quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Dat krijg je ervan als je niet doorpakt hé. Hetzelfde met die Veerman transfer vorig jaar (ik weet niet of ik daar rouwig om ben overigens).quote:Op maandag 4 juli 2022 11:03 schreef Maastoren het volgende:
Volgens Kuiptalk komt Maatsen niet naar Feyenoord omdat hij de kans krijgt bij Chelsea.
Gaat lekker zo.
Godver zegquote:Op maandag 4 juli 2022 11:03 schreef Maastoren het volgende:
Volgens Kuiptalk komt Maatsen niet naar Feyenoord omdat hij de kans krijgt bij Chelsea.
Gaat lekker zo.
Voor linksback moeten we wel iets sneller doorpakken nu ook Hendriks geen optie meer is natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:10 schreef fetX het volgende:
En volgens Kuiptalk is Feyenoord ook al bezig met andere targets. En volgens @:zka blijft Maatsen een optie voor als hij zijn kans bij Chelsea niet pakt.
Daar hadden we er vorig seizoen eigenlijk al één te weinig.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je niet doorpakt hé. Hetzelfde met die Veerman transfer vorig jaar (ik weet niet of ik daar rouwig om ben overigens).
Benieuwd wie ze dan in gedachten hebben voor de linksback positie. Is wel één van de posities waar dringend een vervanger noodzakelijk is (evenals de spitspositie).
Los van de kwaliteiten van die twee is het wel een patroon dat spelers liever voor Ajax en PSV spelen dan voor Feyenoord. Dat komt natuurlijk grotendeels door salaris, maar ook door een (grotere kans op) CL voetbal.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hmm, staat Til daar zo vooraan op de OP terwijl ie naar de concurrent gaat. Vorig jaar hadden we op dit zelfde punt Berghuis staan. Patroon begint wel op te vallen.
Dat valt reuze mee, uiteindelijk kiest Til vooral ook voor PSV omdat ze hem permanent willen overnemen in tegenstelling tot Feyenoord.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Los van de kwaliteiten van die twee is het wel een patroon dat spelers liever voor Ajax en PSV spelen dan voor Feyenoord. Dat komt natuurlijk grotendeels door salaris, maar ook door een (grotere kans op) CL voetbal.
Dat patroon is lastig te doorbreken, zeker zolang je financieel de zaken niet goed op orde hebt.
Heb je daar een bron van?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, uiteindelijk kiest Til vooral ook voor PSV omdat ze hem permanent willen overnemen in tegenstelling tot Feyenoord.
Welk ‘patroon’ is er dan? Om hoeveel spelers gaat dat? De laatste die ik me kan herinneren was Wijnaldum en dat had natuurlijk hele andere redenen. PSV niet groter maken dan het is hoor.quote:
Dat staat uitgebreid beschreven in het VI-Pro artikel, in ieder geval wil Til vooral zekerheid hebben aangaande zijn situatie bij Spartak. Feyenoord heeft niet de financiële middelen om hem permanent over te nemen, PSV wel, dan is de keuze snel gemaakt.quote:
Ik heb dat artikel niet gelezen. Vanuit andere bronnen las ik dat vooral als speculatie. Maar los daarvan is het natuurlijk goed voor te stellen dat Til er zo in zit. Ik zou ook alles in het werk stellen om geen seconde langer dan nodig onder contract te staan daar.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat staat uitgebreid beschreven in het VI-Pro artikel, in ieder geval wil Til vooral zekerheid hebben aangaande zijn situatie bij Spartak. Feyenoord heeft niet de financiële middelen om hem permanent over te nemen, PSV wel, dan is de keuze snel gemaakt.
Berghuis nog maar dat was naar Ajax, en dat was natuurlijk een vrij zeldzame situatie waarbij het onze beste speler was maar dat hij niet goed lag in de spelersgroep. Toen was de stap naar Ajax uiteindelijk het beste voor alle partijen alhoewel het jodenfooitje wat we kregen dankzij Sjaak flink tegenviel.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Welk ‘patroon’ is er dan? Om hoeveel spelers gaat dat? De laatste die ik me kan herinneren was Wijnaldum en dat had natuurlijk hele andere redenen. PSV niet groter maken dan het is hoor.
Serieuze vraag: Jij vindt de stap van Feyenoord naar PSV op dit moment een stap opzij..?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis nog maar dat was naar Ajax, en dat was natuurlijk een vrij zeldzame situatie waarbij het onze beste speler was maar dat hij niet goed lag in de spelersgroep. Toen was de stap naar Ajax uiteindelijk het beste voor alle partijen alhoewel het jodenfooitje wat we kregen dankzij Sjaak flink tegenviel.
Voor Wijnaldum leek het een flinke stap hogerop toentertijd want Feyenoord was aan de afgrond, hele andere situatie natuurlijk. Voor Til is het een stap opzij maar wel in een beter gespreid bedje.
Precies, voor Feyenoord is een investering van 5 a 6 miljoen al enorm, dan moet het een directe versterking zijn plus een investering, en in die categorie kosten spelers tegenwoordig vaak wat meer (en anders kunnen Ajax, PSV of zelfs clubs als Antwerpen FC een beter salaris bieden). Nu hadden we bijna Gnonto en uiteindelijk lekt er een en ander uit en loopt het spaak. We hebben eigenlijk vrijwel altijd een nadelige onderhandelingspositie.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind het alleen wel opvallend dat Feyenoord vooral uitkomt bij afdankertjes en zelden een verrassende grote naam vast legt. Maar dat zal vooral een centen kwestie zijn.
De intentie van we verkopen maar 2 spelers kan dan ook de prullenbak in.quote:
Ik denk dat het voor Wijnaldum toen een goede stap was. Niet zo zeer omdat PSV zo veel beter was, maar vooral vanwege het type spel en de spelers die hij bij PSV om zich heen kreeg. Dat geldt voor Til nu minder omdat dit Feyenoord veel frivoler en aantrekkelijker speelt dan het Feyenoord waar Gini vertrok. Wijnaldum was daar toch een soort vlag op een modderschuit, de gouden ring om de aap. Dat was Til natuurlijk niet afgelopen seizoen.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor Wijnaldum leek het een flinke stap hogerop toentertijd want Feyenoord was aan de afgrond, hele andere situatie natuurlijk. Voor Til is het een stap opzij maar wel in een beter gespreid bedje.
Ik vind het ook vreemd dat na ons geweldige Europese campagne Dybala niet voor 6 ton in het jaar en 5 Donald Ducks als tekengeld voor ons wil spelen.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Los van de kwaliteiten van die twee is het wel een patroon dat spelers liever voor Ajax en PSV spelen dan voor Feyenoord. Dat komt natuurlijk grotendeels door salaris, maar ook door een (grotere kans op) CL voetbal.
Dat patroon is lastig te doorbreken, zeker zolang je financieel de zaken niet goed op orde hebt.
Ik had alleen wel verwacht dat het Europese succes van vorig jaar wat meer aanzuigende werking zou hebben. Maar kennelijk spreekt de Conference League echt bij niemand tot de verbeelding. Terwijl je bij succes in een minder Europees toernooi toch hoopt dat je kunt bouwen aan een selectie die ook een niveautje hoger in Europa mee kan.
Maar goed, zoals terecht hier opgemerkt, we zijn nog niet begonnen aan het seizoen en mogelijk zit er nog wat moois in het vat. Ik hoop in elk geval dat ook Feyenoord aan kan halen en we met drie ploegen voor de titel gaan strijden de komende jaren. Bij PSV begin ik daar inmiddels wel vertrouwen in te krijgen.
Huh, Malacia + Sinisterra zijn geen 2 spelers of hoe moet ik dit zien?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De intentie van we verkopen maar 2 spelers kan dan ook de prullenbak in.
Al vond ik het al een vrij onmogelijke opgave.
Daar begint het nu wel op te lijken ja. Alhoewel daar in vergelijking met afgelopen seizoen absoluut geen sprake van was.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Wijnaldum toen een goede stap was. Niet zo zeer omdat PSV zo veel beter was, maar vooral vanwege het type spel en de spelers die hij bij PSV om zich heen kreeg. Dat geldt voor Til nu minder omdat dit Feyenoord veel frivoler en aantrekkelijker speelt dan het Feyenoord waar Gini vertrok. Wijnaldum was daar toch een soort vlag op een modderschuit, de gouden ring om de aap. Dat was Til natuurlijk niet afgelopen seizoen.
Overigens vind ik PSV wel een stap omhoog, zeker als je ziet wat er deze zomer tot nu toe gebeurt. Bovendien heeft hij met PSV nog een kans de CL te halen (hoe klein ook). Ik verwacht ook niet dat Feyenoord komend jaar om de titel gaat spelen en ik denk dat PSV wel serieus mee kan gaan doen.
Dat Feyenoord de intentie had om maaar twee basisspelers te verkopen.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Huh, Malacia + Sinisterra zijn geen 2 spelers of hoe moet ik dit zien?
Of Gnonto en zijn club hebben Feyenoord (Europees finalist!!) gebruikt om zijn transfer waarde lekker op te krikken en de interesse van andere clubs te wekken.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd dat na ons geweldige Europese campagne Dybala niet voor 6 ton in het jaar en 5 Donald Ducks als tekengeld voor ons wil spelen.
Waar hebben we het over? We hebben met Gnonto een van de meest besproken talenten van Europa kunnen overtuigen. Dat die nog niet bij ons speelt heeft puur te maken met knaken. Alles heeft te maken met knaken.
Johquote:Op maandag 4 juli 2022 11:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of Gnonto en zijn club hebben Feyenoord (Europees finalist!!) gebruikt om zijn transfer waarde lekker op te krikken en de interesse van andere clubs te wekken.
Ik denk dat Feyenoord gewoon gebruikt is.
In de onderlinge duels niet. Maar PSV heeft een serieuze kans op de titel gehad afgelopen seizoen en de beker gewonnen.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar begint het nu wel op te lijken ja. Alhoewel daar in vergelijking met afgelopen seizoen absoluut geen sprake van was.
PSV(en Ajax) zijn natuurlijk altijd een grote stap omhoog vanaf Feyenoord, kom op zeg. Die clubs lopen op vrijwel elk vlak mijlenver voor op Feyenoord en de afstand wordt elk seizoen alleen maar groter. Harstikke leuk dat je bijvoorbeeld regelmatig van PSV weet te winnen, maar dat zegt niks over welke club er structureel beter voor staat.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar begint het nu wel op te lijken ja. Alhoewel daar in vergelijking met afgelopen seizoen absoluut geen sprake van was.
Mwah. Sevilla legt zelden hoge transfersommen neerquote:Op maandag 4 juli 2022 11:38 schreef fetX het volgende:
Leuke club voor Sini
Dat ze maar flink dokken.
Je wil dat graag denken bedoel je. Omdat je zo lekker kritisch bent.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of Gnonto en zijn club hebben Feyenoord (Europees finalist!!) gebruikt om zijn transfer waarde lekker op te krikken en de interesse van andere clubs te wekken.
Ik denk dat Feyenoord gewoon gebruikt is.
Ja, en Malacia en Sinisterra zijn dus die 2 basisspelers. Of reken je de gehuurde spelers en Linssen ook mee ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord de intentie had om maaar twee basisspelers te verkopen.
PSV is Feyenoord voorbij (op alle fronten) riedelquote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
PSV(en Ajax) zijn natuurlijk altijd een grote stap omhoog vanaf Feyenoord, kom op zeg. Die clubs lopen op vrijwel elk vlak mijlenver voor op Feyenoord en de afstand wordt elk seizoen alleen maar groter. Harstikke leuk dat je bijvoorbeeld regelmatig van PSV weet te winnen, maar dat zegt niks over welke club er beter voor staat.
Tja. Hangt er ook vanaf hoe Feyenoord die onderhandelingen in gaat.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. Sevilla legt zelden hoge transfersommen neer
Vitesse wil de CL in!!!quote:Op maandag 4 juli 2022 11:46 schreef Adames het volgende:
Utrecht gaat dit jaar ook aanhaken, Feyenoord zal eerder naar onder moeten kijken
Die rubriek geloof ik niet zo in maar wel in Twente.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:46 schreef Adames het volgende:
Utrecht gaat dit jaar ook aanhaken, Feyenoord zal eerder naar onder moeten kijken
Die voorspelling deed ik vorig jaar ook en daar ben ik hier terecht nog een paar keer op gewezen.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:46 schreef Adames het volgende:
Precies, qua niveau van de basis elf (of laten we zeggen de kern van beide ploegen die het meeste minuten maakten) liep het erg weinig van elkaar vandaan.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In de onderlinge duels niet. Maar PSV heeft een serieuze kans op de titel gehad afgelopen seizoen en de beker gewonnen.
Ja, Feyenoord deed het in Europa uitzonderlijk. Dat klopt natuurlijk.
Welke verkochte bassispeler mis ik nog naast Malacia en Sinisterra?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord de intentie had om maaar twee basisspelers te verkopen.
Blijft bijzonder dat het hier zo veel over Ajax en PSV gaat, terwijl je eerder moet hopen dat er op 31 augustus een selectie staat die de strijd aan kan gaan met AZ, Twente en in mindere mate Utrecht. En dan heb je nog geluk dat Vitesse ook in elkaar gedonderd is.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die rubriek geloof ik niet zo in maar wel in Twente.
Ik vind een verschil van 10 punten vrij fors.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, qua niveau van de basis elf (of laten we zeggen de kern van beide ploegen die het meeste minuten maakten) liep het erg weinig van elkaar vandaan.
Momenteel is het wel duidelijk wie de betere papieren heeft qua selectie. Maar dat was de afgelopen jaren vrijwel altijd zo in juli/augustus en uiteindelijk valt het verschil vaak reuze mee (behalve 20/21 lol)
Die hebben toch geen geld. Waren afgelopen seizoen nog flink afhankelijk van hun huurspelers. Die sluiten bij goed beleid pas over een paar jaar aan.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die rubriek geloof ik niet zo in maar wel in Twente.
Ik geloof dat je een paar transfers gemist hebt.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Die hebben toch geen geld. Waren afgelopen seizoen nog flink afhankelijk van hun huurspelers. Die sluiten bij goed beleid pas over een paar jaar aan.
Alleen maar geroepen dat de intentie de prullenbak in kan.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke verkochte bassispeler mis ik nog naast Malacia en Sinisterra?
Zeker alhoewel ik dat niet recht toe vond doen aan het verschil in kwaliteit. Feyenoord was Europees veel beter en onderling ook wel. Op de xG-competitiestand (lol) stond Feyenoord boven PSV zelfs. Denk dat Feyenoord qua punten onderpresteerde en PSV overpresteerde en dat het daadwerkelijke verschil kleiner was.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind een verschil van 10 punten vrij fors.
Feyenoord: We hebben de intentie om maar 2 basisspelers te verkopen.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen maar geroepen dat de intentie de prullenbak in kan.
Ik kan ook wel tellen.
denk het ookquote:Op maandag 4 juli 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een paar transfers gemist hebt.
Dat is ongeveer 1 Gakpoquote:Op maandag 4 juli 2022 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind een verschil van 10 punten vrij fors.
Goede samenvatting.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord: We hebben de intentie om maar 2 basisspelers te verkopen.
Feyenoord: Verkoopt Malacia en Sinisterra
Dombo: 'De intentie kan de prullenbak in!1!!'
???
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2022 11:55 schreef Scrummie het volgende:
Weer een transfermarkt accountje erbij:
[ twitter ]
Wij hebben meer insideoutsiders dan menig Euroepse topclub.
Zeker weten en vorig jaar was het kwalitatief ook logisch dat PSV tweede werd, maar ben het wel eens dat het verschil niet zo groot was alleen telt dat niet.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja als je Sinisterra bij Feyenoord weg gaat halen zou het nog wel wat groter zijn.
Precies alhoewel wij ook wat minder punten hadden gehad zonder Sinisterraquote:
Vind het belangrijker wat er aankomend seizoen gaat gebeuren en vooralsnog moet Feyenoord dan nog flink gaan handelen.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies alhoewel wij ook wat minder punten hadden gehad zonder Sinisterra![]()
Nu waren de laatste twee speelrondes niet zo relevant meer, maar zeven punten is ook best wel fors. Alhoewel PSV weer die potjes tegen Utrecht en Vitesse in de schoot geworpen kregen en wij niet bepaald. Je kan alles wel zo dood redeneren. Uiteindelijk als je het seizoen honderd keer overspeelt kom je op een normaal verdeelde range uit qua puntenaantal en zaten wij denk ik links van onze curve en PSV rechts.
Een relevante discussie is het ook niet echt. Zelfs als het verschil tussen PSV en Feyenoord klein was hebben zij op de lange termijn veel meer financiële mogelijkheden. Maar ze hebben geen Arne Slot!!!
Ik ben vanaf nu een keihard supporter van RotterdamTransfermarkt.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:55 schreef Scrummie het volgende:
Weer een transfermarkt accountje erbij:
[ twitter ]
Wij hebben meer insideoutsiders dan menig Euroepse topclub.
Scorebord journalistiek voor er een doelpunt is gevallen.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu een keihard supporter van RotterdamTransfermarkt.
Ze zijn FeyenoordTM voorbij (op alle fronten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit jaar is dit het:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In beide gevallen word je er wel een beetje treurig van.
Engelse clubs genot.quote:Als Everton, dat ook een vleugelspeler kwijtraakt met Richairlison, er nog overheen klapt kan er helemaal een topprijs uitkomen. Maar op dit moment ziet het er naar uit dat Leeds United de nieuwe club van Sinisterra wordt en Feyenoord de grootste transferklapper gaat maken in de historie.
Premier League miljoenen genot.quote:Een flink deel van dat bedrag gaat ten goede komen aan het binnenhalen van Sinisterra. Bij Leeds is men zich ervan bewust dat Sinisterra tussen de 20 en 30 miljoen euro zal moeten kosten en het is ondenkbaar dat Feyenoord met 20 miljoen genoegen zal nemen.
Zou Sinisterra ongelooflijk missen maar als er een klapper van boven de 25 miljoen binnenkomt moet je daar ook genoegen mee nemen. Zou erg mooi zijn.quote:
Wellicht kunnen we beter een nieuwe Feyenoord seizoen 22/23 janktopic maken.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vrees voor een 5e plek aankomend seizoen.Hopelijk zit ik er compleet naast en komen er nog wel wat leuke waardevolle spelers bij.
Diemers mag van mij wel mee naar Oostenrijk hoor.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:09 schreef Scrummie het volgende:
Diemers ook niet mee naar Oostenrijk gelukkig. Hopelijk vinden ze daar snel een club voor.
quote:Op maandag 4 juli 2022 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]ah ja, dat helpt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eruit met die zooiquote:Op maandag 4 juli 2022 12:17 schreef Caland het volgende:
26 miljoen
Eindelijk Dirrukkie Kuyt uit de boeken.
Voor die 20 miljoen zijn er toch prima 2 spelers te halen van 6-7 miljoen per stuk dus er voor zorgen dat je boven AZ/Twente etc blijft?quote:Op maandag 4 juli 2022 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vrees voor een 5e plek aankomend seizoen.Hopelijk zit ik er compleet naast en komen er nog wel wat leuke waardevolle spelers bij.
Nee, is onmogelijk. En gaat niet gebeuren. Uit dat licht. Opdoeken die zooi.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Voor die 20 miljoen zijn er toch prima 2 spelers te halen van 6-7 miljoen per stuk dus er voor zorgen dat je boven AZ/Twente etc blijft?
Zeker. Mijn post kwam net 3 minuten te vroeg, zo blijkt.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Voor die 20 miljoen zijn er toch prima 2 spelers te halen van 6-7 miljoen per stuk dus er voor zorgen dat je boven AZ/Twente etc blijft?
Zijn allemaal clickbaitfapperts. Ze hebben letterlijk nooit iets echt goed. Roepen 100 dingen en zijn dan trots als een pauw als ze er 1 goed hebben gegokt.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Behoorlijke gatenkaas met allerlei ingangen voor insiders bij Feyenoord
Het leek zo langzamerhand ook wel onmogelijk om door te bouwen op de succesploeg van vorig seizoen, teveel spelers die onhoudbaar bleken waaronder alle huurspelers, dus ach. Misschien is het dan toch beter om het geld te vangen nu het ijzer heet is en opnieuw iets te bouwen.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Zonde van Sinisterra, zal moeilijk te vervangen zijn.
Waarom zo weinig?quote:Op maandag 4 juli 2022 12:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Zonde van Sinisterra, zal moeilijk te vervangen zijn.
Wel lekker van de enorme transfersom. Al zal Feyenoord vermoedelijk 40% kunnen herinvesteren. Dus pakweg zo'n 10 miljoen.
Dat zou heel lekker zijn ja. Ook een mooie stap voor Sinisterra, zie hem zelf ietsje liever gaan naar Leeds wel maar das persoonlijke voorkeur.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:26 schreef fetX het volgende:
Hopelijk kun je er nog iets meer uit slepen. Zou toch lekker zijn beetje richting die 30 te gaan.
Hoop zo erg dat er geen afkoopsom in die optie zit maar met Troost die dat dealtje maakte vrees ik er voor.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:32 schreef fetX het volgende:
Denk dan dat Feyenoord Kokcu gaat proberen te houden en dat er niet veel meer weggaat. Hooguit Senesi nog en anders zullen ze vast die optie lichten.
En Nelson die flink wat minuten maakte.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Toch wel een aardige leegloop nu van de vaste 11 van afgelopen seizoen.
• Dessers
• Linssen
• Til
• Malacia
• Sinisterra
• Daar komt mogelijk Kökcü/Senesi nog bij.
Natuurlijk was dit wel ingecalculeerd maar er is genoeg werk aan de winkel. Benieuwd naar alle inkomende transfers
Dat gaat echt wel gebeuren, er komt nu eindelijk eens geld binnen.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
Het blijft een Italiaan hè, die hebben wat moeite met dat kleurtje.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er stond net een foto van Geertruida bij. (lol)
Ja, al die Feyenoorders is ook moeilijk voor zo'n Italiaantje.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, @fetX denkt waarschijnlijk weer dat dit een foto van Elia is. Het is ook moeilijk.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook wel goed om eens een speler voor ruim boven de 20 te verkopen. Andere clubs zien toch dat dit nog nooit is gebeurd en dat telt wel mee.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het leek zo langzamerhand ook wel onmogelijk om door te bouwen op de succesploeg van vorig seizoen, teveel spelers die onhoudbaar bleken waaronder alle huurspelers, dus ach. Misschien is het dan toch beter om het geld te vangen nu het ijzer heet is en opnieuw iets te bouwen.
Het is eigenlijk ook wel fijn om eens een keer echt een dikke transfersom te pakken.
quote:Op maandag 4 juli 2022 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, @:fetx denkt waarschijnlijk weer dat dit een foto van Elia is. Het is ook moeilijk.
Schulden en leningenquote:
Klinkt misschien extreem, maar ik heb nog het liefst dat Feyenoord deze zomer álles wat ook maar enige transferwaarde vertegenwoordigd verkoopt. Dus ook nog Senesi, Kokcu, Pedersen en Geertruida. En dan al het geld bijna 1 op 1 doorpompen richting de schulden.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het leek zo langzamerhand ook wel onmogelijk om door te bouwen op de succesploeg van vorig seizoen, teveel spelers die onhoudbaar bleken waaronder alle huurspelers, dus ach. Misschien is het dan toch beter om het geld te vangen nu het ijzer heet is en opnieuw iets te bouwen.
Het is eigenlijk ook wel fijn om eens een keer echt een dikke transfersom te pakken.
We hadden een kern van zo'n 14 a 15 spelers en daar blijven vooralsnog alleen Bijlow, Geertruida, Trauner, Aursnes en Jahanbakhsh (joepie) van. Kökcü, Senesi en Pedersen misschien. De hele voorhoede kan je verder vervangen lolquote:Op maandag 4 juli 2022 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Nelson die flink wat minuten maakte.
Pistogod. Helemaal mee eens.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Schulden en leningen
[..]
Klinkt misschien extreem, maar ik heb nog het liefst dat Feyenoord deze zomer álles wat ook maar enige transferwaarde vertegenwoordigd verkoopt. Dus ook nog Senesi, Kokcu, Pedersen en Geertruida. En dan al het geld bijna 1 op 1 doorpompen richting de schulden.
Dan maar (een paar) kansloos kutseizoen waarin je 10e wordt met uitsluitend jeugd, transfervrije/extreem goedkope spelers en huur. Als dat betekend dat je daarna ein-de-lijk eens zonder financiële zorgen kan gaan bouwen aan de toekomst is het het wel waard in mijn ogen.
Waarbij Kökcü en Senesi toch wel op de nominatie staan om elders het geluk te beproeven. Ik ben altijd (overdreven) kritisch geweest op Kökcü, maar die gast heeft wel een topseizoen gedraaid afgelopen seizoen. Het lijkt me niet dat Feyenoord in staat is hem te houden. Senesi is ook toe aan een volgende stap. Als die 2 ook nog gaan dan is gewoon 70% van je eerste elftal wegquote:Op maandag 4 juli 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hadden een kern van zo'n 14 a 15 spelers en daar blijven vooralsnog alleen Bijlow, Geertruida, Trauner, Aursnes en Jahanbakhsh (joepie) van. Kökcü, Senesi en Pedersen misschien. De hele voorhoede kan je verder vervangen lol
Kokcu heeft nog 3 jaar een contract geloof ik en zijn beste vriend is net bij Feyenoord gekomen dus je weet het nooit.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarbij Kökcü en Senesi toch wel op de nominatie staan om elders het geluk te beproeven. Ik ben altijd (overdreven) kritisch geweest op Kökcü, maar die gast heeft wel een topseizoen gedraaid afgelopen seizoen. Het lijkt me niet dat Feyenoord in staat is hem te houden. Senesi is ook toe aan een volgende stap. Als die 2 ook nog gaan dan is gewoon 70% van je eerste elftal weg
Hoe haal je dan weer geld binnen?quote:Op maandag 4 juli 2022 12:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Schulden en leningen
[..]
Klinkt misschien extreem, maar ik heb nog het liefst dat Feyenoord deze zomer álles wat ook maar enige transferwaarde vertegenwoordigd verkoopt. Dus ook nog Senesi, Kokcu, Pedersen en Geertruida. En dan al het geld bijna 1 op 1 doorpompen richting de schulden.
Dan maar (een paar) kansloos kutseizoen waarin je 10e wordt met uitsluitend jeugd, transfervrije/extreem goedkope spelers en huur. Als dat betekend dat je daarna ein-de-lijk eens zonder financiële zorgen kan gaan bouwen aan de toekomst is het het wel waard in mijn ogen.
Waar ik mij meer zorgen over maak is dat je vrijwel al je voetballende vermogen kwijt bent. Eigenlijk is Geertruida de enige echte spelmaker die dan overblijft. Aursnes en Trauner zijn heel goede voetballers maar eigenlijk is het wel hun taak om de bal zo snel mogelijk weer in te leveren bij een medespeler.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarbij Kökcü en Senesi toch wel op de nominatie staan om elders het geluk te beproeven. Ik ben altijd (overdreven) kritisch geweest op Kökcü, maar die gast heeft wel een topseizoen gedraaid afgelopen seizoen. Het lijkt me niet dat Feyenoord in staat is hem te houden. Senesi is ook toe aan een volgende stap. Als die 2 ook nog gaan dan is gewoon 70% van je eerste elftal weg
Met Kokcu, Aursnes, Senesi, Bijlow, Geertruida en aankomend (wellicht) Walemark, Slory, Dermane heb je best wat (potentiële) waarde nog op het veld staan.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe haal je dan weer geld binnen?
Kutseizoenen = geen Europees voetbal, geen Europees voetbal = minder aantrekkelijk voor spelers, bij verkoop zijn de bedragen dan nog lager dan we al gewend zijn. Je zit dan in een neerwaartse spiraal die bijna niet te doorbreken is.
Door vol in te zetten op de jeugd en scouting.quote:
Mwah, totaal niet mee eens. Zeker in Eredivisie kan je jezelf echt wel heel snel weer opwerken van grauwe middenmoot naar Europees voetbal.quote:Kutseizoenen = geen Europees voetbal, geen Europees voetbal = minder aantrekkelijk voor spelers, bij verkoop zijn de bedragen dan nog lager dan we al gewend zijn. Je zit dan in een neerwaartse spiraal die bijna niet te doorbreken is.
IN SLOT WE TRUST.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar ik mij meer zorgen over maak is dat je vrijwel al je voetballende vermogen kwijt bent. Eigenlijk is Geertruida de enige echte spelmaker die dan overblijft. Aursnes en Trauner zijn heel goede voetballers maar eigenlijk is het wel hun taak om de bal zo snel mogelijk weer in te leveren bij een medespeler.
Vergeet die Amerikaan niet! Die gaat ook mondjes snoeren, let maar op.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Met Kokcu, Aursnes, Senesi, Bijlow, Geertruida en aankomend (wellicht) Walemark, Slory, Dermane heb je best wat (potentiële) waarde nog op het veld staan.
Ik reageerde op Pistolero die zei alles van waarde te verkopen nu.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Met Kokcu, Aursnes, Senesi, Bijlow, Geertruida en aankomend (wellicht) Walemark, Slory, Dermane heb je best wat (potentiële) waarde nog op het veld staan.
Das zo'n beetje de hele act van @Pistolero samengevat.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:40 schreef DonRaja het volgende:
Je zit dan in een neerwaartse spiraal die bijna niet te doorbreken is.
Niet als je alles van waarde verkooptven schulden aflost zoals jij zegt. Want dan investeer je dus ook niet in de jeugd, want geen geld. Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Door vol in te zetten op de jeugd en scouting.
[..]
Mwah, totaal niet mee eens. Zeker in Eredivisie kan je jezelf echt wel heel snel weer opwerken van grauwe middenmoot naar Europees voetbal.
quote:Op maandag 4 juli 2022 12:46 schreef fetX het volgende:
@:zka beweert dat Leipzig ook concreet is voor de Kok.
Geen Arsenal @:onlogisch
Wel grappig hoe Kokcu vlak voor de finale al zo'n beetje eigendom was van AS Roma volgens Rijnmond dacht ik mij te herinneren. Daar klopte dus ook geen reet vanquote:Op maandag 4 juli 2022 12:46 schreef fetX het volgende:
@:zka beweert dat Leipzig ook concreet is voor de Kok.
Geen Arsenal @:onlogisch
volledig je schulden aflossen is echt het stomste wat je kunt doen als (voetbal)bedrijfquote:Op maandag 4 juli 2022 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet als je alles van waarde verkooptven schulden aflost zoals jij zegt. Want dan investeer je dus ook niet in de jeugd, want geen geld. Je spreekt jezelf tegen.
Ze kunnen er beter wat Bitcoin van kopen. Wat zou jij aanraden eerwaarde @aTypisch?quote:Op maandag 4 juli 2022 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volledig je schulden aflossen is echt het stomste wat je kunt doen als (voetbal)bedrijf
Kloptquote:Op maandag 4 juli 2022 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volledig je schulden aflossen is echt het stomste wat je kunt doen als (voetbal)bedrijf
Voor de ene club zijn schulden een meesterzet en verstandig beleid, hier moet alles zo snel mogelijk afgelost worden want redenen.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wie zegt dit?quote:Op maandag 4 juli 2022 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor de ene club zijn schulden een meesterzet en verstandig beleid, hier moet alles zo snel mogelijk afgelost worden want redenen.
Martin van Geel beleid lol. Nooit meer uitgeven dan je in de kas hebt liggen! Vreselijk.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor de ene club zijn schulden een meesterzet en verstandig beleid, hier moet alles zo snel mogelijk afgelost worden want redenen.
https://www.ad.nl/transfe(...)sinisterra~a1e5f8e6/quote:Op maandag 4 juli 2022 12:47 schreef Pistolero het volgende:
Trouwens, ONCE Caldas heeft ook nog een aanzienlijk deel van de transferrechten van Sini (volgens mij had ik ergens 15-20% gelezen.)
ken de specifieke openstaande schulden nietquote:Op maandag 4 juli 2022 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze kunnen er beter wat Bitcoin van kopen. Wat zou jij aanraden eerwaarde @:aTypisch?
Ik denk niet dat dit klopt, ik meen mij te herinneren dat vGeel juist deze deal heeft gesloten omdat de voorwaarden erg transparant lagen en Feyenoord volledig eigendom werd van Sinisterra. Maar dat moet ik even verder opzoeken.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/transfe(...)sinisterra~a1e5f8e6/
Staat geen percentage in hier maar zal wel rond het bedrag zitten wat jij noemt.
Dus misschien is het wél verstandig (flinke) delen af te lossen?quote:Op maandag 4 juli 2022 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ken de specifieke openstaande schulden niet
ligt nogal aan de looptijd, rentepetenrages e.d.
Er moeten wat gaten in de begroting gevuld worden die ontstaan zijn door onder andere corona.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus misschien is het wél verstandig (flinke) delen af te lossen?
quote:Op maandag 4 juli 2022 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus misschien is het wél verstandig (flinke) delen af te lossen?
quote:Op maandag 4 juli 2022 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ah ja, Real Madrid. Een toonbeeld van uitstekend financieel beleid.quote:
Tijdens kansloze kutseizoenen worden spelers niet meer waard en ben je straks weer terug bij af.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Schulden en leningen
[..]
echt gewoon niet waarquote:Op maandag 4 juli 2022 12:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ah ja, Real Madrid. Een toonbeeld van uitstekend financieel beleid.
Geen schulden hebben is natuurlijk per definitie altijd beter dan wel schulden hebben. Of is de voetbalwereld inmiddels zo pervers en los van de realiteit dat we dit gaan ontkennen..?
En vanaf volgend seizoen komen er twee CL plekken beschikbaar die financieel enorm belangrijk zijn, lijkt mij juist het moment om door te zetten.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijdens kansloze kutseizoenen worden spelers niet meer waard en ben je straks weer terug bij af.
Idrissi, Boadu en Stengs halen.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:57 schreef fetX het volgende:
Ik denk trouwens dat Idrissi weleens de vervanger kan worden voor Sini.
idrissi, boadu, stengsquote:Op maandag 4 juli 2022 12:57 schreef Caland het volgende:
Het is zaak dat Feyenoord nu spelers gaat halen die kools kunnen maken.
Pistolero begreep ook niet dan de tranfsersom van Malacia in termijnen uitbetaald werd want op deze manier kon Feyenoord niet direct haar schulden afbetalen.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijdens kansloze kutseizoenen worden spelers niet meer waard en ben je straks weer terug bij af.
Elk gezond bedrijf heeft schulden, dus zo pervers is het allemaal niet.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Geen schulden hebben is natuurlijk per definitie altijd beter dan wel schulden hebben. Of is de voetbalwereld inmiddels zo pervers en los van de realiteit dat we dit gaan ontkennen..?
Idrissi was bij Ajax ook waardeloos.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Slapzak Stengs en Boadu hoef ik niet. Idrissi mag wel.
Dat is een beetje inherent aan zaken doen op dat continent meen ikquote:Op maandag 4 juli 2022 12:59 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord alleen maar spelers kan aantrekken met rare constructies waarbij het meeste geld bij een verkoop niet voor Feyenoord is dan blijven ze natuurlijk arm.
Dit moeten jullie echt heel anders aan gaan pakken in de toekomst.
Precies, en aangezien we nog twee seizoenen lang vijf ipv zes ploegen sturen richting Europa kunnen we met een beetje goede Europese prestaties die drie plekken zo een paar jaar houden.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En vanaf volgend seizoen komen er twee CL plekken beschikbaar die financieel enorm belangrijk zijn, lijkt mij juist het moment om door te zetten.
Die heeft toch amper minuten gemaakt? Liepen toch veel betere spelers rond?quote:
Dat plus ik meen mij te herinneren dat vGeel specifiek deze deal sloot omdat hij voor deze constructie niet moeilijk hoefde te doen.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een beetje inherent aan zaken doen op dat continent meen ik
of je moet direct een groter bedrag bieden en dat uitzicht op inkomsten afkopenquote:Op maandag 4 juli 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een beetje inherent aan zaken doen op dat continent meen ik
En op rechts twee slapzakken.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heeft toch amper minuten gemaakt? Liepen toch veel betere spelers rond?
Wij hebben op links nu niks meer (lol)
Ja daar was een goede reden voor, als hij speelde leek het nergens op. Hij had echt wel meer minuten gemaakt als hij enigszins op niveau was.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heeft toch amper minuten gemaakt? Liepen toch veel betere spelers rond?
Wij hebben op links nu niks meer (lol)
Prima. Zijn we er over uit.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja daar was een goede reden voor, als hij speelde leek het nergens op. Hij had echt wel meer minuten gemaakt als hij enigszins op niveau was.
Pistolero koopt ook geen huis, want dan heb je schuld bij de bank. Pistolero huurt liever, kost hem wel 1100 euro in de maand voor een kut flatje, maar ja…geen schulden.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pistolero begreep ook niet dan de tranfsersom van Malacia in termijnen uitbetaald werd want op deze manier kon Feyenoord niet direct haar schulden afbetalen.
Pistolero heeft thuis een huishoudboekje met kosten en uitgaven per maand en een maximaal budget wat hij uitgeeft en opzij legt voor later, en denkt dat het ook zo werkt bij een voetbalclub.
quote:Op maandag 4 juli 2022 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima. Zijn we er over uit.
Idrissi
Stengs
Boadu
Laten we dat aub niet doen.quote:
Is ook totaal geflopt bij Cadiz.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja daar was een goede reden voor, als hij speelde leek het nergens op. Hij had echt wel meer minuten gemaakt als hij enigszins op niveau was.
En een dwerg van 1 meter 25 als het doorgaat.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en in de spits de vierde spits van ajax
genot
Ach, toch een centimeter meer dan de vorige dwerg.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En een dwerg van 1 meter 25 als het doorgaat.
ik ben langer dan gnontoquote:Op maandag 4 juli 2022 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de bank hebben we er ook nog eentje die lijkt op Hendrix, maar dan mét haar.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens vi niet.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook totaal geflopt bij Cadiz.
Klinkt als een uitstekend plan.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon Idrissi huren en Stront Larsen halen en de rest van het geld gebruiken om onze schulden af te betalen.
@:pistolero en @:Martin vinden dit een goed plan.
wil jij de grote duim van gurney niet tegenspreken alsjeblieft?quote:Op maandag 4 juli 2022 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens vi niet.
Bij Cádiz was Idrissi een belangrijke speler. Hij kwam tot dertien wedstrijden en was direct betrokken bij drie goals (twee assists). Idrissi wil nu graag terugkeren naar Cádiz, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Volgens AS gaan de onderhandelingen niet de goede kant op, daar Sevilla voor Cádiz te hoog in de boom zit met de vraagprijs.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)itzichtloze-situatie
Waar doel je op? Senesi?quote:Op maandag 4 juli 2022 12:59 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord alleen maar spelers kan aantrekken met rare constructies waarbij het meeste geld bij een verkoop niet voor Feyenoord is dan blijven ze natuurlijk arm.
Dit moeten jullie echt heel anders aan gaan pakken in de toekomst.
erg mooie showquote:Op maandag 4 juli 2022 13:11 schreef Scrummie het volgende:
Veel belangrijker dan welk transfernieuwtje dan ook:
[ twitter ]
Jaaaaaaaa
Wederom niet de discussie. De enige echt succesvolle ploeg zonder schulden is Bayern. De rest heeft allemaal schulden, hetzij direct of indirect via een rijke eigenaar.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En Van Het Zandt voortaan elke week in de basiself.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon Idrissi huren en Stront Larsen halen en de rest van het geld gebruiken om onze schulden af te betalen.
@:pistolero en @:Martin vinden dit een goed plan.
Ah, kreeg mee dat hij daar nogal beroerd begon en zag niet bepaald dat hij goede cijfers kon overleggen in de laatste wedstrijden, maar het blijkt dat de trainer wel tevreden over hem is. Ach ja. Zie hem toch liever niet bij ons komenquote:Op maandag 4 juli 2022 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens vi niet.
Bij Cádiz was Idrissi een belangrijke speler. Hij kwam tot dertien wedstrijden en was direct betrokken bij drie goals (twee assists). Idrissi wil nu graag terugkeren naar Cádiz, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Volgens AS gaan de onderhandelingen niet de goede kant op, daar Sevilla voor Cádiz te hoog in de boom zit met de vraagprijs.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)itzichtloze-situatie
Dat is jouw favoriet of niet?quote:Op maandag 4 juli 2022 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Van Het Zandt voortaan elke week in de basiself.
Het is wachten op het verlossende woord van @ZKAquote:Op maandag 4 juli 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
AD heeft het over 21 miljoen dat kan oplopen tot 25 miljoen met bonussen.
[ twitter ]
Die dacht vanochtend nog Sevilla.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten op het verlossende woord van @:ZKA
21 miljoen is niet heel veel…quote:Op maandag 4 juli 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 4 juli 2022 13:11 schreef Scrummie het volgende:
Veel belangrijker dan welk transfernieuwtje dan ook:
[ twitter ]
Jaaaaaaaa
Ik denk ook dat dit het juiste moment is om hem te verkopen. Na komend seizoen een eventueel iets minder seizoen (sowieso Europees minder lijkt mij) levert hij wellicht ook weer minder op.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind overigens Sini nu verkopen wel een heel goed moment. Ben toch wat huiverig dat die zwakke kruisband hem in de rest van zijn carrière nog veel problemen gaat opleveren.
De absolute hoofdprijs pakken blijft lastig inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit het juiste moment is om hem te verkopen. Na komend seizoen een eventueel iets minder seizoen (sowieso Europees minder lijkt mij) levert hij wellicht ook weer minder op.
Al vind ik 21 miljoen wel aan de magere kant eerlijk gezegd. 26 miljoen zou ik wel acceptabel vinden.
Dat is alles wat er fout was al Bilal Immers Boetius Nelom en nog wel een paar in een speler.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is jouw favoriet of niet?Tering wat is die jongen laconiek.
Toch wel fijn zulke berichten. Elke transfersom die Feyenoord pakt is exact het bedrag wat ze max kunnen krijgen. Feyenoord is nooit in de positie om iets meer te krijgen en halen altijd exact uit de kan wat er in zit.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:38 schreef Pistolero het volgende:
21+4 is uitstekend, hoger dan verwacht zelfs. Feyenoord bevindt zich ook helemaal niet in de positie om meer te kunnen vragen. Mensen blijven Feyenoord en haar spelers maar overschatten en belangrijker maken dan ze daadwerkelijk zijn.
het hat 30 mijoen motte wezequote:Op maandag 4 juli 2022 13:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch wel fijn zulke berichten. Elke transfersom die Feyenoord pakt is exact het bedrag wat ze max kunnen krijgen. Feyenoord is nooit in de positie om iets meer te krijgen en halen altijd exact uit de kan wat er in zit.
Dat zou inderdaad iets te karig zijn, maar denk dat het iets hoger ligt.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:34 schreef Caland het volgende:
Ik vind 21 miljoen voor Sini wel een klein beetje karig eigenlijk.
Jij hebt betere ingangen dan Krabby en Gouka?quote:Op maandag 4 juli 2022 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad iets te karig zijn, maar denk dat het iets hoger ligt.
dikke duimgodquote:Op maandag 4 juli 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt betere ingangen dan Krabby en Gouka?
Dit zeg ik helemaal niet, lezen blijft lastig blijkbaar.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch wel fijn zulke berichten. Elke transfersom die Feyenoord pakt is exact het bedrag wat ze max kunnen krijgen. Feyenoord is nooit in de positie om iets meer te krijgen en halen altijd exact uit de kan wat er in zit.
Ja, en ik ga je niet vertellen waar ik mijn primeurtjes vandaan haal.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt betere ingangen dan Krabby en Gouka?
Feyenoord moet overal maar blij mee zijn. Wij overschatten onze spelers. Ja Ajax speelt CL en verkoopt hun spelers beter. Maar is Sini 3x zo slecht als Antony? Volgens jou wel want we hebben er het maximale uitgehaald als ik jou geloof.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit zeg ik helemaal niet, lezen blijft lastig blijkbaar.
stop toch eens met het vergelijken met ajax bij waardes van spelers johquote:Op maandag 4 juli 2022 13:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Feyenoord moet overal maar blij mee zijn. Wij overschatten onze spelers. Ja Ajax speelt CL en verkoopt hun spelers beter. Maar is Sini 3x zo slecht als Antony? Volgens jou wel want we hebben er het maximale uitgehaald als ik jou geloof.
Maar die 25 miljoen is wel inclusief bonussen. Volgens mij kan het ook zo zijn dat je die bonussen niet krijgt. Dus in feite krijg je slechts 21 miljoen gegarandeerd. Die 4 miljoen extra is afwachten (afhankelijk van de hoeveelheid wedstrijden die hij gaat spelen, of het aantal doelpunten, of eventuele prijzen die behaald worden enz).quote:Op maandag 4 juli 2022 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, eerste bedrag wat genoemd werd was 26 miljoen, dan zit dit er maar één miljoentje vandaan maar wel de verkeerde kant op. Ach ja.
Beetje karige deal wel weer voor Feyenoord. Qua uitgaande transfers is het geen spekpot. Hopelijk heeft Feyenoord een goed doorverkooppercentage bedongen, dan zou het uiteindelijke bedrag aardig kunnen oplopen.
Waar vergelijk ik het 1-op-1? Wij krijgen nu 21 miljoen en dat vindt jij dus vergelijkbaar aan 60 miljoen voor Antony?quote:Op maandag 4 juli 2022 13:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stop toch eens met het vergelijken met ajax bij waardes van spelers joh
80quote:Op maandag 4 juli 2022 13:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waar vergelijk ik het 1-op-1? Wij krijgen nu 21 miljoen en dat vindt jij dus vergelijkbaar aan 60 miljoen voor Antony?
logische conclusies welquote:Op maandag 4 juli 2022 13:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waar vergelijk ik het 1-op-1? Wij krijgen nu 21 miljoen en dat vindt jij dus vergelijkbaar aan 60 miljoen voor Antony?
Nu de transfersom is uitgelekt staat er wel intern druk op deze transfer.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mss dat onze voorzitter hier nu wel voor gaat liggen en 30 miljoen eist.
Klopt en dus kan Feyenoord ook minder investeren van die '25 miljoen'. Doorgaans zijn die bonussen wel vrij simpel te halen als een speler geen zware blessure krijgt o.i.d..quote:Op maandag 4 juli 2022 13:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar die 25 miljoen is wel inclusief bonussen. Volgens mij kan het ook zo zijn dat je die bonussen niet krijgt. Dus in feite krijg je slechts 21 miljoen gegarandeerd. Die 4 miljoen extra is afwachten (afhankelijk van de hoeveelheid wedstrijden die hij gaat spelen, of het aantal doelpunten, of eventuele prijzen die behaald worden enz).
Het is echt mokerdom om constant te wijzen naar de bedragen bij Ajax en PSV en dan te gaan klagen dat Feyenoord te weinig krijgt.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Feyenoord betaalt zelf vermoedelijk ook in termijnen. Dat is namelijk de standaard. Dus ik zou eerder zeggen 5+6+8, ca. 18-20mln. Zoveel hebben we al een paar jaar niet gehad, maar er zijn dan ook veel posities te vullen.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus als ik goed reken heeft Feyenoord straks ongeveer zo'n 12 miljoen te besteden om plus/minus 50 doelpunten die zijn vertrokken terug te kopen....
Namelijk 5 miljoen dat schijnbaar nog in het potje zat, 2 miljoen van de Malacia transfer (Man utd betaalt in 3 termijnen, 40% van 5 miljoen = 2 miljoen), en ongeveer zo'n 5 miljoen van de Sinisterra transfer (uitgaande van 26 miljoen - 20% naar die belangenhouders, en dan 40% van wat er over blijft).
Ik geeft het je te doen. Kan alleen maar een succes worden dit.
Sorry hoor ik zal nooit meer spelers van vergelijkbaar niveau in een vergelijkbare competitie vergelijken en daarbij rekening houden met factoren als club en het Europese niveau waarop ze hebben geacteerd.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
logische conclusies wel
daar kan ik niet tegenop
Als Sinisterra het nu heel goed doet bij Leeds dan gaat hij hierna voor 60 a 70 miljoen zijn vervolgstap maken. Ajax krijgt er direct zo'n bedrag voor. Zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sorry hoor ik zal nooit meer spelers van vergelijkbaar niveau in een vergelijkbare competitie vergelijken en daarbij rekening houden met factoren als club en het Europese niveau waarop ze hebben geacteerd.
Je je hebt gelijk man. Als Malacia meer opbrengt dan Dumfries dan kan het wel. Als Sinisterra de helft/een derde van Gakpo/Antony op gaat brengen dan zijn er allemaal factoren die een rol spelen.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is echt mokerdom om constant te wijzen naar de bedragen bij Ajax en PSV en dan te gaan klagen dat Feyenoord te weinig krijgt.
Er zijn ontzettend veel factoren die een transferwaarde bepalen, en de kwaliteiten van de speler is daar maar een klein onderdeel van.
Vergelijk je nu een linksback met een linksbuiten?quote:Op maandag 4 juli 2022 13:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je je hebt gelijk man. Als Malacia meer opbrengt dan Dumfries dan kan het wel. Als die de helft/een derde van Gakpo/Antony op gaat brengen dan zijn er allemaal factoren die een rol spelen.
Ik heb mijn zolderkamer alvast ingericht, ik zal binnenkort de eerste primeurtjes gaan plaatsen.quote:
Ik vergelijk de transfers van Dumfries en Malacia.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergelijk je nu een linksback met een linksbuiten?
Tel gewoon je zegeningen. Door dit Europese jaar zijn de transferwaarden altijd nog verdubbeld. Sini had bij een Advocaat-jaar net 10 miljoen opgebracht en Malacia nog geen 8 miljoen.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik vergelijk de transfers van Dumfries en Malacia.
En ik snap dat wij niet de bedragen van PSV en Ajax krijgen. Maar iedereen die roept hoe blij we maar moeten zijn. Met wat onderhandelen had je toch zeker 25 vast moeten krijgen. En ja we hebben geld nodig, maar juist die paar miljoen meer heeft de club hard nodig.
Mss was Leeds zijn eerste bod wel 10 miljoen. Weet jij veel.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik vergelijk de transfers van Dumfries en Malacia.
En ik snap dat wij niet de bedragen van PSV en Ajax krijgen. Maar iedereen die roept hoe blij we maar moeten zijn. Met wat onderhandelen had je toch zeker 25 vast moeten krijgen. En ja we hebben geld nodig, maar juist die paar miljoen meer kan die club net verder helpen.
Lol 21? Feyenoord wordt gewoon opgelichtquote:Op maandag 4 juli 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Nee hoor.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja jij bent zijn woordvoerder tegenwoordig.
quote:Op maandag 4 juli 2022 14:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lol 21? Feyenoord wordt gewoon opgelicht
Scheelt je zo 40 doelpunten. Zie dat maar eens goed te maken. Slot was eigenlijk al niet tevreden met ons scorend vermogen vorig seizoen.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ondertussen je hele linkerkant weg nu.
En Maatsen krijgt opeens een kans bij Chelsea las ik vanochtend.
En met Linssen Sinisterra Dessers en Till gelijk je vier meest scorende spelers van vorig seizoen weg ook zo iets.
Feyenoord heeft een type Linssen nodig, daar koop je toch gewoon 15 goals mee.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Scheelt je zo 40 doelpunten. Zie dat maar eens goed te maken. Slot was eigenlijk al niet tevreden met ons scorend vermogen vorig seizoen.
Je hebt nu alleen Toornstra Kokcu en Alireza nog die wel eens een doelpunt mee pakken en dan moeten die laatste twee nog een goeie dag hebben ook.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Scheelt je zo 40 doelpunten. Zie dat maar eens goed te maken. Slot was eigenlijk al niet tevreden met ons scorend vermogen vorig seizoen.
Zonde dat Bas Dost naar Utrecht gaat.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een type Linssen nodig, daar koop je toch gewoon 15 goals mee.
Beter degene die we transfertechnisch het beste kunnen verkopen dan.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hmm, staat Til daar zo vooraan op de OP terwijl ie naar de concurrent gaat. Vorig jaar hadden we op dit zelfde punt Berghuis staan. Patroon begint wel op te vallen.
Ik stel aan @:theplaneteer voor om de volgende OP Marciano of Bozenik vooraan te plaatsen
Het AD ook, dus we gaan gewoon afwachten. Gaat iig weg, dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze knakker meldt 30 miljoen!
Helaas zit hij er altijd naast.
KWIEDETTIquote:Op maandag 4 juli 2022 15:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Kom maar op met de bekende oud spelers die terug komen.
Luc Castaignos
Tonny Vilhena
Jean-Paul Boëtius
Bilal Başaçıkoğlu
ESPN en VI zeggen ook 20/21 miljoen ex bonus dus zal wel kloppen. Maar die was sowieso al niet meer te behouden lijkt mij, echt een fantastisch seizoen gehad.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Het AD ook, dus we gaan gewoon afwachten. Gaat iig weg, dat lijkt me duidelijk.
Bruno Martens-Indi.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tuurlijk, nog bekende oud verdedigers die terug kunnen keren?
kongoloquote:Op maandag 4 juli 2022 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Janmaatquote:Op maandag 4 juli 2022 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Diksquote:Op maandag 4 juli 2022 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wel bijtijds gestopt dan. Net 33?quote:Op maandag 4 juli 2022 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft al een technisch manager toch?
Janmaat is nu directeur van iets bij ADO met Dirkie daar als trainer ben ik daar al bijna net zo benieuwd naar hoe ze het gaan doen als vorig seizoen het koppel keesie wonderboy en Paultje Bosvelt bij go-ahead.quote:
32 nog zelfs maar die was er wel klaar mee geloof ik ja en kon bij ADO doorstromen in deze functie.quote:
geen stappen gemaaktquote:Op maandag 4 juli 2022 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heeft volgens wiki ook al sinds 2020 niet meer gevoetbald. Wat is er met hem gebeurd dan?
Bosvelt was vorige week te gast in de FC Afkicken podcast, echt een fijne vent met humor.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Janmaat is nu directeur van iets bij ADO met Dirkie daar als trainer ben ik daar al bijna net zo benieuwd naar hoe ze het gaan doen als vorig seizoen het koppel keesie wonderboy en Paultje Bosvelt bij go-ahead.
Ging ook wel van blessure naar blessure dacht ik.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
32 nog zelfs maar die was er wel klaar mee geloof ik ja en kon bij ADO doorstromen in deze functie.
Vorig seizoen 445 minuten bij Fulham.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heeft volgens wiki ook al sinds 2020 niet meer gevoetbald. Wat is er met hem gebeurd dan?
Die drinkt volgens mij nog meer dan Van Seumeren. BosveltGod.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bosvelt was vorige week te gast in de FC Afkicken podcast, echt een fijne vent met humor.
https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/152651quote:Op maandag 4 juli 2022 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook klaar mee inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ging ook wel van blessure naar blessure dacht ik.
lijkt mij ook een prima kerelquote:Op maandag 4 juli 2022 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bosvelt was vorige week te gast in de FC Afkicken podcast, echt een fijne vent met humor.
Klopt gouden vent is dat Bosvelt.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zei ook in die podcast dat hij er moe van werd dat iedereen er altijd naar vroeg en vanuit ging dat hij naar Feyenoord ging/wilde. Wil vooral bij GAE wat opbouwen.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt gouden vent is dat Bosvelt.
Is ooit gepolst om td te worden bij Feyenoord maar schrok vervolgens zo van het transferbudget dat hij dacht daarvoor ga ik niet weg uit Deventer.
Zeg het ze Caland.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:25 schreef Caland het volgende:
Wat een paniek zeg, er gaan uiteindelijk gewoon nog een spelertje of 10 bijkomen en Feyenoord kan eigenlijk pas vanaf vandaag spijkers met koppen slaan.
Arnhem is nog ver.
Dat je opnieuw moet bouwen als NL club na een succesvol Europees seizoen kan ook niet helemaal als een verrassing komen.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:25 schreef Caland het volgende:
Wat een paniek zeg, er gaan uiteindelijk gewoon nog een spelertje of 10 bijkomen en Feyenoord kan eigenlijk pas vanaf vandaag spijkers met koppen slaan.
Arnhem is nog ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |