En een andere bodemplaat?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, hamilton heeft natuurlijk een andere setup
Hij was op de bruiloft van Anouk.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:50 schreef tralalala het volgende:
Had Lewis maar op tijd naar bed moeten gaan.
Ik kan best voorstellen dat jaren lang racen wel voor wat extra slijtage zorgt. En hij zal nu ook vast wel pijn hebben, maar het is zo doorzichtig hoe hij zich nu gedraagt.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Pas na je 40ste ga je dat verschil merken eerder niet en ik ben 50, ik weet waarover ik praat,
Wat bedoel je met ze? De sokken?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgende week allemaal kijken
Lewis gaat ze oprollen in Canada. Let maar op.
Toto moet wel om Hamilton te blijven motiveren. Anders laat hij te snel het kopje hangen zoals we in Imola hebben kunnen zien.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef GotenSSJ het volgende:
TotoDonder op man, wat een zielig team is Mercedes toch.
Z'n ruggengraat.quote:
Ja, Lewis heeft een spijkerbed in z'n auto. Heel oneerlijk van Mercedes.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, hamilton heeft natuurlijk een andere setup
Helemaal nietquote:Op zondag 12 juni 2022 14:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zei je van Baku ook, viel toch wat tegen.
Wat een onzin.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Pas na je 40ste ga je dat verschil merken eerder niet en ik ben 50, ik weet waarover ik praat,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |