Ik vind het echt diep treurig. Leuk zo'n spandoek 'voetbal is voor iedereen', maar even kijkend naar ons eigen cluppie is dat dus echt totaal niet het geval.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:21 schreef hhh38 het volgende:
Iemand dit artikel: Waarom de voorzitter van de Roze Kameraden niet meer naar Feyenoord durft (NRC dus paywall) gelezen trouwens?
Wordt daar wel echt verdrietig van, schandalig hoe hij is behandeld en hoe weinig steun die gast heeft gekregen. Hoop dat deze ontwikkeling omgedraaid kan worden.
Ik vond het heel treurig ja..(Wel te lezen via incognito trouwens, zoals vrijwel alle NRC artikelen)quote:Op maandag 17 januari 2022 14:21 schreef hhh38 het volgende:
Iemand dit artikel: Waarom de voorzitter van de Roze Kameraden niet meer naar Feyenoord durft (NRC dus paywall) gelezen trouwens?
Wordt daar wel echt verdrietig van, schandalig hoe hij is behandeld en hoe weinig steun die gast heeft gekregen. Hoop dat deze ontwikkeling omgedraaid kan worden.
Een oud user van dit forum zelfs, heel treurig ja.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:21 schreef hhh38 het volgende:
Niet gelezen wegens de paywall maar wel meegekregen. Het is gewoon echt beschamend en walgelijk. Sowieso is homohaat iets wat ik mij totaal niet meer kan voorstellen in deze tijd in dit land, dat het dan van 'Feyenoord-supporters' komt doet mij wel pijn. Een beetje vijandigheid naar andere supportersgroepen kan ik in meekomen, en kan leuk zijn als het niet doorslaat, maar dit is gewoon pure discriminatie binnen de eigen supporters. Dat heb ik eigenlijk bij Feyenoord nog nooit zo fel meegemaakt.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:21 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dit.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weet nog bij die banaan zeven jaar terug dat ik en volgens mij iedere Feyenoorder er overtuigd was dat het niks met racisme te maken had want dat 'gebeurt bij ons niet'. Jammer dat die tijd nu echt veranderd is.
Ik bedoel niet zo de tijdsgeest op zichzelf maar met name de controle die Feyenoord de laatste tijd wat meer kwijt lijkt te zijn op het achterlijke groepje imbecielen. Vergeet niet dat we de de maanden voordat publiek geweerd werd er ontzettend veel incidenten waren bij Feyenoord en dat er bepaalde bestuursleden gekkies in hun tuin hebben gekregen. Het loopt op dat vlak niet zo lekker.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dit.
Ja, het is ernstig, ja, het moet niet kunnen, maar het is en blijft een klein kutgroepje. Heeft niet zoveel te maken met 'de tijd', het zijn gewoon achterlijke imbecielen, en dat waren het 10 jaar terug ook en 20 jaar terug ook. En ik durf te wedden dat ze over 10 jaar nog steeds achterlijke imbecielen zijn.
Ik ben benieuwd wat er was gebeurd als ie was ingegaan op het aanbod van de FSV en het onder hun paraplu had laten vallen. Misschien dat het plaatsen van je clubje buiten de "erkende" supportersgroep (waar niks mis mee is natuurlijk) nog wat extra olie op het vuur was. Zo denken dat soort gasten natuurlijk wel.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet gelezen wegens de paywall maar wel meegekregen. Het is gewoon echt beschamend en walgelijk. Sowieso is homohaat iets wat ik mij totaal niet meer kan voorstellen in deze tijd in dit land, dat het dan van 'Feyenoord-supporters' komt doet mij wel pijn. Een beetje vijandigheid naar andere supportersgroepen kan ik in meekomen, en kan leuk zijn als het niet doorslaat, maar dit is gewoon pure discriminatie binnen de eigen supporters. Dat heb ik eigenlijk bij Feyenoord nog nooit zo fel meegemaakt.
Weet nog bij die banaan zeven jaar terug dat ik en volgens mij iedere Feyenoorder er overtuigd was dat het niks met racisme te maken had want dat 'gebeurt bij ons niet'. Jammer dat die tijd nu echt veranderd is.
Dit stukje blijft zo bizar. Hoe zo'n debiel nog steeds in dat bestuur kan zitten. Wat stelt het dan nog voorquote:Opmerkelijk zijn – inmiddels verwijderde – berichten van een bestuurslid van de FSV, Gijs van Delft. Vlak na de oprichting van de Roze Kameraden plaatst hij op Twitter een foto van een regenboogvlag met kogelgaten erin. „Zo nu je zin?????” schrijft hij erbij. De man plaatst vaker zulke provocerende berichten, bijvoorbeeld na het vertrek van Steven Berghuis naar Ajax. Bij een foto van een muurschildering waarin de aanvaller als Jood in een concentratiekamp staat afgebeeld, schrijft hij: „Zonde dat het weg wordt gehaald.”
Maar daar had Gudde (inclusief schoolgaande kinderen geloof ik) ook last van, en Van den Herik zal er ook last van hebben gehad (kan ik me niet meer zo goed herinneren). Ik twijfel of dat iets wat nu meer 'aan de hand' is dan voorheen in elk geval.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo de tijdsgeest op zichzelf maar met name de controle die Feyenoord de laatste tijd wat meer kwijt lijkt te zijn op het achterlijke groepje imbecielen. Vergeet niet dat we de de maanden voordat publiek geweerd werd er ontzettend veel incidenten waren bij Feyenoord en dat er bepaalde bestuursleden gekkies in hun tuin hebben gekregen. Het loopt op dat vlak niet zo lekker.
Die controle heeft Feyenoord nooit echt gehad hoor. Ze durven gewoon niet. En ergens is dat -hoe vreemd ook- nog te begrijpen ook.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo de tijdsgeest op zichzelf maar met name de controle die Feyenoord de laatste tijd wat meer kwijt lijkt te zijn op het achterlijke groepje imbecielen. Vergeet niet dat we de de maanden voordat publiek geweerd werd er ontzettend veel incidenten waren bij Feyenoord en dat er bepaalde bestuursleden gekkies in hun tuin hebben gekregen. Het loopt op dat vlak niet zo lekker.
Snap ik dat je daar aan twijfelt, het is zeker niet de eerste periode zijn dat dit het geval is en de algemene maatschappelijke onrust die er nu heerst zal op dat vlak niet meehelpen, plus dat het nu meer in het nieuws komt (en iedere poepscheet extra uitvergroot wordt door de media). Maar deze periode is het qua incidenten wel wat heftiger dan voorheen, met name intern tussen enkele supportersgroepen.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar daar had Gudde (inclusief schoolgaande kinderen geloof ik) ook last van, en Van den Herik zal er ook last van hebben gehad (kan ik me niet meer zo goed herinneren). Ik twijfel of dat iets wat nu meer 'aan de hand' is dan voorheen in elk geval.
Ik vraag me ook wel af wat je er echt concreet aan kan doen verder. Wat betreft bedreigingen aan directieleden; politie inschakelen, stadionverboden uitdelen, maar dan stopt het wel volgens mij. En dat doen ze al volgens mij.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Die controle heeft Feyenoord nooit echt gehad hoor. Ze durven gewoon niet. En ergens is dat -hoe vreemd ook- nog te begrijpen ook.
Verstandige jongen, die komt er wel.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit stukje blijft zo bizar. Hoe zo'n debiel nog steeds in dat bestuur kan zitten. Wat stelt het dan nog voor
Tsja, bij verenigingen kan je op de ALV bestuursleden erin stemmen. Aangezien er van de 40-45K aan leden doorgaans geen hond op zo'n ALV afkomt is het met een klein clubje snel geregeld.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit stukje blijft zo bizar. Hoe zo'n debiel nog steeds in dat bestuur kan zitten. Wat stelt het dan nog voor
Dit lijkt me een duidelijke "nee" toch? Die lui zijn niet toerekeningsvatbaarquote:Op maandag 17 januari 2022 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, bij verenigingen kan je op de ALV bestuursleden erin stemmen. Aangezien er van de 40-45K aan leden doorgaans geen hond op zo'n ALV afkomt is het met een klein clubje snel geregeld.
Inmiddels is ook dat hele bestuur overgenomen door gasten die ook achter FRFC1908 zitten, zoals die dikke Alwin met zijn staart en meer van dat soort lui. Ik weet niet echt of dat een goede zaak is eigenlijk.
Nu vond ik die Remco die er eerst zat over het algemeen weer iets te netjes en op de vlakte, dus wat dat aangaat is het ook nooit goed.
Nee, al organiseren ze gezamenlijk ook wel genoeg toffe dingen voor supporters natuurlijk waar in essentie zo'n vereniging ook voor bedoeld is. De legioenzaal (outdoor), partybussen naar diverse uitwedstrijden etc. Aan de andere kant schurkt het toch wel erg vaak tegen geweldsverheerlijking aan.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een duidelijke "nee" toch? Die lui zijn niet toerekeningsvatbaar
De compilatie met krulschoten in de verre hoek is ook leukquote:Op maandag 17 januari 2022 15:54 schreef fetX het volgende:
Geen idee wat ik kan verwachten maar de berichten uit Zweden zijn wel positief.
Zou Ali niet in de spits kunnen? Of op de plek van Til volgende jaar? Levert wel veel arbeid altijd.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:05 schreef hhh38 het volgende:
Geen idee wat we met Alireza moeten als die Walemark echt een succes wordt trouwens, zou die ergens anders kunnen spelen in het systeem van Slot of wordt dat dan een gevalletje jammer maar doei?
Ja ik heb het idee dat ie vooral de snelheid mist voor op de flanken, maar met wat vertrouwen zou zijn techniek en schot toch prima van pas moeten komen in of rond de spitsquote:Op maandag 17 januari 2022 16:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou Ali niet in de spits kunnen? Of op de plek van Til volgende jaar? Levert wel veel arbeid altijd.
Je bent ook nog mensen op de bank nodig. Zou alleen maar goed zijn als zo'n speler (mocht het een succes worden) erachter zit.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:05 schreef hhh38 het volgende:
Geen idee wat we met Alireza moeten als die Walemark echt een succes wordt trouwens, zou die ergens anders kunnen spelen in het systeem van Slot of wordt dat dan een gevalletje jammer maar doei?
Eens, wat dat betreft had de FSV en De Feijenoorder beter gescheiden kunnen blijven. Maar het zijn natuurlijk wel vaak de gasten uit de wat fanatiekere geledingen die dit soort taken op zich nemen en tijd willen steken in zo'n supportersvereniging.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, al organiseren ze gezamenlijk ook wel genoeg toffe dingen voor supporters natuurlijk waar in essentie zo'n vereniging ook voor bedoeld is. De legioenzaal (outdoor), partybussen naar diverse uitwedstrijden etc. Aan de andere kant schurkt het toch wel erg vaak tegen geweldsverheerlijking aan.
Idealiter zou je dat wel wat meer losgekoppeld van elkaar willen zien. Dus een vrij 'normale' gematigde supportersvereniging die echt een volwaardig gesprekspartner is van de club en wat aparte clubjes voor mensen die zich daar toe aangetrokken voelen. Of dat nou de roze kameraden of zo'n club als FRFC1908 is.
Daarom snap ik ook niet dat het ontstaan van de roze kameraden online (en ook wel uit de stukken in de krant) werd weggewuifd met 'dan sluiten ze zich maar lekker aan bij de supportersvereniging, we zijn toch allemaal Feyenoorders'. Volgens mij is het de normaalste zaak van de wereld dat je daar ook weer allerlei subgroepjes in hebt, en als mensen daar een eigen clubje voor willen oprichten heeft toch geen hond daar last van verder.
We hebben hem natuurlijk voor een spotprijs kunnen halen (achteraf wel begrijpelijk), maar Alireza zal een flink salaris verdienen lijkt me?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent ook nog mensen op de bank nodig. Zou alleen maar goed zijn als zo'n speler (mocht het een succes worden) erachter zit.
Plus zo'n achterlijk Engels inteeltkapsel met rare pony.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft wel meteen de kledingstijl van iemand uit Rotterdam-Zuid. Wat integreren die Scandinaviers toch altijd snel he?
Hopelijk een speler die er gelijk staat en niet weer 2,5 jaar ergens anders onderbrengen.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:54 schreef fetX het volgende:
Geen idee wat ik kan verwachten maar de berichten uit Zweden zijn wel positief.
Hij voetbalde kort geleden nog bij de amateurs. Dat kan je op 2 manieren uitleggenquote:Op maandag 17 januari 2022 17:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk een speler die er gelijk staat en niet weer 2,5 jaar ergens anders onderbrengen.
Ja dat klopt.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben hem natuurlijk voor een spotprijs kunnen halen (achteraf wel begrijpelijk), maar Alireza zal een flink salaris verdienen lijkt me?
Hij schijnt zich echt heel goed ontwikkeld te hebben, de verhalen die ik lees zijn enorm positief. Ik ben heel benieuwd.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij voetbalde kort geleden nog bij de amateurs. Dat kan je op 2 manieren uitleggen
Hopelijk op de Dirk Kuijt manier
Die verhalen moet je altijd met een flinke korrel zout nemen. Die jubelverhalen lees je altijd na een nieuwe aankoop.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij schijnt zich echt heel goed ontwikkeld te hebben, de verhalen die ik lees zijn enorm positief. Ik ben heel benieuwd.
Oh god, "optrainen" in 3...2...1...quote:Op maandag 17 januari 2022 18:53 schreef Pistolero het volgende:
De competitie in Zweden is op 4 december afgelopen. Daarna is hij op vakantie gegaan en heeft ie geen minuut meer gespeeld.
Dat zal dus nog wel even duren voordat hij weer wedstrijdfit is.
Kelly, godverquote:Op maandag 17 januari 2022 18:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die verhalen moet je altijd met een flinke korrel zout nemen. Die jubelverhalen lees je altijd na een nieuwe aankoop.
Ook Singh, Antonucci en Bozenik zouden van die geweldenaren zijn bijvoorbeeld. Zelfs Kelly werd omhoog geschreven.
Laten we maar hopen dat hij in de categorie Trauner en Aursnes valt.
Gelukkig zag je bij Kelly al na één minuut dat hij niet kon voetballen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die verhalen moet je altijd met een flinke korrel zout nemen. Die jubelverhalen lees je altijd na een nieuwe aankoop.
Ook Singh, Antonucci en Bozenik zouden van die geweldenaren zijn bijvoorbeeld. Zelfs Kelly werd omhoog geschreven.
Laten we maar hopen dat hij in de categorie Trauner en Aursnes valt.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig zag je bij Kelly al na één minuut dat hij niet kon voetballen.
Fantastische passes, hij werd gewoon niet begrepen. Had Lex ook vaak last vanquote:
Schakenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:31 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Over een paar jaar een opstelling met Van Persie, Slory, De Guzman, Kuyt en volgens mij vergeet ik er nog wat.
quote:Een vleugje Lionel Messi, een beetje Arjen Robben en een tipje Steven Berghuis; de Zweed Patrik Wålemark (20) moet nog beginnen bij Feyenoord, maar zijn reputatie snelt hem vooruit. En toch maakt niemand zich zorgen. 'Hij brengt een vorm van creativiteit die we nog niet hadden.'
Word zo moe van om iedere keer weer de “nieuwe” Messi/Ronaldo/Zlatan etc aan te horen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:05 schreef hhh38 het volgende:
Patrik Wålemark is voor Feyenoord een supertransfer (VI Pro)
Ik heb het nog niet gelezen, maar zo te zien is Krabby de hype aan het aanjagen. Ik ben nu al bang voor overschatting
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:14 schreef Caland het volgende:
Een blessuregevoelige dopinggebruiker die fout was in de oorlog. Nee, dat wekt vertrouwen.
Ik hoop niet dat hij straks de eerste melkkoe is.quote:Op woensdag 19 januari 2022 07:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bij het AD is de photoshopstagiair weer bezig geweest
Had ie die pony maar even geshopt. Mijn god wat een pauperkapsel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 07:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we die vooral blijven vergeten. Net als d'n Jaap.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Kelly, godver![]()
Die was ik alweer vergeten
quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Had ie die pony maar even geshopt. Mijn god wat een pauperkapsel.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 07:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bij het eerste wat 'ie heeft te vertellen over Feyenoord heeft hij het weer over HARD WERREKUH EN INZETquote:
Van Egmond is echt een meester in het nadoen van mensen of accenten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:14 schreef Scrummie het volgende:
Gelachen om het dickvoormekaarpodcastje waar Van Egmond wel 100 keer benoemde dat Krabby die nieuwe Zweed een kruising tussen Messi, Robben en Berghius noemde.
En verder ook gelachen om het slappe geouwehoer.
Ja ook ja, en hij deed er nog 1 die ik nu alweer vergeten ben maar ik twijfelde even of hij er niet gewoon zatquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Egmond is echt een meester in het nadoen van mensen of accenten.
Elke keer weer helemaal stuk om zijn Aad-imitatie.
Er was er nog één ja maar ben hem ook kwijt. Nolles en Ten Hag zijn ook goed.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ook ja, en hij deed er nog 1 die ik nu alweer vergeten ben maar ik twijfelde even of hij er niet gewoon zat
Wat een genotspodcast.
Voetbal internationaal groot bereikquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Egmond is echt een meester in het nadoen van mensen of accenten.
Elke keer weer helemaal stuk om zijn Aad-imitatie.
Een maand geleden was het nog 90 miljoen volgens Chrisquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:08 schreef leeroy het volgende:
40 miljoen voor de aandelen en een lening van 15 miljoen voor Feyenoord aldus Chris Woerts
Niet heel best danquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een maand geleden was het nog 90 miljoen volgens Chris
Hier iets naar onder scrollen:quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:40 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Weet iemand of en waar ik die post match interview kan terugkijken met Alireza
https://www.nu.nl/voetbal(...)adion-te-openen.htmlquote:PSV, Ajax en Feyenoord wachten de ontwikkelingen af wat betreft de mogelijke terugkeer van publiek in de stadions. Ze steunen het statement dat de Eredivisie CV (ECV) en de Coöperatie Eerste Divisie (CED) vorige week namens de clubs naar buiten brachten, waarin wordt gedreigd desnoods "demonstratief" de stadiondeuren te openen als het kabinet daar komende week nog geen toestemming voor geeft.
De topclubs willen dat echter niet doen zonder samenspraak met hun gemeentebestuur. "De eerste stap is de boodschap die vanuit onze bedrijfstak is gedaan", aldus een woordvoerder van PSV donderdag.
"Het is voor ons nu echt afwachten wat er uit de persconferentie van volgende week van het kabinet komt. Daarna gaan we in gesprek met de lokale driehoek. Daar hebben we een goede verstandhouding mee en dat willen we in stand houden. We gaan niet op de zaken vooruitlopen, we gaan zien hoe dit uitpakt. We weten wat ervoor nodig is om een stadion te openen voor het publiek, dat kunnen we snel geregeld hebben."
Terwijl de meeste profclubs de boodschap van de ECV en de CED vorige week deelden via hun sociale media, deden de topclubs dat opvallend genoeg niet. "Maar we staan wel achter het statement", aldus een woordvoerder van Ajax.
Eens.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel jammer, dan moeten we hem zelf maar open gooien.
Mis ik het woordje niet ergens in dit bericht? Toch alleen maar goed nieuws.quote:
Jullie doen het aardig lekker ja, maar dit hebben we wel eens vaker gespeeld. Feyenoord heeft een betere seizoensstart en loopt uit, AZ komt in lekkere vorm de tweede seizoenshelft, profiteert van de winterdip van Feyenoord en komt in de buurt (of halen ons in), en aan het einde stort AZ in, heeft Feyenoord een lekkere eindsprint en worden we alsnog makkelijk derde.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is men hier al bang voor AZGod? Komen er aardig aan met 10 overwinningen op rij inmiddels.
Ja nouja, het kwam erop neer dat ze in tegenstelling tot de KKD clubs het sowieso in overleg met gemeentes willen doen. Dus als die geen toestemming geven gaat het niet gebeuren. Ik quote een beetje slecht en reageer te overdreven.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Mis ik het woordje niet ergens in dit bericht? Toch alleen maar goed nieuws.
Dan ben je een grote hoor...quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik quote een beetje slecht en reageer te overdreven.
Ik vind de Feyenoordselectie (in ieder geval de basis 11) eigenlijk gewoon beter. In dat opzicht wel vrij bijzonder dat AZgod maar 4 puntjes achterstaat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jullie doen het aardig lekker ja, maar dit hebben we wel eens vaker gespeeld. Feyenoord heeft een betere seizoensstart en loopt uit, AZ komt in lekkere vorm de tweede seizoenshelft, profiteert van de winterdip van Feyenoord en komt in de buurt (of halen ons in), en aan het einde stort AZ in, heeft Feyenoord een lekkere eindsprint en worden we alsnog makkelijk derde.
Dit hebben ze letterlijk nog nooit gedaan sinds het vertrek van Scheringa. Je kan wel willen investeren, maar ze hebben helemaal niet de begroting om hoge salarissen te betalen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind de Feyenoordselectie (in ieder geval de basis 11) eigenlijk gewoon beter. In dat opzicht wel vrij bijzonder dat AZgod maar 4 puntjes achterstaat.
Maar in Alkmaar is er veel meer geld, dus je weet maar nooit hoe het volgende zomer weer gaat lopen als Feyenoord waarschijnlijk weer stad en land af moet zoeken naar wat transfervrije buitenkansjes en AZ volop kan investeren.
Ze verkopen wel een stuk beter ja, maar die begroting gaat in the end nooit structureel omhoog omdat het een klein pauperclubje blijft met een achterban die vergelijkbaar is met NEC en Willem II.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind de Feyenoordselectie (in ieder geval de basis 11) eigenlijk gewoon beter. In dat opzicht wel vrij bijzonder dat AZgod maar 4 puntjes achterstaat.
Maar in Alkmaar is er veel meer geld, dus je weet maar nooit hoe het volgende zomer weer gaat lopen als Feyenoord waarschijnlijk weer stad en land af moet zoeken naar wat transfervrije buitenkansjes en AZ volop kan investeren.
Wat doen ze dan met al die overgebleven poen op de bank?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit hebben ze letterlijk nog nooit gedaan sinds het vertrek van Scheringa. Je kan wel willen investeren, maar ze hebben helemaal niet de begroting om hoge salarissen te betalen.
Ze hebben net een nieuw dak en een nieuw jeugdcomplex, dus daar is vast een deel heen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat doen ze dan met al die overgebleven poen op de bank?
Klein pauperclubje doe je AZgoden wel tekort mee. Het is wat betreft historie denk ik wel de vierde club van Nederland. Natuurlijk is Feyenoord vele malen groter maar sinds de jaren 70 zit zelfs de prijzenkast niet eens zo enorm ver uit de buurt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze verkopen wel een stuk beter ja, maar die begroting gaat in the end nooit structureel omhoog omdat het een klein pauperclubje blijft met een achterban die vergelijkbaar is met NEC en Willem II.
Ik zie zo op het eerste oog dat het merendeel prijzen van het vrouwenvoetbal betreffen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klein pauperclubje doe je AZgoden wel tekort mee. Het is wat betreft historie denk ik wel de vierde club van Nederland. Natuurlijk is Feyenoord vele malen groter maar sinds de jaren 70 zit zelfs de prijzenkast niet eens zo enorm ver uit de buurt.
[ afbeelding ]
Hadden ze nog wel even een UEFA Cupje mee moeten pakken maar toch. Er worden in Alkmaar al een jaar of 40-45 wereldprestaties geleverd.
En 2x kampioen van de TOTO Divisiequote:Op donderdag 20 januari 2022 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie zo op het eerste oog dat het merendeel prijzen van het vrouwenvoetbal betreffen.
Hardop gelachen.
Prijzen AZ sinds jaren 80: 3 keer de beker, 2 titels en 1 fruitschaal.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie zo op het eerste oog dat het merendeel prijzen van het vrouwenvoetbal betreffen.
Hardop gelachen.
Zelfs de prijzenkast van één trainer is indrukwekkender.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En 2x kampioen van de TOTO Divisie
Is dit de @:yats van AZ?
Je kunt er eigenlijk alleen maar respect voor hebben. Topbeleid voor een club met zo'n kleine achterban.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben net een nieuw dak en een nieuw jeugdcomplex, dus daar is vast een deel heen.
Van alles de speciale editiequote:Op donderdag 20 januari 2022 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs de prijzenkast van één trainer is indrukwekkender.
[ afbeelding ]
Toegegeven, Gio is een legend.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs de prijzenkast van één trainer is indrukwekkender.
[ afbeelding ]
Adrie072 in VBL / [AZ#95] Dansen met Jansenquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je kunt er eigenlijk alleen maar respect voor hebben. Topbeleid voor een club met zo'n kleine achterban.
[ afbeelding ]
Denk jij ook dat de status van Gio de komende 10 jaar alleen maar zal groeien?quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Adrie072 in VBL / [AZ#95] Dansen met Jansen
Leuk, maar het AZ topic is hier
Had hij niet 2 Johan Cruijff schalen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk jij ook dat de status van Gio de komende 10 jaar alleen maar zal groeien?
[ afbeelding ]
Kan nergens een foto vinden met alle 5 de prijzen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:59 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Had hij niet 2 Johan Cruijff schalen?
Nee idd, had ik ook al last van hehe.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan nergens een foto vinden met alle 5 de prijzen.
Het geld is leuk maar ik word niet blij van zo'n C-merk als kledingsponsor. Vond adidas wel prima eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord staat op het punt de grootste sponsordeal in de historie van de club te doen. De Rotterdammers gaan in de komende dagen een klap geven op een verbintenis met het Britse merk Castore, die goed is voor 50 miljoen euro. Vanaf 2023 wordt het nieuwe sportkledingmerk daarmee zelfs groter dan de huidige hoofdsponsor Europarcs.
Lekker boeiend als ze zo’n bedrag neerleggen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het geld is leuk maar ik word niet blij van zo'n C-merk als kledingsponsor. Vond adidas wel prima eigenlijk.
Maken blijkbaar de shirts voor Rangers, Newcastle en Wolves al? Dan zal het niet compleet waardeloos zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het geld is leuk maar ik word niet blij van zo'n C-merk als kledingsponsor. Vond adidas wel prima eigenlijk.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maken blijkbaar de shirts voor Rangers, Newcastle en Wolves al? Dan zal het niet compleet waardeloos zijn
2029quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:10 schreef aTypisch het volgende:
voor hoeveel jaar is die 50 miljoen? kan dat zo snel niet vinden
8mln paar jaar dus gemiddeld, zal misschien elk jaar wat meer worden maar echt een stevige deal.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
2029
Geen idee wat adidas neerlegt trouwens, die deal zat sowieso wat anders in elkaar gezien Feyenoord de shirtverkoop min of meer in eigen beheer had dacht ik
Bij Adidas werd je ook wel gewoon in het standaard keurslijf van hun gegooid. Zoveel bijzonders vind ik dat eigenlijk niet. Als deze sponsor meer wil betalen zijn ze wmb van harte welkom.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat bij adidas juist niet zelf meer mocht doen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
2029
Geen idee wat adidas neerlegt trouwens, die deal zat sowieso wat anders in elkaar gezien Feyenoord de shirtverkoop min of meer in eigen beheer had dacht ik
Daar kan je ieder jaar 16 Aursnessen van kopenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
8mln paar jaar dus gemiddeld, zal misschien elk jaar wat meer worden maar echt een stevige deal.
Of 2 Bozeniksquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar kan je ieder jaar 16 Aursnessen van kopen
Juist wel, daarom is er geen Feyenoordshirt meer in de sportwinkels in de provincie te vinden. Vind dat altijd wel jammerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat bij adidas juist niet zelf meer mocht doen?
Maar klinkt als een prima deal.
Ah ik zie het jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist wel, daarom is er geen Feyenoordshirt meer in de sportwinkels in de provincie te vinden. Vind dat altijd wel jammer
quote:Adidas ontwerpt de kleding, stuurt die tegen bodemprijzen naar Feyenoord en de Stadionclub brengt ze zelf aan de man. Adidas betaalt Feyenoord dus minder, maar de club houdt meer geld over aan de verkoop van shirts.
quote:
Valt mij sowieso reuze mee. Ik hoorde Krabby van de week nog in die podcast dat het ideaal was omdat Arnesen dan anderhalf jaar de tijd had om investeerders te vinden om die gozer te betalen, dus ik rekende op meerdere miljoenenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
Overigens kost die Bassett straks na de huurperiode 1,5 miljoen. Dat klinkt echt als een ideale deal, uitgebreid de tijd om hem te beoordelen en hij hoeft niet eens geweldig te presteren om al een goedkope versterking te zijn.
Als ze voor de huursom 3 miljoen moeten neerleggen oid kom je alsnog wel op een redelijk bedrag uit natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
Overigens kost die Bassett straks na de huurperiode 1,5 miljoen. Dat klinkt echt als een ideale deal, uitgebreid de tijd om hem te beoordelen en hij hoeft niet eens geweldig te presteren om al een goedkope versterking te zijn.
Oh ja dat deel van de deal had ik geen rekening mee gehouden. Is daar iets over bekend?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze voor de huursom 3 miljoen moeten neerleggen oid kom je alsnog wel op een redelijk bedrag uit natuurlijk
Njah, als ik zo die prijzen en de uitstraling bekijk van dat merkje komt het bij mij meer in de buurt van bijv. under armour dan een echt paupermerk als errea ofzo.quote:
Nouja het doet vooral niet zo goedkoop aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook vrij eenvoudig, ken het merk niet maar als ze goed betalen,waarom niet
Zou eigenlijk niet nodig moeten zijn om van NEC te kunnen winnen, maar gezien onze aanvallende zwakte buiten Sini is dit erg mooi.quote:
Het is wel (wéér) een typische tegenstander waar we het nogal lastig tegen hebben dit seizoen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet nodig moeten zijn om van NEC te kunnen winnen, maar gezien onze aanvallende zwakte buiten Sini is dit erg mooi.
Hopelijk kan ie spelen en staan we snel 3-0 voor zodat ie op tijd naar de kant kan als dat nodig is
Ik laat mezelf graag verassen, het is schijnbaar een wat grotere speler in de tenniswereld en vergelijkbaar met Lacoste. Hoop dat ze er wat moois van maken maar het heeft een stuk minder allure dan een Nike of Adidas.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, als ik zo die prijzen en de uitstraling bekijk van dat merkje komt het bij mij meer in de buurt van bijv. under armour dan een echt paupermerk als errea ofzo.
Niet écht een B-merk
Als je ziet waar Vitesse, AZ en Barca in lopen moet je blij zijn dat je geen Nike hebt. Daarom heeft PSV Nike ook gedumpt meen ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:54 schreef leeroy het volgende:
Ik
[..]
Ik laat mezelf graag verassen, het is schijnbaar een wat grotere speler in de tenniswereld en vergelijkbaar met Lacoste. Hoop dat ze er wat moois van maken maar het heeft een stuk minder allure dan een Nike of Adidas.
Hmm, een onironische like voor een post van Klaas. Das iets nieuws.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat boeit mij nou welk merk #feyenoord op zijn shirt heeft staan
[ afbeelding ]
Als er maar Toornstra achterop staat hè Klaas?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
jij kende het merk toch al?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Nike heeft veel teams gedumpt omdat ze meer in spelers wilde investeren en alleen grote teams wilde houden(ik werkte toen voor Nike). Vitesse en AZ hebben eenzelfde regeling als Feyenoord nu heeft met Adidas.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als je ziet waar Vitesse, AZ en Barca in lopen moet je blij zijn dat je geen Nike hebt. Daarom heeft PSV Nike ook gedumpt meen ik.
Ken Castore niet dus ik ben benieuwd.
Een G vergeten sorryquote:
Don Leo begint er wel steeds slechter uit te zien zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:25 schreef Caland het volgende:
Mooi afscheid van Gyan vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:FR12PATRICK/width:1488/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)c7ce3.JPG]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
ik liep daar zoals het hoort alleen in pakken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij kende het merk toch al?
[ afbeelding ]
nooit meer toornsrraquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als er maar Toornstra achterop staat hè Klaas?
quote:Patrik Wålemark zou zondag tegen NEC zijn debuut voor Feyenoord kunnen gaan maken. Arne Slot liet op zijn persconferentie van vrijdag weten dat de kans groot is dat de Zweedse nieuwkomer bij de wedstrijdselectie zal zitten. Ook Luis Sinisterra gaat vermoedelijk mee naar Nijmegen.
Ik moet altijd wel lachen om dat geslijm van Arnesen. Zal er wel bij horen natuurlijk maar tochquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
Toffe beelden toch altijd dit, eigenlijk bijna niet voor te stellen dat het eerste nog niet zo heel lang geleden trainde op een complex waar menig amateurclub zich nog voor zou schamen.
Ik zag dat filmpje en dacht die gaan wel heel gezellig met elkaar om die Arnessen stelt spelers uit het buitenland op hun gemak doet alsof ze overal over mee mogen praten en de deur altijd open staat en als de spelers er eenmaal zijn heeft ie straks toevallig altijd net geen tijd als ze bij hem aankloppen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om dat geslijm van Arnesen. Zal er wel bij horen natuurlijk maar toch
"you're the main man" "very impressed", maar ja, dat zei ie volgens mij ook toen Pratto kwam.
Heerlijke zin Mikey.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag dat filmpje en dacht die gaan wel heel gezellig met elkaar om die Arnessen stelt spelers uit het buitenland op hun gemak doet alsof ze overal over mee mogen praten en de deur altijd open staat en als de spelers er eenmaal zijn heeft ie straks toevallig altijd net geen tijd als ze bij hem aankloppen.
Prima ventje.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
Toffe beelden toch altijd dit, eigenlijk bijna niet voor te stellen dat het eerste nog niet zo heel lang geleden trainde op een complex waar menig amateurclub zich nog voor zou schamen.
ik heb liever dat het een klootzak is die kan voetballenquote:
Een Volvo als rouwautoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:25 schreef Caland het volgende:
Mooi afscheid van Gyan vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:FR12PATRICK/width:1488/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)c7ce3.JPG]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Hey Boussaad makker, we hebben je afgelopen tijd wel gemist hierquote:
Daar pas jij sowieso niet inquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Een Volvo als rouwauto
Diegene die mij dat flikt wordt postuum onterft
Ik ga voor winnaar van het weekendquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:02 schreef fetX het volgende:
Morgen weer de mogelijkheid om in punten uit te lopen op Vitesse en AZ en in te lopen op PSV en/of Ajax.
Je voelt ‘m al aan komen.
Het zou al helpen als Sinisterra weer zou kunnen spelen. En misschien is die Walemark ook vanaf het begin wel beter dan Alireza.quote:
Het is vrijwel onmogelijk om slechter te zijn dan Alireza, dat is oprecht één van de slechtste spelers die ik in jaren heb gezien. Zodra Walemark ook maar enigszins fit is moet je hem direct in de basis gooien en nooit meer naar Alireza omkijken.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou al helpen als Sinisterra weer zou kunnen spelen. En misschien is die Walemark ook vanaf het begin wel beter dan Alireza.
Hopen op een invalbeurt dan maar.
Ik denk dat het geen slechte speler isquote:Op zondag 23 januari 2022 11:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is vrijwel onmogelijk om slechter te zijn dan Alireza, dat is oprecht één van de slechtste spelers die ik in jaren heb gezien. Zodra Walemark ook maar enigszins fit is moet je hem direct in de basis gooien en nooit meer naar Alireza omkijken.
Die denkt dat hij al weg is bij ons.quote:
NEC doet ook maar hun best hoor.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:20 schreef Pistolero het volgende:
Na 5 minuten al weer genoeg gezien, dit team kan he-le-maal niks.
Zag er niet sterk uit nee. Maar Bijlow had 'm gewoon moeten hebben.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de 1-0 (deels) zijn schuld was...
Als hij gewoon z'n werk had gedaan, had Bijlow nooit in hoeven grijpen.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag er niet sterk uit nee. Maar Bijlow had 'm gewoon moeten hebben.
Hij passt elke keer gewoon naar dezelfde kleur hoor.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Bizar hoeveel moeite Baks heeft om naar de juiste kleur te passen.
OK, "goede kleur" danquote:Op zondag 23 januari 2022 12:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij passt elke keer gewoon naar dezelfde kleur hoor.
Loopt ook voortdurend Nelson in de weg.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:43 schreef H.FR het volgende:
Ik word ook zo verdrietig van Malacia. Echt de horror aanvallend.
Want ik ben ook echt de enige die dit zei.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verander je username in Positivo.
Matcht wel beter.
Ik word anders ook behoorlijk cynisch van het getoonde spel hoor.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verander je username in Positivo.
Matcht wel beter.
NEC mist inderdaad kans op kans.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik word anders ook behoorlijk cynisch van het getoonde spel hoor.
Zoals altijd ... Elke keer als je denkt dat Feyenoord een makkelijke dag zou moeten hebben, wordt het hangen, wurgen en mogelijk "gewoon" verliezenquote:Op zondag 23 januari 2022 12:47 schreef bbuddybb het volgende:
Nou boys, van deze gastjes zou je nu toch wel met gemak moeten kunnen winnen, zou je zeggon.
Nee, maar Feyenoord speelt ook allerminst indrukwekkend.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
NEC mist inderdaad kans op kans.
Dat slaat helemaal nergens op. Het valt reuze mee vandaag.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik word anders ook behoorlijk cynisch van het getoonde spel hoor.
NEC is beter en heeft de beste kansen, welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op. Het valt reuze mee vandaag.
Altijdquote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 12:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
NEC is beter en heeft de beste kansen, welke wedstrijd kijk jij?
Dit Feyenoord blinkt echt uit in schijndominantie met veel balbezit weer uiteindelijk geen reet mee wordt gedaan.
Tactisch deugt het echt voor geen meter en elke aanval van NEC is levensgevaarlijk.
Valt wel mee.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maar Feyenoord speelt ook allerminst indrukwekkend.
quote:Op zondag 23 januari 2022 12:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
NEC is helemaal niet beter joh.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit Feyenoord blinkt echt uit in schijndominantie met veel balbezit weer uiteindelijk geen reet mee wordt gedaan.
Tactisch deugt het echt voor geen meter en elke aanval van NEC is levensgevaarlijk.
Trauner speelt ook weer ouderwets goed.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Het hele seizoen. Een van de weinigen die vrijwel nooit verzaakt.
Ja, mij hij legt vandaag echt iedere bal op de stropdas.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Het hele seizoen. Een van de weinigen die vrijwel nooit verzaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |