Als hij gewoon z'n werk had gedaan, had Bijlow nooit in hoeven grijpen.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag er niet sterk uit nee. Maar Bijlow had 'm gewoon moeten hebben.
Hij passt elke keer gewoon naar dezelfde kleur hoor.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Bizar hoeveel moeite Baks heeft om naar de juiste kleur te passen.
OK, "goede kleur" danquote:Op zondag 23 januari 2022 12:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij passt elke keer gewoon naar dezelfde kleur hoor.
Loopt ook voortdurend Nelson in de weg.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:43 schreef H.FR het volgende:
Ik word ook zo verdrietig van Malacia. Echt de horror aanvallend.
Want ik ben ook echt de enige die dit zei.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verander je username in Positivo.
Matcht wel beter.
Ik word anders ook behoorlijk cynisch van het getoonde spel hoor.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verander je username in Positivo.
Matcht wel beter.
NEC mist inderdaad kans op kans.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik word anders ook behoorlijk cynisch van het getoonde spel hoor.
Zoals altijd ... Elke keer als je denkt dat Feyenoord een makkelijke dag zou moeten hebben, wordt het hangen, wurgen en mogelijk "gewoon" verliezenquote:Op zondag 23 januari 2022 12:47 schreef bbuddybb het volgende:
Nou boys, van deze gastjes zou je nu toch wel met gemak moeten kunnen winnen, zou je zeggon.
Nee, maar Feyenoord speelt ook allerminst indrukwekkend.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
NEC mist inderdaad kans op kans.
Dat slaat helemaal nergens op. Het valt reuze mee vandaag.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik word anders ook behoorlijk cynisch van het getoonde spel hoor.
NEC is beter en heeft de beste kansen, welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op. Het valt reuze mee vandaag.
Altijdquote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 12:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
NEC is beter en heeft de beste kansen, welke wedstrijd kijk jij?
Dit Feyenoord blinkt echt uit in schijndominantie met veel balbezit weer uiteindelijk geen reet mee wordt gedaan.
Tactisch deugt het echt voor geen meter en elke aanval van NEC is levensgevaarlijk.
Valt wel mee.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maar Feyenoord speelt ook allerminst indrukwekkend.
quote:Op zondag 23 januari 2022 12:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
NEC is helemaal niet beter joh.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit Feyenoord blinkt echt uit in schijndominantie met veel balbezit weer uiteindelijk geen reet mee wordt gedaan.
Tactisch deugt het echt voor geen meter en elke aanval van NEC is levensgevaarlijk.
Trauner speelt ook weer ouderwets goed.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Het hele seizoen. Een van de weinigen die vrijwel nooit verzaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |