Dat is mijn kat😯quote:
Jawel, Baku en Canada, bij Monaco. Zoek maar op.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helemaal nietHeb ik nooit gezegd.
Wel een van de betere volksliederen jaquote:Op zondag 12 juni 2022 14:52 schreef StephanL het volgende:
Weer dat saaie kutlied. Heb liever die van Italië.
Nee hoor broekie.quote:
Maar die is een paar jaar jonger, dat scheelt nogal. Ik vind het totale onzin alsof Toto doet dat die auto dramatisch is, terwijl Russell meerdere keren het tegenovergestelde laat zien, maar dat hij op zijn leeftijd meer last heeft van het enorme stuiteren dan Russell, kan ik me wel voorstellen. Al was dat uitstappen en lopen als een 80-jarige waarschijnlijk wel wat overdreven..quote:
Dat er überhaupt nog zijn gefinishtquote:Op zondag 12 juni 2022 14:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geen enkele ferrari-motor in de top 10
Step halen.quote:
Opnames van BBC denk ik.quote:
Er zijn twintigers die al rugproblemen hebben en er zijn vijftigers die geen problemen hebben. Doe alsjeblieft niet alsof iedereen net als jou is.quote:
Ja, dat laatste dus.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar die is een paar jaar jonger, dat scheelt nogal. Ik vind het totale onzin alsof Toto doet dat die auto dramatisch is, terwijl Russell meerdere keren het tegenovergestelde laat zien, maar dat hij op zijn leeftijd meer last heeft van het enorme stuiteren dan Russell, kan ik me wel voorstellen. Al was dat uitstappen en lopen als een 80-jarige waarschijnlijk wel wat overdreven..
Ik vond het wel een leuke race. Veel auto's dicht bij elkaar, weinig inhaalacties en altijd het risico op pech, lekker old school. Wel jammer dat er voorin nauwelijks strijd was.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:52 schreef Adames het volgende:
baku streak van elke race een andere winnaar gaat door. ik gun het volgend jaar leclerc ook nog.
alleen de streak van knotsgekke races is wel voorbij, ik ben maar ondertussen andere dingen gaan doen, voor het eerst dit jaar
Het is ook een beetje akward in je eentje met al die mensen van de concurrent om je heen.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Russell staat er wel een beetje als 5e wiel aan de wagen bij
Nee hoor, dit hoort bij de mercedes tactiek, problemen met de auto moet Mercedes niet oplossen, de FIA moet de regels maar aanpassen voor ze, zie ook de uitspraken die ze dit weekend gedaan hebben.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:53 schreef Marcoss het volgende:
Al was dat uitstappen en lopen als een 80-jarige waarschijnlijk wel wat overdreven..
Ik heb het over lichamelijk gezonde mensen en deze zijn ook nog eens topfit. Je takelt wat dat betreft na je 40ste veel harder af dan tussen 30 en 40.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn twintigers die al rugproblemen hebben en er zijn vijftigers die geen problemen hebben. Doe alsjeblieft niet alsof iedereen net als jou is.
Max weetquote:Op zondag 12 juni 2022 14:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook een beetje akward in je eentje met al die mensen van de concurrent om je heen.
Net zoals vorig jaar hier was Verstappen in de race ruim 0,5s per ronde sneller.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:51 schreef franske19 het volgende:
Verschil met Perez wel enorm, zelfs als je de tijd die hij is verloren met de slechte pitstop eraf trekt. Misschien dat Verstappen dan toch zijn setup meer op de race heeft gericht.
het komt vast wel ergens vandaan, maar waarom dan dat acteren erbij (en het goedpraten ervan)quote:Op zondag 12 juni 2022 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar die is een paar jaar jonger, dat scheelt nogal. Ik vind het totale onzin alsof Toto doet dat die auto dramatisch is, terwijl Russell meerdere keren het tegenovergestelde laat zien, maar dat hij op zijn leeftijd meer last heeft van het enorme stuiteren dan Russell, kan ik me wel voorstellen. Al was dat uitstappen en lopen als een 80-jarige waarschijnlijk wel wat overdreven..
Nee jij zegt het.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jawel, Baku en Canada, bij Monaco. Zoek maar op.
middenveld was inderdaad leuk,quote:Op zondag 12 juni 2022 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke race. Veel auto's dicht bij elkaar, weinig inhaalacties en altijd het risico op pech, lekker old school. Wel jammer dat er voorin nauwelijks strijd was.
De meeste fokkers krijgen ook geen 50 miljoen dollars per jaar betaald...quote:Op zondag 12 juni 2022 14:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Fokkers zouden het precies 1 bocht uithouden in deze auto waarschijnlijk, maar wel even iemand een acteur noemen
Dan heeft Russell dat niet begrepenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:56 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit hoort bij de mercedes tactiek, problemen met de auto moet Mercedes niet oplossen, de FIA moet de regels maar aanpassen voor ze, zie ook de uitspraken die ze dit weekend gedaan hebben.
Zeker nu Red Bull het te makkelijk lijkt te krijgen, zou me niks verbazen als er nog wat wijzigt in het kader van 'veiligheid'....quote:Op zondag 12 juni 2022 14:56 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit hoort bij de mercedes tactiek, problemen met de auto moet Mercedes niet oplossen, de FIA moet de regels maar aanpassen voor ze, zie ook de uitspraken die ze dit weekend gedaan hebben.
Russel heeft dat prima begrepen gezien zijn gemekker na de Qquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |