Kelly, godverquote:Op maandag 17 januari 2022 18:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die verhalen moet je altijd met een flinke korrel zout nemen. Die jubelverhalen lees je altijd na een nieuwe aankoop.
Ook Singh, Antonucci en Bozenik zouden van die geweldenaren zijn bijvoorbeeld. Zelfs Kelly werd omhoog geschreven.
Laten we maar hopen dat hij in de categorie Trauner en Aursnes valt.
Gelukkig zag je bij Kelly al na één minuut dat hij niet kon voetballen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die verhalen moet je altijd met een flinke korrel zout nemen. Die jubelverhalen lees je altijd na een nieuwe aankoop.
Ook Singh, Antonucci en Bozenik zouden van die geweldenaren zijn bijvoorbeeld. Zelfs Kelly werd omhoog geschreven.
Laten we maar hopen dat hij in de categorie Trauner en Aursnes valt.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig zag je bij Kelly al na één minuut dat hij niet kon voetballen.
Fantastische passes, hij werd gewoon niet begrepen. Had Lex ook vaak last vanquote:
Schakenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:31 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Over een paar jaar een opstelling met Van Persie, Slory, De Guzman, Kuyt en volgens mij vergeet ik er nog wat.
quote:Een vleugje Lionel Messi, een beetje Arjen Robben en een tipje Steven Berghuis; de Zweed Patrik Wålemark (20) moet nog beginnen bij Feyenoord, maar zijn reputatie snelt hem vooruit. En toch maakt niemand zich zorgen. 'Hij brengt een vorm van creativiteit die we nog niet hadden.'
Word zo moe van om iedere keer weer de “nieuwe” Messi/Ronaldo/Zlatan etc aan te horen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:05 schreef hhh38 het volgende:
Patrik Wålemark is voor Feyenoord een supertransfer (VI Pro)
Ik heb het nog niet gelezen, maar zo te zien is Krabby de hype aan het aanjagen. Ik ben nu al bang voor overschatting
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:14 schreef Caland het volgende:
Een blessuregevoelige dopinggebruiker die fout was in de oorlog. Nee, dat wekt vertrouwen.
Ik hoop niet dat hij straks de eerste melkkoe is.quote:Op woensdag 19 januari 2022 07:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bij het AD is de photoshopstagiair weer bezig geweest
Had ie die pony maar even geshopt. Mijn god wat een pauperkapsel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 07:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we die vooral blijven vergeten. Net als d'n Jaap.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Kelly, godver![]()
Die was ik alweer vergeten
quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Had ie die pony maar even geshopt. Mijn god wat een pauperkapsel.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 07:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |