23:00 lokale tijd (0:00 onze tijd) wordt er gestopt met spelen, moet van de Britse wetgeverquote:Op zondag 3 juli 2022 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt diep in de nacht zoals het nu lijkt.
https://www.thesun.co.uk/(...)st-play-time-curfew/quote:Is there a curfew at Wimbledon?
Yes, the curfew was set by Merton Council at 11pm.
Outdoor events usually have an 11pm finish under UK licensing laws, because of health & safety concerns.
De Britse wetgevahhhrrrrquote:Op zondag 3 juli 2022 19:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
23:00 lokale tijd (0:00 onze tijd) wordt er gestopt met spelen, moet van de Britse wetgever
[..]
https://www.thesun.co.uk/(...)st-play-time-curfew/
Dat klopt, maar op deze manier kunnen ze ook spelen wanneer het regentquote:
Same, nu voel ik mij een oude lul.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat klopt, maar op deze manier kunnen ze ook spelen wanneer het regent
Toen ik nog een klein poppeltje was is menig Wimbledon tennisdag verregend.![]()
Ja. Ik ben ook heel benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd naar Renze…ik vond hem bij de Vooravond wel goed. Ook de afterparty bij K&vdB was vermakelijk.
quote:
quote:
Goedenavondquote:Op maandag 4 juli 2022 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier Gilles op de buis straks
Hoi, hoe gaat het nu met je? Beetje beter hoop ik? Kus er op xquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Met een vriendin 25km gewandeld hier in de buurt en daarna uiteten geweest. Nu beetje lummelen
Spannend Oost!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen!![]()
Morgen ga ik horen of ik papa word of niet
Neeeeee!! Wat ontzettend spannend. Ik ga duimen voor jequote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik duim voor je! Spannendquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik niet en ik ben erbijquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:04 schreef praadje het volgende:
Aanvulling
20.30; Kees van der Spek, Oplichters aangepakt RTL5 https://www.tvgids.nl/inf(...)oplichters-aangepakt
Een herhaling maar ik ken deze uitzending volgens mij nog niet. En misschien met mij nog meer SC-ers niet.
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Als je het zo opvat, dan bedoel ik Kees Flodderquote:
Goedenavond mop.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Was even in slaap gevallen op de bank
Opgenomen en vanavond neem ik ook op. Beetje druk met werken op het momentquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:32 schreef Drass het volgende:
Gisteren gilles gekeken, was prima.
Vanavond Urk
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Opgenomen en vanavond neem ik ook op. Beetje druk met werken op het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |