plus topspits Janssenquote:Op maandag 13 juni 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dus Indi en Guus Til gaan spelen. Dan sla ik over.
Haha die stilte daarna en die serieuze kop van hem ookquote:Op maandag 13 juni 2022 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik beoordeel mezelf als heel goed maar dat wordt aan arrogantie geweten.
Echt bizar dat die twee bij de selectie zitten. Til was echt bedroevend het laatste halve seizoenquote:Op maandag 13 juni 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dus Indi en Guus Til gaan spelen. Dan sla ik over.
Vind Louis wel wat doorslaan. Uit in Wales stond er ook een mensonterend slecht elftal, maar win je doordat die gasten nog dronken waren van de plaatsing voor het WK.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt bizar dat die twee bij de selectie zitten. Til was echt bedroevend het laatste halve seizoen
(en sowieso niet echt de kwaliteit voor in NL Elftal imo)
Hij gaat nu uit maar in september zal het al veel meer gaan leven als de beslissingen in de groepen vallen. Reken maar dat landen als Denemarken en Spanje er blij mee zijn als ze eerste worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Nations League gaat wel als een nachtkaars uit zo. Veel te veel nietszeggende potjes veel te snel op elkaar.
Iedereen in het leven verdient een tweede kansquote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een droevige verdediging. Ake kan toch wel spelen zou je zeggen, al is het maar een helft.
Teze was echt rampzalig vorige wedstrijd, die zou je naar tribune moeten verwijzen.
Walgelijk slecht elftal inderdaad. Ik verwacht eigenlijk gewoon een gelijkspel, zie dit elftal niet snel scoren. Wordt waarschijnlijk een wedstrijd met nauwelijks kansen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:37 schreef TLC het volgende:
Teze, BMI, Janssen
je mag toch hopen dat ze niet bij de daadwerkelijke WK selectie gaan behoren
Die verdediging zal zich nog wel houden tegen Wales maar die aanval.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Teze, De Ligt en Martins Indi achterin, Vincent Janssen voorin. Ik denk dat ik vanavond over ga slaan.
Bij Big 4 krijg je geen tweede kans, dat weet jij ook wel Roland.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen in het leven verdient een tweede kans
3-0quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
1-1quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Pietjepuk2000
4-1quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
"Het maar"quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Hoe kan het met Janssen en Lang nou 3-0 worden?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Het maar"
(ik ben er vanavond niet, dus ik verveel jullie nu maar even met mijn matige humor)
3-0
Omdat Wales er niets van kan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe kan het met Janssen en Lang nou 3-0 worden?
SPEELT LANGBEAST? 😲😍quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe kan het met Janssen en Lang nou 3-0 worden?
2-0quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar