Ja, alcohol doet soms rare dingen met je hèquote:Op maandag 27 juni 2022 07:49 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen. Ook vreselijk brak vanwege een beroerde nacht.
Sterkte aan alle mede-brakken
Fijn nummer is dat.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gevalletje "Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien".
Gewoon een beetje vrijuit babbelen inderdaad. Met gelijkgestemden moet dat eigenlijk geen probleem zijn en vanzelf gaan.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:09 schreef Strani het volgende:
@:Luctor.et.Emergo daten blijft sowieso kut (tell me about it 😅) als het niet gaat zoals je wilt maar het is al behoorlijk duidelijk dat zij jou leuk vindt dus ik denk dat je je zelfverzekerd genoeg mag voelen om een beetje af te dwingen dat ze ook tijd met jou doorbrengt op zo'n dag.
En wat betreft conversatie: Hou in het achterhoofd dat niet elk gesprek wereldveranderend hoeft te zijn. Er is niks mis met gewoon vertellen wat je de vorige dag hebt meegemaakt, al is het niks bijzonders. Het is dan aan de ander om daar wel of niet op in te haken.
En wat vind je verder belangrijk om te weten over haar? Wat vind je belangrijke dingen voor als het echt een relatie gaat worden? Die vragen moet je toch al een beetje in je hoofd hebben? Stel ze!
Vooral die laatste kolom is belangrijk voor het gesprek.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:09 schreef Strani het volgende:
@:Luctor.et.Emergo daten blijft sowieso kut (tell me about it 😅) als het niet gaat zoals je wilt maar het is al behoorlijk duidelijk dat zij jou leuk vindt dus ik denk dat je je zelfverzekerd genoeg mag voelen om een beetje af te dwingen dat ze ook tijd met jou doorbrengt op zo'n dag.
En wat betreft conversatie: Hou in het achterhoofd dat niet elk gesprek wereldveranderend hoeft te zijn. Er is niks mis met gewoon vertellen wat je de vorige dag hebt meegemaakt, al is het niks bijzonders. Het is dan aan de ander om daar wel of niet op in te haken.
En wat vind je verder belangrijk om te weten over haar? Wat vind je belangrijke dingen voor als het echt een relatie gaat worden? Die vragen moet je toch al een beetje in je hoofd hebben? Stel ze!
Dit is wel waar ik goed over na moet gaan denken de komende tijd.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:09 schreef Strani het volgende:
Dat is dus een probleem bij mij, dat lukt niet.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een beetje vrijuit babbelen inderdaad. Met gelijkgestemden moet dat eigenlijk geen probleem zijn en vanzelf gaan.
Ik ben ook niet zo’n babbelkous. Zeker niet op het schoolplein, als schoolmoeders enthousiast vertellen dat Loesje naar de dansklas gaat of de ouderezus van Jantje het zo leuk doet met paardrijden. Dat interesseert me echt totaal niet. Maar met je eigen partner moet dat vanzelf gaan en moet je jezelf vooral geen druk opleggen.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dus een probleem bij mij, dat lukt niet.
Dan is het juist wel goed om wat te bedenken wat je van haar wilt weten. Zodat je dat kunt vragen. En dan even zoeken naar een gezamenlijke interesse zodat je gelijk een gespreksonderwerp hebt.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dus een probleem bij mij, dat lukt niet.
Het zijn de muggen Strani, de muggen!quote:Op maandag 27 juni 2022 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, alcohol doet soms rare dingen met je hè
Op de een of andere manier lukt het dan wel/beter, omdat ik dan kan antwoorden op het moment dat ik iets bedacht ik en dus meer tijd heb om te reageren en niet gelijk zodra de vraag gesteld is, daar een antwoord op heb.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het juist wel goed om wat te bedenken wat je van haar wilt weten. Zodat je dat kunt vragen. En dan even zoeken naar een gezamenlijke interesse zodat je gelijk een gespreksonderwerp hebt.
Maar je geeft aan veel meer haar te appen, dus dan heb je toch iets waar je over praat?
Hoe gaat dat met een hele goede vriend/vriendin of met familie? Heb je dan wel het gevoel dat het vanzelf gaat of ook niet?quote:Op maandag 27 juni 2022 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lukt het dan wel/beter, omdat ik dan kan antwoorden op het moment dat ik iets bedacht ik en dus meer tijd heb om te reageren en niet gelijk zodra de vraag gesteld is, daar een antwoord op heb.
quote:Op maandag 27 juni 2022 02:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Spookt wat rond in de SC, rammelt met wat kettingen en wappert wat lakens
quote:Op maandag 27 juni 2022 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gevalletje "Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien".
Ook niet.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met een hele goede vriend/vriendin of met familie? Heb je dan wel het gevoel dat het vanzelf gaat of ook niet?
Maar was er dan de keren dat jullie elkaar spraken ook geen lopend gesprek o.i.d.?quote:Op maandag 27 juni 2022 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lukt het dan wel/beter, omdat ik dan kan antwoorden op het moment dat ik iets bedacht ik en dus meer tijd heb om te reageren en niet gelijk zodra de vraag gesteld is, daar een antwoord op heb.
Ja maar die worden tot jouw bloed aangetrokken omdat jouw bloed na een avondje zuipen voor hen een soort feestkroeg is.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zijn de muggen Strani, de muggen!
Ik heb gisteren alleen maar cola en water gedronken dus dat kan het echt niet zijnquote:Op maandag 27 juni 2022 13:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar die worden tot jouw bloed aangetrokken omdat jouw bloed na een avondje zuipen voor hen een soort feestkroeg is.
Ja oké dat is wel zoquote:Op maandag 27 juni 2022 13:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alleen maar cola en water gedronken dus dat kan het echt niet zijn![]()
Ik ben gewoon veel te aantrekkelijk
Ik herken dit heel erg hoor. Ben ook wel jaloers op mensen die in ieder gezelschap wel een gesprek aan kunnen gaan. Van nature ben ik niet spontaan sociaal. Maar ik probeer dus ook vooraf wat onderwerpen te verzinnen waar ik het over zou kunnen hebben zodat ik nog enigszins sociaal overkomquote:
Je wordt lekker zoet van de cola.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alleen maar cola en water gedronken dus dat kan het echt niet zijn![]()
Ik ben gewoon veel te aantrekkelijk
Het enige dat hiervan op mij van toepassing is, is dat ik sportquote:Anders dan wat veel mensen denken, komen muggen níet op licht af, maar op de geur van je lichaam. Om hun prooi te lokaliseren zijn vrouwtjesmuggen uitgerust met speciale geurantennes waarmee ze je op vijftig meter afstand (!) kunnen opsporen. Met hun geurantennes vangen ze koolstofdioxide en de geur van mensen op. Dat betekent dat mensen die meer koolstofdioxide uitstoten - zoals zwangere vrouwen en mensen met overgewicht - in de regel aantrekkelijker zijn voor muggen.
Ook je bloedgroep bepaalt of een mug zich tot je aangetrokken voelt of niet. Uit onderzoek blijkt bijvoorbeeld dat muggen mensen met bloedgroep O twee keer zo aantrekkelijk vinden als mensen met een andere bloedgroep. En ook wijzen studies uit dat sporters - door het melkzuur dat via zweet wordt afgescheiden en een stijgende lichaamstemperatuur - een streepje voor hebben bij de vliegende bloedzuigers. Daarnaast houden muggen meer van donkere dan van lichte kleding en zijn het liefhebbers van bierdrinkers.
Voor mijn gevoel niet. Dan is zij voornamelijk aan het woord en dat vind ik op zich wel prettig, maar je kan dan niet echt spreken van een gesprek, maar meer van een monoloog.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar was er dan de keren dat jullie elkaar spraken ook geen lopend gesprek o.i.d.?
Voordeel is wel dat waar ik vooraf "bang" voor was, sowieso niet is gebeurd.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:13 schreef zorro28 het volgende:
Jammer @:Luctor.et.Emergo dat het niet helemaal ging zoals je je voorgesteld had
Is ook een manier om er achter komen dat je zwanger bent.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:23 schreef Arizona het volgende:
Ik ben niet aantrekkelijkmaar een obese bierdrinker volgens de wetenschap
[..]
Het enige dat hiervan op mij van toepassing is, is dat ik sport
Zolang het niet helemaal doodslaat is het toch niet erg dat zij meer praat dan jij?quote:Op maandag 27 juni 2022 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel niet. Dan is zij voornamelijk aan het woord en dat vind ik op zich wel prettig, maar je kan dan niet echt spreken van een gesprek, maar meer van een monoloog.
Ah, bij mij is dat wel van toepassingquote:Op maandag 27 juni 2022 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zolang het niet helemaal doodslaat is het toch niet erg dat zij meer praat dan jij?
En als je nooit een gladde prater was, is dat ook niet de reden waarom ze je leuk genoeg vindt om mee op date te gaan. Misschien vindt ze het juist wel prettig, een rustige vent die haar lekker laat vertellen
Verdorie ja, als ik niet sportte ging ik me nu wel zorgen makenquote:Op maandag 27 juni 2022 13:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Is ook een manier om er achter komen dat je zwanger bent.
overgewicht en sporter. check.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn bloedgroep is A positiefquote:Op maandag 27 juni 2022 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
overgewicht en sporter. check.
Mijn bloedgroep weet ik niet.
Mijn bloedgroep weet ik ook niet. Is dit dommigheid van ons, of weten veel mensen niet wat voor bloedgroep ze hebben?quote:
Ik denk eigenlijk dat laatste.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mijn bloedgroep weet ik ook niet. Is dit dommigheid van ons, of weten veel mensen niet wat voor bloedgroep ze hebben?
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 27 juni 2022 13:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mijn bloedgroep weet ik ook niet. Is dit dommigheid van ons, of weten veel mensen niet wat voor bloedgroep ze hebben?
Eens zien hoe dat gaat wanneer ik jullie bij een meet tegen kom.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:33 schreef NailQueen het volgende:
Luctor je kunt ook net doen alsof je hier in de SC bent en tegen ons aan het praten bent
Ik weet het alleen maar omdat ze het onderzoeken als je zwanger bent (wat ik dus nu niet ben ondanks mijn onweerstaanbare aantrekkingskracht voor muggenquote:Op maandag 27 juni 2022 13:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hebquote:
Ik ben bloeddonor en weet het op die manierquote:Op maandag 27 juni 2022 13:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet het alleen maar omdat ze het onderzoeken als je zwanger bent (wat ik dus nu niet ben ondanks mijn onweerstaanbare aantrekkingskracht voor muggen)
Ik wilde ook Wimbledon erop zetten maar er is regen nuquote:Op maandag 27 juni 2022 13:49 schreef H_T het volgende:
@:Arizona ik heb op de achtergrond nu Wimbledon aan staan. Wat is het nut van het keuren van de ballen voor ze opslaan?
ETDEEF.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wilde ook Wimbledon erop zetten maar er is regen nuEn op de overdekte baan beginnen ze pas om half 3.
Bij die profs weet ik niet waarom ze de ballen keuren. Zij krijgen iedere 7 games nieuwe ballen. Wij amateurs spelen veel langer met dezelfde ballen en doen het omdat sommige ballen hariger en zachter zijn en daar kun je minder lekker mee spelen (o god dit klinkt zo fout
![]()
). Hardere, minder pluizige ballen slaan beter.
Dat is wel een leuk proefje! En ook slim om zo mensen met bloedgroep O- bewust te maken dat ze heel fijn bloed hebben, mochten ze dat ooit willen doneren.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben bloeddonor en weet het op die manierSoms doen ze het ook als proefje op school
Aanvoelen welke ballen de beste stuit hebben, al is dat ook gedeeltelijk een persoonlijk iets.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:49 schreef H_T het volgende:
@:Arizona ik heb op de achtergrond nu Wimbledon aan staan. Wat is het nut van het keuren van de ballen voor ze opslaan?
Oh en mocht het miezeren, dan zoeken ze de droogste ballen eruit. Natte ballen zijn verschrikkelijk.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:49 schreef H_T het volgende:
Hier net zo.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik weet het ook nietNog nooit ergens nodig voor gehad.
Op de BBC waren net nog twee dames in actie te zien, maar dat is blijkbaar op baan 18.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wilde ook Wimbledon erop zetten maar er is regen nuEn op de overdekte baan beginnen ze pas om half 3.
Bij die profs weet ik niet waarom ze de ballen keuren. Zij krijgen iedere 7 games nieuwe ballen. Wij amateurs spelen veel langer met dezelfde ballen en doen het omdat sommige ballen hariger en zachter zijn en daar kun je minder lekker mee spelen (o god dit klinkt zo fout
![]()
Dus je hebt het liefste harde, droge, niet al te harige ballen?quote:Op maandag 27 juni 2022 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh en mocht het miezeren, dan zoeken ze de droogste ballen eruit. Natte ballen zijn verschrikkelijk.
Dit is dus een leuk voorbeeld van zomaar wat zeggen/vragen en voor je het weet heb je een leuk gesprek over natte pluizige ballen.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh en mocht het miezeren, dan zoeken ze de droogste ballen eruit. Natte ballen zijn verschrikkelijk.
Dus je weet wat je te doen staat.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus je hebt het liefste harde, droge, niet al te harige ballen?
For old times sake gooien we hem er toch nog maar een keertje in: @Davequote:Op maandag 27 juni 2022 13:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2022 13:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk proefje! En ook slim om zo mensen met bloedgroep O- bewust te maken dat ze heel fijn bloed hebben, mochten ze dat ooit willen doneren.
* H_T pakt tondeuse en talkpoederquote:
Tegenwoordig heb je daar ook gewoon ontharingscrème voor.quote:
Die blijven beschikbaar totdat alle ballen gewisseld wordenquote:Op maandag 27 juni 2022 13:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Op de BBC waren net nog twee dames in actie te zien, maar dat is blijkbaar op baan 18.
En bedankt voor de uitlegDoen ze de afgekeurde ballen meteen weg of blijven die in de poule beschikbaar?
Té harde ballen zijn ook niet fijn, die stuiteren te hoog. Maar die kopen wij nooit en daar spelen ze op Wimbledon ook niet mee.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus je hebt het liefste harde, droge, niet al te harige ballen?
Ook voor die gevoelige huid?quote:Op maandag 27 juni 2022 14:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je daar ook gewoon ontharingscrème voor.
Speciaal voor de gevoelige gebieden (en ook nog speciaal voor mannen).quote:
Dus bal Harry kan keer op keer geweigerd worden?quote:Op maandag 27 juni 2022 14:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die blijven beschikbaar totdat alle ballen gewisseld worden
[..]
Té harde ballen zijn ook niet fijn, die stuiteren te hoog. Maar die kopen wij nooit en daar spelen ze op Wimbledon ook niet mee.
Je leert nog eens wat hierquote:Op maandag 27 juni 2022 14:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Speciaal voor de gevoelige gebieden (en ook nog speciaal voor mannen).
Ja, ik kreeg er al een filmpje van doorgestuurd.quote:Op maandag 27 juni 2022 14:09 schreef Fred_B het volgende:
Een tornado bij Luctor in de achtertuin ( in Ziedendzee). Het is wel een stormachtige relatie met BMM
Ehhh... dit volg ik niet helemaalquote:
Dan komt er hier een makkelijker gezegd dan gedaan uitspraak: maar dan zou ik eerder adviseren je aandacht te schenken aan het proberen het je minder aan te trekken. En jezelf te beseffen dat heel veel mensen het ook gewoon fijn vinden om over zichzelf te vertellen. Dus vooraf vragen bedenken is dan helemaal zo gek nog niet.quote:
Ik kan je vertellen dat ik als kletskop het HEEL fijn vind dat mijn man geen grote prater is en vooral mij aan het woord liet. Onze eerste dates waren vooral: hij stelde soms een vraag en dan vertelde ik in 100 zinnen het antwoord op die vraag, dan zei hij 4 zinnen waarop ik weer volgde met 100 zinnen. Dat is nu nog steeds en ik vind het geweldig. Daarvoor had ik een date met iemand die heel erg mee ging in mijn drukte en dat haaaaatte ik want dan werd ik alleen nog maar drukkerquote:Op maandag 27 juni 2022 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel niet. Dan is zij voornamelijk aan het woord en dat vind ik op zich wel prettig, maar je kan dan niet echt spreken van een gesprek, maar meer van een monoloog.
Zeer verhelderend, dank!quote:
Stiltesquote:Op maandag 27 juni 2022 14:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan komt er hier een makkelijker gezegd dan gedaan uitspraak: maar dan zou ik eerder adviseren je aandacht te schenken aan het proberen het je minder aan te trekken. En jezelf te beseffen dat heel veel mensen het ook gewoon fijn vinden om over zichzelf te vertellen. Dus vooraf vragen bedenken is dan helemaal zo gek nog niet.
En besef je ook: stiltes horen erbijAls het wat wordt dan ga je echt niet constant met elkaar praten. Het is dan zelfs zo dat lekker niet hoeven te praten juist fijn is.
Dan ben ik de rust die ze kan vinden na een drukke dag.quote:[..]
Ik kan je vertellen dat ik als kletskop het HEEL fijn vind dat mijn man geen grote prater is en vooral mij aan het woord liet. Onze eerste dates waren vooral: hij stelde soms een vraag en dan vertelde ik in 100 zinnen het antwoord op die vraag, dan zei hij 4 zinnen waarop ik weer volgde met 100 zinnen. Dat is nu nog steeds en ik vind het geweldig. Daarvoor had ik een date met iemand die heel erg mee ging in mijn drukte en dat haaaaatte ik want dan werd ik alleen nog maar drukker
Exact!! Nooooo worries. Potje dekseltje enzoquote:Op maandag 27 juni 2022 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stiltes
[..]
Dan ben ik de rust die ze kan vinden na een drukke dag.
Ik ben weer helemaal gerust gesteld.quote:Op maandag 27 juni 2022 14:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Exact!! Nooooo worries. Potje dekseltje enzo
quote:Op maandag 27 juni 2022 14:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Speciaal voor de gevoelige gebieden (en ook nog speciaal voor mannen).
Niet zo snel, Bert, we schrijven mee.quote:
T*****ringquote:
Ik denk het ja, we hebben gewoon te lekker bloed oid.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:01 schreef Arizona het volgende:
@:roger_epiales zouden wij ook het muggen-aantrek-gen delen?
Net als ons nies-gen!
Ja van dat soort dingen raken mensen dus gewondquote:Op maandag 27 juni 2022 17:49 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Dat bankstel dat twee keer door het beeld waait![]()
Wel netjes dat ie de spullen weer terugzet aan het einde.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:49 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 27 juni 2022 17:49 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Dat zal die dekselse NailQueen wel weer gedaan hebben. Dat doet ze vaker!quote:Op maandag 27 juni 2022 18:54 schreef NailQueen het volgende:
Hé wie heeft buiten het licht uitgedaan?
Ik heb daar helemaal geen toestemming voor gegeven!quote:Op maandag 27 juni 2022 19:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zal die dekselse NailQueen wel weer gedaan hebben. Dat doet ze vaker!
Ik kan mij niet direct herinneren dat we een dergelijk fenomeen eerder hebben gehad. En nu bijna twee op dezelfde dag aan verschillende kanten van het land.quote:
Windhozen komen elk jaar wel een aantal keer voor in Nederland.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij niet direct herinneren dat we een dergelijk fenomeen eerder hebben gehad. En nu bijna twee op dezelfde dag aan verschillende kanten van het land.
Oe, wat?quote:Op maandag 27 juni 2022 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Woensdag krijg ik als het goed is een pakketje van PostNL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |