Dankjewel…Jij veel plezier met je leesavond!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
klinkt erg goed! Geniet ervan
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja!Had haar eerst niet herkend. Leuk
Goede tip. Voetballen staat hier ook aanquote:Op zondag 17 juli 2022 17:29 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Zo voetbal. Jos en bezorgd. Leuk avondje
Avond lieverd.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:29 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Zo voetbal. Jos en bezorgd. Leuk avondje
Jij ook een fijne avond mopquote:Op zondag 17 juli 2022 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goede tip. Voetballen staat hier ook aan
Geniet van je avond
Thanks jij ook uiteraard.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goede tip. Voetballen staat hier ook aan
Geniet van je avond
Ja leuk om te zien. Heb al eerder iets gezien over recyclen en over de bedenktijd van 14 dagen. Mensen die gewoon een frituurpan kopen en gebruiken en dan terug sturenquote:Op zondag 17 juli 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd.Bezorgd volg ik ook. Leuk eens een kijkje hoe dat allemaal werkt
Ja heb ik ook wel eens gezien. Was soms schaamteloos.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Thanks jij ook uiteraard.
[..]
Ja leuk om te zien. Heb al eerder iets gezien over recyclen en over de bedenktijd van 14 dagen. Mensen die gewoon een frituurpan kopen en gebruiken en dan terug sturenof schoenen voor een bruiloft kopen en dan terug sturen na gedragen te hebben
Het wordt prachtig weer om binnen te blijven met alle gordijnen dicht en de airco's op maxquote:Op zondag 17 juli 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
Oh ik zie dat het morgen al 35 graden wordt.Dan ga ik einde van de week wel naar de keuring.
Avond lieverdquote:Op zondag 17 juli 2022 18:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het wordt prachtig weer om binnen te blijven met alle gordijnen dicht en de airco's op max
Best interessant en kijkt ook lekker weg.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:28 schreef monkyyy het volgende:
Bezorgd ziet er goed uit, maar even de vorige afleveringen terugkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |