haha, knaak! Tussen de 19 en 20 graden bij jou? Met een stevige noordenwind. Hier in het Oosten bijna 30 met een wind uit het westen.quote:
Jep, noordenwind en een graad of 19.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
haha, knaak! Tussen de 19 en 20 graden bij jou? Met een stevige noordenwind. Hier in het Oosten bijna 30 met een wind uit het westen.
Terschelling is het maar 16.6
Tot 13:30 zon hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:34 schreef tralalala het volgende:
Bewolkt dagje, zijn we er toch weer ingetuind.
Ik ben er bang voor. Met een dagje hitte moet je geen vuurwerk verwachten. We hebben meerdere dagen rond de 30-35 graden nodig zodat het lekker broeit en plakt om het af te maken met stevig onweerquote:
Als je vandaag een ritje gemaakt zou hebben van Leeuwarden naar Venlo dan is het net alsof je een reis gemaakt hebt naar een warm land wanneer je uit de auto stapt.quote:
Hetzelfde vakantiegevoel als een ritje naar de Costa del Sol voor dezelfde brandstofkosten als vorig jaar!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je vandaag een ritje gemaakt zou hebben van Leeuwarden naar Venlo dan is het net alsof je een reis gemaakt hebt naar een warm land wanneer je uit de auto stapt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:51 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hetzelfde vakantiegevoel als een ritje naar de Costa del Sol voor dezelfde brandstofkosten als vorig jaar!
Zie je wel dat de overheid meedenkt?
Hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:51 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hetzelfde vakantiegevoel als een ritje naar de Costa del Sol voor dezelfde brandstofkosten als vorig jaar!
Zie je wel dat de overheid meedenkt?
Even geduld nog.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:20 schreef lily het volgende:
[..]
Haha
Wel best jammer dat er geen zee in Limburg is
Dit zal je de hele zomer maar hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:49 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Klein stukje van het ZO van het land heeft nog ZW windrichting, in de rest van het land komt de wind al uit de noordhoek. De bovenstroming is in het hele land WZW.
Vorig jaar nog, maar nee, ze hebben de badkuip leeg laten lopenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:20 schreef lily het volgende:
[..]
Haha
Wel best jammer dat er geen zee in Limburg is
Dat is nog onzekerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:31 schreef -Sigaartje het volgende:
Jammer dat het niet gaat regenen vanavond.
Van 42°C naar 22°C is toch een welkome afkoeling en misschien nog steeds wel als je gezandstraald wordt.quote:
Ik wacht nog even op de volgende run. Hoewel ik weinig hoop heb kan het alle kanten op.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:32 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag dit weermodel (Arome) geloven.Dit is voor 3:00u aankomende nacht btw.
Zie ook: https://meteologix.com/nl(...)/20220619-0100z.html
De meesten vonden het maar niksquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van 42°C naar 22°C is toch een welkome afkoeling en misschien nog steeds wel als je gezandstraald wordt.
Het schuren overal als er letterlijk overal zand zit is het ergste.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van 42°C naar 22°C is toch een welkome afkoeling en misschien nog steeds wel als je gezandstraald wordt.
Die heb ik nog steeds nodig want de muren voelen aardig warm aan.quote:
Op weerwoord zie ik wel een aantal foto's voorbij komen van altocumulus castellanus/floccus bewolking die ze waargenomen hebben. Vanmiddag heb ik ook nog wat van zulke bewolking gespot.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de volgende run. Hoewel ik weinig hoop heb kan het alle kanten op.
Alle wind(stromingen) vanaf de open Noordzee zijn kut en het verboden gebied voor (uitlopers van) hogedrukgebieden is de noordelijke Atlantische oceaan.quote:
Ik houd de wolkenradar goed in de gatenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op weerwoord zie ik wel een aantal foto's voorbij komen van altocumulus castellanus/floccus bewolking die ze waargenomen hebben. Vanmiddag heb ik ook nog wat van zulke bewolking gespot.
Instabiliteit in de atmosfeer is aanwezig dus er is hoop.
Het koelt hier vrij rapjes af wel zo in het ZWquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:52 schreef TLC het volgende:
Het is en erg warm en erg benauwd, en dan zit ik nog vrij dicht bij een airco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |