Kelly, godverquote:Op maandag 17 januari 2022 18:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die verhalen moet je altijd met een flinke korrel zout nemen. Die jubelverhalen lees je altijd na een nieuwe aankoop.
Ook Singh, Antonucci en Bozenik zouden van die geweldenaren zijn bijvoorbeeld. Zelfs Kelly werd omhoog geschreven.
Laten we maar hopen dat hij in de categorie Trauner en Aursnes valt.
Gelukkig zag je bij Kelly al na één minuut dat hij niet kon voetballen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die verhalen moet je altijd met een flinke korrel zout nemen. Die jubelverhalen lees je altijd na een nieuwe aankoop.
Ook Singh, Antonucci en Bozenik zouden van die geweldenaren zijn bijvoorbeeld. Zelfs Kelly werd omhoog geschreven.
Laten we maar hopen dat hij in de categorie Trauner en Aursnes valt.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig zag je bij Kelly al na één minuut dat hij niet kon voetballen.
Fantastische passes, hij werd gewoon niet begrepen. Had Lex ook vaak last vanquote:
Schakenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:31 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Over een paar jaar een opstelling met Van Persie, Slory, De Guzman, Kuyt en volgens mij vergeet ik er nog wat.
quote:Een vleugje Lionel Messi, een beetje Arjen Robben en een tipje Steven Berghuis; de Zweed Patrik Wålemark (20) moet nog beginnen bij Feyenoord, maar zijn reputatie snelt hem vooruit. En toch maakt niemand zich zorgen. 'Hij brengt een vorm van creativiteit die we nog niet hadden.'
Word zo moe van om iedere keer weer de “nieuwe” Messi/Ronaldo/Zlatan etc aan te horen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:05 schreef hhh38 het volgende:
Patrik Wålemark is voor Feyenoord een supertransfer (VI Pro)
Ik heb het nog niet gelezen, maar zo te zien is Krabby de hype aan het aanjagen. Ik ben nu al bang voor overschatting
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:14 schreef Caland het volgende:
Een blessuregevoelige dopinggebruiker die fout was in de oorlog. Nee, dat wekt vertrouwen.
Ik hoop niet dat hij straks de eerste melkkoe is.quote:Op woensdag 19 januari 2022 07:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bij het AD is de photoshopstagiair weer bezig geweest
Had ie die pony maar even geshopt. Mijn god wat een pauperkapsel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 07:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we die vooral blijven vergeten. Net als d'n Jaap.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Kelly, godver![]()
Die was ik alweer vergeten
quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Had ie die pony maar even geshopt. Mijn god wat een pauperkapsel.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 07:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bij het eerste wat 'ie heeft te vertellen over Feyenoord heeft hij het weer over HARD WERREKUH EN INZETquote:
Van Egmond is echt een meester in het nadoen van mensen of accenten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:14 schreef Scrummie het volgende:
Gelachen om het dickvoormekaarpodcastje waar Van Egmond wel 100 keer benoemde dat Krabby die nieuwe Zweed een kruising tussen Messi, Robben en Berghius noemde.
En verder ook gelachen om het slappe geouwehoer.
Ja ook ja, en hij deed er nog 1 die ik nu alweer vergeten ben maar ik twijfelde even of hij er niet gewoon zatquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Egmond is echt een meester in het nadoen van mensen of accenten.
Elke keer weer helemaal stuk om zijn Aad-imitatie.
Er was er nog één ja maar ben hem ook kwijt. Nolles en Ten Hag zijn ook goed.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ook ja, en hij deed er nog 1 die ik nu alweer vergeten ben maar ik twijfelde even of hij er niet gewoon zat
Wat een genotspodcast.
Voetbal internationaal groot bereikquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Egmond is echt een meester in het nadoen van mensen of accenten.
Elke keer weer helemaal stuk om zijn Aad-imitatie.
Een maand geleden was het nog 90 miljoen volgens Chrisquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:08 schreef leeroy het volgende:
40 miljoen voor de aandelen en een lening van 15 miljoen voor Feyenoord aldus Chris Woerts
Niet heel best danquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een maand geleden was het nog 90 miljoen volgens Chris
Hier iets naar onder scrollen:quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:40 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Weet iemand of en waar ik die post match interview kan terugkijken met Alireza
https://www.nu.nl/voetbal(...)adion-te-openen.htmlquote:PSV, Ajax en Feyenoord wachten de ontwikkelingen af wat betreft de mogelijke terugkeer van publiek in de stadions. Ze steunen het statement dat de Eredivisie CV (ECV) en de Coöperatie Eerste Divisie (CED) vorige week namens de clubs naar buiten brachten, waarin wordt gedreigd desnoods "demonstratief" de stadiondeuren te openen als het kabinet daar komende week nog geen toestemming voor geeft.
De topclubs willen dat echter niet doen zonder samenspraak met hun gemeentebestuur. "De eerste stap is de boodschap die vanuit onze bedrijfstak is gedaan", aldus een woordvoerder van PSV donderdag.
"Het is voor ons nu echt afwachten wat er uit de persconferentie van volgende week van het kabinet komt. Daarna gaan we in gesprek met de lokale driehoek. Daar hebben we een goede verstandhouding mee en dat willen we in stand houden. We gaan niet op de zaken vooruitlopen, we gaan zien hoe dit uitpakt. We weten wat ervoor nodig is om een stadion te openen voor het publiek, dat kunnen we snel geregeld hebben."
Terwijl de meeste profclubs de boodschap van de ECV en de CED vorige week deelden via hun sociale media, deden de topclubs dat opvallend genoeg niet. "Maar we staan wel achter het statement", aldus een woordvoerder van Ajax.
Eens.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel jammer, dan moeten we hem zelf maar open gooien.
Mis ik het woordje niet ergens in dit bericht? Toch alleen maar goed nieuws.quote:
Jullie doen het aardig lekker ja, maar dit hebben we wel eens vaker gespeeld. Feyenoord heeft een betere seizoensstart en loopt uit, AZ komt in lekkere vorm de tweede seizoenshelft, profiteert van de winterdip van Feyenoord en komt in de buurt (of halen ons in), en aan het einde stort AZ in, heeft Feyenoord een lekkere eindsprint en worden we alsnog makkelijk derde.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is men hier al bang voor AZGod? Komen er aardig aan met 10 overwinningen op rij inmiddels.
Ja nouja, het kwam erop neer dat ze in tegenstelling tot de KKD clubs het sowieso in overleg met gemeentes willen doen. Dus als die geen toestemming geven gaat het niet gebeuren. Ik quote een beetje slecht en reageer te overdreven.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Mis ik het woordje niet ergens in dit bericht? Toch alleen maar goed nieuws.
Dan ben je een grote hoor...quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik quote een beetje slecht en reageer te overdreven.
Ik vind de Feyenoordselectie (in ieder geval de basis 11) eigenlijk gewoon beter. In dat opzicht wel vrij bijzonder dat AZgod maar 4 puntjes achterstaat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jullie doen het aardig lekker ja, maar dit hebben we wel eens vaker gespeeld. Feyenoord heeft een betere seizoensstart en loopt uit, AZ komt in lekkere vorm de tweede seizoenshelft, profiteert van de winterdip van Feyenoord en komt in de buurt (of halen ons in), en aan het einde stort AZ in, heeft Feyenoord een lekkere eindsprint en worden we alsnog makkelijk derde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |