Ja klopt. En wat een mooie buitenkeuken heeft die man zeg!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:04 schreef Mubassie het volgende:
Ander gaaf YouTube kanaal is
Sam the cooking guy
Heel gevarieerd, maar wel veel vlees en alles van de bbq of grill. En met humor verteld.
https://youtube.com/c/samthecookingguy
Preciesquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
De flat dus, mag ie mooi de rest eraf snijden
Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:04 schreef Mubassie het volgende:
Sam the cooking guy
Heel gevarieerd, maar wel veel vlees en alles van de bbq of grill. En met humor verteld.
Sam is tof iddquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:04 schreef Mubassie het volgende:
Sam the cooking guy
Gefeliciteerd en eetsequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:44 schreef Ferdii het volgende:
vanmiddag verjaardag incl bbq, met pulled pork, duitse braadworsten en kip spiezen
Ah balen idd. Maar zoals je zelf zegt een goede leer voor de volgende ronde. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:45 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren mijn burnt ends verkloot, temperatuur te hoog en ik was een uurtje weggoeie leer voor de volgende keer.
Burgers altijd top.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:20 schreef Thaddeus het volgende:
Baksteen burgers met zelfgemaakte patat:
[ afbeelding ]
Ziet er heeuull goed uit. Beetje uit de richting maar die zou ik wel eens willen proberen.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien voor jullie hier ook interessant: mijn recensie van een bezoek aan Black Smoke.
Er zit er ook een in Antwerpen.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:38 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ziet er heeuull goed uit. Beetje uit de richting maar die zou ik wel eens willen proberen.
Echt goede burnt ends zijn zeldzaam
quote:Op woensdag 9 november 2022 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien voor jullie hier ook interessant: mijn recensie van een bezoek aan Black Smoke.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:28 schreef Thaddeus het volgende:
Broodje beenham met zelfgemaakte patat
[ afbeelding ]
Flinke flank of skirt steak(s) voor de tijd marineren en er taco's van maken.quote:Op maandag 19 december 2022 21:49 schreef Mubassie het volgende:
Binnenkort op mannenweekend en meestal speel ik voor kok of sta ik achter de bbq.
Nu wil ik voor dit keer eens iets moois op de bbq gaan maken.
Andere jaren was het vlug een hamburgertje flippen of wat worsten op de grill.
Ik wil nu eens goed uitpakken.
Wie heeft er goede ideeën?
BBQ is beschikbaar op locatie, maar zal een hele simpele kolen of gas bbq zijn.
Attributen zoals een Dutch oven of plancha, etc. kan ik meenemen.
Bereiden wordt geen low en slow, duurt echt te lang. Dus waarschijnlijk enkele mooie stukken vlees op de grill.
Wie heeft er ideeën om iets makkelijks, mannelijks, vlug, maar toch iets redelijk culinairs klaar te maken.
Misschien wel op brood? Ik zeg maar iets.
/ Even als aanvulling, we zijn allemaal echte vleesliefhebbers.
Met een pan bbq baked beans er naastquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Flinke flank of skirt steak(s) voor de tijd marineren en er taco's van maken.
Hó hele goedequote:Op dinsdag 20 december 2022 10:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Vanavond ga ik testen met deze bavette/flank steak.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hoe was hij?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:58 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Vanavond ga ik testen met deze bavette/flank steak.
[ afbeelding ]
Hij was zo verdwenenquote:
Bavette bl,ijft een favoriet stukjke vlees hierquote:Op maandag 9 januari 2023 17:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Hij was zo verdwenen![]()
Op 51 graden kern eraf gehaald en nog even vlug op het sear station gelegd. Had ik eigenlijk niet moeten doen want hij was net iets te ver.
Maar desalniettemin prima hoor
Jepquote:Op zondag 29 januari 2023 14:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Bavette bl,ijft een favoriet stukjke vlees hier
vooral gevlinderd, gevuld met carpaccio spul en opgerold als rollade is echt aan te bevelen
Dit lees ik veel te laatquote:Op zondag 29 januari 2023 14:53 schreef Ferdii het volgende:
bij beimer zijn de bavette nu trouwens 9,75 per kilo in de aanbieding
Holy shit zeg, waar kan ik aanschuiven?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:52 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik ben afgelopen weekend ook weer even los gegaan
Pork belly burnt ends
Spareribs
Sate
Brisket.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Wat voor een bbq heb je?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:52 schreef Bzzzzt het volgende:
Pork belly burnt ends
Spareribs
Sate
Brisket.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
??quote:
Ik heb een pellet smoker, die ik ooit gekocht heb voor ¤250,- nieuw in doos.quote:
Poah! Buurtbbq?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:52 schreef Bzzzzt het volgende:
Pork belly burnt ends
Spareribs
Sate
Brisket.
Ik zie deze foto's ook bij de buren op de foto.quote:
Scherp. Als je goed zoekt kan je ze ook Reddit vinden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zie deze foto's ook bij de buren op de foto.
Familie ding.. en overcompensatie omdat schoonmoeder vegetarisch is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:37 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Poah! Buurtbbq?![]()
Ziet er lekker uit!
quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:53 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Familie ding.. en overcompensatie omdat schoonmoeder vegetarisch is.
Website bekeken en gebookmarkt.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:53 schreef Ferdii het volgende:
bij beimer zijn de bavette nu trouwens 9,75 per kilo in de aanbieding
Klinkt als koopje, heb er ook 1 maar tot nu toe maar weinig gebruikt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:11 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Ik heb een pellet smoker, die ik ooit gekocht heb voor ¤250,- nieuw in doos.
Waarom gebruik je hem zo weinig?quote:Op zondag 26 maart 2023 10:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Klinkt als koopje, heb er ook 1 maar tot nu toe maar weinig gebruikt.
Gisteren de Weber schoongemaakt voor de lente, maar nu 1 stroom aan regen.
De pellet bbq maakt best veel herrie, eigenlijk is het best wat werk mbt buitenzetten, schoonmaken etc.quote:
oh zonde zeg! Welke bbq heb jij? Is een hoes geen optie?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De pellet bbq maakt best veel herrie, eigenlijk is het best wat werk mbt buitenzetten, schoonmaken etc.
Dus meer een kwestie van lui zijn.
De grootste drempel is eigenlijk iedere keer dat ding naar buiten slepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |