in de achterhoede....quote:Op maandag 13 juni 2022 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat:
"That's dangerous driving man."
Nadat hij er eerst eentje zelf af tikt een verdwaalde Haas en een Williams inhalen. Puike prestatie inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh je hebt de race op Barcelona gemist zie ik waar Lewis driekwart van het veld oprolde na een 40s achterstand. Grappig
Eens. Blijkbaar heeft Hamilton dit echt nodigquote:Op maandag 13 juni 2022 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het vooral genant dat het openbaar moet, als je dat gewoon onder 4 ogen zegt is het prima natuurlijk maar de hele wereld moet er van mee genieten
En een Ferrariquote:Op maandag 13 juni 2022 15:58 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nadat hij er eerst eentje zelf af tikt een verdwaalde Haas en een Williams inhalen. Puike prestatie inderdaad.
Hij tikte er dus toch een Ferrari vanaf.quote:
...en een minuut na de leider over de streep kwam.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh je hebt de race op Barcelona gemist zie ik waar Lewis driekwart van het veld oprolde na een 40s achterstand. Grappig
En dan Max met de RBR pitcrew daarop Russell op handen boven het hoofd tillen en voor het publiek jonassen alsof hij wereldkampioen is gewordenquote:Op maandag 13 juni 2022 15:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Russel mag Silverstone wel winnen ......lekker met de vlag zwaaien voor lewis zijn neus
Welke prestaties van deze race? Anders hoort het niet hier.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap dat Lewis terecht DOTD was gisteren en we nog ondersteboven zijn van zijn wereldprestatie in die auto.
Maar nu nog paginaatjes lang over zijn prestatie praten is weer een tikkeltje overdreven als je het mij vraagt.
Snap wel dat mensen zo obsessief bezig zijn met een van de belangrijkste coureurs ooit eigenlijk.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap dat Lewis terecht DOTD was gisteren en we nog ondersteboven zijn van zijn wereldprestatie in die auto.
Maar nu nog paginaatjes lang over zijn prestatie praten is weer een tikkeltje overdreven als je het mij vraagt.
jij hebt het alleen maar over hem dus waarom stoort het je dan dat anderen dat af en toe doen?quote:Op maandag 13 juni 2022 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er is een ham adoratie topic. Ga daar lekker soppen. Dit topic gaat over de afgelopen race.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap wel dat mensen zo obsessief bezig zijn met een van de belangrijkste coureurs ooit eigenlijk.
Jammer dat alleen sommigen zo hatelijk over hem blijven doen, maar dat zal vast een diepere oorzaak hebben.
Hij heeft al een terecht kampioenschap. Hij had namelijk na de laatste race van 2021 de meeste punten en dan ben je terecht kampioen.quote:Op maandag 13 juni 2022 08:19 schreef bianconeri het volgende:
Zal Max ooit wel een terechte kampioenschap gaan krijgen?
Het is denigrerend.quote:
en alles net zijn kant op viel....zoals zovaak bij lewisquote:Op maandag 13 juni 2022 15:58 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nadat hij er eerst eentje zelf af tikt een verdwaalde Haas en een Williams inhalen. Puike prestatie inderdaad.
weer geen podium, weer achter zijn rookie team maat....niet echt een prestatie als je zogenaamd de beste allertijden bent, en dan als een invalide die wagen uitstappen.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke prestaties van deze race? Anders hoort het niet hier.
Onderdeel van de regie, het kan natuurlijk nooit aan de geit zelf liggen.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het vooral genant dat het openbaar moet, als je dat gewoon onder 4 ogen zegt is het prima natuurlijk maar de hele wereld moet er van mee genieten
-doe normaaal man-quote:Op maandag 13 juni 2022 10:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt maar daar doelde ik niet eens op, ik kijk puur naar het feit dat beiden 2 DNF's hebben en wat nu het verschil is en dan is Verstappen aan de winnende hand. Kan ook snel veranderen, natuurlijk, voor Silverstone vorig jaar had Verstappen ook een leuke voorsprong.
Jammer dat het sarcasme dan nog niet doordringt.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt het alleen maar over hem dus waarom stoort het je dan dat anderen dat af en toe doen?
Dan kan dit topic wel dicht gezien de reacties boven mijquote:Op maandag 13 juni 2022 16:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke prestaties van deze race? Anders hoort het niet hier.
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap wel dat mensen zo obsessief bezig zijn met een van de belangrijkste coureurs ooit eigenlijk.
Jammer dat alleen sommigen zo hatelijk over hem blijven doen, maar dat zal vast een diepere oorzaak hebben.
Vandaar dat ie zo krom liep, nou snap ik het.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
Goedzo. Een grote act.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vandaar dat ie zo krom liep, nou snap ik het.
Het is een team dat om de titel wil strijden. Dus vorige jaren waren ze in rouwstemming als lewis niet won vanwege de titelstrijd en nu zijn in rouwstemming omdat ze voor spek en bonen meedoen voor Mercedes begrippen.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:52 schreef tripel7 het volgende:
Het is het Bottas syndroom, ongeacht wat de andere rijder presteert, als Hamilton niet wint is dat hele team in rouwstemming, bijzonder toxische werkomgeving
Ik snap wel dat het tegenvalt, maar je kunt toch wel een beetje blij zijn met het feit dat je weer iemand op het podium hebt staan?quote:Op maandag 13 juni 2022 17:05 schreef manny het volgende:
[..]
Het is een team dat om de titel wil strijden. Dus vorige jaren waren ze in rouwstemming als lewis niet won vanwege de titelstrijd en nu zijn in rouwstemming omdat ze voor spek en bonen meedoen voor Mercedes begrippen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |