SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
ja dit is wel echt kut want zij probeerde altijd onze belangen te behartigen en minder die van de baasquote:
Is die van de Kermit-meme?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is wel echt kut want zij probeerde altijd onze belangen te behartigen en minder die van de baasdaarom gaat ze ook weg. Al maanden lang is het een strijd tussen haar en de baas en de verwachtingen die hij heeft van haar en ons
Jammerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is wel echt kut want zij probeerde altijd onze belangen te behartigen en minder die van de baasdaarom gaat ze ook weg. Al maanden lang is het een strijd tussen haar en de baas en de verwachtingen die hij heeft van haar en ons
ja,quote:
mjaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer
Snap nooit zo dat bazen niet inzien dat wat ze willen op lange termijn niet gaat uitpakken zoals ze willen
Heeft ze al een nieuwe baan?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja,
Zag het wel al aankomen. Tijdens haar vakantie heeft ze natuurlijk tijd gehad om na te denken en een beslissing te maken.
Weet ik niet. Ik vroeg in de groepsapp waar ze heen gaat want dan gaan we meequote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft ze al een nieuwe baan?
Kan natuurlijk zo ergens anders aan de slag in de horeca.
En maar afwachten of en wat er voor terugkomt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vroeg in de groepsapp waar ze heen gaat want dan gaan we mee![]()
maar zal geen probleem zijn om een baan te vinden nee.
Balen dit hoor. Zij is voor veel mensen wel een reden dat ze daar blijven werken denk ik.
Misschien een demente man die nog leeft in de tijd dat MTV een nieuwerwets iets voor jongeren was?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
Er was net een bejaarde man bij de kassa (in de supermarkt) mij aan het aankijken en hele tijd nee aan het schudden. Dacht eerst nog toeval maar buiten staarde hij mij ook de hele tijd aan. Dat was zo raar en geen idee waarom.![]()
Caissière zei nog voor de gein misschien haat hij MTV (want staat op mijn tshirt).
Zelf bedrijfsbal gaan spelen, dat kun jij.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vroeg in de groepsapp waar ze heen gaat want dan gaan we mee![]()
maar zal geen probleem zijn om een baan te vinden nee.
Balen dit hoor. Zij is voor veel mensen wel een reden dat ze daar blijven werken denk ik.
Parkinsonquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
Er was net een bejaarde man bij de kassa (in de supermarkt) mij aan het aankijken en hele tijd nee aan het schudden. Dacht eerst nog toeval maar buiten staarde hij mij ook de hele tijd aan. Dat was zo raar en geen idee waarom.![]()
Caissière zei nog voor de gein misschien haat hij MTV (want staat op mijn tshirt).
De grote boze balliebaasquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf bedrijfsbal gaan spelen, dat kun jij.
Hoef je ook niet zoveel meer met je manke pootje te rennen
niks voor mij en zij stond ook nog es volledig op de vloerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf bedrijfsbal gaan spelen, dat kun jij.
Hoef je ook niet zoveel meer met je manke pootje te rennen
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
De halve weg is gewoon weggespoeldhttps://www.flickr.com/ph(...)m-72157668680150793/
Als chauffeur ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
ze heeft gesolliciteerd op patiententransport
nee denk van afdeling naar afdeling bv voor onderzoekenquote:
Lijkt me best leuk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk van afdeling naar afdeling bv voor onderzoeken
zag ze ook in erasmus. Zit een soort van duwkarretje voor dat bed en daar staan zij daar op en rijden bed en patient zo over de gangen
Dat is toch compleet ongeschoold werk?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag ze ook in erasmus. Zit een soort van duwkarretje voor dat bed en daar staan zij daar op en rijden bed en patient zo over de gangen
En het probleem is?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch compleet ongeschoold werk?
dat denk ik wel, maar dat doet ze nu ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Horeca tot op bepaalde hoogte toch ook? En als ze daar meer kan verdienen zonder continu gezeik met de baas zou ik het ook doenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij ook toch? Niks mis mee hoor, gewoon nieuwsgierig. Vroeg ik me al een tijdje af eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:47 schreef bitterbal het volgende:
dat denk ik wel, maar dat doet ze nu ook eigenlijk.
ja maar weet je hoeveel stress dat haar gafquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je manager van een restaurant bent?
Boeiend als ze nu dit wil doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je manager van een restaurant bent?
ja ik werk ook in dat restaurantquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij ook toch? Niks mis mee hoor, gewoon nieuwsgierig. Vroeg ik me al een tijdje af eigenlijk.
nou ja je moet wel sociaal vaardig zijn en graag over je heen laten lopen. Dan kan je zo de horeca in jaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja iedereen zou daar in principe kunnen werken toch?
Ja daarom, beetje stress en actie en adrenaline is goed voor een mens, beter dan zieke mensen een ziekenhuis rond duwen maar goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar weet je hoeveel stress dat haar gaf
nou ja Us komt misschien ook wel een keer in het ziekenhuis en dan is het toch fijn als hij niet zelf naar die andere afdeling hoeft te strompelenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:50 schreef Ama het volgende:
Lekker boeiend dat ze werk gaat doen wat iedereen kan doen. Als ze daar gelukkiger mee is dan is dat juist alleen maar beter.
Stop maar met deze act hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom, beetje stress en actie en adrenaline is goed voor een mens, beter dan zieke mensen een ziekenhuis rond duwen maar goed.
stress is fucking slecht manquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom, beetje stress en actie en adrenaline is goed voor een mens, beter dan zieke mensen een ziekenhuis rond duwen maar goed.
Drugsprobleem krijg je er gratis bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:50 schreef bitterbal het volgende:
als je sociaal wat minder bent kun je de keuken in
Pak ik mijn gouden rolstoelquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja Us komt misschien ook wel een keer in het ziekenhuis en dan is het toch fijn als hij niet zelf naar die andere afdeling hoeft te strompelen
Waar kan ik solliciteren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drugsprobleem krijg je er gratis bij.
Ik zag nog een vacature bij wat schoonfamilie.quote:
Gelachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Niemand, laten hem gewoon bij de ingang staan.
-begint brief te typen-quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag nog een vacature bij wat schoonfamilie.
Jij blijft wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
kijken hoe snel de rest van personeel nu weg gaat
Wel lange dagen hoor, die "hobby" is er meestal niet voor niets.quote:
Ach slapen doe ik dan toch niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel lange dagen hoor, die "hobby" is er meestal niet voor niets.
O dat lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*haakt af*quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je moet wel sociaal vaardig zijn en graag over je heen laten lopen. Dan kan je zo de horeca in ja
Ja want plan om naar thailand tegaan volgend jaar staat nog steeds dus denk wel dat ik blijf tenzij het ineens super kut wordt om er te werkenquote:
Mensen helpen, bah.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan na Thailand verder kijken?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja want plan om naar thailand tegaan volgend jaar staat nog steeds dus denk wel dat ik blijf tenzij het ineens super kut wordt om er te werken
quote:
Laat maar weer.quote:De uitdaging...
... zit ’m vooral in het contact met de patiënten!
*stopt*quote:Is jouw droom altijd al geweest om te werken in het ziekenhuis?
Ben jij op zoek naar een baan, waarbij je fysiek bezig bent?
Weet jij patiënten altijd op hun gemak te stellen?
Eh.quote:Je maakt dus onderdeel uit van een team dat nog volop in ontwikkeling is. Klinkt uitdagend toch?
Oftewel, je komt terecht in totale chaos waar niemand iets weet.quote:
maar daar heeft ze veel ervaring meequote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oftewel, je komt terecht in totale chaos waar niemand iets weet.
Op zich, als je uit de horeca komt: niks nieuws.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet tegen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het moet ook wel leuk blijvenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar daar heeft ze veel ervaring mee
Ik kan daar tot een zekere hoogte tegen, maar de boog kan niet altijd gespannen blijven.quote:
bij ons is die 90 procent van de tijd gespannen en als die dat niet is voelen wij ons schuldig dat die dat niet isquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan daar tot een zekere hoogte tegen, maar de boog kan niet altijd gespannen blijven.
Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan daar tot een zekere hoogte tegen, maar de boog kan niet altijd gespannen blijven.
Ja, dat snap ik wel, voelt toch raar als het ineens heel rustig is..quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij ons is die 90 procent van de tijd gespannen en als die dat niet is voelen wij ons schuldig dat die dat niet is
ja alsof je iets slechts doet. gestoord natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, voelt toch raar als het ineens heel rustig is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ja bv of koelkastjes schoonmaken ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat moet je dan gaan doen? Planten afstoffen of zo ?
Wat is het lekkerste bij jullie op de kaart?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bv of koelkastjes schoonmaken ofzo.
Wel een stuk minder dan voorheen, tho.quote:
ik vind onze gerookte zalm echt gruwelijk lekker en we hebben een ribstuk van het varkenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is het lekkerste bij jullie op de kaart?
Tomatensoepquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is het lekkerste bij jullie op de kaart?
Ik wil dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind onze gerookte zalm echt gruwelijk lekker en we hebben een ribstuk van het varken
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind onze gerookte zalm echt gruwelijk lekker en we hebben een ribstuk van het varken
In je gezicht.quote:
ja das echt lekker. hangt eerst een hele tijd in zon kast om te drogen. Super sappig is het ookquote:
Niceeeequote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
opzich vind ik al ons eten wel goed. we krijgen niet vaak negatieve feedback over het eten zelf
Ik heb epoxy onderzetters maar krast wel snel op tafel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:14 schreef Karzai het volgende:
Weer iets moois gekocht glazen onderzetters, kunnen de bierviltjes weg
transparant plakfolie op de bodem?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb epoxy onderzetters maar krast wel snel op tafel.
Kan er ook geen viltjes onder doen want ze zijn een beetje doorzichtig.
Dure viltjes wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)ks/9200000124641904/ zoiets?
Maar zoiets in het klein zou wel kunnen werken ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zijn ook goedkoper te krijgenwas 1e hit op google
Bij onderzetters van glas of steen ben ik bang het glas eraf te schuiven.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:14 schreef Karzai het volgende:
Weer iets moois gekocht glazen onderzetters, kunnen de bierviltjes weg
Zitten rubbertjes onder, 2,25 met personeelskostenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb epoxy onderzetters maar krast wel snel op tafel.
Kan er ook geen viltjes onder doen want ze zijn een beetje doorzichtig.
Even bij Action kijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zoiets in het klein zou wel kunnen werken ja.
Daar moet je wel een beetje voor oppassenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij onderzetters van glas of steen ben ik bang het glas eraf te schuiven.
Ik wil geen vochtkringen in mijn salontafel hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gewoon een tafel die ik kan afsoppen.
Gebeurt niet bij de mijne.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil geen vochtkringen in mijn salontafel hebben.
Beetje socializenquote:
Net zo groot als een cavia?quote:
Ik durf het niet te proberen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gebeurt niet bij de mijne.Zoals ik zei, ik kan 'm afsoppen.
Eh, de shine zegt genoeg denk ik.quote:
Ik ook, van glasquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gewoon een tafel die ik kan afsoppen.
Glazen tafel durf ik niet aan, ik ken m'n vent.quote:
Marktplaatsquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaar onderzetters.
Maar hij was vijftien euro van Marktplaats dus er zat al wat op.
Oh nice.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaar onderzetters.
Maar hij was vijftien euro van Marktplaats dus er zat al wat op.
Mijn tafel zie je het vooral als zonlicht op de tafel schijnt. In de avond zie je het gelukkig amper.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Het ligt eraan hoe het licht erop valt, maar over het algemeen zie ik de krassen niet
Ik heb een dure salontafel en een 5 euro tafeltje van de IKEA tussen de banken als bijzettafeltje.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Op zich is een klein bijzettafeltje erbij wel wat. Misschien pakt 'ie dan niet steeds een stoel als tafel.
Een burrito zonder oortjes en pootjes eet toch het lekkerstequote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaAlleen zonder oortjes en pootjes
Wanne prijzenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Bij de kwantum hadden ze een leuke bijzettafel, maar die was 55 euro ofzo, het duurste van die hele winkel.
Een Wattenschijfje met oortjes is wel schattigerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een burrito zonder oortjes en pootjes eet toch het lekkerste
Beetje houvast is wel weer lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een burrito zonder oortjes en pootjes eet toch het lekkerste
Ja dat sowieso!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Wattenschijfje met oortjes is wel schattiger
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje houvast is wel weer lekker.
Smurfbalkonquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
het buitensmurfseizoen is gestart. Morgen maar voor bloemen
[ afbeelding ]
Oh ja, binnenkort bedrijfsbbq van kerel. De bbq interesseert me niet zoveel, maar hij wil me de boel graag een keer laten zien, dus prima.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb voor vanavond coleslaw![]()
Zou bijna de de bbq aansteken
Jij mag toch sowieso niet alles eten?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, binnenkort bedrijfsbbq van kerel. De bbq interesseert me niet zoveel, maar hij wil me de boel graag een keer laten zien, dus prima.
De boten poetsen hun toetertje nog even op.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
het buitensmurfseizoen is gestart. Morgen maar voor bloemen
[ afbeelding ]
Ik ga er vanuit dat ze vlees op de bbq flikkeren, da's geen probleem verder.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij mag toch sowieso niet alles eten?
elke dag is een bbq dagquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb voor vanavond coleslaw![]()
Zou bijna de de bbq aansteken
1x bbq gehad waarbij er een aparte bbq was voor iemand die allergisch voor vlees is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze vlees op de bbq flikkeren, da's geen probleem verder.
Intrigerend.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1x bbq gehad waarbij er een aparte bbq was voor iemand die allergisch voor vlees is.
Dat wist dus niemand, vervolgens zat er 1 pissed off persoon in een hoekje te mokken
Even iemand z'n tuin in beslag nemen?quote:
niet t zelfdequote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even iemand z'n tuin in beslag nemen?
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt nu tijd om met hondje te spelen. Dan blijft die niet.
Je aanbieden als oppas. Heb je ook nog gezelschap.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Bedoel de hond beneden van de buurvrouw
oh nee die vrouw is vrijwel altijd thuisquote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je aanbieden als oppas. Heb je ook nog gezelschap.
Oh , dat is wel fijn, want ik heb een vriendin die niet alles mag eten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze vlees op de bbq flikkeren, da's geen probleem verder.
Nah, dat komt over het algemeen wel goed, kleine hoeveelheden kan ik altijd wel aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh , dat is wel fijn, want ik heb een vriendin die niet alles mag eten.
Die kan niet tegen bepaalde ingrediënten in marinades enz.
Big brain move dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel telefoon over laten gaan en ophangen. Tegen je baas zeggen dat ze niet opgenomen hebben
Beetje roze kleurstof erbij.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha, mal voor ijsblokjes in de vorm van flamingo'smijn dag is goed
Niet gekocht trouwens.
ben je nu wel klaar?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben nu halfdood en overprikkeld door die cursus. Gewoon 2 uur overwerk..
Dat moet een volgende keer echt anders...
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben nu halfdood en overprikkeld door die cursus. Gewoon 2 uur overwerk..
Dat moet een volgende keer echt anders...
Ja ben thuis. Ga even proberen een uur te slapenquote:
okequote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja ben thuis. Ga even proberen een uur te slapen
quote:
quote:
Babi pangang ---> chinees.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Babi pangang ---> chinees.
De cirkel is weer rond.
Koffie, koekjes, dansmariekes, ukkies, hoopjes gele mosterd, kwietwaffels, kunstknietjes, appelbollen, kikkersterfte, geheime garnalen, op vakantie in Utah, het alfabet der Salem heksen en te warme zaterdagenquote:
ik kies op vakantiequote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie, koekjes, dansmariekes, ukkies, hoopjes gele mosterd, kwietwaffels, kunstknietjes, appelbollen, kikkersterfte, geheime garnalen, op vakantie in Utah, het alfabet der Salem heksen en te warme zaterdagen
Salem is de hoofdstad van Oregon, niet Utahquote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie, koekjes, dansmariekes, ukkies, hoopjes gele mosterd, kwietwaffels, kunstknietjes, appelbollen, kikkersterfte, geheime garnalen, op vakantie in Utah, het alfabet der Salem heksen en te warme zaterdagen
Dat sars eventjes een beetje normaal doet, ik wil op vakantiequote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:51 schreef bitterbal het volgende:
Aantal positieve testen is in 2 weken verdubbeld
Dumdumdumquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sars eventjes een beetje normaal doet, ik wil op vakantie
Zeker weer zo'n snood plannetje van jou hequote:
K weet van niksquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n snood plannetje van jou he
Alleen maar vanwege die beren zeker ...quote:
Neequote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege die beren zeker ...
Vind het maar verdachtquote:
Wasrek binnen gij huisvrouwenserpent?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wasrek binnen gij huisvrouwenserpent?
Ik zag twee slangen,
De was ophangen,
Oh, dat was een wonder,
Het was een wonder, boven wonder,
Dat die slangen, hangen konden,
Hi hi hi, ha ha ha,
'K Stond er bij en ik keek er naar.
Wat kan er nou helemaal mis gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:23 schreef UitStraling het volgende:
"Plan van het kabinet om kansarme Franse jongeren uit buitenwijken naar Nederland te halen om hier te komen werken"
In de achterstandswijk Beauregard in Poissy, 20 kilometer ten westen van Parijs, wordt enthousiast gereageerd op het idee. ,,Kan ik me bij u inschrijven? Zo’n kans zou ik grijpen”, zegt Ibrahim Sissoko (23). ,,Ook al weet ik niet veel van Nederland, behalve dat er veel drugs zijn.”
Hups allemaal meteen een leasebak, dom blondje, driezitsbank, Netflix abonnement, zwembadje en een plastic opblaasflamingo erbijquote:
Yes! Win-win.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:23 schreef UitStraling het volgende:
"Plan van het kabinet om kansarme Franse jongeren uit buitenwijken naar Nederland te halen om hier te komen werken"
In de achterstandswijk Beauregard in Poissy, 20 kilometer ten westen van Parijs, wordt enthousiast gereageerd op het idee. ,,Kan ik me bij u inschrijven? Zo’n kans zou ik grijpen”, zegt Ibrahim Sissoko (23). ,,Ook al weet ik niet veel van Nederland, behalve dat er veel drugs zijn.”
Willems Snackpaleis?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Afgewerkt![]()
Ik ga op zoek naar een leuk restaurantje in de buurt
Had er niet en of ander orgaan gezegd dat NL zich niet meer moest richten op arbeiders van buiten NL vanwege de hoge woningnood?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Afgewerkt![]()
Ik ga op zoek naar een leuk restaurantje in de buurt
Je kunt weer lekker euh hoe noem je dat ook weer? Smurfen toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
had ik julie al verteld hoe erg ik van de zon hou
nee smurfen is niks doenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt weer lekker euh hoe noem je dat ook weer? Smurfen toch?
VVE is verplicht te sparen voor groot onderhoud. Min 0,5% van de herbouwwaarde van het gebouw.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:10 schreef bitterbal het volgende:
de buren beneden in den haag zijn blijkbaar nog steeds bezig om de vve bijdrage te verlagen. 28 juni is er een vve vergadering. De bestuurder zegt dat als besloten wordt door ons om de bijdrage te verlagen zij haar werkzaamheden bij ons opzegt
) Technische Zaken & MOP
Bijgevoegd treffen jullie de Meerjaren Onderhouds Prognose aan voor de VvE.
Collectief schilderwerk is nog niet uitgevoerd. Planning is najaar 2022/voorjaar 2023.
Discussie speelt aangaande de hoogte van de reservering. Bijgaand MOP laat een
reservering zien van ¤ 7.800,00 op jaarbasis. Hierbij wordt, bij uitvoer van al het
gepland groot onderhoud een tekort verwacht van ¤15.500 in 2028
Lekker handig ook om deze tijden een bijdrage aan de VVE te willen verlagen. Komt je nog duur te staan als je straks zaken moet gaan aanpakken. Alles wordt duurder.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:10 schreef bitterbal het volgende:
de buren beneden in den haag zijn blijkbaar nog steeds bezig om de vve bijdrage te verlagen. 28 juni is er een vve vergadering. De bestuurder zegt dat als besloten wordt door ons om de bijdrage te verlagen zij haar werkzaamheden bij ons opzegt
) Technische Zaken & MOP
Bijgevoegd treffen jullie de Meerjaren Onderhouds Prognose aan voor de VvE.
Collectief schilderwerk is nog niet uitgevoerd. Planning is najaar 2022/voorjaar 2023.
Discussie speelt aangaande de hoogte van de reservering. Bijgaand MOP laat een
reservering zien van ¤ 7.800,00 op jaarbasis. Hierbij wordt, bij uitvoer van al het
gepland groot onderhoud een tekort verwacht van ¤15.500 in 2028
dit is dan de herbouwaarde blijkbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
VVE is verplicht te sparen voor groot onderhoud. Min 0,5% van de herbouwwaarde van het gebouw.
ja maar begrijp ook niet waarom. Die mensen zijn beide hoogopgeleid,beide een baan en verdienen 1750 aan het verhuren van het appartementquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker handig ook om deze tijden een bijdrage aan de VVE te willen verlagen. Komt je nog duur te staan als je straks zaken moet gaan aanpakken. Alles wordt duurder.
Dan maken ze zelf waarschijnlijk geen gebruik van de VVE en doen ze alles op eigen kosten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar begrijp ook niet waarom. Die mensen zijn beide hoogopgeleid,beide een baan en verdienen 1750 aan het verhuren van het appartement
ja maar dan moet je niet in een vve gaan zitten. Overigens hebben we van de vve pot toen ze er net woonde hun inbraakkosten betaald terwijl dat buiten de vve vielquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan maken ze zelf waarschijnlijk geen gebruik van de VVE en doen ze alles op eigen kosten.
Dit riekt een beetje naar illegaliteit van hun kant. Ze kunnen niet helemaal onder die VVE uit. Dus er zullen wel wat andere zaken spelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan moet je niet in een vve gaan zitten. Overigens hebben we van de vve pot toen ze er net woonde hun inbraakkosten betaald terwijl dat buiten de vve viel![]()
maar goed prima als je geen vve wilt of die verplichtingen die daarbij komen maar dan koop je een vrijstaand huis
Er moet ¤40.000 in pot zitten. Wettelijk verplicht.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is dan de herbouwaarde blijkbaar
Taxatie herbouwwaarde
Omdat de bouwkosten de afgelopen periode aanzienlijk is gestegen en de
herbouwwaarde van het complex op dit moment op ¤ 814.400,00 staat, wordt
aangeraden het complex dit jaar opnieuw te laten taxeren. Aan de ALV wordt
verzocht hier akkoord voor te geven. Kosten voor taxatie bedragen vermoedelijk
ongeveer ¤ 400,00.
Toen ik er kwam wonen was het 50 euro per maand vve, uiteindelijk weten te verhogen naar 100 euro want met 50 kan je geen drol. Toen bleek dat er toch wel veel gedaan moet worden dus gestemt om het te verhogen naar 150 per maand. En de mensen beneden mij die ook verhuren zijn dus al de hele tijd aan het zeuren dat het naar beneden moet, blijkbaar gaan we daar dan weer over stemmen
dat hebben we niet geloof ik aangezien we al tekort komen voor al dat onderhoudquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er moet ¤40.000 in pot zitten. Wettelijk verplicht.
ja of het plannen van verkoop van de woning en daarom nietteveel in de pot willen stoppen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit riekt een beetje naar illegaliteit van hun kant. Ze kunnen niet helemaal onder die VVE uit. Dus er zullen wel wat andere zaken spelen.
Nou dan kun je niet verlagen. Volgende vraag!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hebben we niet geloof ik aangezien we al tekort komen voor al dat onderhoud
Maar dan snijd je alleen maar jezelf in de vingers lijkt mij. Wie koopt er nou een woning wetende dat de VVE niet helemaal gezond is?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of het plannen van verkoop van de woning en daarom nietteveel in de pot willen stoppen?
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dan kun je niet verlagen. Volgende vraag!
Denk dat je nu ook zo'n woning makkelijk krijgt verkocht toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar dan snijd je alleen maar jezelf in de vingers lijkt mij. Wie koopt er nou een woning wetende dat de VVE niet helemaal gezond is?
Kan ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je nu ook zo'n woning makkelijk krijgt verkocht toch?
Die mensen die willen verkopen zouden juist moeten aansturen op verhoging en sneller uitgeven van het grote onderhoud omdat dan de verkoopwaarde zou kunnen verhogen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je nu ook zo'n woning makkelijk krijgt verkocht toch?
ja begrijpelijk. De vve's daar zijn altijd al niet in orde geweest denk ik, altijd arme straat geweest.Portiek naast mij kunnen die 150 euro per maand per appartement niet eens betalen omdat ze niet genoeg verdienenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan ja.
Ik zou zelf wel graag de gebreken van een woning willen weten en hoe het er dan voor staat met een VVE. Als dat ruk is dan stap ik er niet in.
Maar goed, ik ben blij dat ik dat gedoe van een VVE niet heb.
Lekker genieten maat.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maat is aan het koken, dat doet hij graag alleen, dus ik zit aan het meertje met een colaatje met wat akvavit eringoeie leven jo
Ja al hebben ze binnen zelf alles gerenoveerdquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die mensen die willen verkopen zouden juist moeten aansturen op verhoging en sneller uitgeven van het grote onderhoud omdat dan de verkoopwaarde zou kunnen verhogen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker genieten maat.
Nog een weekje dan worden de dagen weer korter.@:zipportal
Redelijk. Frietje met sate was wel lekkerquote:
Ik heb geplonst!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maat is aan het koken, dat doet hij graag alleen, dus ik zit aan het meertje met een colaatje met wat akvavit eringoeie leven jo
Oehquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk. Frietje met sate was wel lekker
Heb je je cursus nu ook gehaald of was er geen examen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk. Frietje met sate was wel lekker
Dan kom ik weer thuis en dat is veel leukerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker genieten maat.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker genieten maat.
Ik ga nog even kijken of dat in Rovaniemi misschien kanquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen wel naar eoa space launch turbo visitor's center gereden, dat was wel tof.
Ik heb een certificaat gekregenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je je cursus nu ook gehaald of was er geen examen?
Nice bosquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een certificaat gekregen![]()
Eerst had ik een theorie toets. Met 10 vragen die ik alle 10 goed had. Na de lunch was er een praktijk gedeelte. Dat was gewoon op het terrein van het werk met wat verkeersborden die je moest toelichten aan de leraar.. Ook fluitje van een cent...
Waren er ook mensen gezakt?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een certificaat gekregen![]()
Eerst had ik een theorie toets. Met 10 vragen die ik alle 10 goed had. Na de lunch was er een praktijk gedeelte. Dat was gewoon op het terrein van het werk met wat verkeersborden die je moest toelichten aan de leraar.. Ook fluitje van een cent...
Nee, in mijn groepje iig niet.quote:
Was de cursus ook echt gericht op verkeersveiligheid bij het bezorgen van de post? Of meer algemene verkeersveiligheid?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, in mijn groepje iig niet.
Maar omdat we met zoveel mensen zijn en er echt wel post bezorgd moet worden, zijn we opgesplitst in 6 groepen. Gisteren was de eerste, donderdag nog een groep en de overgebleven collega's moeten in september.
Ik denk wel dat iedereen slaagt, want zo moeilijk is het niet, Maar je weet maar nooit natuurlijk...
maar kijk hoeveel beenruimtequote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:42 schreef Recce het volgende:
Vliegen gaat nog leuker worden:
[ afbeelding ]
Heb je tenminste wel een beetje beenruimtequote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:42 schreef Recce het volgende:
Vliegen gaat nog leuker worden:
[ afbeelding ]
* Recce scant artikel:quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh plotseling stijgt het aantal van plotselinge doden wereldwijd flink.
https://7news.com.au/news(...)people-c-7091421.amp
quote:Paratz explained that the numbers had remained tragically consistent over the years.
“This has always been a really tragic thing that’s been around, and we haven’t seen a big change in numbers in recent years,” she said.
algemeen. Een klein beetje over het post bezorgen, maar dat was heel beknopt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Was de cursus ook echt gericht op verkeersveiligheid bij het bezorgen van de post? Of meer algemene verkeersveiligheid?
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar kijk hoeveel beenruimtezeker premium economy ofzo
Daar moet je vast extra voor betalen dan. Zonder upgrade blokkeren ze die ruimte.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je tenminste wel een beetje beenruimte
Moet je dan je benen in je nek vouwen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Daar moet je vast extra voor betalen dan. Zonder upgrade blokkeren ze die ruimte.
en dan kan die bovenste rij zeker ook nog achter met hun rugleuningquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Daar moet je vast extra voor betalen dan. Zonder upgrade blokkeren ze die ruimte.
Morgen, als het goed is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:48 schreef bitterbal het volgende:
wanneer kunnen we de nieuwe haring eten?
Nieuwe haring is al bijna een jaar oud.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:48 schreef bitterbal het volgende:
wanneer kunnen we de nieuwe haring eten?
Een dikke Amerikaan gaat ook moeilijk passen daar onderin en als-ie boven je zit, moet je hopen dat je geen noodlanding moet maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan kan die bovenste rij zeker ook nog achter met hun rugleuning![]()
ja vliegen is ook gewoon kut
Als ze je ook gelijk onder narcose brengen hoef je tenminste niet heel die vlucht een beetje voor je uit te starenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze buiten het vliegtuig al en dan word je als vracht ingeladen.
De B.A.-methode.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze je ook gelijk onder narcose brengen hoef je tenminste niet heel die vlucht een beetje voor je uit te staren
Of een dikke Indiërquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Een dikke Amerikaan gaat ook moeilijk passen daar onderin en als-ie boven je zit, moet je hopen dat je geen noodlanding moet maken.
Beetje overdreven veel voor zo´n kleine oppervlaktequote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)48767-boompjes-53-t/
*kijkt op rekening*
**
maar dat uitzichtquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje overdreven veel voor zo´n kleine oppervlakte
Mooie naam voor een straat welquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)48767-boompjes-53-t/
*kijkt op rekening*
**
de boompjesquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mooie naam voor een straat wel
Ik krijg daar echt never nooit niet een hypotheek voorquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de boompjesmoet jij eigenlijk wonen
ik ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik krijg daar echt never nooit niet een hypotheek voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |