abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205115655
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:21 schreef speknek het volgende:

[..]
Geen belasting betalen wel ontvangen, want dat is geen discriminatie op basis van religie.

Maar er zit nog een hele reeks van zeer partizane uitspraken in de planning de aankomende maanden.
Dat klopt maar daar is geen aandacht voor.
pi_205115669
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:51 schreef Bluesdude het volgende:
Wat zal Trump's verdediging zijn over zijn betrokkenheid met het fake-electorsscheme ?
* Ik wist daar niks van
* ik wist daar iets van, maar ik dacht dat het anders zat, is mij verteld
* mij is verteld dat het allemaal legaal was .
Het J6C moet de beelden van Alex Holder nog bekijken. Ik denk dat geen van de drie excuses overeind blijven.
pi_205115744
Ook RICO lijkt me dan niet meer uitgesloten.
pi_205115759
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Is dat geen onmogelijke relatie?
Hij zo anti haar held ?
Hij & zij zeggen er geen woord over. Op twitter krijgt hij voor 7 stuivers en dezelfde oprechte vraag.
Paar jaar terug had de tienerdochter het er erg moeilijk mee.
pi_205115904
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 23:08 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het J6C moet de beelden van Alex Holder nog bekijken. Ik denk dat geen van de drie excuses overeind blijven.
oja. die Britse filmmaker
afwachten
twitter
  dinsdag 21 juni 2022 @ 23:52:54 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_205115999
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:40 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

twitter

Nice.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205116035
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Stel dat gaat gebeuren.
Wie zal er winnen?
China en Rusland
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_205116176
Dat fake elector scheme was een dom plan. Het moest mislukken, hoe dan ook
Zie de duidelijk uitleg: https://whyy.org/articles(...)throw-election-2020/

Natuurlijk checkt men op het capitool of de ingediende papieren authentiek zijn, met de juiste namen van kiesmannen die men heeft. Het Capitool ontving het wel maar men presenteerde die papieren met trumpstemmen niet aan Pence.

Telde Pence wel die vervalste stemmen mee dan moet dat direct opvallen in het congress want het totaal stemmen van kiesmannen en wie hoeveel keeg, was al bekend sinds eind november.
Blijft Pence beweren dat dit ware stemmen zijn... dan saboteert hij de presidentiele overgang en er zullen gewelddadige rellen komen in het land. Met moordpogingen, vooral van extreemrechts.
Een meerderheid van de Amerikaanse kiezer zal zeer boos zijn over deze verkiezingsfraude.
En zeker zal Biden alsnog ingezworen worden... op 20 januari of wat later
Dat gaat door en men kan dat niet aflasten door een vice-president die fraudeert en een staatsgreep pleegt.

Al die staatsgreepplannetjes van Trump en aanhangers (capitool bestormen) waren zo wanhopig en ondoordacht.
Losers !!
pi_205116218
Ook best slim dat ze alle Republikeinse getuigen als eerste steeds vragen of ze op Trump gestemd hebben, Trump-aanhanger zijn en hoopten dat hij zou winnen.

Stuk voor stuk antwoorden daar ze bevestigend op en dan word je zo behandeld door dat waardeloze excuus van een president als je weigert mee te gaan in zijn leugens over de verkiezingen waardoor bedreigingen van de Trump-mob automatisch volgen.

Voor de verkiezingsmedewerkers die zijn doelwit werden is het nog erger. Hun leven is totaal geruineerd.

twitter

[ Bericht 44% gewijzigd door Kijkertje op 22-06-2022 03:21:25 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205116239
Aha Eastman over het doel van de fake electors:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205116244
Indrukwekkende getuigenis van Rusty Bowers:

twitter

twitter

twitter

Typisch Trump ook om dan voorafgaande aan de hearing nog even een leugen over Bowers de wereld in te sturen :')

quote:
He was also asked for his reaction to a statement from Mr. Trump criticizing Mr. Bowers's testimony in advance, in which he claimed that Mr. Bowers had told him the election was "rigged" and that he had won the state.

"I did have a conversation with the president," Mr. Bowers said. "That certainly isn't it."

A moment later, more emphatically, he said, "Anywhere, anyone, any time has said that I said the election was rigged -- that would not be true."
twitter

twitter

:Y

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 22-06-2022 02:54:48 ]
pi_205116295
En Gabriel Sterling gaf indertijd deze persco:

... nadat een medewerker op Twitter bedreigd werd met een strop:

twitter
pi_205116303
Ivanka zonder ede:

twitter

twitter
pi_205116306
Tijd voor een vraagje aan Ron Johnson die het te druk heeft met fake bellen :D

twitter

Hij heeft géééén idee wat er in die envelop zat O-)

twitter

quote:
Johnson: "I had no involvement in an alternate slate of electors. I had no idea this'd even be delivered to us, got delivered staff to staff. My chief of staff did the right thing, contacted the Vice President's staff. They said they didn't want it so we didn't deliver it."

Caught up with Ron Johnson again and asked him why he offered something to Pence's office without vetting the information. "We got handed an envelope that was supposed to go to the Vice President, I didn't know." Says it came from a House office. Doesn't know which one.

Asked Johnson if he wanted to know who sent it and would try to find out, and he said, "No. No, because there's no conspiracy here. This is a complete non-story, guys. Complete non-story."
Paniek! :+

twitter

En als het nou een bombrief was geweest? :wtf:

Of Anthrax ....

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 22-06-2022 05:53:40 ]
pi_205116315
Handige samenvatting:

twitter
pi_205116714
De rechter in Delaware heeft gezegd dat Dominion vs Fox door mag gaan. Er kan nu discovery worden gestart bij Fox en de Murdochs.
pi_205116812
Waarschijnlijk op een tijdstip dat niemand kijkt :
twitter
pi_205116957
Mo Brooks heeft zijn primary verloren.
pi_205118285
Ron Johnson zegt dat het een stagiar was die de lijst met nepkiesmannen aan Pence wilde geven. De naam weet hij niet meer, die stagiar deed verder nooit iets anders dan koppen cofveve rondbrengen.
pi_205119013
Mehmet Oz heeft de meeste Trump endorsements van zijn site en uit zijn spotjes gehaald.
pi_205119189
Als men al lang geleden die getrapte verkiezingen met de kiesmannendrempel had afgeschaft dan was het veel moelilijker Democrats te beschuldigen van een fraude met 7 miljoen stemmen, het aantal waarmee Biden won.
Nog steeds ongeloofwaardig is het te zeggen dat 3.5 miljoen stemmen op Trump zijn vervalst tot 3,5 miljoen stemmen voor Biden en vandaar dat verschil van 7 miljoen.

One voter, one vote !
Niks te kiesmannen/vrouwen
pi_205119373
De roodpetten braken in bij de dochter van Raffensberger om even te intimideren schrijft Reuters.
pi_205120797
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:25 schreef Ulx het volgende:
Die Eric Greitens roept nu op tot RINO jacht in zijn campagne. Op zich boeit het me weinig of Republikeinen elkaar afmaken, ze doen maar, maar volgens mij mag oproepen tot moord niet.
Colbert. Laatste twee minuten…
pi_205120950
Ron DeSantis weigert een endorsement te vragen aan Trump.
pi_205121588
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 16:16 schreef Ulx het volgende:
Ron DeSantis weigert een endorsement te vragen aan Trump.
Die heeft hij ook niet nodig, ik durf zelfs te stellen dat DeSantis zomaar de nominatie kan pakken als hij het zou willen in 2024. En mocht hij de nominatie pakken dan is Biden of welke Democraat dan ook volstrekt kansloos met de komende verkiezingen.
pi_205121649
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 17:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die heeft hij ook niet nodig, ik durf zelfs te stellen dat DeSantis zomaar de nominatie kan pakken als hij het zou willen in 2024. En mocht hij de nominatie pakken dan is Biden of welke Democraat dan ook volstrekt kansloos met de komende verkiezingen.
We zullen wel zien. We hebben dit soort verhalen eerder gehoord over mensen in de Amerikaanse politiek waar we nooit meer wat van gehoord hebben, natuurlijk, het is vrij onvoorspelbaar in de VS.
pi_205121656
quote:

[..]
Maar als Trump de GOP-kandidaat wordt, sta jij hier enthousiast te klappen.

Je bent normaal gesproken niet te beroerd om je mening te uiten, maar over de 6/1-hoorzittingen horen we je niet.

Laten me raden: je geeft geen ene flikker om democratie, zolang jouw gewenste kandidaat maar wint. Geen zorgen, dat geldt voor meer figuren in jouw hoek van het politieke spectrum.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205121702
quote:

[..]
Dat kan. In Georgia bijvoorbeeld kozen 30.000 mensen expliciet niet voor Trump maar wel voor mensen van de GOP downballot. Dat Trump's populariteit tanende was was natuurlijk ook al voor de opkomst van de Floridafascist DeSantis duidelijk. Daarom verloor hij ook, dat zul je beamen.
pi_205121725
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 17:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Maar als Trump de GOP-kandidaat wordt, sta jij hier enthousiast te klappen.

Je bent normaal gesproken niet te beroerd om je mening te uiten, maar over de 6/1-hoorzittingen horen we je niet.

Laten me raden: je geeft geen ene flikker om democratie, zolang jouw gewenste kandidaat maar wint. Geen zorgen, dat geldt voor meer figuren in jouw hoek van het politieke spectrum.
Ik volg heel die hearings niet eens, als er echt iets naar buiten komt dan ben ik er zeker van dat het alle voorpagina’s haalt.
pi_205121754
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 17:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
We zullen wel zien. We hebben dit soort verhalen eerder gehoord over mensen in de Amerikaanse politiek waar we nooit meer wat van gehoord hebben, natuurlijk, het is vrij onvoorspelbaar in de VS.
Daar heb je gelijk in, alleen zie ik niet hoe Biden zich zelf nog kan herstellen gezien de huidige situatie. Het ideale scenario voor de Democraten is als ze op een of andere manier de brandstofprijzen omlaag krijgen en dat Trump de nominatie pakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')