Dat sars eventjes een beetje normaal doet, ik wil op vakantiequote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:51 schreef bitterbal het volgende:
Aantal positieve testen is in 2 weken verdubbeld
Dumdumdumquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sars eventjes een beetje normaal doet, ik wil op vakantie
Zeker weer zo'n snood plannetje van jou hequote:
K weet van niksquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n snood plannetje van jou he
Alleen maar vanwege die beren zeker ...quote:
Neequote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege die beren zeker ...
Vind het maar verdachtquote:
Wasrek binnen gij huisvrouwenserpent?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wasrek binnen gij huisvrouwenserpent?
Ik zag twee slangen,
De was ophangen,
Oh, dat was een wonder,
Het was een wonder, boven wonder,
Dat die slangen, hangen konden,
Hi hi hi, ha ha ha,
'K Stond er bij en ik keek er naar.
Wat kan er nou helemaal mis gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:23 schreef UitStraling het volgende:
"Plan van het kabinet om kansarme Franse jongeren uit buitenwijken naar Nederland te halen om hier te komen werken"
In de achterstandswijk Beauregard in Poissy, 20 kilometer ten westen van Parijs, wordt enthousiast gereageerd op het idee. ,,Kan ik me bij u inschrijven? Zo’n kans zou ik grijpen”, zegt Ibrahim Sissoko (23). ,,Ook al weet ik niet veel van Nederland, behalve dat er veel drugs zijn.”
Hups allemaal meteen een leasebak, dom blondje, driezitsbank, Netflix abonnement, zwembadje en een plastic opblaasflamingo erbijquote:
Yes! Win-win.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:23 schreef UitStraling het volgende:
"Plan van het kabinet om kansarme Franse jongeren uit buitenwijken naar Nederland te halen om hier te komen werken"
In de achterstandswijk Beauregard in Poissy, 20 kilometer ten westen van Parijs, wordt enthousiast gereageerd op het idee. ,,Kan ik me bij u inschrijven? Zo’n kans zou ik grijpen”, zegt Ibrahim Sissoko (23). ,,Ook al weet ik niet veel van Nederland, behalve dat er veel drugs zijn.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |