quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben koffie direct in de ochtend aan het ontwennen, meh.
koppijn galore?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben koffie direct in de ochtend aan het ontwennen, meh.
souvenirs in Egypte tellen niet meequote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had laatst een gesprek waarbij ik iemand moest overtuigen en het ging over geld.
Ze gingen nog overstag ook![]()
I need a raise
*Zet Pyramide weer terugquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
souvenirs in Egypte tellen niet mee
Ja, niks spannends hoor, tandarts heeft dat afgeraden tijdens het bleken.quote:
Mwah, dat niet eens. Vooral wat traag.quote:
is dat een terugkomend iets? dat je daarvoor naar een chirurg moet?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:02 schreef Ama het volgende:
Ik ben voor het eerst blij dat die ontsteking onder mijn oksel weer terug aan het komen is.Elke keer als ik een afspraak had staan bij de chirurgie was er niks meer te zien.
Moet morgen heen namelijk.
Eigenlijk laatst al maar had geen zin om nog een uur te wachten en toen was er ook eigenlijk niks te zien.
Jazeker. Is sowieso een aandoening wat ik altijd zal blijven houden maar meestal als het een tijdje wat onrustig is dan helpt antibiotica perfect maar deze komt al zeker een jaar weer terug elke keer, ook tijdens die drie maanden kuur.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat een terugkomend iets? dat je daarvoor naar een chirurg moet?
Aan de muur hangen Dat diploma!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb wel een 10.
Niet dat het veel om het lijf had, maar toch..
Je hoeft niet alles met ons te delen hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:12 schreef Ama het volgende:
Weet nog steeds niet of ik durf te vragen of ze die vetbult (haha nee niet mijn buik) onder mijn tiet ook willen weghalen meteen.
En dat zeg je alleen tegen mij?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles met ons te delen hoor
Ja ook minst onschuldige wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Van alle onderwerpen die hier langskomen, is een vetbult nog wel een redelijk vriendelijke.
vragen of je 'm mee mag nemen. door zaadjes rollen en buiten hangen voor de vogeltjesquote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:12 schreef Ama het volgende:
Weet nog steeds niet of ik durf te vragen of ze die vetbult (haha nee niet mijn buik) onder mijn tiet ook willen weghalen meteen.
Vogelschijt bij mijn huis.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vragen of je 'm mee mag nemen. door zaadjes rollen en buiten hangen voor de vogeltjes
Bij een vervelende buur ophangen dan maar.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij een vervelende buur ophangen dan maar.
Dat zijn wel de beste verhalen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, vertellen over dat ik bijna in m'n oog schoot toen ik het puistje op m'n tet popte, zou inderdaad wel wat ver zijn gegaan.
Spetter tegen m'n ooglid.quote:
gewoon weer het echte levenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Kom je net uit een meeting met hoofse erudiete kwekslimme mensen die macht en geld genoeg hebben om de Maan te kopen lees je hier weer over gore dingen net op het moment dat je in je welverdiende broodje wil happen.
Broodje mayo.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Kom je net uit een meeting met hoofse erudiete kwekslimme mensen die macht en geld genoeg hebben om de Maan te kopen lees je hier weer over gore dingen net op het moment dat je in je welverdiende broodje wil happen.
Ik ben een oud wijf, ik blijf er zoveel mogelijk vanaf en dan is ie ineens ingedroogdquote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook wel goeie puist uitknijpverhalen maar ik bespaar jullie dat.
Ik kan er vooral niet afblijven.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een oud wijf, ik blijf er zoveel mogelijk vanaf en dan is ie ineens ingedroogd
Het aantal nieuwe gevallen per dag was nog wel steeds aan het toenemen, maar er zijn aanwijzingen dat de top bereikt is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Je hoort niet echt meer wat over apenpokken he?
Ja, het scheelt dat jij echt nooit gore opmerkingen maaktquote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Oh jee, en nu ?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:15 schreef bitterbal het volgende:
onze bedrijfsleidster heeft ontslag genomen
nummer 3 van de fulltimers
Het staat wel een beetje op instorten daar.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:15 schreef bitterbal het volgende:
onze bedrijfsleidster heeft ontslag genomen
nummer 3 van de fulltimers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |