Dank voor de update...die schietpartij was dicht bij mijn werkquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
[ twitter ]
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Komt wel dichtbijquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dank voor de update...die schietpartij was dicht bij mijn werk
Dank je wel, ben toch maar achter de laptop gekropen, moet van mijn begeleider, want ik anders niet naar bed wil op tijdquote:
Avond lieve Stephan. Hopelijk weer opgeladenquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:43 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond dames en heren![]()
Moest even bijtanken net
Avondquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Sowww, ik heb me toch een heerlijke witlof/ham/kaasschotel met mosterdpuree gemaakt. Goddelijk
Avond lieve Stephanquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
Saai avondje op tv al zeg ik het zelf. Kijk nog even wat ik ga kijken.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve StephanIk kijk 'dit is de kwestie' en daarna 'De Rijdende Rechter'.
Ik zie net inderdaad dat het een herhaling is.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:08 schreef StephanL het volgende:
[..]![]()
Ok. Ik vraag mij af of De rijdende rechter een herhaling is. Als ik de beschrijving lees komt het mij bekend voor.
Ok dacht ik al ja.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zie net inderdaad dat het een herhaling is.
Ja, hoor het wel vaker dat vermoeidheid na corona best lang blijft hangen. En dan is rustiger aan doen zeker het beste.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok dacht ik al ja.
Ja gisteravond lekker opgeladen gisteravond. Gister was ik in de middag even weggeweest met de scooter naar Den Haag. Niet super ver maar was toch op die avond. Misschien een nasleep van corona. Geen idee. Nouja dan maar wat rustiger aan doen.
gezellig. Ben al zo lang niet naar een dierentuin geweest. Staat nog steeds op de planning ooit. Heb er geen haast meequote:Op donderdag 7 juli 2022 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vandaag was ik met Moeder naar de dierentuin en ze heeft me in een boekwinkel verwend
Straks Race om de Ringen kijken en daarna lezen
Moe
Avond mop. Wat leuk de dierentuin, daar ben ik echt al heel lang niet meer geweest. En boeken zijn altijdquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vandaag was ik met Moeder naar de dierentuin en ze heeft me in een boekwinkel verwend
Straks Race om de Ringen kijken en daarna lezen
Moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |