Reizen Waes begint ook weer aankomende week.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik kijk nu een reisprogramma met Huub Stapel (RTL7)
quote:
Goedenavondquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo lieverds
Hier gaan we de race om de ringen kijken. Vandaag lekker weer in mijn hobbykamer bezig gekund, best snel na een opname. Dat maakt me blij
Voor jou ook een fijn weekend lieve Lavenderrquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker he, beetje minder warm. Hoi allemaal en alvast een fijn weekend gewenst.
Gaan jullie nog wat leuks doen of gewoon uitrusten?
Goedenavondquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:56 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
22.23; Ik vertrek; Even weg NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/ik-vertrek-even-weg
Amusement;
18.[b]00; Lego Masters Australie RTL5
[/b]20.00; Domino Challenge RTL4
20.00; Het Jachtseizoen SBS6
20.28; The Connection NPO1
21.00; De Hollandse nieuwe: Wie wordt dé volkszanger van Nederland? SBS6
21.35; De 1% quiz RTL4
Sport;
21.24; De avondetappe; NPO1 https://www.tvgids.nl/sport/de-avondetappe
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Typefouten onder voorbehoud.
Dat wordt diep in de nacht zoals het nu lijkt.quote:Op zondag 3 juli 2022 19:30 schreef monkyyy het volgende:
![]()
Zometeen ONZE Tim van Rijthoven vs Djokovic kijken
23:00 lokale tijd (0:00 onze tijd) wordt er gestopt met spelen, moet van de Britse wetgeverquote:Op zondag 3 juli 2022 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt diep in de nacht zoals het nu lijkt.
https://www.thesun.co.uk/(...)st-play-time-curfew/quote:Is there a curfew at Wimbledon?
Yes, the curfew was set by Merton Council at 11pm.
Outdoor events usually have an 11pm finish under UK licensing laws, because of health & safety concerns.
De Britse wetgevahhhrrrrquote:Op zondag 3 juli 2022 19:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
23:00 lokale tijd (0:00 onze tijd) wordt er gestopt met spelen, moet van de Britse wetgever
[..]
https://www.thesun.co.uk/(...)st-play-time-curfew/
Dat klopt, maar op deze manier kunnen ze ook spelen wanneer het regentquote:
Same, nu voel ik mij een oude lul.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat klopt, maar op deze manier kunnen ze ook spelen wanneer het regent
Toen ik nog een klein poppeltje was is menig Wimbledon tennisdag verregend.![]()
Ja. Ik ben ook heel benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd naar Renze…ik vond hem bij de Vooravond wel goed. Ook de afterparty bij K&vdB was vermakelijk.
quote:
quote:
Goedenavondquote:Op maandag 4 juli 2022 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier Gilles op de buis straks
Hoi, hoe gaat het nu met je? Beetje beter hoop ik? Kus er op xquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Met een vriendin 25km gewandeld hier in de buurt en daarna uiteten geweest. Nu beetje lummelen
Spannend Oost!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen!![]()
Morgen ga ik horen of ik papa word of niet
Neeeeee!! Wat ontzettend spannend. Ik ga duimen voor jequote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik duim voor je! Spannendquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik niet en ik ben erbijquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:04 schreef praadje het volgende:
Aanvulling
20.30; Kees van der Spek, Oplichters aangepakt RTL5 https://www.tvgids.nl/inf(...)oplichters-aangepakt
Een herhaling maar ik ken deze uitzending volgens mij nog niet. En misschien met mij nog meer SC-ers niet.
Als je het zo opvat, dan bedoel ik Kees Flodderquote:
Goedenavond mop.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Was even in slaap gevallen op de bank
Opgenomen en vanavond neem ik ook op. Beetje druk met werken op het momentquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:32 schreef Drass het volgende:
Gisteren gilles gekeken, was prima.
Vanavond Urk
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Opgenomen en vanavond neem ik ook op. Beetje druk met werken op het moment
Dank voor de update...die schietpartij was dicht bij mijn werkquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
[ twitter ]
Komt wel dichtbijquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dank voor de update...die schietpartij was dicht bij mijn werk
Dank je wel, ben toch maar achter de laptop gekropen, moet van mijn begeleider, want ik anders niet naar bed wil op tijdquote:
Avond lieve Stephan. Hopelijk weer opgeladenquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:43 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond dames en heren![]()
Moest even bijtanken net
Avondquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Sowww, ik heb me toch een heerlijke witlof/ham/kaasschotel met mosterdpuree gemaakt. Goddelijk
Avond lieve Stephanquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
Saai avondje op tv al zeg ik het zelf. Kijk nog even wat ik ga kijken.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve StephanIk kijk 'dit is de kwestie' en daarna 'De Rijdende Rechter'.
Ik zie net inderdaad dat het een herhaling is.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:08 schreef StephanL het volgende:
[..]![]()
Ok. Ik vraag mij af of De rijdende rechter een herhaling is. Als ik de beschrijving lees komt het mij bekend voor.
Ok dacht ik al ja.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zie net inderdaad dat het een herhaling is.
Ja, hoor het wel vaker dat vermoeidheid na corona best lang blijft hangen. En dan is rustiger aan doen zeker het beste.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok dacht ik al ja.
Ja gisteravond lekker opgeladen gisteravond. Gister was ik in de middag even weggeweest met de scooter naar Den Haag. Niet super ver maar was toch op die avond. Misschien een nasleep van corona. Geen idee. Nouja dan maar wat rustiger aan doen.
gezellig. Ben al zo lang niet naar een dierentuin geweest. Staat nog steeds op de planning ooit. Heb er geen haast meequote:Op donderdag 7 juli 2022 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vandaag was ik met Moeder naar de dierentuin en ze heeft me in een boekwinkel verwend
Straks Race om de Ringen kijken en daarna lezen
Moe
Avond mop. Wat leuk de dierentuin, daar ben ik echt al heel lang niet meer geweest. En boeken zijn altijdquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vandaag was ik met Moeder naar de dierentuin en ze heeft me in een boekwinkel verwend
Straks Race om de Ringen kijken en daarna lezen
Moe
Haha GMTA.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
gezellig. Ben al zo lang niet naar een dierentuin geweest. Staat nog steeds op de planning ooit. Heb er geen haast mee
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:58 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.26; First Dates NPO3
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.33; Droomhuis gezocht (H) NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/droomhuis-gezocht
Amusement;
20.00; Blow up RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/blow-up
20.30; I want your song SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/i-want-your-song
21.30; 5 tegen 5 SBS6
Sport;
17.30; NOS EK voetbal (V): Spanje - Finland NPO1
20.50; NOS EK voetbal (V) Duitsland - Denemarken NPO3
21.24; De avondetappe NPO1
Aktueel;
21.30; Renze RTL4
22.21; OP1 NPO1
Avondquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Ik had vandaag een jambalaya op het menu staan.
https://www.ah.nl/product(...)verspakket-jambalaya
Avond lieve Poppelquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Ik had vandaag een jambalaya op het menu staan.
https://www.ah.nl/product(...)verspakket-jambalaya
Avond Stephanquote:
Avond lieve Cremequote:
Praadjequote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve PoppelDat ziet er goed uit zeg.
Ik heb een cheeseburger gemaakt
Die gebruik ik ook altijd. Een laat ik mee smelten op de burger en de andere leg ik op het broodje eronder.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Praadje![]()
Lekker, wat voor kaas gebruik je dan? Ik gebruik altijd zo'n plakje cheddarkaas uit plastic....maar dat smaakt altijd ook een beetje naar plastic.
Twee plakjes kaasquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook altijd. Een laat ik mee smelten op de burger en de andere leg ik op het broodje eronder.
Yep en gebakken ui, ketchup en mayo. Ik zie bij jouw cheeseburger dat er ook tabasco op zit. Dat is ook een leuke tipquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee plakjes kaas![]()
Volgende week ga ik deze 's proberen (alleen dan curry i.p.v. ketchup en zonder avocado-onzin)
https://www.ah.nl/allerha(...)eseburger-van-de-bbq
Lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep en gebakken ui, ketchup en mayo. Ik zie bij jouw cheeseburger dat er ook tabasco op zit. Dat is ook een leuke tipBen benieuwd hoe die smaakt.
Ja, zeker laten weten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker![]()
Altijd leuk om je eigen twist aan recepten te geven.
Flesje tabasco is al gekocht gekocht...ben benieuwd (en laat t.z.t. het resultaat weten)
Die klinkt lekker Poppelquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee plakjes kaas![]()
Volgende week ga ik deze 's proberen (alleen dan curry i.p.v. ketchup en zonder avocado-onzin)
https://www.ah.nl/allerha(...)eseburger-van-de-bbq
Avond lieve schatquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die klinkt lekker Poppel![]()
En goedenavond allemaal
Klein beetje druk en weinig tijd voor Fok!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond WcGod![]()
Fijn dat je er weer bent!
Dank je wel weer!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:29 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
18.00; Lego Masters Australie RTL5
20.00; Het Jachtseizoen SBS6 Gert en Victor Verhulst
Sport;
17.30; NOS EK voetbal (V): Portugal - Zwitserland NPO1
20.53; NOS EK voetbal (V): Nederland - Zweden NPO1
23.05; De avondetappe; NPO1
Geen dank mopquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel weer!
Ik ga voetballen kijken uit wanhoop van niks op televisiedenk ik... of serie kijken... of lezen... of haken... of allemaal
Nee... en ik moet zeggen dat ik nu vreselijke series aan het kijken ben en geniet ervanquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Geen dank mopNee, veel bijzonders is er niet nee. Eigenlijk niks
Hoef je je toch niet voor te schamen? Nergens voor nodig hoor. Ik zie trouwens dat Gert en Victor in Jachtseizoen zitten, dat is wel een leuk koppel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... en ik moet zeggen dat ik nu vreselijke series aan het kijken ben en geniet ervanLang leven reality televisie (ik schaam me er een beetje voor, maar ik vind het heerlijk)
Avond lieve Stephan. Heb ik ook gekeken, was leuk. Maar ik vind soberso de interactie tussen Gert en Victor altijd leuk.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:09 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Jachtseizoen aan het kijken numet de Verhulstjes
Ja zeker weten. Heb ook gelachen om zequote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Stephan. Heb ik ook gekeken, was leuk. Maar ik vind soberso de interactie tussen Gert en Victor altijd leuk.
Avond lieverdquote:Op zondag 10 juli 2022 17:39 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Wordt denk ik Netflix vanavond.
Middagquote:Op zondag 10 juli 2022 17:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdAl is het nog geen avond maar zo begint de voetbal al dus vandaar dat ik hem wat eerder plaats.
Hier denk ik Louis Theroux terugkijken en lekker op tijd naar bed.
Avond mopquote:Op zondag 10 juli 2022 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Extreem slechte dag vandaag. Dus proberen rustig te worden in de avond
Altijd!quote:
Avond, praadjequote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:24 schreef praadje het volgende:
Goedemiddag/avond schatjes![]()
![]()
Weer een vroege gids voor de voetballiefhebbers
Graag gedaan Poppelschatjequote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond, praadje
Bedankt voor de vroege gids
Avond mopquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier gaan we Urk kijken, het gaat eindelijk weer wat beter met me
Mooi dat het beter gaatquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
goed zo!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Graag gedaan mop en wat heerlijk dat je je weer goed voelt. Hier is het goed te doen met de ventilator aan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Bedankt voor het lijstje!
Het is hier (net als overal) te warm om echt wat te doen, dus erg lui vandaag, maar ik voel me goed en dat is weer een tijdje terug
En niks op televisie voor mij vanavond
Mijn hobbykamer is echt te warm, dus lekker de hele dag gelezen en series gekeken. Alleen vanochtend actief geweestquote:Op woensdag 13 juli 2022 17:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan mop en wat heerlijk dat je je weer goed voelt. Hier is het goed te doen met de ventilator aan.
Oh ja, ook wel een leuk ideequote:
B&B vol liefde is ook wel aan te raden. Weer goed gecaste typetjes.quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn hobbykamer is echt te warm, dus lekker de hele dag gelezen en series gekeken. Alleen vanochtend actief geweest
[..]
Oh ja, ook wel een leuk idee
Dat is toch BZV-achtig? Dat is niet helemaal mijn kopje theequote:Op woensdag 13 juli 2022 17:45 schreef praadje het volgende:
[..]
B&B vol liefde is ook wel aan te raden. Weer goed gecaste typetjes.
Nahh, ik vind BVZ niet zo geweldig, ben ook niet zo'n romanticus maar hier kan ik smakelijk om lachen. Soms zo akward.quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch BZV-achtig? Dat is niet helemaal mijn kopje theeIk ben slecht met romantisch en zo
Oh dan ga ik het misschien proberen. Ik ben a-romantisch (en aseksueel) dus die gevoelens ken ik gewoon niet en dan zijn zulke programma's weinig aanquote:Op woensdag 13 juli 2022 17:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Nahh, ik vind BVZ niet zo geweldig, ben ook niet zo'n romanticus maar hier kan ik smakelijk om lachen. Soms zo akward.
Avondquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen
Het is voor mij echt zomertelevisie, niks leuks op. Dus maar voetballen op en een serie. Wel stom
Ontvoerd is toch over die ouders die kinderen meeslepen naar het buitenland? Dat lijkt me nogal heftigquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond
Ja typisch zomervakantie ja. Niks leuks op tv. Ga vroeg slapen vanavond heb ik voorgenomen.
Ik zie wel dat het Ontvoerd komt. Dat wil ik dan wel zien. Ga ik ook opnemen voor de weken die ik niet kan kijken.
Ja meestal 1 ouder. Omdat het een Nederlands kind is besluit de rechter vaak dat het terug moet naar Nederland of een omgangsregeling getroffen moet worden. De ouder in het buitenland trekt zich daar niks van aan natuurlijke en John van de Heuvel haalt ze op.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ontvoerd is toch over die ouders die kinderen meeslepen naar het buitenland? Dat lijkt me nogal heftig
Dan heb ik het goede programma voor ogen. Een programma waar ik echt niet tegen zou kunnen, Neem te snel/veel emoties overquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja meestal 1 ouder. Omdat het een Nederlands kind is besluit de rechter vaak dat het terug moet naar Nederland of een omgangsregeling getroffen moet worden. De ouder in het buitenland trekt zich daar niks van aan natuurlijke en John van de Heuvel haalt ze op.
Ok. Dan zou ik het idd niet doen. Best treurig soms.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan heb ik het goede programma voor ogen. Een programma waar ik echt niet tegen zou kunnen, Neem te snel/veel emoties over
Vanavond is Tino Martin. En ik heb (helaas) kaarten voor een concert van hem ergens einde dit jaar. Al eens eerder geweest en toen was hij behoorlijk beschonken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vanavond even dat zingprogramma kijken denk ik... Ik heb wel zin in televisie, maar er is gewoon niks leuks op... Bureau Burgwallen heb ik al twee keer gezien, en verder vind ik niks leuk. Al vind ik zingprogramma's ook niet leuk![]()
Vandaag een lekker dagje gehad. Crea geweest, lui geweest, op de bank liggen lezen. Lekker rustig, was ik wel aan toe
Avond lieverdquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Straks weer genieten van de Huub Stapel avond.
Avond praadjequote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdDat wist ik wel dat jij dat leuk zou vinden
Veel plezier.
Ken ik niet. Zeventig euro is wel duur. Hopelijk heb je het iig gezelligquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Vanavond is Tino Martin. En ik heb (helaas) kaarten voor een concert van hem ergens einde dit jaar. Al eens eerder geweest en toen was hij behoorlijk beschonken.
Waarom ik me weer heb laten verleiden? Nou zo leuk met een groep vriendinnen. Ik vind het een kwal en zijn muziek niet leuk.
En nu lees ik weer overal dat hij ladderzat optreedt. En ik heb 70!!!!! euro betaald voor een ticket (golden ticket) Zo'n spijt van
Ja, daar staat hij ook wel om bekend maar hij had beterschap beloofd. Maar de beelden die ik gezien heb liegen er niet om.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ken ik niet. Zeventig euro is wel duur. Hopelijk heb je het iig gezellig
Ladderzat, kan hij niet maken
Geen goede dronk dusquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, daar staat hij ook wel om bekend maar hij had beterschap beloofd. Maar de beelden die ik gezien heb liegen er niet om.
Goed dat je hem niet kent, houden zoJa, met de meiden wordt het in ieder geval een gezellig avondje uit.
Ja, daar gaat het vooral om. Gezelligheid met de meiden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen goede dronk dusIk zal hem niet opzoeken
Veel plezier met je vriendinnen, dat is ook veel waard
Ooooooooooooooooooooooooohquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het vooral om. Gezelligheid met de meiden.
Oh het concert is niet vanavond hoor, hij is vanavond bij dat zangprogramma waar jij het over had. Ik ga pas einde van het jaar.
Haha ja maar dat komt omdat hij nu met die tour begonnen is en je dus overal die beelden ziet dat hij daar dronken staat.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
OoooooooooooooooooooooooohDan loop je al vroeg te mopperen erover
Dan heeft hij een half jaar om zijn zonde te verbeterenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha ja maar dat komt omdat hij nu met die tour begonnen is en je dus overal die beelden ziet dat hij daar dronken staat.
Goedenavond, hoe maken jullie het?quote:
Hoe gaat het met @Snowsquall ?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
En even een dikke knuffel voor @:SnowsquallHoop dat het een beetje gaat met je
Ik weet het niet. Ik denk even wat minder maar het kan ook zijn dat hij even rust wil. Ik hoop in ieder geval goed.quote:
Praadjequote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen Poppeltje, lekker vroeg vandaag
Lekker. Fijne dag lieverdquote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Praadje![]()
Ja, ik lag er gisteravond vroeg in. Uurtje of 6 slapen is vaak ruim voldoende.
klinkt erg goed! Geniet ervanquote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik geniet nu in de tuin van het avondzonnetje.![]()
Straks voetbal en De Avondetappe kijken.
Dankjewel…Jij veel plezier met je leesavond!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
klinkt erg goed! Geniet ervan
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja!Had haar eerst niet herkend. Leuk
Goede tip. Voetballen staat hier ook aanquote:Op zondag 17 juli 2022 17:29 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Zo voetbal. Jos en bezorgd. Leuk avondje
Avond lieverd.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:29 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Zo voetbal. Jos en bezorgd. Leuk avondje
Jij ook een fijne avond mopquote:Op zondag 17 juli 2022 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goede tip. Voetballen staat hier ook aan
Geniet van je avond
Thanks jij ook uiteraard.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goede tip. Voetballen staat hier ook aan
Geniet van je avond
Ja leuk om te zien. Heb al eerder iets gezien over recyclen en over de bedenktijd van 14 dagen. Mensen die gewoon een frituurpan kopen en gebruiken en dan terug sturenquote:Op zondag 17 juli 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd.Bezorgd volg ik ook. Leuk eens een kijkje hoe dat allemaal werkt
Ja heb ik ook wel eens gezien. Was soms schaamteloos.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Thanks jij ook uiteraard.
[..]
Ja leuk om te zien. Heb al eerder iets gezien over recyclen en over de bedenktijd van 14 dagen. Mensen die gewoon een frituurpan kopen en gebruiken en dan terug sturenof schoenen voor een bruiloft kopen en dan terug sturen na gedragen te hebben
Het wordt prachtig weer om binnen te blijven met alle gordijnen dicht en de airco's op maxquote:Op zondag 17 juli 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
Oh ik zie dat het morgen al 35 graden wordt.Dan ga ik einde van de week wel naar de keuring.
Avond lieverdquote:Op zondag 17 juli 2022 18:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het wordt prachtig weer om binnen te blijven met alle gordijnen dicht en de airco's op max
Best interessant en kijkt ook lekker weg.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:28 schreef monkyyy het volgende:
Bezorgd ziet er goed uit, maar even de vorige afleveringen terugkijken
Ik zit echt met open mond naar aflevering 1 te kijken, die jongen die zijn woonkamer vol met pakketjes heeft staan.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Best interessant en kijkt ook lekker weg.
Bizar hey.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zit echt met open mond naar aflevering 1 te kijken, die jongen die zijn woonkamer vol met pakketjes heeft staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik duik mijn nest in.
quote:Op maandag 18 juli 2022 14:28 schreef praadje het volgende:
Wat een kutdag.
Lekker begonnen. In het ziekenhuis. Op de spoed.Gatverdamme wat naar... Een hele dikke knuffel en heel erg veel sterkte... dit is niet niks... Vervelend zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik duik mijn nest in.
Dat meen en dan ook nog zulk weer. Heel erg veel sterktequote:Op maandag 18 juli 2022 16:09 schreef praadje het volgende:
Ga nu maar voor de 2e keer naar de spoed. Klotezooi
Oei, sterktequote:Op maandag 18 juli 2022 16:09 schreef praadje het volgende:
Ga nu maar voor de 2e keer naar de spoed. Klotezooi
quote:Op maandag 18 juli 2022 14:28 schreef praadje het volgende:
Wat een kutdag.
Lekker begonnen. In het ziekenhuis. Op de spoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik duik mijn nest in.![]()
Sterkte, praadje!
Yep, ze hebben er net voor de 2x een slang door gejast. Ben er helemaal klaar mee.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat meen en dan ook nog zulk weer. Heel erg veel sterkte
quote:Op maandag 18 juli 2022 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
En dan alsnog het lijstje posten!Respect!
Hello 😘quote:Op maandag 18 juli 2022 19:17 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; MA
Dagelijks;
20.30; B&B vol liefde RTL4
20.40; De slimste mens NPO2
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.33;Max Vakantieman NPO1
20.30; Boeren, bijbels en beauties SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/boeren-bijbels-en-beauties
Amusement;
20.00; Ik weet er alles van! Vips RTL4
Sport;
19.10; NOS Sport: WK atletiek NPO1
20.50; NOS EK voetbal (v): Italië - België NPO3
21.25; De avondetappe NPO1
Aktueel;
21.45; Renze RTL4
22.22; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;