abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2022 @ 10:32:11 #1
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_205232216

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
  Forum Admin maandag 4 juli 2022 @ 10:34:49 #2
35723 crew  GGMM
pi_205232242
Bedankt

Warm bad hier :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 4 juli 2022 @ 10:35:42 #3
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_205232255
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:34 schreef GGMM het volgende:
Bedankt

Warm bad hier :)
Geen dank ouwe reus. Zo zijn wij Feyenoorders.
  maandag 4 juli 2022 @ 10:39:36 #4
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_205232293
Hmm, staat Til daar zo vooraan op de OP terwijl ie naar de concurrent gaat. Vorig jaar hadden we op dit zelfde punt Berghuis staan. Patroon begint wel op te vallen.

Ik stel aan @ThePlaneteer voor om de volgende OP Marciano of Bozenik vooraan te plaatsen :)
Makkelijk eerste
pi_205232587
Volgens Kuiptalk komt Maatsen niet naar Feyenoord omdat hij de kans krijgt bij Chelsea.
Gaat lekker zo.
pi_205232619
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:03 schreef Maastoren het volgende:
Volgens Kuiptalk komt Maatsen niet naar Feyenoord omdat hij de kans krijgt bij Chelsea.
Gaat lekker zo.
Dat krijg je ervan als je niet doorpakt hé. Hetzelfde met die Veerman transfer vorig jaar (ik weet niet of ik daar rouwig om ben overigens).

Benieuwd wie ze dan in gedachten hebben voor de linksback positie. Is wel één van de posities waar dringend een vervanger noodzakelijk is (evenals de spitspositie).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 4 juli 2022 @ 11:07:08 #7
474254 GurneyIsBestOke
pi_205232625
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:03 schreef Maastoren het volgende:
Gaat lekker zo.
Godver zeg :{ Slecht doorgepakt.
Makkelijk eerste
pi_205232633
Dit was al dagen bekend jongens.
  maandag 4 juli 2022 @ 11:10:44 #9
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_205232659
En volgens Kuiptalk is Feyenoord ook al bezig met andere targets. En volgens @ZKA blijft Maatsen een optie voor als hij zijn kans bij Chelsea niet pakt.
pi_205232669
sinkgraven dus?
pi_205232673
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:11 schreef aTypisch het volgende:
sinkgraven dus?
Erik Pieters is transfervrij.
  maandag 4 juli 2022 @ 11:12:21 #12
474254 GurneyIsBestOke
pi_205232674
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:10 schreef fetX het volgende:
En volgens Kuiptalk is Feyenoord ook al bezig met andere targets. En volgens @:zka blijft Maatsen een optie voor als hij zijn kans bij Chelsea niet pakt.
Voor linksback moeten we wel iets sneller doorpakken nu ook Hendriks geen optie meer is natuurlijk.
Makkelijk eerste
pi_205232696
en Sinisterra schijnt te ontbreken op de training van Feyenoord, met toestemming van Feyenoord. Ze willen niet bevestigen of ontkennen dat het om een transfer gaat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 4 juli 2022 @ 11:14:55 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205232713
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat krijg je ervan als je niet doorpakt hé. Hetzelfde met die Veerman transfer vorig jaar (ik weet niet of ik daar rouwig om ben overigens).

Benieuwd wie ze dan in gedachten hebben voor de linksback positie. Is wel één van de posities waar dringend een vervanger noodzakelijk is (evenals de spitspositie).
Daar hadden we er vorig seizoen eigenlijk al één te weinig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 4 juli 2022 @ 11:17:30 #15
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205232746
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hmm, staat Til daar zo vooraan op de OP terwijl ie naar de concurrent gaat. Vorig jaar hadden we op dit zelfde punt Berghuis staan. Patroon begint wel op te vallen.

Los van de kwaliteiten van die twee is het wel een patroon dat spelers liever voor Ajax en PSV spelen dan voor Feyenoord. Dat komt natuurlijk grotendeels door salaris, maar ook door een (grotere kans op) CL voetbal.

Dat patroon is lastig te doorbreken, zeker zolang je financieel de zaken niet goed op orde hebt.

Ik had alleen wel verwacht dat het Europese succes van vorig jaar wat meer aanzuigende werking zou hebben. Maar kennelijk spreekt de Conference League echt bij niemand tot de verbeelding. Terwijl je bij succes in een minder Europees toernooi toch hoopt dat je kunt bouwen aan een selectie die ook een niveautje hoger in Europa mee kan.

Maar goed, zoals terecht hier opgemerkt, we zijn nog niet begonnen aan het seizoen en mogelijk zit er nog wat moois in het vat. Ik hoop in elk geval dat ook Feyenoord aan kan halen en we met drie ploegen voor de titel gaan strijden de komende jaren. Bij PSV begin ik daar inmiddels wel vertrouwen in te krijgen.
  maandag 4 juli 2022 @ 11:20:35 #16
474254 GurneyIsBestOke
pi_205232796
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Los van de kwaliteiten van die twee is het wel een patroon dat spelers liever voor Ajax en PSV spelen dan voor Feyenoord. Dat komt natuurlijk grotendeels door salaris, maar ook door een (grotere kans op) CL voetbal.

Dat patroon is lastig te doorbreken, zeker zolang je financieel de zaken niet goed op orde hebt.
Dat valt reuze mee, uiteindelijk kiest Til vooral ook voor PSV omdat ze hem permanent willen overnemen in tegenstelling tot Feyenoord.
Makkelijk eerste
  maandag 4 juli 2022 @ 11:21:26 #17
Niet te kritisch
pi_205232809
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat valt reuze mee, uiteindelijk kiest Til vooral ook voor PSV omdat ze hem permanent willen overnemen in tegenstelling tot Feyenoord.
Heb je daar een bron van?
  maandag 4 juli 2022 @ 11:23:00 #18
268491 fetX
pi_205232826
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Welk ‘patroon’ is er dan? Om hoeveel spelers gaat dat? De laatste die ik me kan herinneren was Wijnaldum en dat had natuurlijk hele andere redenen. PSV niet groter maken dan het is hoor.
  maandag 4 juli 2022 @ 11:23:58 #19
474254 GurneyIsBestOke
pi_205232843
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat staat uitgebreid beschreven in het VI-Pro artikel, in ieder geval wil Til vooral zekerheid hebben aangaande zijn situatie bij Spartak. Feyenoord heeft niet de financiële middelen om hem permanent over te nemen, PSV wel, dan is de keuze snel gemaakt.
Makkelijk eerste
  maandag 4 juli 2022 @ 11:29:48 #20
Niet te kritisch
pi_205232908
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat staat uitgebreid beschreven in het VI-Pro artikel, in ieder geval wil Til vooral zekerheid hebben aangaande zijn situatie bij Spartak. Feyenoord heeft niet de financiële middelen om hem permanent over te nemen, PSV wel, dan is de keuze snel gemaakt.
Ik heb dat artikel niet gelezen. Vanuit andere bronnen las ik dat vooral als speculatie. Maar los daarvan is het natuurlijk goed voor te stellen dat Til er zo in zit. Ik zou ook alles in het werk stellen om geen seconde langer dan nodig onder contract te staan daar.

Overigens vind ik de handelswijze vanuit PSV uiterst dubieus, maar dat is niet voor in dit topic. Ik ben positief over zijn komst, maar houd niet van juridisch correcte constructies die ingaan tegen wat moreel verantwoord is.

Wellicht is er geen patroon. Ik vind het alleen wel opvallend dat Feyenoord vooral uitkomt bij afdankertjes en zelden een verrassende grote naam vast legt. Maar dat zal vooral een centen kwestie zijn.
  maandag 4 juli 2022 @ 11:30:56 #21
474254 GurneyIsBestOke
pi_205232921
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:23 schreef fetX het volgende:

[..]
Welk ‘patroon’ is er dan? Om hoeveel spelers gaat dat? De laatste die ik me kan herinneren was Wijnaldum en dat had natuurlijk hele andere redenen. PSV niet groter maken dan het is hoor.
Berghuis nog maar dat was naar Ajax, en dat was natuurlijk een vrij zeldzame situatie waarbij het onze beste speler was maar dat hij niet goed lag in de spelersgroep. Toen was de stap naar Ajax uiteindelijk het beste voor alle partijen alhoewel het jodenfooitje wat we kregen dankzij Sjaak flink tegenviel.

Voor Wijnaldum leek het een flinke stap hogerop toentertijd want Feyenoord was aan de afgrond, hele andere situatie natuurlijk. Voor Til is het een stap opzij maar wel in een beter gespreid bedje.
Makkelijk eerste
pi_205232982
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Berghuis nog maar dat was naar Ajax, en dat was natuurlijk een vrij zeldzame situatie waarbij het onze beste speler was maar dat hij niet goed lag in de spelersgroep. Toen was de stap naar Ajax uiteindelijk het beste voor alle partijen alhoewel het jodenfooitje wat we kregen dankzij Sjaak flink tegenviel.

Voor Wijnaldum leek het een flinke stap hogerop toentertijd want Feyenoord was aan de afgrond, hele andere situatie natuurlijk. Voor Til is het een stap opzij maar wel in een beter gespreid bedje.
Serieuze vraag: Jij vindt de stap van Feyenoord naar PSV op dit moment een stap opzij..?
  maandag 4 juli 2022 @ 11:35:36 #23
474254 GurneyIsBestOke
pi_205232988
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind het alleen wel opvallend dat Feyenoord vooral uitkomt bij afdankertjes en zelden een verrassende grote naam vast legt. Maar dat zal vooral een centen kwestie zijn.
Precies, voor Feyenoord is een investering van 5 a 6 miljoen al enorm, dan moet het een directe versterking zijn plus een investering, en in die categorie kosten spelers tegenwoordig vaak wat meer (en anders kunnen Ajax, PSV of zelfs clubs als Antwerpen FC een beter salaris bieden). Nu hadden we bijna Gnonto en uiteindelijk lekt er een en ander uit en loopt het spaak. We hebben eigenlijk vrijwel altijd een nadelige onderhandelingspositie.
Makkelijk eerste
pi_205233019
Sinisterra - Sevilla denk ik
  maandag 4 juli 2022 @ 11:38:04 #25
268491 fetX
pi_205233032
Leuke club voor Sini :)

Dat ze maar flink dokken.
pi_205233035
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:37 schreef ZKA het volgende:
Sinisterra - Sevilla denk ik
De intentie van we verkopen maar 2 spelers kan dan ook de prullenbak in.

Al vond ik het al een vrij onmogelijke opgave.
  maandag 4 juli 2022 @ 11:38:26 #27
Niet te kritisch
pi_205233036
quote:

Ik denk dat het voor Wijnaldum toen een goede stap was. Niet zo zeer omdat PSV zo veel beter was, maar vooral vanwege het type spel en de spelers die hij bij PSV om zich heen kreeg. Dat geldt voor Til nu minder omdat dit Feyenoord veel frivoler en aantrekkelijker speelt dan het Feyenoord waar Gini vertrok. Wijnaldum was daar toch een soort vlag op een modderschuit, de gouden ring om de aap. Dat was Til natuurlijk niet afgelopen seizoen.

Overigens vind ik PSV wel een stap omhoog, zeker als je ziet wat er deze zomer tot nu toe gebeurt. Bovendien heeft hij met PSV nog een kans de CL te halen (hoe klein ook). Ik verwacht ook niet dat Feyenoord komend jaar om de titel gaat spelen en ik denk dat PSV wel serieus mee kan gaan doen.
pi_205233037
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik had alleen wel verwacht dat het Europese succes van vorig jaar wat meer aanzuigende werking zou hebben. Maar kennelijk spreekt de Conference League echt bij niemand tot de verbeelding. Terwijl je bij succes in een minder Europees toernooi toch hoopt dat je kunt bouwen aan een selectie die ook een niveautje hoger in Europa mee kan.

Maar goed, zoals terecht hier opgemerkt, we zijn nog niet begonnen aan het seizoen en mogelijk zit er nog wat moois in het vat. Ik hoop in elk geval dat ook Feyenoord aan kan halen en we met drie ploegen voor de titel gaan strijden de komende jaren. Bij PSV begin ik daar inmiddels wel vertrouwen in te krijgen.
Ik vind het ook vreemd dat na ons geweldige Europese campagne Dybala niet voor 6 ton in het jaar en 5 Donald Ducks als tekengeld voor ons wil spelen.

Waar hebben we het over? We hebben met Gnonto een van de meest besproken talenten van Europa kunnen overtuigen. Dat die nog niet bij ons speelt heeft puur te maken met knaken. Alles heeft te maken met knaken.
  Forum Admin maandag 4 juli 2022 @ 11:38:47 #29
35723 crew  GGMM
pi_205233038
quote:
Voor Til is het een stap opzij
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205233053
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
De intentie van we verkopen maar 2 spelers kan dan ook de prullenbak in.

Al vond ik het al een vrij onmogelijke opgave.
Huh, Malacia + Sinisterra zijn geen 2 spelers of hoe moet ik dit zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')