Ik kan daar tot een zekere hoogte tegen, maar de boog kan niet altijd gespannen blijven.quote:
bij ons is die 90 procent van de tijd gespannen en als die dat niet is voelen wij ons schuldig dat die dat niet isquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan daar tot een zekere hoogte tegen, maar de boog kan niet altijd gespannen blijven.
Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan daar tot een zekere hoogte tegen, maar de boog kan niet altijd gespannen blijven.
Ja, dat snap ik wel, voelt toch raar als het ineens heel rustig is..quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij ons is die 90 procent van de tijd gespannen en als die dat niet is voelen wij ons schuldig dat die dat niet is
ja alsof je iets slechts doet. gestoord natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, voelt toch raar als het ineens heel rustig is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ja bv of koelkastjes schoonmaken ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat moet je dan gaan doen? Planten afstoffen of zo ?
Wat is het lekkerste bij jullie op de kaart?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bv of koelkastjes schoonmaken ofzo.
Wel een stuk minder dan voorheen, tho.quote:
ik vind onze gerookte zalm echt gruwelijk lekker en we hebben een ribstuk van het varkenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is het lekkerste bij jullie op de kaart?
Tomatensoepquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is het lekkerste bij jullie op de kaart?
Ik wil dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind onze gerookte zalm echt gruwelijk lekker en we hebben een ribstuk van het varken
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind onze gerookte zalm echt gruwelijk lekker en we hebben een ribstuk van het varken
In je gezicht.quote:
ja das echt lekker. hangt eerst een hele tijd in zon kast om te drogen. Super sappig is het ookquote:
Niceeeequote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
opzich vind ik al ons eten wel goed. we krijgen niet vaak negatieve feedback over het eten zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |