Jij mag toch sowieso niet alles eten?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, binnenkort bedrijfsbbq van kerel. De bbq interesseert me niet zoveel, maar hij wil me de boel graag een keer laten zien, dus prima.
De boten poetsen hun toetertje nog even op.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
het buitensmurfseizoen is gestart. Morgen maar voor bloemen
[ afbeelding ]
Ik ga er vanuit dat ze vlees op de bbq flikkeren, da's geen probleem verder.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij mag toch sowieso niet alles eten?
elke dag is een bbq dagquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb voor vanavond coleslaw![]()
Zou bijna de de bbq aansteken
1x bbq gehad waarbij er een aparte bbq was voor iemand die allergisch voor vlees is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze vlees op de bbq flikkeren, da's geen probleem verder.
Intrigerend.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1x bbq gehad waarbij er een aparte bbq was voor iemand die allergisch voor vlees is.
Dat wist dus niemand, vervolgens zat er 1 pissed off persoon in een hoekje te mokken
Even iemand z'n tuin in beslag nemen?quote:
niet t zelfdequote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even iemand z'n tuin in beslag nemen?
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt nu tijd om met hondje te spelen. Dan blijft die niet.
Je aanbieden als oppas. Heb je ook nog gezelschap.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Bedoel de hond beneden van de buurvrouw
oh nee die vrouw is vrijwel altijd thuisquote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je aanbieden als oppas. Heb je ook nog gezelschap.
Oh , dat is wel fijn, want ik heb een vriendin die niet alles mag eten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze vlees op de bbq flikkeren, da's geen probleem verder.
Nah, dat komt over het algemeen wel goed, kleine hoeveelheden kan ik altijd wel aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh , dat is wel fijn, want ik heb een vriendin die niet alles mag eten.
Die kan niet tegen bepaalde ingrediënten in marinades enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |