Dat is mijn kat😯quote:
Jawel, Baku en Canada, bij Monaco. Zoek maar op.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helemaal nietHeb ik nooit gezegd.
Wel een van de betere volksliederen jaquote:Op zondag 12 juni 2022 14:52 schreef StephanL het volgende:
Weer dat saaie kutlied. Heb liever die van Italië.
Nee hoor broekie.quote:
Maar die is een paar jaar jonger, dat scheelt nogal. Ik vind het totale onzin alsof Toto doet dat die auto dramatisch is, terwijl Russell meerdere keren het tegenovergestelde laat zien, maar dat hij op zijn leeftijd meer last heeft van het enorme stuiteren dan Russell, kan ik me wel voorstellen. Al was dat uitstappen en lopen als een 80-jarige waarschijnlijk wel wat overdreven..quote:
Dat er überhaupt nog zijn gefinishtquote:Op zondag 12 juni 2022 14:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geen enkele ferrari-motor in de top 10
Step halen.quote:
Opnames van BBC denk ik.quote:
Er zijn twintigers die al rugproblemen hebben en er zijn vijftigers die geen problemen hebben. Doe alsjeblieft niet alsof iedereen net als jou is.quote:
Ja, dat laatste dus.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar die is een paar jaar jonger, dat scheelt nogal. Ik vind het totale onzin alsof Toto doet dat die auto dramatisch is, terwijl Russell meerdere keren het tegenovergestelde laat zien, maar dat hij op zijn leeftijd meer last heeft van het enorme stuiteren dan Russell, kan ik me wel voorstellen. Al was dat uitstappen en lopen als een 80-jarige waarschijnlijk wel wat overdreven..
Ik vond het wel een leuke race. Veel auto's dicht bij elkaar, weinig inhaalacties en altijd het risico op pech, lekker old school. Wel jammer dat er voorin nauwelijks strijd was.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:52 schreef Adames het volgende:
baku streak van elke race een andere winnaar gaat door. ik gun het volgend jaar leclerc ook nog.
alleen de streak van knotsgekke races is wel voorbij, ik ben maar ondertussen andere dingen gaan doen, voor het eerst dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |