abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 juni 2022 @ 12:03:38 #1
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205160717


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Michael Ben David en/of Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag, dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je de verkeerde jas meegenomen hebt uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/ouder/kinderdag. Oh ja, en als je klachten hebt over de ietwat matige Talkshow M. Start de SC!

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)


oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

cheerlie-oranje2.gifcheerlie-witgeel.gif *G**O*

De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 27 juni 2022 @ 12:04:06 #2
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205160723
:o Onweder.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 27 juni 2022 @ 12:06:09 #3
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_205160745
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 07:49 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen. Ook vreselijk brak vanwege een beroerde nacht.

Sterkte aan alle mede-brakken :*
Ja, alcohol doet soms rare dingen met je hè ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 27 juni 2022 @ 12:09:04 #4
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_205160772
@Luctor.et.Emergo daten blijft sowieso kut (tell me about it 😅) als het niet gaat zoals je wilt maar het is al behoorlijk duidelijk dat zij jou leuk vindt dus ik denk dat je je zelfverzekerd genoeg mag voelen om een beetje af te dwingen dat ze ook tijd met jou doorbrengt op zo'n dag.

En wat betreft conversatie: Hou in het achterhoofd dat niet elk gesprek wereldveranderend hoeft te zijn. Er is niks mis met gewoon vertellen wat je de vorige dag hebt meegemaakt, al is het niks bijzonders. Het is dan aan de ander om daar wel of niet op in te haken.

En wat vind je verder belangrijk om te weten over haar? Wat vind je belangrijke dingen voor als het echt een relatie gaat worden? Die vragen moet je toch al een beetje in je hoofd hebben? Stel ze!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 27 juni 2022 @ 12:10:20 #5
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205160781
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gevalletje "Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien".
Fijn nummer is dat.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_205160859
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:09 schreef Strani het volgende:
@:Luctor.et.Emergo daten blijft sowieso kut (tell me about it 😅) als het niet gaat zoals je wilt maar het is al behoorlijk duidelijk dat zij jou leuk vindt dus ik denk dat je je zelfverzekerd genoeg mag voelen om een beetje af te dwingen dat ze ook tijd met jou doorbrengt op zo'n dag.

En wat betreft conversatie: Hou in het achterhoofd dat niet elk gesprek wereldveranderend hoeft te zijn. Er is niks mis met gewoon vertellen wat je de vorige dag hebt meegemaakt, al is het niks bijzonders. Het is dan aan de ander om daar wel of niet op in te haken.

En wat vind je verder belangrijk om te weten over haar? Wat vind je belangrijke dingen voor als het echt een relatie gaat worden? Die vragen moet je toch al een beetje in je hoofd hebben? Stel ze!
Gewoon een beetje vrijuit babbelen inderdaad. Met gelijkgestemden moet dat eigenlijk geen probleem zijn en vanzelf gaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 27 juni 2022 @ 12:20:28 #7
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205160861
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:09 schreef Strani het volgende:
@:Luctor.et.Emergo daten blijft sowieso kut (tell me about it 😅) als het niet gaat zoals je wilt maar het is al behoorlijk duidelijk dat zij jou leuk vindt dus ik denk dat je je zelfverzekerd genoeg mag voelen om een beetje af te dwingen dat ze ook tijd met jou doorbrengt op zo'n dag.

En wat betreft conversatie: Hou in het achterhoofd dat niet elk gesprek wereldveranderend hoeft te zijn. Er is niks mis met gewoon vertellen wat je de vorige dag hebt meegemaakt, al is het niks bijzonders. Het is dan aan de ander om daar wel of niet op in te haken.

En wat vind je verder belangrijk om te weten over haar? Wat vind je belangrijke dingen voor als het echt een relatie gaat worden? Die vragen moet je toch al een beetje in je hoofd hebben? Stel ze!
Vooral die laatste kolom is belangrijk voor het gesprek.

Luctor eerder gaf je ook al aan dat je geen vragen voor haar wist. Ik neem aan dat je wel van alles van haar wilt weten. Dan dus daar vragen over stellen.

En verder wat Strani ook zegt. Als het duidelijk is dat ze jou ook ziet zitten. Wat ook zo is toch? Dan is het al een stuk makkelijker.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 27 juni 2022 @ 12:20:44 #8
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205160862
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:09 schreef Strani het volgende:

En wat vind je verder belangrijk om te weten over haar? Wat vind je belangrijke dingen voor als het echt een relatie gaat worden? Die vragen moet je toch al een beetje in je hoofd hebben? Stel ze!
Dit is wel waar ik goed over na moet gaan denken de komende tijd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 27 juni 2022 @ 12:22:29 #9
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205160871
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:20 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Gewoon een beetje vrijuit babbelen inderdaad. Met gelijkgestemden moet dat eigenlijk geen probleem zijn en vanzelf gaan.
Dat is dus een probleem bij mij, dat lukt niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205160935
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat is dus een probleem bij mij, dat lukt niet.
Ik ben ook niet zo’n babbelkous. Zeker niet op het schoolplein, als schoolmoeders enthousiast vertellen dat Loesje naar de dansklas gaat of de ouderezus van Jantje het zo leuk doet met paardrijden. Dat interesseert me echt totaal niet. Maar met je eigen partner moet dat vanzelf gaan en moet je jezelf vooral geen druk opleggen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 27 juni 2022 @ 12:40:53 #11
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205160985
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat is dus een probleem bij mij, dat lukt niet.
Dan is het juist wel goed om wat te bedenken wat je van haar wilt weten. Zodat je dat kunt vragen. En dan even zoeken naar een gezamenlijke interesse zodat je gelijk een gespreksonderwerp hebt.

Maar je geeft aan veel meer haar te appen, dus dan heb je toch iets waar je over praat?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 27 juni 2022 @ 12:41:27 #12
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205160989
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:06 schreef Strani het volgende:

[..]
Ja, alcohol doet soms rare dingen met je hè ;(
Het zijn de muggen Strani, de muggen! ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 27 juni 2022 @ 12:43:26 #13
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205161001
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:40 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dan is het juist wel goed om wat te bedenken wat je van haar wilt weten. Zodat je dat kunt vragen. En dan even zoeken naar een gezamenlijke interesse zodat je gelijk een gespreksonderwerp hebt.

Maar je geeft aan veel meer haar te appen, dus dan heb je toch iets waar je over praat?
Op de een of andere manier lukt het dan wel/beter, omdat ik dan kan antwoorden op het moment dat ik iets bedacht ik en dus meer tijd heb om te reageren en niet gelijk zodra de vraag gesteld is, daar een antwoord op heb.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 27 juni 2022 @ 12:57:29 #14
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205161092
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Op de een of andere manier lukt het dan wel/beter, omdat ik dan kan antwoorden op het moment dat ik iets bedacht ik en dus meer tijd heb om te reageren en niet gelijk zodra de vraag gesteld is, daar een antwoord op heb.
Hoe gaat dat met een hele goede vriend/vriendin of met familie? Heb je dan wel het gevoel dat het vanzelf gaat of ook niet?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_205161097
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2022 02:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
* Spookt wat rond in de SC, rammelt met wat kettingen en wappert wat lakens
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gevalletje "Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien".
  maandag 27 juni 2022 @ 12:58:21 #16
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205161098
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:57 schreef Yesse het volgende:

[..]
Hoe gaat dat met een hele goede vriend/vriendin of met familie? Heb je dan wel het gevoel dat het vanzelf gaat of ook niet?
Ook niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205161109
Het is dag 5 in quarantine. Klachten worden minder. Hoest nog wel regelmatig maar de vastzittende hoest komt nu los. Verder ben ik nog wel moe. Ben er stilletjes wel klaar mee. Paar dagen vrij is leuk maar niet als je je zo voelt
  maandag 27 juni 2022 @ 13:01:12 #18
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205161121
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Op de een of andere manier lukt het dan wel/beter, omdat ik dan kan antwoorden op het moment dat ik iets bedacht ik en dus meer tijd heb om te reageren en niet gelijk zodra de vraag gesteld is, daar een antwoord op heb.
Maar was er dan de keren dat jullie elkaar spraken ook geen lopend gesprek o.i.d.?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 27 juni 2022 @ 13:01:24 #19
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205161123
@Roger_Epiales zouden wij ook het muggen-aantrek-gen delen?
Net als ons nies-gen!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 27 juni 2022 @ 13:03:34 #20
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_205161142
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:41 schreef Arizona het volgende:

[..]
Het zijn de muggen Strani, de muggen! ;(
Ja maar die worden tot jouw bloed aangetrokken omdat jouw bloed na een avondje zuipen voor hen een soort feestkroeg is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 27 juni 2022 @ 13:06:56 #21
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205161164
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:03 schreef Strani het volgende:

[..]
Ja maar die worden tot jouw bloed aangetrokken omdat jouw bloed na een avondje zuipen voor hen een soort feestkroeg is.
Ik heb gisteren alleen maar cola en water gedronken dus dat kan het echt niet zijn ;(

Ik ben gewoon veel te aantrekkelijk ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 27 juni 2022 @ 13:07:56 #22
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_205161174
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:06 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik heb gisteren alleen maar cola en water gedronken dus dat kan het echt niet zijn ;(

Ik ben gewoon veel te aantrekkelijk ;(
Ja oké dat is wel zo O-)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 27 juni 2022 @ 13:11:46 #23
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205161204
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ook niet.
Ik herken dit heel erg hoor. Ben ook wel jaloers op mensen die in ieder gezelschap wel een gesprek aan kunnen gaan. Van nature ben ik niet spontaan sociaal. Maar ik probeer dus ook vooraf wat onderwerpen te verzinnen waar ik het over zou kunnen hebben zodat ik nog enigszins sociaal overkom :') . Zoals @Yesse al aangaf, vaak leidt het een dan wel tot het ander. En je komt erg attent over als je nog iets weet van wat ze eerder hebben verteld dus ik probeer ook wel dingen te onthouden :') . Zoals: hoe was jullie vakantie, jullie gingen toch naar...?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_205161219
Jammer @Luctor.et.Emergo dat het niet helemaal ging zoals je je voorgesteld had :*
pi_205161240
Ik ben ook niet zo'n prater, maar ik merk wel vaak dat het heel erg van het persoon waar ik mee praat afhang. Als iemand wat meer een prater van zichzelf is dan heb ik nog wat om op te reageren, als er weinig uit de ander komt valt het gesprek al snel stil.
pi_205161259
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:06 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik heb gisteren alleen maar cola en water gedronken dus dat kan het echt niet zijn ;(

Ik ben gewoon veel te aantrekkelijk ;(
Je wordt lekker zoet van de cola.
  ESF Reporter maandag 27 juni 2022 @ 13:23:25 #27
87554 Cee
Welluk?
pi_205161316
Ik beeld me altijd in dat iedere zin betekenisvol en interessant en leuk en origineel moet zijn omdat ik anders de andere persoon verveel, en als ik ook maar het idee heb dat een onderwerp saai of gewoontjes of niet razend interessant is, dan begin ik er niet aan. Terwijl ik ook weet dat het echt niet zo moeilijk hoeft te zijn om gewoon wat onzin uit te kramen waar mensen toch leuk op reageren en dat dan resulteert in een leuk gesprek, ik bedoel, er gebeurt eigenlijk niks anders in menig online topic. :D Maar ja, het ‘enge’ is dat je in het echt de reacties van de rest meteen ziet. En dan leg je dus alles wat je wil zeggen eerst op een weegschaal.
  maandag 27 juni 2022 @ 13:23:49 #28
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205161319
Ik ben niet aantrekkelijk ;( maar een obese bierdrinker volgens de wetenschap ;(

quote:
Anders dan wat veel mensen denken, komen muggen níet op licht af, maar op de geur van je lichaam. Om hun prooi te lokaliseren zijn vrouwtjesmuggen uitgerust met speciale geurantennes waarmee ze je op vijftig meter afstand (!) kunnen opsporen. Met hun geurantennes vangen ze koolstofdioxide en de geur van mensen op. Dat betekent dat mensen die meer koolstofdioxide uitstoten - zoals zwangere vrouwen en mensen met overgewicht - in de regel aantrekkelijker zijn voor muggen.

Ook je bloedgroep bepaalt of een mug zich tot je aangetrokken voelt of niet. Uit onderzoek blijkt bijvoorbeeld dat muggen mensen met bloedgroep O twee keer zo aantrekkelijk vinden als mensen met een andere bloedgroep. En ook wijzen studies uit dat sporters - door het melkzuur dat via zweet wordt afgescheiden en een stijgende lichaamstemperatuur - een streepje voor hebben bij de vliegende bloedzuigers. Daarnaast houden muggen meer van donkere dan van lichte kleding en zijn het liefhebbers van bierdrinkers.
Het enige dat hiervan op mij van toepassing is, is dat ik sport :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 27 juni 2022 @ 13:25:09 #29
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205161334
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:01 schreef Redefine het volgende:

[..]
Maar was er dan de keren dat jullie elkaar spraken ook geen lopend gesprek o.i.d.?
Voor mijn gevoel niet. Dan is zij voornamelijk aan het woord en dat vind ik op zich wel prettig, maar je kan dan niet echt spreken van een gesprek, maar meer van een monoloog.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 27 juni 2022 @ 13:26:23 #30
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205161345
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:13 schreef zorro28 het volgende:
Jammer @:Luctor.et.Emergo dat het niet helemaal ging zoals je je voorgesteld had :*
Voordeel is wel dat waar ik vooraf "bang" voor was, sowieso niet is gebeurd. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205161363
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:23 schreef Arizona het volgende:
Ik ben niet aantrekkelijk ;( maar een obese bierdrinker volgens de wetenschap ;(
[..]
Het enige dat hiervan op mij van toepassing is, is dat ik sport :')
Is ook een manier om er achter komen dat je zwanger bent. :+
  maandag 27 juni 2022 @ 13:30:01 #32
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205161391
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Voor mijn gevoel niet. Dan is zij voornamelijk aan het woord en dat vind ik op zich wel prettig, maar je kan dan niet echt spreken van een gesprek, maar meer van een monoloog.
Zolang het niet helemaal doodslaat is het toch niet erg dat zij meer praat dan jij? :*

En als je nooit een gladde prater was, is dat ook niet de reden waarom ze je leuk genoeg vindt om mee op date te gaan. Misschien vindt ze het juist wel prettig, een rustige vent die haar lekker laat vertellen :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_205161398
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:23 schreef Arizona het volgende:
Ik ben niet aantrekkelijk ;( maar een obese bierdrinker volgens de wetenschap ;(
[..]
Het enige dat hiervan op mij van toepassing is, is dat ik sport :')
Ah, bij mij is dat wel van toepassing :D
  maandag 27 juni 2022 @ 13:30:56 #34
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205161402
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:30 schreef Arizona het volgende:

[..]
Zolang het niet helemaal doodslaat is het toch niet erg dat zij meer praat dan jij? :*

En als je nooit een gladde prater was, is dat ook niet de reden waarom ze je leuk genoeg vindt om mee op date te gaan. Misschien vindt ze het juist wel prettig, een rustige vent die haar lekker laat vertellen :)
Dat zou kunnen. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 27 juni 2022 @ 13:31:35 #35
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205161408
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:27 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Is ook een manier om er achter komen dat je zwanger bent. :+
Verdorie ja, als ik niet sportte ging ik me nu wel zorgen maken :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 27 juni 2022 @ 13:32:10 #36
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205161415
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:23 schreef Arizona het volgende:
Ik ben niet aantrekkelijk ;( maar een obese bierdrinker volgens de wetenschap ;(
[..]
Het enige dat hiervan op mij van toepassing is, is dat ik sport :')
overgewicht en sporter. check.

Mijn bloedgroep weet ik niet. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205161426
Luctor je kunt ook net doen alsof je hier in de SC bent en tegen ons aan het praten bent ;)
  maandag 27 juni 2022 @ 13:33:41 #38
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205161432
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
overgewicht en sporter. check.

Mijn bloedgroep weet ik niet. :o
Mijn bloedgroep is A positief :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_205161447
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn bloedgroep weet ik niet. :o
Mijn bloedgroep weet ik ook niet. Is dit dommigheid van ons, of weten veel mensen niet wat voor bloedgroep ze hebben?
  maandag 27 juni 2022 @ 13:36:04 #40
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205161460
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:34 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Mijn bloedgroep weet ik ook niet. Is dit dommigheid van ons, of weten veel mensen niet wat voor bloedgroep ze hebben?
Ik denk eigenlijk dat laatste. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205161463
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:34 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Mijn bloedgroep weet ik ook niet. Is dit dommigheid van ons, of weten veel mensen niet wat voor bloedgroep ze hebben?
Ik weet het ook niet :N Nog nooit ergens nodig voor gehad.
  maandag 27 juni 2022 @ 13:36:44 #42
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205161467
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:33 schreef NailQueen het volgende:
Luctor je kunt ook net doen alsof je hier in de SC bent en tegen ons aan het praten bent ;)
Eens zien hoe dat gaat wanneer ik jullie bij een meet tegen kom.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 27 juni 2022 @ 13:37:32 #43
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205161470
Ik neem aan dat mijn huisarts wel weet welke bloedgroep ik heb. Dat dat ergens vermeld staat in mijn medisch dossier.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 27 juni 2022 @ 13:37:48 #44
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205161475
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:34 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Mijn bloedgroep weet ik ook niet. Is dit dommigheid van ons, of weten veel mensen niet wat voor bloedgroep ze hebben?
Ik weet het alleen maar omdat ze het onderzoeken als je zwanger bent (wat ik dus nu niet ben ondanks mijn onweerstaanbare aantrekkingskracht voor muggen :+ )
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_205161485
Kan wel een manier zijn om er achter te komen dat je vader niet je biologische vader is. Als je ouders allebei O hebben en jij hebt B ofzo.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 27 juni 2022 @ 13:42:23 #46
39237 crew  H_T
2733
pi_205161519
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:33 schreef Arizona het volgende:

[..]
Mijn bloedgroep is A positief :)
Ik heb O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 27 juni 2022 @ 13:43:00 #47
39237 crew  H_T
2733
pi_205161523
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:37 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik weet het alleen maar omdat ze het onderzoeken als je zwanger bent (wat ik dus nu niet ben ondanks mijn onweerstaanbare aantrekkingskracht voor muggen :+ )
Ik ben bloeddonor en weet het op die manier :) Soms doen ze het ook als proefje op school
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205161526
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:42 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik heb O+
:D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 27 juni 2022 @ 13:49:07 #49
39237 crew  H_T
2733
pi_205161562
@Arizona ik heb op de achtergrond nu Wimbledon aan staan. Wat is het nut van het keuren van de ballen voor ze opslaan?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 27 juni 2022 @ 13:53:28 #50
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205161590
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:49 schreef H_T het volgende:
@:Arizona ik heb op de achtergrond nu Wimbledon aan staan. Wat is het nut van het keuren van de ballen voor ze opslaan?
Ik wilde ook Wimbledon erop zetten maar er is regen nu ;( En op de overdekte baan beginnen ze pas om half 3.

Bij die profs weet ik niet waarom ze de ballen keuren :P. Zij krijgen iedere 7 games nieuwe ballen. Wij amateurs spelen veel langer met dezelfde ballen en doen het omdat sommige ballen hariger en zachter zijn en daar kun je minder lekker mee spelen (o god dit klinkt zo fout _O- _O- ). Hardere, minder pluizige ballen slaan beter.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 27 juni 2022 @ 13:55:27 #51
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205161614
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:53 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik wilde ook Wimbledon erop zetten maar er is regen nu ;( En op de overdekte baan beginnen ze pas om half 3.

Bij die profs weet ik niet waarom ze de ballen keuren :P. Zij krijgen iedere 7 games nieuwe ballen. Wij amateurs spelen veel langer met dezelfde ballen en doen het omdat sommige ballen hariger en zachter zijn en daar kun je minder lekker mee spelen (o god dit klinkt zo fout _O- _O- ). Hardere, minder pluizige ballen slaan beter.
ETDEEF.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205161620
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:43 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik ben bloeddonor en weet het op die manier :) Soms doen ze het ook als proefje op school
Dat is wel een leuk proefje! En ook slim om zo mensen met bloedgroep O- bewust te maken dat ze heel fijn bloed hebben, mochten ze dat ooit willen doneren.
pi_205161634
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:49 schreef H_T het volgende:
@:Arizona ik heb op de achtergrond nu Wimbledon aan staan. Wat is het nut van het keuren van de ballen voor ze opslaan?
Aanvoelen welke ballen de beste stuit hebben, al is dat ook gedeeltelijk een persoonlijk iets.
  maandag 27 juni 2022 @ 13:57:58 #54
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205161636
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:49 schreef H_T het volgende:
@:Arizona ik heb op de achtergrond nu Wimbledon aan staan. Wat is het nut van het keuren van de ballen voor ze opslaan?
Oh en mocht het miezeren, dan zoeken ze de droogste ballen eruit. Natte ballen zijn verschrikkelijk.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 13:58:24 #55
375570 crew  Cyan9
pi_205161643
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:36 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Ik weet het ook niet :N Nog nooit ergens nodig voor gehad.
Hier net zo.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 27 juni 2022 @ 13:58:28 #56
39237 crew  H_T
2733
pi_205161644
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:53 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik wilde ook Wimbledon erop zetten maar er is regen nu ;( En op de overdekte baan beginnen ze pas om half 3.

Bij die profs weet ik niet waarom ze de ballen keuren :P. Zij krijgen iedere 7 games nieuwe ballen. Wij amateurs spelen veel langer met dezelfde ballen en doen het omdat sommige ballen hariger en zachter zijn en daar kun je minder lekker mee spelen (o god dit klinkt zo fout _O- _O- ). Hardere, minder pluizige ballen slaan beter.
Op de BBC waren net nog twee dames in actie te zien, maar dat is blijkbaar op baan 18.

En bedankt voor de uitleg ^O^ Doen ze de afgekeurde ballen meteen weg of blijven die in de poule beschikbaar?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 27 juni 2022 @ 13:59:46 #57
39237 crew  H_T
2733
pi_205161650
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:57 schreef Arizona het volgende:

[..]
Oh en mocht het miezeren, dan zoeken ze de droogste ballen eruit. Natte ballen zijn verschrikkelijk.
Dus je hebt het liefste harde, droge, niet al te harige ballen?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter maandag 27 juni 2022 @ 13:59:54 #58
87554 Cee
Welluk?
pi_205161654
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:57 schreef Arizona het volgende:

[..]
Oh en mocht het miezeren, dan zoeken ze de droogste ballen eruit. Natte ballen zijn verschrikkelijk.
Dit is dus een leuk voorbeeld van zomaar wat zeggen/vragen en voor je het weet heb je een leuk gesprek over natte pluizige ballen. O+
pi_205161659
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:59 schreef H_T het volgende:

[..]
Dus je hebt het liefste harde, droge, niet al te harige ballen?
Dus je weet wat je te doen staat.
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 14:00:31 #60
375570 crew  Cyan9
pi_205161660
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:53 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik wilde ook Wimbledon erop zetten maar er is regen nu ;( En op de overdekte baan beginnen ze pas om half 3.

Bij die profs weet ik niet waarom ze de ballen keuren :P. Zij krijgen iedere 7 games nieuwe ballen. Wij amateurs spelen veel langer met dezelfde ballen en doen het omdat sommige ballen hariger en zachter zijn en daar kun je minder lekker mee spelen (o god dit klinkt zo fout _O- _O- ). Hardere, minder pluizige ballen slaan beter.
For old times sake gooien we hem er toch nog maar een keertje in: @Dave
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 27 juni 2022 @ 14:00:58 #61
39237 crew  H_T
2733
pi_205161669
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:55 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Dat is wel een leuk proefje! En ook slim om zo mensen met bloedgroep O- bewust te maken dat ze heel fijn bloed hebben, mochten ze dat ooit willen doneren.
:Y

AB+ is dan weer heel fijn voor plasmadonoren
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 27 juni 2022 @ 14:01:49 #62
39237 crew  H_T
2733
pi_205161679
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:00 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Dus je weet wat je te doen staat.
* H_T pakt tondeuse en talkpoeder
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 14:04:07 #63
375570 crew  Cyan9
pi_205161699
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:01 schreef H_T het volgende:

[..]
* H_T pakt tondeuse en talkpoeder
Tegenwoordig heb je daar ook gewoon ontharingscrème voor. O-)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 27 juni 2022 @ 14:05:34 #64
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205161711
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:58 schreef H_T het volgende:

[..]
Op de BBC waren net nog twee dames in actie te zien, maar dat is blijkbaar op baan 18.

En bedankt voor de uitleg ^O^ Doen ze de afgekeurde ballen meteen weg of blijven die in de poule beschikbaar?
Die blijven beschikbaar totdat alle ballen gewisseld worden :Y

quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:59 schreef H_T het volgende:

[..]
Dus je hebt het liefste harde, droge, niet al te harige ballen?
Té harde ballen zijn ook niet fijn, die stuiteren te hoog. Maar die kopen wij nooit en daar spelen ze op Wimbledon ook niet mee.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 27 juni 2022 @ 14:05:56 #65
39237 crew  H_T
2733
pi_205161714
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:04 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Tegenwoordig heb je daar ook gewoon ontharingscrème voor. O-)
Ook voor die gevoelige huid?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 14:06:48 #66
375570 crew  Cyan9
pi_205161730
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:05 schreef H_T het volgende:

[..]
Ook voor die gevoelige huid?
Speciaal voor de gevoelige gebieden (en ook nog speciaal voor mannen). :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 27 juni 2022 @ 14:06:58 #67
39237 crew  H_T
2733
pi_205161732
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:05 schreef Arizona het volgende:

[..]
Die blijven beschikbaar totdat alle ballen gewisseld worden :Y
[..]
Té harde ballen zijn ook niet fijn, die stuiteren te hoog. Maar die kopen wij nooit en daar spelen ze op Wimbledon ook niet mee.
Dus bal Harry kan keer op keer geweigerd worden? ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 27 juni 2022 @ 14:07:26 #68
39237 crew  H_T
2733
pi_205161738
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:06 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Speciaal voor de gevoelige gebieden (en ook nog speciaal voor mannen). :P
Je leert nog eens wat hier :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205161753
Een tornado bij Luctor in de achtertuin ( in Ziedendzee). Het is wel een stormachtige relatie met BMM :o
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 27 juni 2022 @ 14:10:58 #70
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205161768
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:09 schreef Fred_B het volgende:
Een tornado bij Luctor in de achtertuin ( in Ziedendzee). Het is wel een stormachtige relatie met BMM :o
Ja, ik kreeg er al een filmpje van doorgestuurd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205161824
Ik heb een nieuwe test gedaan. Die is negatief :o
Maar ik heb nog steeds klachten? Ik doe morgen wel een nieuwe test want dit vertrouw ik niet helemaal :o

Edit: Nieuwe test gedaan. Toch nog positief }:|

[ Bericht 18% gewijzigd door NailQueen op 27-06-2022 15:56:10 ]
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 14:32:36 #72
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205161930
twitter


Indrukwekkend idd
  ESF Reporter maandag 27 juni 2022 @ 14:39:43 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_205161982
p0empiedinges |:)
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 14:40:54 #74
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205161993
Het lijkt hier ondertussen nacht _O-
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 27 juni 2022 @ 14:41:03 #75
39237 crew  H_T
2733
pi_205161995
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:39 schreef Cee het volgende:
p0empiedinges |:)
Ehhh... dit volg ik niet helemaal
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter maandag 27 juni 2022 @ 14:43:40 #76
87554 Cee
Welluk?
pi_205162016
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:41 schreef H_T het volgende:

[..]
Ehhh... dit volg ik niet helemaal
De tweet die Momo plaatste.
  maandag 27 juni 2022 @ 14:43:56 #77
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205162018
Qua weer wel getroffen gisteren in de Efteling in vergelijking met vandaag.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 27 juni 2022 @ 14:47:45 #78
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205162035
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ook niet.
Dan komt er hier een makkelijker gezegd dan gedaan uitspraak: maar dan zou ik eerder adviseren je aandacht te schenken aan het proberen het je minder aan te trekken. En jezelf te beseffen dat heel veel mensen het ook gewoon fijn vinden om over zichzelf te vertellen. Dus vooraf vragen bedenken is dan helemaal zo gek nog niet.

En besef je ook: stiltes horen erbij :Y Als het wat wordt dan ga je echt niet constant met elkaar praten. Het is dan zelfs zo dat lekker niet hoeven te praten juist fijn is.
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Voor mijn gevoel niet. Dan is zij voornamelijk aan het woord en dat vind ik op zich wel prettig, maar je kan dan niet echt spreken van een gesprek, maar meer van een monoloog.
Ik kan je vertellen dat ik als kletskop het HEEL fijn vind dat mijn man geen grote prater is en vooral mij aan het woord liet. Onze eerste dates waren vooral: hij stelde soms een vraag en dan vertelde ik in 100 zinnen het antwoord op die vraag, dan zei hij 4 zinnen waarop ik weer volgde met 100 zinnen. Dat is nu nog steeds en ik vind het geweldig. Daarvoor had ik een date met iemand die heel erg mee ging in mijn drukte en dat haaaaatte ik want dan werd ik alleen nog maar drukker :')
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 27 juni 2022 @ 14:49:29 #79
39237 crew  H_T
2733
pi_205162049
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:43 schreef Cee het volgende:

[..]
De tweet die Momo plaatste.
Zeer verhelderend, dank!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 27 juni 2022 @ 14:55:00 #80
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205162100
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:47 schreef Yesse het volgende:

[..]
Dan komt er hier een makkelijker gezegd dan gedaan uitspraak: maar dan zou ik eerder adviseren je aandacht te schenken aan het proberen het je minder aan te trekken. En jezelf te beseffen dat heel veel mensen het ook gewoon fijn vinden om over zichzelf te vertellen. Dus vooraf vragen bedenken is dan helemaal zo gek nog niet.

En besef je ook: stiltes horen erbij :Y Als het wat wordt dan ga je echt niet constant met elkaar praten. Het is dan zelfs zo dat lekker niet hoeven te praten juist fijn is.
Stiltes O+
quote:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik als kletskop het HEEL fijn vind dat mijn man geen grote prater is en vooral mij aan het woord liet. Onze eerste dates waren vooral: hij stelde soms een vraag en dan vertelde ik in 100 zinnen het antwoord op die vraag, dan zei hij 4 zinnen waarop ik weer volgde met 100 zinnen. Dat is nu nog steeds en ik vind het geweldig. Daarvoor had ik een date met iemand die heel erg mee ging in mijn drukte en dat haaaaatte ik want dan werd ik alleen nog maar drukker :')
Dan ben ik de rust die ze kan vinden na een drukke dag. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 27 juni 2022 @ 14:55:44 #81
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205162109
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Stiltes O+
[..]
Dan ben ik de rust die ze kan vinden na een drukke dag. :@
Exact!! Nooooo worries. Potje dekseltje enzo :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 27 juni 2022 @ 14:58:54 #82
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205162147
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:55 schreef Yesse het volgende:

[..]
Exact!! Nooooo worries. Potje dekseltje enzo :D
Ik ben weer helemaal gerust gesteld. O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 27 juni 2022 @ 15:25:12 #83
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_205162370
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:06 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Speciaal voor de gevoelige gebieden (en ook nog speciaal voor mannen). :P
:o

Interessant, ik schrijf mee.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 27 juni 2022 @ 15:44:44 #84
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205162559
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 15:25 schreef Strani het volgende:

[..]
:o

Interessant, ik schrijf mee.
Niet zo snel, Bert, we schrijven mee.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 27 juni 2022 @ 16:09:53 #85
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205162807
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:32 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Indrukwekkend idd
T*****ring :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Redactie Sport maandag 27 juni 2022 @ 16:26:19 #86
109131 crew  sportfreak
pi_205162981
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:09 schreef Arizona het volgende:

[..]
T*****ring :o
Dode door tornado in Zierikzee

:{
  maandag 27 juni 2022 @ 16:41:47 #87
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205163142
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:01 schreef Arizona het volgende:
@:roger_epiales zouden wij ook het muggen-aantrek-gen delen?
Net als ons nies-gen!
Ik denk het ja, we hebben gewoon te lekker bloed oid. :9
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_205163147
Net dat schommelen terwijl alles achter je in de fik staat filmpje 8)7
twitter
  maandag 27 juni 2022 @ 17:39:12 #89
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_205163659
twitter
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_205163743
twitter

Dat bankstel dat twee keer door het beeld waait :o :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_205163802
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:49 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Dat bankstel dat twee keer door het beeld waait :o :')
Ja van dat soort dingen raken mensen dus gewond :X
  maandag 27 juni 2022 @ 18:02:06 #92
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205163822
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:49 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Dat bankstel dat twee keer door het beeld waait :o :')
Wel netjes dat ie de spullen weer terugzet aan het einde. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 27 juni 2022 @ 18:21:10 #93
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205163943
Woensdag krijg ik als het goed is een pakketje van PostNL. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205163984
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:49 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Dat bankstel dat twee keer door het beeld waait :o :')
:o ziet er eng uit
pi_205164218
Hé wie heeft buiten het licht uitgedaan?
pi_205164423
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:54 schreef NailQueen het volgende:
Hé wie heeft buiten het licht uitgedaan?
Dat zal die dekselse NailQueen wel weer gedaan hebben. Dat doet ze vaker!
pi_205164447
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:10 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Dat zal die dekselse NailQueen wel weer gedaan hebben. Dat doet ze vaker!
Ik heb daar helemaal geen toestemming voor gegeven! :(
  maandag 27 juni 2022 @ 19:18:41 #98
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205164537
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:39 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Ik kan mij niet direct herinneren dat we een dergelijk fenomeen eerder hebben gehad. En nu bijna twee op dezelfde dag aan verschillende kanten van het land.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport maandag 27 juni 2022 @ 19:23:39 #99
109131 crew  sportfreak
pi_205164591
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:18 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ik kan mij niet direct herinneren dat we een dergelijk fenomeen eerder hebben gehad. En nu bijna twee op dezelfde dag aan verschillende kanten van het land.
Windhozen komen elk jaar wel een aantal keer voor in Nederland.

Tornado's zijn wat zeldzamer maar ook daar zijn best wel wat voorbeelden van.
  maandag 27 juni 2022 @ 19:25:05 #100
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205164604
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Woensdag krijg ik als het goed is een pakketje van PostNL. :)
Oe, wat?
Hopelijk gaat het in een keer goed :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')