ook ietsje te veel, ‘voor dat bedrag kan je beter een aantal onbekende spelers als Trauner en Aursnes oppikken’, alsof die aan de bomen groeien.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, al doet men nu wel een beetje alsof het de regel moet worden dat je spelers als Trauner en vooral Aursnes voor dat soort bedragen gaat oppikken. Dan ga je nog van een koude kermis thuiskomen.
Als die informatie klopt dan zitten we nog weken met een volledig incomplete selectie en hoeven we komende weken nog geen aankopen te verwachten.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:07 schreef ZKA het volgende:
Brenet vandaag tekenen? Die info is onjuist. Maatsen van de baan? Onjuist. Mag het gewoon laten zien bij Chelsea in de voorbereiding. Wordt over maandje weer interessant. Sinkraven? Forget it.
Verder: Komst Gnonto echt wel hoger dan 75% op dit moment. We zijn dichterbij dan je denkt. Alleen Slot moet nog een definitieve 'go' geven: Daar heeft hij bij Aursnes en Trauner ook heel lang over gedaan.. :-)
Ik hoor verder nog iets over een 10 met een heeeeele hoge marktwaarde, we gaan het zien en meemaken.
En Bozenik gaat nog naar een goed aangeschreven competitie.
Mag wel hopen dat er deze week wat komt.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:07 schreef ZKA het volgende:
Brenet vandaag tekenen? Die info is onjuist. Maatsen van de baan? Onjuist. Mag het gewoon laten zien bij Chelsea in de voorbereiding. Wordt over maandje weer interessant. Sinkraven? Forget it.
Verder: Komst Gnonto echt wel hoger dan 75% op dit moment. We zijn dichterbij dan je denkt. Alleen Slot moet nog een definitieve 'go' geven: Daar heeft hij bij Aursnes en Trauner ook heel lang over gedaan.. :-)
Ik hoor verder nog iets over een 10 met een heeeeele hoge marktwaarde, we gaan het zien en meemaken.
Dat is toch eigenlijk altijd het geval t/m de laatste week van augustus.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Als die informatie klopt dan zitten we nog weken met een volledig incomplete selectie
Ik bedoel meer dat we nu nog een stuk of 7 spelers missen, en dat we ook komende weken nog geen enkele aankoop hoeven te verwachten waarschijnlijk, als de informatie klopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk altijd het geval t/m de laatste week van augustus.
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..] en dat we ook komende weken nog geen enkele aankoop hoeven te verwachten waarschijnlijk, als de informatie klopt.
Ja Gnonto komt denk ik wel tenzij een PSV of Ajax de deal nog kaapt. Slot twijfelde toch een beetje of hij in het systeem zou passen toch? Alhoewel met het vertrek van Sinisterra een speler als Gnonto toch een stuk meer welkom is.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:07 schreef ZKA het volgende:
https://www.transfermarkt(...)etail/suche/35981992quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:07 schreef ZKA het volgende:
Denk je dat Gnonto puur voor de spits wordt gehaald of dat ze daarvoor toch nog een andere spits willen halen gezien die jongen net boven het gras uitkomt?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:07 schreef ZKA het volgende:
Ja maar Messi..quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk je dat Gnonto puur voor de spits wordt gehaald of dat ze daarvoor toch nog een andere spits willen halen gezien die jongen net boven het gras uitkomt?
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk je dat Gnonto puur voor de spits wordt gehaald of dat ze daarvoor toch nog een andere spits willen halen gezien die jongen net boven het gras uitkomt?
Lingard is transfervrij!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)etail/suche/35981992
Nou jongens, welke speler is het.
Zou fijn zijn als er een langere spits bij komt hoor maar gezien onze speelstijl is het eigenlijk niet heel belangrijk dat hij veel langer is dan de gemiddelde grasspriet, denk dat je daar iets te veel mee bezig bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom mensen steeds met Wijnaldum in NL aan komen zetten, die voor de poen naar PSG is gegaan. Ja, die zal wel even 80% van zijn salaris in gaan leveren. Komt ook een nieuwe trainert daar.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als die informatie klopt dan zitten we nog weken met een volledig incomplete selectie en hoeven we komende weken nog geen aankopen te verwachten.
Een nummer 10 met hoge marktwaarde; Wijnaldum misschien? Of is Wijnaldum geen '10'?
Bijzonder wel want enkele weken terug lag Feyenoord nog straatlengte voor op Ajax en PSV.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als die informatie klopt dan zitten we nog weken met een volledig incomplete selectie en hoeven we komende weken nog geen aankopen te verwachten.
Een nummer 10 met hoge marktwaarde; Wijnaldum misschien? Of is Wijnaldum geen '10'?
Davy Klaasssen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)etail/suche/35981992
Nou jongens, welke speler is het.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik drop even 4 namen: Boëtius, Bazoer, El Ghazi, Wijnaldum.
Allemaal spelers waar ik wel mogelijkheden zie om ze te halen. Al zal Wijnaldum het moeilijkste worden.
Bazoer zou al rond zijn met OM.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]Wijnaldum, vergeet dat maar, El Ghazi lijkt me ook heel stug
Wijnaldumquote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Allemaal spelers waar ik wel mogelijkheden zie om ze te halen. Al zal Wijnaldum het moeilijkste worden.
Christiano Ronaldo wil ook weg bij Manchester…quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wijnaldum voor psv wegkapen zou wel lekker zijn maar niet realistisch Boetius derde keer kan eigenlijk niet Bazoer vervelend jong El Ghazi zou kunnenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dus Kökcü verkast ook nog ?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:07 schreef ZKA het volgende:
Dat middenveld is allemaal hetzelfde joh.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feyenoordfan @:onlogisch heeft geen flauw idee wie waar speelt bij Feyenoord?
Schrijnend
Ja maar hij draagt toch nummer 10 op z'n shirt jatog nietanquote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feyenoordfan @:onlogisch heeft geen flauw idee wie waar speelt bij Feyenoord?
Schrijnend
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat middenveld is allemaal hetzelfde joh.
Dit kan echt nietquote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aursnes is eigenlijk ook een 10quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies, laten we het weer over relevante dingen hebben (zoals @onlogisch die er zoals vanouds helemaal niks van begrijpt)quote:
Je bent een prima mod maar verwijder dan ook even dat constante geprovoceer en gezeur van Gurney als je wilt. Ben daar ook wel een beetje klaar mee.quote:
Denk eigenlijk dat de stap te groot is, maar we danken met zijn allen ErikGod.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:11 schreef Sked het volgende:
Prachtige transfer voor Malacia hoor, en gaat daar zeker zijn minuten krijgen zolang Ten Hag er zit.
Mooi, die zal dus wel gaan tekenen en geblesseerd zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Vriend van mij heeft Haps in het Erasmus gezien vanmiddag
Ben benieuwd. Anders is een stap terug ook geen schande.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat de stap te groot is, maar we danken met zijn allen ErikGod.
Ik denk dat hij het wel gaat redden daar die drive van hem zijn ze vast gecharmeerd van.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat de stap te groot is, maar we danken met zijn allen ErikGod.
Ik denk dat Wijnaldum met een of andere gekke constructie nog best mogelijk zou kunnen zijn maar dan zou het wel huur worden. El Ghazi heeft heel weinig gespeeld dus ook daar huurmogelijkheden.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wijnaldum voor psv wegkapen zou wel lekker zijn maar niet realistisch Boetius derde keer kan eigenlijk niet Bazoer vervelend jong El Ghazi zou kunnen
quote:"Dat Feyenoord nu zo'n 30 miljoen kan incasseren, heeft alles te maken met de finaleplaats in de Conference League en de rol van algemeen directeur Dennis te Kloese", zo wordt in De Telegraaf uitgelegd.
Te Kloese is namelijk nauw betrokken bij de transfers nadat technisch directeur Frank Arnesen om gezondheidsredenen een stapje terug heeft moeten zetten. "Te Kloese heeft zelf leiding gehad bij de onderhandelingen met Leeds United en heeft het spel volgens de Engelsen hard gespeeld. Hij schaakte op meerdere borden, want ook Everton was in de race voor Sinisterra. Dat heeft geleid tot de beste prijs. Afgelopen week had hij eenzelfde rol in de besprekingen met Manchester United bij de verkoop van Malacia."
Nu maar hopen dat Te Kloese morgen geen wanstaltig bericht plaatst in een Engelse krant.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Wijnaldum met een of andere gekke constructie nog best mogelijk zou kunnen zijn maar dan zou het wel huur worden.
Als PSG ermee akkoord gaan dat ze 95% van het salaris blijven doorbetalen moet dat toch gewoon kunnen ofnietan?quote:
https://vitaalgezond.com/zelfreflectie/quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met dat flauwe gedoe?
Ja, dit heeft heel erg veel met elkaar te maken inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:35 schreef Gutanoth het volgende:
Buiten of dat het überhaupt financieel mogelijk is voor Feyenoord om Wijnaldum te betalen, waarom zou hij zelf naar Feyenoord gaan als hij tegenXavi Simons allemaal loopt te verkondigen dat PSV zo'n prachtige club is?
als Xavi Simons naar PSV kan en Wijnaldum hem daarover kan vertellen waarom "moet" hij dan zelf ook naar PSV, is dat een bijbehorende verplichting?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:35 schreef Gutanoth het volgende:
Buiten of dat het überhaupt financieel mogelijk is voor Feyenoord om Wijnaldum te betalen, waarom zou hij zelf naar Feyenoord gaan als hij tegenXavi Simons allemaal loopt te verkondigen dat PSV zo'n prachtige club is?
Wijnaldum komt toch niet naar de Eredivisie joh. Ik geloof zelfs niet dat PSV een kans maakt, hij zou wel gek zijn. Die kan overal nog het drievoudige verdienen en genoeg clubs die in grote competities voor de prijzen gaan die nog willen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Wijnaldum met een of andere gekke constructie nog best mogelijk zou kunnen zijn maar dan zou het wel huur worden. El Ghazi heeft heel weinig gespeeld dus ook daar huurmogelijkheden.
Boetius is inderdaad wel armoede. Altijd zo'n kutrendement.
User Gutanoth is niet de meest sterke user als het gaat om verbanden leggen en trapt blijkbaar ook in goedkope praatjes van nieuwe spelers.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Xavi Simons naar PSV kan en Wijnaldum hem daarover kan vertellen waarom "moet" hij dan zelf ook naar PSV, is dat een bijbehorende verplichting?
Uh nee dat heb ik zeker niet gezegd, maar de enige reden voor wijnaldum om naar Feyenoord te komen zou een soort van nostalgie moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Xavi Simons naar PSV kan en Wijnaldum hem daarover kan vertellen waarom "moet" hij dan zelf ook naar PSV, is dat een bijbehorende verplichting?
Waar baseer je dit op? Heeft hij ooit gezegd stiekem Sparta fan te zijn?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:51 schreef Gutanoth het volgende:
Feyenoord is niet eens zijn meest favoriete club in Nederland. Dat is wat ik er mee wil zeggen.
12 miljoen salaris of nostalgie?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Uh nee dat heb ik zeker niet gezegd, maar de enige reden voor wijnaldum om naar Feyenoord te komen zou een soort van nostalgie moeten zijn.
Is Gini de nieuwe Johan Cruijff ofzo? Die jongen is bijna 32, voor veel oud-spelers een zeer logische leeftijd om terug te keren. Makaay, Gio, Bommel, Kuijt, Van Persie. Kan er nog wel 5 opnoemen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wijnaldum komt toch niet naar de Eredivisie joh. Ik geloof zelfs niet dat PSV een kans maakt, hij zou wel gek zijn. Die kan overal nog het drievoudige verdienen en genoeg clubs die in grote competities voor de prijzen gaan die nog willen.
El Ghazi moet je helemaal niet willen. Randdebiel en sfeerverzieker.
Toch vind ik het wat flauw. Een Gio is best een goed voorbeeld. Vaak beginnen spelers rond hun 30ste/31ste wat af te takelen en spelen ze minder bij hun club. Dan is het helemaal niet zo gek gedacht dat Feyenoord een kans maakt. En zo'n wereldvoetballer is Gini ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 van die voorbeelden kwamen ook pas rond hun 35e terug
Of we steken er geen muntje in en gaan het over iets relevanters hebbenquote:
Wat begrijp jij niet aan 10 miljoen netto? Nee noch PSV noch Feyenoord maken een kans en voor de goede orde ook Ajax niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch vind ik het wat flauw. Een Gio is best een goed voorbeeld. Vaak beginnen spelers rond hun 30ste/31ste wat af te takelen en spelen ze minder bij hun club. Dan is het helemaal niet zo gek gedacht dat Feyenoord een kans maakt. En zo'n wereldvoetballer is Gini ook weer niet hoor.
El Ghazi heeft nauwelijks gespeeld dit jaar. Het zijn goede opties. En dat Wijnaldum lastig is snap ik ook wel, maar er is altijd een klein kansje.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]Wijnaldum, vergeet dat maar, El Ghazi lijkt me ook heel stug
En al die topspelers die ik noemde verdienden destijds geen enorme salarissen? Daar was toch ook een mouw aan te passen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan 10 miljoen netto? Nee noch PSV noch Feyenoord maken een kans en voor de goede orde ook Ajax niet.
We hebben het hier over een speler die bij Liverpool kon bijtekenen maar (geheel begrijpelijk) voor de hoofdprijs bij PSG ging.
Van Gini naar Brenet en Hilgers. De keihard mokerslag van de realiteit.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of we steken er geen muntje in en gaan het over iets relevanters hebben
Zoals dat er nog maar vijf verdedigers zijn momenteel, waarvan twee mogelijk verkocht worden en één eigenlijk geen optie is (Hall). Op dat vlak moet er echt wat gebeuren, op deze manier kan je nauwelijks een partijspel trainen.
Lees op Brenet, Hilgers en de afgeketste Maatsen na eigenlijk ook vrij weinig over mogelijke interesse.
Omdat Xavi Simons daar zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:30 schreef Gutanoth het volgende:
Waarom zou gini naar feyenoord gaan als hij ook naar psv kan?
Big brain time.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat Xavi Simons daar zit.
Daar heeft hij een hekel aan dus die heeft hij bewust naar PSV gestuurd zodat hij naar Feyenoord kan
Gurney is best oké.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je bent een prima mod maar verwijder dan ook even dat constante geprovoceer en gezeur van Gurney als je wilt. Ben daar ook wel een beetje klaar mee.
Nouja hij kan ook prima naar PSV inderdaad. Gok dat hij beide clubs even prima vindt.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:30 schreef Gutanoth het volgende:
Waarom zou gini naar feyenoord gaan als hij ook naar psv kan?
Een acquired taste. Zoals koffie, asperges, witlof, zuurkool, spruitjes, olijven.quote:
Jij reageert vaak nog gewoon normaal, ook al zijn we het nooit eens. Maar dat denigrerende slaat nergens op, moet hij gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een acquired taste. Zoals koffie, asperges, witlof, zuurkool, spruitjes, olijven.
Je moet er even doorheen, maar als je mentale smaakpapillen er eenmaal aan gewend zijn is het prima leesbaar.
Doe even kalm.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij reageert vaak nog gewoon normaal, ook al zijn we het nooit eens. Maar dat denigrerende slaat nergens op, moet hij gewoon niet doen.
Denk dat Maatsen gewoon komt. En ook Brenet schijnt weer concreet te zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Doe even kalm.
Mag inderdaad wel hopen dat er binnenkort een backie bij komt, al is het een backup, anders mag je er een vers uit het vliegtuig in de basis gaan zetten.
PSV zeker niet. In een filmpje koos die Feyenoord iig boven PSV.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Uh nee dat heb ik zeker niet gezegd, maar de enige reden voor wijnaldum om naar Feyenoord te komen zou een soort van nostalgie moeten zijn.
Feyenoord is niet eens zijn meest favoriete club in Nederland. Dat is wat ik er mee wil zeggen.
Het is net Bozenik, echt er langs komt ie niet maar dat ie het blijft proberen heeft ook wel iets liefs.quote:
Alsof Wijndaldem vanuit zijn sportieve ambitie laat staan salarispositie überhaupt interesse heeft naar een terugkeer in de eredivisie.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:41 schreef Gutanoth het volgende:
Ah onze forum admin doet ook weer eens zijn compleet nutteloze "grappige" duit in het zakje.
Geen enkel argument dus waarom gini naar feyenoord zou willen.
@:pietjepuk, nee, feyenoord en psv zijn écht niet om het even. Hoe sneller men dat in Rotterdam accepteer, deste sneller kunnen er hier eens serieuze namen genoemd worden
Maar hij heeft tegen Xavi Simons gezegd dat PSV opzich ook best wel een leuke club is.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
PSV zeker niet. In een filmpje koos die Feyenoord iig boven PSV.
https://nos.nl/artikel/21(...)g-altijd-feyenoorder
Ach joh, je moet het gewoon lezen zoals wij jouw posts ook lezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij reageert vaak nog gewoon normaal, ook al zijn we het nooit eens. Maar dat denigrerende slaat nergens op, moet hij gewoon niet doen.
Sportieve ambitie heeft hij niet meer, anders had hij wel een transferverzoek ingediend bij PSG. Maar hij is daar niet voor niets heen gegaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof Wijndaldem vanuit zijn sportieve ambitie laat staan salarispositie überhaupt interesse heeft naar een terugkeer in de eredivisie.
Wat een vermoeiende act.
Als je geen sportieve ambitie meer hebt is Feyenoord juist de perfecte plekquote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Sportieve ambitie heeft hij niet meer, anders had hij wel een transferverzoek ingediend bij PSG. Maar hij is daar niet voor niets heen gegaan.
Het punt met Wijnaldum is vooral dat hij het, meer dan andere voetballers die wel vroeg terugkwamen naar de Eredivisie, vooral voor de centjes doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij heeft tegen Xavi Simons gezegd dat PSV opzich ook best wel een leuke club is.
Luister jij nou maar gewoon naar Sked.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach joh, je moet het gewoon lezen zoals wij jouw posts ook lezen.
Met een glimlach op het gezicht, een gezonde dosis medelijden en misplaatste trots dat het je weer gelukt is om een zin te vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |