Vanavond ga ik testen met deze bavette/flank steak.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Flinke flank of skirt steak(s) voor de tijd marineren en er taco's van maken.
Hoe was hij?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:58 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Vanavond ga ik testen met deze bavette/flank steak.
[ afbeelding ]
Hij was zo verdwenenquote:
Bavette bl,ijft een favoriet stukjke vlees hierquote:Op maandag 9 januari 2023 17:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Hij was zo verdwenen![]()
Op 51 graden kern eraf gehaald en nog even vlug op het sear station gelegd. Had ik eigenlijk niet moeten doen want hij was net iets te ver.
Maar desalniettemin prima hoor
Jepquote:Op zondag 29 januari 2023 14:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Bavette bl,ijft een favoriet stukjke vlees hier
vooral gevlinderd, gevuld met carpaccio spul en opgerold als rollade is echt aan te bevelen
Dit lees ik veel te laatquote:Op zondag 29 januari 2023 14:53 schreef Ferdii het volgende:
bij beimer zijn de bavette nu trouwens 9,75 per kilo in de aanbieding
Holy shit zeg, waar kan ik aanschuiven?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:52 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik ben afgelopen weekend ook weer even los gegaan
Pork belly burnt ends
Spareribs
Sate
Brisket.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Wat voor een bbq heb je?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:52 schreef Bzzzzt het volgende:
Pork belly burnt ends
Spareribs
Sate
Brisket.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
??quote:
Ik heb een pellet smoker, die ik ooit gekocht heb voor ¤250,- nieuw in doos.quote:
Poah! Buurtbbq?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:52 schreef Bzzzzt het volgende:
Pork belly burnt ends
Spareribs
Sate
Brisket.
Ik zie deze foto's ook bij de buren op de foto.quote:
Scherp. Als je goed zoekt kan je ze ook Reddit vinden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zie deze foto's ook bij de buren op de foto.
Familie ding.. en overcompensatie omdat schoonmoeder vegetarisch is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:37 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Poah! Buurtbbq?![]()
Ziet er lekker uit!
quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:53 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Familie ding.. en overcompensatie omdat schoonmoeder vegetarisch is.
Website bekeken en gebookmarkt.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:53 schreef Ferdii het volgende:
bij beimer zijn de bavette nu trouwens 9,75 per kilo in de aanbieding
Klinkt als koopje, heb er ook 1 maar tot nu toe maar weinig gebruikt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:11 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Ik heb een pellet smoker, die ik ooit gekocht heb voor ¤250,- nieuw in doos.
Waarom gebruik je hem zo weinig?quote:Op zondag 26 maart 2023 10:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Klinkt als koopje, heb er ook 1 maar tot nu toe maar weinig gebruikt.
Gisteren de Weber schoongemaakt voor de lente, maar nu 1 stroom aan regen.
De pellet bbq maakt best veel herrie, eigenlijk is het best wat werk mbt buitenzetten, schoonmaken etc.quote:
oh zonde zeg! Welke bbq heb jij? Is een hoes geen optie?quote:Op zondag 26 maart 2023 15:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De pellet bbq maakt best veel herrie, eigenlijk is het best wat werk mbt buitenzetten, schoonmaken etc.
Dus meer een kwestie van lui zijn.
De grootste drempel is eigenlijk iedere keer dat ding naar buiten slepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |