Dat is nog onzekerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:31 schreef -Sigaartje het volgende:
Jammer dat het niet gaat regenen vanavond.
Van 42C naar 22C is toch een welkome afkoeling en misschien nog steeds wel als je gezandstraald wordt.quote:
Ik wacht nog even op de volgende run. Hoewel ik weinig hoop heb kan het alle kanten op.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:32 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag dit weermodel (Arome) geloven.Dit is voor 3:00u aankomende nacht btw.
Zie ook: https://meteologix.com/nl(...)/20220619-0100z.html
De meesten vonden het maar niksquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van 42C naar 22C is toch een welkome afkoeling en misschien nog steeds wel als je gezandstraald wordt.
Het schuren overal als er letterlijk overal zand zit is het ergste.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van 42C naar 22C is toch een welkome afkoeling en misschien nog steeds wel als je gezandstraald wordt.
Die heb ik nog steeds nodig want de muren voelen aardig warm aan.quote:
Op weerwoord zie ik wel een aantal foto's voorbij komen van altocumulus castellanus/floccus bewolking die ze waargenomen hebben. Vanmiddag heb ik ook nog wat van zulke bewolking gespot.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de volgende run. Hoewel ik weinig hoop heb kan het alle kanten op.
Alle wind(stromingen) vanaf de open Noordzee zijn kut en het verboden gebied voor (uitlopers van) hogedrukgebieden is de noordelijke Atlantische oceaan.quote:
Ik houd de wolkenradar goed in de gatenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op weerwoord zie ik wel een aantal foto's voorbij komen van altocumulus castellanus/floccus bewolking die ze waargenomen hebben. Vanmiddag heb ik ook nog wat van zulke bewolking gespot.
Instabiliteit in de atmosfeer is aanwezig dus er is hoop.
Het koelt hier vrij rapjes af wel zo in het ZWquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:52 schreef TLC het volgende:
Het is en erg warm en erg benauwd, en dan zit ik nog vrij dicht bij een airco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |