Het stadion ook.quote:
Moet je vaker doenquote:
Louis trainer van AZ geweest is.quote:
Gakpo is één van de weinige aanvallers bij het Nederlands elftal die ik het nog wel gunquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijke speler wel. Fijn dat hij nu scoort in het NL Elftal
Gewoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een houdbare bal voor jankend kuthoofd
@:Zipportal
Unnerstall ff Nederlander maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:12 schreef Zorro het volgende:
Een beetje keeper houdt deze bal verder gewoon.
Als je fan bent van voetbal ben je automatisch fan van Gakpoquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat @:Caland en ik groot fan zijn van Gakpo?
Thee late zette.quote:
De temperatuur in de Kuip stijgt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Noa speelt best goed.
Verdoriequote:
Ja, maar dat duurt nooit lang.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
Showtimequote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
Omdat het 14 juni is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:17 schreef Nober het volgende:
Waarom speelt Nederland niet in het oranje?
Noa Lang is oranje weer op de kaart aan het zetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
Dat hij de bal vervolgens niet voorlegt is dan weer compleet idioot.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
Heb je iets tegen zwart?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:17 schreef Nober het volgende:
Black Shirts Matterquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:17 schreef Nober het volgende:
Diversiteit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:17 schreef Nober het volgende:
al besproken.quote:
Dat zou pas een puinhoop worden.quote:
Schuld van Wales.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee tegen uittenues bij thuiswedstrijden en vice versa.
Daar zit ie toch al? @capuchon_jongenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:18 schreef Toine51 het volgende:
Die Noa Lang wordt ook een gevalletje; ik ga voor eigen succes want ik wil naar een topclub
Wat voor iets?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen trouwens vrij, dus lekker een speciaalbiertje voor mijn neus @:lenny_leonard
Willen we meer of minder banlieues?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zou pas een puinhoop worden.
Maar dat zien we buiten het voetbal al.
Nu een sour van Pulfer met allemaal fruitzooi, maar hierna trek ik een lekkere Karmeliet openquote:
Tegen Wales hadden wij ook mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:19 schreef Kriegel het volgende:
Wel frustrerend trouwens, zoveel goeie verdedigers en dan pleurt Louis lekker Hans Hateboer, Teze en Martins Indi neer.
Lekker maat.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu een sour van Pulfer met allemaal fruitzooi, maar hierna trek ik een lekkere Karmeliet open
Het gaat idd ook nergens over dit. Maar dan nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Tegen Wales hadden wij ook mee kunnen doen.
In Maastricht volgens ome Louis.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:26 schreef Coco het volgende:
Is er nou nergens een goede keeper te vinden?
Zeker wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:26 schreef Coco het volgende:
Een goede naturaliseren?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:26 schreef Coco het volgende:
Of Hesselink.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Heeft hij speciaal gemaakt voor Jan Vennegoor
Ken je Vinnie Jones niet meer ? Die moest je als straatvechter leuk vinden. Kreeg voetballes van Dennis Bergkamp.quote:
Ai, dit is geen solide haargrens voor een vijfendertigjarige.quote:
Ik vind het wel passen bij een basisploeg met Janssen en Indiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:41 schreef fetX het volgende:
Het is toch bizar dat die Tom Egbers nog steeds een baan als presentator heeft
Als zn shawl maar goed zit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:41 schreef fetX het volgende:
Woestquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:43 schreef raptorix het volgende:
Word gewoon gekicked door Koko, vieze homofiel!
Bizar dat-ie ooit is aangenomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:41 schreef fetX het volgende:
Jouw vakgebied.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:43 schreef raptorix het volgende:
Word gewoon gekicked door Koko, vieze homofiel!
Om de kat z'n kut.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:45 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand in 2 zinnen vertellen om welke knikkers we vandaag spelen?
Een plek in de knock-out rondes van de altijd spannende Nations League.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:45 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand in 2 zinnen vertellen om welke knikkers we vandaag spelen?
Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is hier al een buitenspelgoal gemaakt eigenlijk?
Kolderiek dansje van de keeper van Australie.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:51 schreef Coco het volgende:
Een kolderiek goaltje van Dumbfries zou weer leuk zijn.
It aint over til the fat lady sings.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wel fijn dat Guus Til geen kans krijgt.
Konden ze dat racket een beetje vasthouden dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zowel gisteren als eergisteren al een mug gehad in huisTennis gespeeld met ze @:Lenny_Leonard
Was dezelfde mug. Volgende keer gewoon raak slaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zowel gisteren als eergisteren al een mug gehad in huisTennis gespeeld met ze @:Lenny_Leonard
Nee, ze gingen er vurig aan ten onder.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Konden ze dat racket een beetje vasthouden dan?
Ze zijn wel slimmer tegenwoordig. Vroeger slome die ook dom ergens gingen zitten. Nu best slimme die je normaal alleen in de tropen hebt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Was dezelfde mug. Volgende keer gewoon raak slaan.
[ afbeelding ]
Wie zijn wij?quote:
En een toeter?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie zijn wij?
We willen een laagdrempelige groep zijn. Zonder stempel. Zorg dat je erbij bent, zorg dat je zingt en zorg dat je met een knipoog een grap over elkaars club kan maken. We hebben geen trommel en geen megafoon.
Dit klinkt als iets voor @:rensajacied
Promes ook regelmatig.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:01 schreef fetX het volgende:
Noa Lang speelt wel echt uitstekend vandaag.
If it aint Dutch it aint much.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Ik krijg er vlekken in mijn nek van.
Dat ze geen trommel en geen megafoon hebben kan ik enorm waarderen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie zijn wij?
We willen een laagdrempelige groep zijn. Zonder stempel. Zorg dat je erbij bent, zorg dat je zingt en zorg dat je met een knipoog een grap over elkaars club kan maken. We hebben geen trommel en geen megafoon.
Dit klinkt als iets voor @:rensajacied
Net zijn niveauquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Burak Yilmaz niet lukt moet Fortuna Sittard overschakelen naar Vincent Janssen.
Het bot van zijn neef stak ook uitquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:05 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ahaha nu wel, uitSTEKEND dus met een mes hihiiiii.
Oké,quote:
Zie hem nog wel vallen, het staat echt voor geen meter.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is wachten op de 2-2 en de winnende goal van Weghorst in blesssuretijd.
Oh ik kon de tekst wel op het melodietje plaatsenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oké,
A) Wtf is deze muziek
B) Nog steeds geen idee waar ik die tekst vervolgens moet plaatsen.
Dat schiet niet op, Dutch Fanatics.
Wellicht moet jij als Dutch Fanatic natuurtalent je roeping volgen, op de tribune gaan zitten en niet hier posten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik kon de tekst wel op het melodietje plaatsen
Wellicht ben ik een stuk creatiever dan jij
Omdat ‘ie het niet onaardig doet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:11 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom staat die Janssen nog in het veld
Is ‘ie ook wel, ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een typische ARNESPITS
Ja ik ook. Begrijp wel de verklaring, toch een spits met diepgang die kan kaatsen en jagen. Het valt mij alleszins mee voor een spits die in Mexico er niks van bakt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een typische ARNESPITS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker man, stukje racismequote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hongarije staat VIRTUEEL in de Final Four.
Niet met deze 3quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:14 schreef fetX het volgende:
Wij kunnen echt niet met 3 centraal achterin spelen he.
Nee 5-3-2 is gewoon helemaal kut.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:14 schreef fetX het volgende:
Wij kunnen echt niet met 3 centraal achterin spelen he.
Inderdaad terwijl ik hem voor dit systeem niet eens zo geschikt vind.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar moet zeggen dat ik Malacia het goed vind doen als wingback.
Hier kan ik geen like voor geven.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:16 schreef xzaz het volgende:
Gedicht:
Een speler de paai
Wissel
Slecht
Einde
Vind ik sowieso wel een aardige speler. Oerdegelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:18 schreef MoreDakka het volgende:
Koopmeiners mag ook wel mee, speelt heel leuk
Naja op zich weer niet zo heel gek, hij heeft zich voetballend ook wel echt ontwikkeld afgelopen periode. En een flinke drive heeft ie natuurlijk. Zou denk ik zonder Blind zijn pappie altijd basisspeler zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad terwijl ik hem voor dit systeem niet eens zo geschikt vind.
Speelt sowieso elke keer in Oranje best behoorlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |