Met wat adrenaline ben je er snel uitquote:Op zondag 12 juni 2022 14:48 schreef Droopie het volgende:
Volgens mij moet een coureur binnen een bepaalde tijd uit zijn auto kunnen ontsnappen.
Als je Hamilton nu zo ziet, zou hij een volgende race niet eens mogen starten vind ik.
Het is zijn schuld wel niet, maar safety first.
Russel rijd dezelfde autoquote:Op zondag 12 juni 2022 14:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Fokkers zouden het precies 1 bocht uithouden in deze auto waarschijnlijk, maar wel even iemand een acteur noemen
Daar MOET ik bij zijnquote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgende week allemaal kijken
Lewis gaat ze oprollen in Canada. Let maar op.
Dat is ook het fijne van iemand met ervaring. Die kan het toch allemaal wat beter relativeren dan een jong broekie die zich nog wil bewijzen.quote:
Is allemaal nep jongequote:Op zondag 12 juni 2022 14:48 schreef Droopie het volgende:
Volgens mij moet een coureur binnen een bepaalde tijd uit zijn auto kunnen ontsnappen.
Als je Hamilton nu zo ziet, zou hij een volgende race niet eens mogen starten vind ik.
Het is zijn schuld wel niet, maar safety first.
Dit horen we elke week, en elke week staat hij weer achter zn teammaat.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat gaat 'ie oprollen?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat zei je van Baku ook, viel toch wat tegen.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Klopt jaquote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is ook het fijne van iemand met ervaring. Die kan het toch allemaal wat beter relativeren dan een jong broekie die zich nog wil bewijzen.
lolquote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Setup is de verantwoordelijkheid van de coureur.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, hamilton heeft natuurlijk een andere setup
Eens maar dat staat niet in de regelsquote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met wat adrenaline ben je er snel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |