Ik zou teleurgesteld zijn als het géén kwartfinale wordt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met een kwartfinale mag je echt al je handjes dichtknijpen verwacht ik.
Oh, ik ook wel. Maar die potjes van de laatste weken stemmen me nog niet gerust. Ook al speelde je dan met meerdere fantasie-opstellingen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou teleurgesteld zijn als het géén kwartfinale wordt.
De laatste 3 potjes sloegen qua opstelling natuurlijk helemaal nergens op, enige serieuze graadmeter was België en dat zag er toch goed uit. Had als ik Louis was ook liever gewoon alle 4 de potjes zo gespeeld, maarja vermoeidheid enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh, ik ook wel. Maar die potjes van de laatste weken stemmen me nog niet gerust. Ook al speelde je dan met meerdere fantasie-opstellingen.
En fantasieopstellingen en een systeem dat nog niet is ingeslepen. De poule kom je echt wel door en dan volgt een tweede ronde tegen de VS, dat mag eigenlijk niet misgaan.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh, ik ook wel. Maar die potjes van de laatste weken stemmen me nog niet gerust. Ook al speelde je dan met meerdere fantasie-opstellingen.
Ik zie Oranje wel weer een halve finale halen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En fantasieopstellingen en een systeem dat nog niet is ingeslepen. De poule kom je echt wel door en dan volgt een tweede ronde tegen de VS, dat mag eigenlijk niet misgaan.
Volgens mij Argentinie in de kwartfinale als alles regulier verloopt. Een zware kaart, maar niet onhaalbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zie Oranje wel weer een halve finale halen.Zie argumentatie hierboven.
Het lijkt een beetje op het WK in 2010. Waarschijnlijk makkelijke aanloop tot de kwartfinale en dan een echt serieuze tegenstander. Alleen de kwaliteiten binnen het team zijn nu heel anders verdeeld.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens mij Argentinie in de kwartfinale als alles regulier verloopt. Een zware kaart, maar niet onhaalbaar.
Die kunnen we volgens mij best hebben op een goede dag.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens mij Argentinie in de kwartfinale als alles regulier verloopt. Een zware kaart, maar niet onhaalbaar.
Op een slechte dag ook. Argentinië is helemaal niks. Ze zouden in hun broek schijten. Doen ze nu al. Tegen het grote Nederland. Het land van Cruijff, Gullit, van Basten Robben, van Persie, Kluiver, van Basten Bergkamp en Rijkaard.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die kunnen we volgens mij best hebben op een goede dag.
Noem het realismequote:Op woensdag 15 juni 2022 19:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik bewonder het optimisme hier.
Een +1 daarvoor
Het land dat ze de vorige keer nog hebben uitgeschakeld.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op een slechte dag ook. Argentinië is helemaal niks. Ze zouden in hun broek schijten. Doen ze nu al. Tegen het grote Nederland. Het land van Cruijff, Gullit, van Basten Robben, van Persie, Kluiver, van Basten Bergkamp en Rijkaard.
Met penalties met de volgens sommigen bestespeler ooit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het land dat ze de vorige keer nog hebben uitgeschakeld.
Wat acht jaar geleden is, dus ongeveer net zo relevant als Cruijff, Gullit, Van Basten, Robben, Van Persie, Kluivert, de broer van Van Basten, Bergkamp en Rijkaard.
Juist daarom zou je hopen en verwachten dat het verdedigend ook een keer stabiel gaat worden tegen toplanden. Dat vind ik tot nu toe nog wat tegenvallen. Tegen Duitsland en België hebben we met onze topverdediging toch nog teveel kansen weggegeven. Het oogt soms wat paniekerig.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op het WK in 2010. Waarschijnlijk makkelijke aanloop tot de kwartfinale en dan een echt serieuze tegenstander. Alleen de kwaliteiten binnen het team zijn nu heel anders verdeeld.
Hoe vaak is Nederland wereldkampioen geworden?quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met penalties met de volgens sommigen bestespeler ooit.
Ik snap je kritiek wel want als je de spelers afgaat oogt het allemaal niet heel spectaculair op een stuk of 7 posities. Maar als je dan bij andere toplanden gaat kijken valt het ook vaak wel mee hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik bewonder het optimisme hier.
Een +1 daarvoor
Nederland verloor een WK-finale door een schwalbe. Argentinië won er één door een handsbal.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe vaak is Nederland wereldkampioen geworden?
Op een goede dag kan Nederland van iedereen winnen. De loting is gunstig. Maar, de eerste wedstrijd waar we de underdog zijn (gebaseerd op de wereldranglijst) is de kwartfinale tegen Argentinië. Halve finale weer een zware tegenstander (Duitsland, Brazilië of Spanje behoort tot de mogelijkheden). Natuurlijk kan dat, de nummer 7 van de wereld (ik ving op dat we daar waarschijnlijk staan na deze reeks) kan altijd wereldkampioen worden, maar dan moeten we wel echt boven onszelf uitstijgen een aantal keer.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie eruit gaat komen. Geef jij ons een kans op de wereldtitel?
In een tijd dat er maar 8 landen meededen aan een WKquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland verloor een WK-finale door een schwalbe. Argentinië won er één door een handsbal.
Het waren WK-'s met 16 deelnemers. De voorrondes waren er voor de WK's. Je speelde zelfs achtste finales voor de WK's.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In een tijd dat er maar 8 landen meededen aan een WK
Ik neem alleen WK's met minimaal 64 landen serieus. LET'S GO FIFA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |