SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
ja dit is wel echt kut want zij probeerde altijd onze belangen te behartigen en minder die van de baasquote:
Is die van de Kermit-meme?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is wel echt kut want zij probeerde altijd onze belangen te behartigen en minder die van de baasdaarom gaat ze ook weg. Al maanden lang is het een strijd tussen haar en de baas en de verwachtingen die hij heeft van haar en ons
Jammerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is wel echt kut want zij probeerde altijd onze belangen te behartigen en minder die van de baasdaarom gaat ze ook weg. Al maanden lang is het een strijd tussen haar en de baas en de verwachtingen die hij heeft van haar en ons
ja,quote:
mjaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer
Snap nooit zo dat bazen niet inzien dat wat ze willen op lange termijn niet gaat uitpakken zoals ze willen
Heeft ze al een nieuwe baan?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja,
Zag het wel al aankomen. Tijdens haar vakantie heeft ze natuurlijk tijd gehad om na te denken en een beslissing te maken.
Weet ik niet. Ik vroeg in de groepsapp waar ze heen gaat want dan gaan we meequote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft ze al een nieuwe baan?
Kan natuurlijk zo ergens anders aan de slag in de horeca.
En maar afwachten of en wat er voor terugkomt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vroeg in de groepsapp waar ze heen gaat want dan gaan we mee![]()
maar zal geen probleem zijn om een baan te vinden nee.
Balen dit hoor. Zij is voor veel mensen wel een reden dat ze daar blijven werken denk ik.
Misschien een demente man die nog leeft in de tijd dat MTV een nieuwerwets iets voor jongeren was?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
Er was net een bejaarde man bij de kassa (in de supermarkt) mij aan het aankijken en hele tijd nee aan het schudden. Dacht eerst nog toeval maar buiten staarde hij mij ook de hele tijd aan. Dat was zo raar en geen idee waarom.![]()
Caissičre zei nog voor de gein misschien haat hij MTV (want staat op mijn tshirt).
Zelf bedrijfsbal gaan spelen, dat kun jij.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vroeg in de groepsapp waar ze heen gaat want dan gaan we mee![]()
maar zal geen probleem zijn om een baan te vinden nee.
Balen dit hoor. Zij is voor veel mensen wel een reden dat ze daar blijven werken denk ik.
Parkinsonquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
Er was net een bejaarde man bij de kassa (in de supermarkt) mij aan het aankijken en hele tijd nee aan het schudden. Dacht eerst nog toeval maar buiten staarde hij mij ook de hele tijd aan. Dat was zo raar en geen idee waarom.![]()
Caissičre zei nog voor de gein misschien haat hij MTV (want staat op mijn tshirt).
De grote boze balliebaasquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf bedrijfsbal gaan spelen, dat kun jij.
Hoef je ook niet zoveel meer met je manke pootje te rennen
niks voor mij en zij stond ook nog es volledig op de vloerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf bedrijfsbal gaan spelen, dat kun jij.
Hoef je ook niet zoveel meer met je manke pootje te rennen
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
De halve weg is gewoon weggespoeldhttps://www.flickr.com/ph(...)m-72157668680150793/
Als chauffeur ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
ze heeft gesolliciteerd op patiententransport
nee denk van afdeling naar afdeling bv voor onderzoekenquote:
Lijkt me best leuk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk van afdeling naar afdeling bv voor onderzoeken
zag ze ook in erasmus. Zit een soort van duwkarretje voor dat bed en daar staan zij daar op en rijden bed en patient zo over de gangen
Dat is toch compleet ongeschoold werk?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk van afdeling naar afdeling bv voor onderzoeken
zag ze ook in erasmus. Zit een soort van duwkarretje voor dat bed en daar staan zij daar op en rijden bed en patient zo over de gangen
En het probleem is?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch compleet ongeschoold werk?
dat denk ik wel, maar dat doet ze nu ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Horeca tot op bepaalde hoogte toch ook? En als ze daar meer kan verdienen zonder continu gezeik met de baas zou ik het ook doenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij ook toch? Niks mis mee hoor, gewoon nieuwsgierig. Vroeg ik me al een tijdje af eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:47 schreef bitterbal het volgende:
dat denk ik wel, maar dat doet ze nu ook eigenlijk.
ja maar weet je hoeveel stress dat haar gafquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je manager van een restaurant bent?
Boeiend als ze nu dit wil doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je manager van een restaurant bent?
ja ik werk ook in dat restaurantquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij ook toch? Niks mis mee hoor, gewoon nieuwsgierig. Vroeg ik me al een tijdje af eigenlijk.
nou ja je moet wel sociaal vaardig zijn en graag over je heen laten lopen. Dan kan je zo de horeca in jaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja iedereen zou daar in principe kunnen werken toch?
Ja daarom, beetje stress en actie en adrenaline is goed voor een mens, beter dan zieke mensen een ziekenhuis rond duwen maar goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar weet je hoeveel stress dat haar gaf
nou ja Us komt misschien ook wel een keer in het ziekenhuis en dan is het toch fijn als hij niet zelf naar die andere afdeling hoeft te strompelenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:50 schreef Ama het volgende:
Lekker boeiend dat ze werk gaat doen wat iedereen kan doen. Als ze daar gelukkiger mee is dan is dat juist alleen maar beter.
Stop maar met deze act hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom, beetje stress en actie en adrenaline is goed voor een mens, beter dan zieke mensen een ziekenhuis rond duwen maar goed.
stress is fucking slecht manquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom, beetje stress en actie en adrenaline is goed voor een mens, beter dan zieke mensen een ziekenhuis rond duwen maar goed.
Drugsprobleem krijg je er gratis bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:50 schreef bitterbal het volgende:
als je sociaal wat minder bent kun je de keuken in
Pak ik mijn gouden rolstoelquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja Us komt misschien ook wel een keer in het ziekenhuis en dan is het toch fijn als hij niet zelf naar die andere afdeling hoeft te strompelen
Waar kan ik solliciteren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drugsprobleem krijg je er gratis bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |