Dank je wel weer!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:29 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
18.00; Lego Masters Australie RTL5
20.00; Het Jachtseizoen SBS6 Gert en Victor Verhulst
Sport;
17.30; NOS EK voetbal (V): Portugal - Zwitserland NPO1
20.53; NOS EK voetbal (V): Nederland - Zweden NPO1
23.05; De avondetappe; NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Typefouten onder voorbehoud.
Geen dank mopquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel weer!
Ik ga voetballen kijken uit wanhoop van niks op televisiedenk ik... of serie kijken... of lezen... of haken... of allemaal
Nee... en ik moet zeggen dat ik nu vreselijke series aan het kijken ben en geniet ervanquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Geen dank mopNee, veel bijzonders is er niet nee. Eigenlijk niks
Hoef je je toch niet voor te schamen? Nergens voor nodig hoor. Ik zie trouwens dat Gert en Victor in Jachtseizoen zitten, dat is wel een leuk koppel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... en ik moet zeggen dat ik nu vreselijke series aan het kijken ben en geniet ervanLang leven reality televisie (ik schaam me er een beetje voor, maar ik vind het heerlijk)
Avond lieve Stephan. Heb ik ook gekeken, was leuk. Maar ik vind soberso de interactie tussen Gert en Victor altijd leuk.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:09 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Jachtseizoen aan het kijken numet de Verhulstjes
Ja zeker weten. Heb ook gelachen om zequote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Stephan. Heb ik ook gekeken, was leuk. Maar ik vind soberso de interactie tussen Gert en Victor altijd leuk.
Avond lieverdquote:Op zondag 10 juli 2022 17:39 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Wordt denk ik Netflix vanavond.
Middagquote:Op zondag 10 juli 2022 17:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdAl is het nog geen avond maar zo begint de voetbal al dus vandaar dat ik hem wat eerder plaats.
Hier denk ik Louis Theroux terugkijken en lekker op tijd naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |