plus topspits Janssenquote:Op maandag 13 juni 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dus Indi en Guus Til gaan spelen. Dan sla ik over.
Haha die stilte daarna en die serieuze kop van hem ookquote:Op maandag 13 juni 2022 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik beoordeel mezelf als heel goed maar dat wordt aan arrogantie geweten.
Echt bizar dat die twee bij de selectie zitten. Til was echt bedroevend het laatste halve seizoenquote:Op maandag 13 juni 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dus Indi en Guus Til gaan spelen. Dan sla ik over.
Vind Louis wel wat doorslaan. Uit in Wales stond er ook een mensonterend slecht elftal, maar win je doordat die gasten nog dronken waren van de plaatsing voor het WK.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt bizar dat die twee bij de selectie zitten. Til was echt bedroevend het laatste halve seizoen
(en sowieso niet echt de kwaliteit voor in NL Elftal imo)
Hij gaat nu uit maar in september zal het al veel meer gaan leven als de beslissingen in de groepen vallen. Reken maar dat landen als Denemarken en Spanje er blij mee zijn als ze eerste worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Nations League gaat wel als een nachtkaars uit zo. Veel te veel nietszeggende potjes veel te snel op elkaar.
Iedereen in het leven verdient een tweede kansquote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een droevige verdediging. Ake kan toch wel spelen zou je zeggen, al is het maar een helft.
Teze was echt rampzalig vorige wedstrijd, die zou je naar tribune moeten verwijzen.
Walgelijk slecht elftal inderdaad. Ik verwacht eigenlijk gewoon een gelijkspel, zie dit elftal niet snel scoren. Wordt waarschijnlijk een wedstrijd met nauwelijks kansen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:37 schreef TLC het volgende:
Teze, BMI, Janssen
je mag toch hopen dat ze niet bij de daadwerkelijke WK selectie gaan behoren
Die verdediging zal zich nog wel houden tegen Wales maar die aanval.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Teze, De Ligt en Martins Indi achterin, Vincent Janssen voorin. Ik denk dat ik vanavond over ga slaan.
Bij Big 4 krijg je geen tweede kans, dat weet jij ook wel Roland.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen in het leven verdient een tweede kans
3-0quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
1-1quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Pietjepuk2000
4-1quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
"Het maar"quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Hoe kan het met Janssen en Lang nou 3-0 worden?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Het maar"
(ik ben er vanavond niet, dus ik verveel jullie nu maar even met mijn matige humor)
3-0
Omdat Wales er niets van kan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe kan het met Janssen en Lang nou 3-0 worden?
SPEELT LANGBEAST? 😲😍quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe kan het met Janssen en Lang nou 3-0 worden?
2-0quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3/0quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
En de wc-rol in de juiste van Gaal houding.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:24 schreef TLC het volgende:
De Kuip is gerenoveerd : er staat nu een espresso apparaat in de kleedkamer![]()
quote:
Gij.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
(wie was dat ook alweer die met kakkies kwam laatst)
Folkert Velten, had gekund want Oranje speelde nooit op zondagquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:28 schreef tong80 het volgende:
Ik snak naar spitsen die nooit in Oranje hebben mogen schitteren. Zoals Ruud Geels, Roy Makaaij, Willie vanderKuilen en Lex Schoenmaker.
Je vergeet Folkert Velten…quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:28 schreef tong80 het volgende:
Ik snak naar spitsen die nooit in Oranje hebben mogen schitteren. Zoals Ruud Geels, Roy Makaaij, Willie vanderKuilen en Lex Schoenmaker.
JUICHENquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:30 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Geen Blind. [ afbeelding ]
Dat 'beter als' zit overal helaas net als kanker.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
“Veel beter als deze”
Bedankt Rafaël
@:3rr0r
Bommen op Rotterdam.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Van Gaal komt met een kut elftal.
Schuld van De Kuip.
Fenomeen.....quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Folkert Velten, had gekund want Oranje speelde nooit op zondag
Er zijn mensen die doen dat af als 'spreektaal'quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat 'beter als' zit overal helaas net als kanker.
Waarom greep ie zijn kans niet in de Bundesliga ?quote:
Je bedoelt ‘die doen af dan spreektaal’quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn mensen die doen dat af als 'spreektaal'
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bedoelt ‘die doen af dan spreektaal’
Bedankt. Ik was het kwijt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:caland @:dombohetolifantje1 @:maxi-mus bij dezen voor als jullie het topic kwijt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees de laatste tijd heel veel welke in plaats van die. Al is dat niet echt fout geloof ik. Maar kan daar maar slecht tegenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat 'beter als' zit overal helaas net als kanker.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik was het kwijt.Geen probleem makkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder zo min mogelijk aandacht aan besteden en door! Die Nations League is cruciaalMakkelijk eerste
Ik heb dat altijd een raar spreekwoord gevonden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Aan die vlag te zien wordt dit en draak van een wedstrijd.
Louis van Gaal is heel goed in een relletje starten over iets ongerelateerd na een eigen wanprestatiequote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:39 schreef Caland het volgende:
Ja, nu weten we het wel over de Kuip
Ophef om weinig
Bale past niet in Slotbalquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bale raakt vanavond, net als Craig Bellamy in het verleden, onder de indruk van De Kuip en wil hier volgend seizoen elke week spelen.
Je bedoelt Nederland?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Zelfs matige C landen nemen de Nations Liek niet serieus
Oranje en rood nog minder, maar dan trekken die Welshmen maar wat blauwe hesjes aan hoor. Hallo, thuis in je uitshirt moeten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oranje en geel gaat niet en blijkbaar had Wales alleen hun gele mee.
Ja.quote:
Ook maar een paar wedstrijden gespeeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Mag weleens een keer. Laat ‘t nog niet zien in ONS Oranje.
Mag wel in een ploeg met Indi, Teze en Jansen.quote:
Ja dus. Gewoon presteren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook maar een paar wedstrijden gespeeld.
We weten dat ‘ie het kan dus het komt vast goedquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook maar een paar wedstrijden gespeeld.
Dan host ik nooit meer haxball.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:48 schreef fetX het volgende:
Als Noa Lang scoort neemt @:coco 3 maanden een UI van Noa Lang.
3 maanden duurt best wel evenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:48 schreef fetX het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:48 schreef fetX het volgende:
In Mexico.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Janssen in de spits?
Waar speelt die tegenwoordig?
In het land van Los Zetas.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Janssen in de spits?
Waar speelt die tegenwoordig?
Dat is die van Nouri ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De sprint van Janssen is toch wel beter dan die van Blind.
Donaties verkrijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom post je afbeeldingen van een beperkt persoon met brandwonden
Hij hep tegenwoordig een eigen stoeltje in de fanshopquote:
Eerste niveau wel, maar met twee of drie goals maakt dat ook niet veel uit.quote:
Hup Noa Langquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:52 schreef Paul het volgende:
Als Noa Lang scoort post ik een maand niet in Vbl
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij hep tegenwoordig een eigen stoeltje in de fanshop
Kunnen mensen even uitrusten
quote:A. Nouriplein
Lucas aydinn
2 reviews·1 foto
2 dagen geleden NIEUW
rust zacht appie nouri heel mooie plein
Rot gewoon sowieso op.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:52 schreef Paul het volgende:
Oh oepsquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerste niveau wel, maar met twee of drie goals maakt dat ook niet veel uit.
Wie is de moderator van dienst vanavond?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:53 schreef Coco het volgende:
Pas op met de grappen jongens en wordt streng gemodereerd deze avond.
@Paulquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is de moderator van dienst vanavond?
Bij twee goals helemaal niet posten voor een maand?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:52 schreef Paul het volgende:
@Drizztquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is de moderator van dienst vanavond?
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:56 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb weleens een beter afstandschot gezien van hem.
Hmmquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Bij twee goals helemaal niet posten voor een maand?
Rot op Mart.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:58 schreef Caland het volgende:
Ik zie Feyenoord nog wel bij Vincaint Janssen uitkomen
Dan verzinnen ze maar wat anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:59 schreef Tegan het volgende:
Wales heeft rood als thuis-outfit en geel voor uit. Dat werkt beide niet met oranje natuurlijk...
Niet hun probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:59 schreef Tegan het volgende:
Wales heeft rood als thuis-outfit en geel voor uit. Dat werkt beide niet met oranje natuurlijk...
Warme badkuipquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan voor interlands
Graag een oplossing voor dit soort mensen @:zipportal
Die zal zich toch ook helemaal kapotgelachen hebben toen hij geselecteerd werdquote:
doeiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:52 schreef Paul het volgende:
Stuur maar een mailtje.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag ingrijpen als hij nog post
Erg mooiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn een maand geen wedstrijden, hier hebben we dus helemaal niks aan
Ik modereer hier nietquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:05 schreef Kriegel het volgende:
Hier wordt gemodereerd door iemand die eigenlijk op moet hoepelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |