Ik ook, van glasquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gewoon een tafel die ik kan afsoppen.
Glazen tafel durf ik niet aan, ik ken m'n vent.quote:
Marktplaatsquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaar onderzetters.
Maar hij was vijftien euro van Marktplaats dus er zat al wat op.
Oh nice.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaar onderzetters.
Maar hij was vijftien euro van Marktplaats dus er zat al wat op.
Mijn tafel zie je het vooral als zonlicht op de tafel schijnt. In de avond zie je het gelukkig amper.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Het ligt eraan hoe het licht erop valt, maar over het algemeen zie ik de krassen niet
Ik heb een dure salontafel en een 5 euro tafeltje van de IKEA tussen de banken als bijzettafeltje.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Op zich is een klein bijzettafeltje erbij wel wat. Misschien pakt 'ie dan niet steeds een stoel als tafel.
Een burrito zonder oortjes en pootjes eet toch het lekkerstequote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaAlleen zonder oortjes en pootjes
Wanne prijzenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Bij de kwantum hadden ze een leuke bijzettafel, maar die was 55 euro ofzo, het duurste van die hele winkel.
Een Wattenschijfje met oortjes is wel schattigerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een burrito zonder oortjes en pootjes eet toch het lekkerste
Beetje houvast is wel weer lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een burrito zonder oortjes en pootjes eet toch het lekkerste
Ja dat sowieso!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Wattenschijfje met oortjes is wel schattiger
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje houvast is wel weer lekker.
Smurfbalkonquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
het buitensmurfseizoen is gestart. Morgen maar voor bloemen
[ afbeelding ]
Oh ja, binnenkort bedrijfsbbq van kerel. De bbq interesseert me niet zoveel, maar hij wil me de boel graag een keer laten zien, dus prima.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb voor vanavond coleslaw![]()
Zou bijna de de bbq aansteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |