Vanavond is Tino Martin. En ik heb (helaas) kaarten voor een concert van hem ergens einde dit jaar. Al eens eerder geweest en toen was hij behoorlijk beschonken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vanavond even dat zingprogramma kijken denk ik... Ik heb wel zin in televisie, maar er is gewoon niks leuks op... Bureau Burgwallen heb ik al twee keer gezien, en verder vind ik niks leuk. Al vind ik zingprogramma's ook niet leuk![]()
Vandaag een lekker dagje gehad. Crea geweest, lui geweest, op de bank liggen lezen. Lekker rustig, was ik wel aan toe
Avond lieverdquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Straks weer genieten van de Huub Stapel avond.
Avond praadjequote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdDat wist ik wel dat jij dat leuk zou vinden
Veel plezier.
Ken ik niet. Zeventig euro is wel duur. Hopelijk heb je het iig gezelligquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Vanavond is Tino Martin. En ik heb (helaas) kaarten voor een concert van hem ergens einde dit jaar. Al eens eerder geweest en toen was hij behoorlijk beschonken.
Waarom ik me weer heb laten verleiden? Nou zo leuk met een groep vriendinnen. Ik vind het een kwal en zijn muziek niet leuk.
En nu lees ik weer overal dat hij ladderzat optreedt. En ik heb 70!!!!! euro betaald voor een ticket (golden ticket) Zo'n spijt van
Ja, daar staat hij ook wel om bekend maar hij had beterschap beloofd. Maar de beelden die ik gezien heb liegen er niet om.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ken ik niet. Zeventig euro is wel duur. Hopelijk heb je het iig gezellig
Ladderzat, kan hij niet maken
Geen goede dronk dusquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, daar staat hij ook wel om bekend maar hij had beterschap beloofd. Maar de beelden die ik gezien heb liegen er niet om.
Goed dat je hem niet kent, houden zoJa, met de meiden wordt het in ieder geval een gezellig avondje uit.
Ja, daar gaat het vooral om. Gezelligheid met de meiden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen goede dronk dusIk zal hem niet opzoeken
Veel plezier met je vriendinnen, dat is ook veel waard
Ooooooooooooooooooooooooohquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het vooral om. Gezelligheid met de meiden.
Oh het concert is niet vanavond hoor, hij is vanavond bij dat zangprogramma waar jij het over had. Ik ga pas einde van het jaar.
Haha ja maar dat komt omdat hij nu met die tour begonnen is en je dus overal die beelden ziet dat hij daar dronken staat.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
OoooooooooooooooooooooooohDan loop je al vroeg te mopperen erover
Dan heeft hij een half jaar om zijn zonde te verbeterenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha ja maar dat komt omdat hij nu met die tour begonnen is en je dus overal die beelden ziet dat hij daar dronken staat.
Goedenavond, hoe maken jullie het?quote:
Hoe gaat het met @Snowsquall ?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
En even een dikke knuffel voor @:SnowsquallHoop dat het een beetje gaat met je
Ik weet het niet. Ik denk even wat minder maar het kan ook zijn dat hij even rust wil. Ik hoop in ieder geval goed.quote:
Praadjequote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen Poppeltje, lekker vroeg vandaag
Lekker. Fijne dag lieverdquote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Praadje![]()
Ja, ik lag er gisteravond vroeg in. Uurtje of 6 slapen is vaak ruim voldoende.
klinkt erg goed! Geniet ervanquote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik geniet nu in de tuin van het avondzonnetje.![]()
Straks voetbal en De Avondetappe kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |