Energy drank is sowieso, nee laat ik maar niets zeggen….quote:Op zondag 12 juni 2022 01:36 schreef heywoodu het volgende:
DT voor Renger.
En de Monster Energy Pacific Punch smaakt...apart.
Tja, niet iedereen vindt altijd exact dezelfde dingen lekker natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2022 01:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Energy drank is sowieso, nee laat ik maar niets zeggen….
Och ik vind het op zich wel lekker hoor, al is het wel mierzoet.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen vindt altijd exact dezelfde dingen lekker natuurlijk
We zijn het toch nog ergens over eens.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:39 schreef heywoodu het volgende:
Er zijn bijvoorbeeld mensen die olijven stuk voor stuk eten. Gadverredamme.
Iets teveel en je tanden voelen alsof ze eruit klappen ja, maar daarom beperk ik het doorgaans ook tot de diverse 24-uursracesquote:Op zondag 12 juni 2022 01:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Och ik vind het op zich wel lekker hoor, al is het wel mierzoet.
Wel heel slecht hoor.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:42 schreef heywoodu het volgende:
RTL vanaf nu een paar uur met Engels commentaar van de world feed, want de derde commentator is wegens omstandigheden niet beschikbaar.
Als ik Kees Koning was geweest zou ik gewoon lekker blijven zitten
Tja, dat een commentator ineens niet beschikbaar is valt natuurlijk te begrijpen bij bepaalde omstandigheden, maar niet even een backupplan hebben...quote:
idd, je kan het toch een paar uur proberen.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:42 schreef heywoodu het volgende:
RTL vanaf nu een paar uur met Engels commentaar van de world feed, want de derde commentator is wegens omstandigheden niet beschikbaar.
Als ik Kees Koning was geweest zou ik gewoon lekker blijven zitten
Volgens mij zijn er genoeg mensen die je kunt bellen die daar prima een paar uur willen zitten. En je zit er ook nog met z’n tweeen, dus even iemand een powernap laten nemen. Dan de ander, volgende shift iets eerder laten komen etc. Opties zat, dit is gewoon onwil.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat een commentator ineens niet beschikbaar is valt natuurlijk te begrijpen bij bepaalde omstandigheden, maar niet even een backupplan hebben...
Als je bij zoiets commentaar gaat doen zou ik ook gewoon een matras regelen en echt niet tussendoor naar huis gaan, bij iets als dit kun je dan zo even wakker gemaakt worden en weer doorgaan
en die Engelsen hebben gezopen, melig als een peerquote:Op zondag 12 juni 2022 01:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg mensen die je kunt bellen die daar prima een paar uur willen zitten. En je zit er ook nog met z’n tweeen, dus even iemand een powernap laten nemen. Dan de ander, volgende shift iets eerder laten komen etc. Opties zat, dit is gewoon onwil.
Maar ja, de mensen die om 2 uur nog kijken zullen niet zo talrijk zijn én het zelf ook wel zien.
Het zou allemaal niet zo moeilijk moeten zijn nee. Maak er ook gewoon wat leuks van: richt even twee hokken in als slaapkamertje, zorg voor lekker eten voor iedereen en zo kan iedereen prima z'n rust pakken. Maar ja, we zullen wel te simpel denken, ofzoquote:Op zondag 12 juni 2022 01:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg mensen die je kunt bellen die daar prima een paar uur willen zitten. En je zit er ook nog met z’n tweeen, dus even iemand een powernap laten nemen. Dan de ander, volgende shift iets eerder laten komen etc. Opties zat, dit is gewoon onwil.
Maar ja, de mensen die om 2 uur nog kijken zullen niet zo talrijk zijn én het zelf ook wel zien.
Oh Martin Haven zit erbij hoor ik, prima zaak dat RTL de zaken niet op orde heeftquote:Op zondag 12 juni 2022 01:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en die Engelsen hebben gezopen, melig als een peer
Hoe veel alcohol heb je bij die monster gegooid?quote:Op zondag 12 juni 2022 02:01 schreef heywoodu het volgende:
Oei, bijna een...
[ afbeelding ]
...voor een LMP2.
Niks, maar die #30 werd bijna ouderwets ge-T-bonedquote:Op zondag 12 juni 2022 02:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe veel alcohol heb je bij die monster gegooid?
Ik ben niet blind mevrouw wooudu. Alleen je wordt een beetje meligquote:Op zondag 12 juni 2022 02:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks, maar die #30 werd bijna ouderwets ge-T-boned
Sorry, ik vermaak mequote:Op zondag 12 juni 2022 02:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet blind mevrouw wooudu. Alleen je wordt een beetje melig
En dan zijn de ramen nog deels afgedekt om de effecten van de lampen in een andere auto een beetje beperkt te houden, maar daar ontkom je niet aan neequote:Op zondag 12 juni 2022 02:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk hoe die achterlichten van zo’n voorganger dansen op een onboard
gewoon bij RB houden en de snacks zijn natuurlijk nederlandsquote:Op zondag 12 juni 2022 02:23 schreef heywoodu het volgende:
Mocht je het ooit willen wagen: de Pacific Punch van Monster is niet zo geweldig. En ik bedenk me net dat ik vorig jaar ook al eens de gewone Monster had en die smaakte naar zeepsop, dat had ik me in de winkel wel mogen bedenken.
De snacks zijn wel goed
Al die onboards zijn wel geinig ja, hoewel dat bij de Nürburgring nog net wat nuttiger is omdat je daar vaker moet zoeken waar er 'iets' is gebeurdquote:Op zondag 12 juni 2022 03:30 schreef hole1988 het volgende:
Op de Player heb je wel een shitload aan streams zeg.
staan ook veel streams op YTquote:Op zondag 12 juni 2022 03:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Al die onboards zijn wel geinig ja, hoewel dat bij de Nürburgring nog net wat nuttiger is omdat je daar vaker moet zoeken waar er 'iets' is gebeurd
nu zware ogen en poes woont ver van zijn pc af.quote:Op zondag 12 juni 2022 04:13 schreef heywoodu het volgende:
En we zijn over de helft. Gelael werd er in Frijns' auto bijna vanaf getikt door Oliver Rasmussen in gevecht om positie, dat ging gelukkig nét goed.
klopt de 3de ploeg is uitgevallen, dus daarom engelse feed. die gasten zijn wel druk, dus ik heb hem op ES gezet.quote:
Goed plan.quote:Op zondag 12 juni 2022 04:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt de 3de ploeg is uitgevallen, dus daarom engelse feed. die gasten zijn wel druk, dus ik heb hem op ES gezet.
Kijk eens wie er nu eindelijk weer isquote:Op zondag 12 juni 2022 07:22 schreef heywoodu het volgende:
En ondertussen is Gelael weer lekker bezig geweest, dit keer in de clinch met Bourdais.
quote:Op zondag 12 juni 2022 07:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens wie er nu eindelijk weer is
Zei je gisteren niet dat ik van 1 tot 8 afwezig zou zijn?quote:Op zondag 12 juni 2022 07:30 schreef franklop het volgende:
Inb4 #Nattekrant die om 9u in slaap valt en de finish mist
Ik zei niet welke dagquote:Op zondag 12 juni 2022 07:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zei je gisteren niet dat ik van 1 tot 8 afwezig zou zijn?
Ogen weer open om grofweg 14.50u en je afvragen hoe Latifi, Schumacher en Perez in die volgorde op het podium komen.quote:
Ik doe dan gewoon weer mijjn ogen dicht.quote:Op zondag 12 juni 2022 07:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ogen weer open om grofweg 14.50u en je afvragen hoe Latifi, Schumacher en Perez in die volgorde op het podium komen.
Catsburg en co spelen het slim in de #63.quote:Op zondag 12 juni 2022 07:40 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is de leidende GTE Pro zijn vervloekt dit jaar.
Zij waren de eerstenquote:Op zondag 12 juni 2022 07:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Catsburg en co spelen het slim in de #63.
Maar te weinig gangquote:Op zondag 12 juni 2022 07:49 schreef THEFXR het volgende:
best handig bij die electro auto's, gewoon reset en hij gaat weer.
Ik geloof niet dat een GT auto harder hoort te lopepn.quote:Op zondag 12 juni 2022 07:49 schreef THEFXR het volgende:
best handig bij die electro auto's, gewoon reset en hij gaat weer.
Strijd tussen drie auto's om de leiding in de GTE Pro was wel mooi.quote:
Over drie weken staat dit bij de AH met tomatenpuree en maļs erin enzo.quote:
ik hoor ze bijna lickenhaus zeggenquote:Op zondag 12 juni 2022 07:51 schreef Nattekat het volgende:
Jammer dat de Glickenhaus zo ver naar achter is gevallen vannacht. Die had nu wel kunen profiteren.
Er wordt al lang gesproken over een recyclingfabriek voor zonnepanelen. Zal met de hoge grondstofprijzen wel momentum krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2022 07:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
laatst gezien, zonnepanelen worden niet gerecycled maar vermalen.
Ik had nog geeneens gekeken hoelaat de start was, maar blijkbaar 13u. Dank voor de headsupquote:Op zondag 12 juni 2022 07:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ogen weer open om grofweg 14.50u en je afvragen hoe Latifi, Schumacher en Perez in die volgorde op het podium komen.
Dit is een prachtig voorbeeld van slechte prioriteiten.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:05 schreef Zorro het volgende:
Zo, 8 uur gekeken (af en aan), 8 uur geslapen, en nu weer 8 uur kijken. (Niet echt natuurlijk want F1)
quote:Op zondag 12 juni 2022 08:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een prachtig voorbeeld van slechte prioriteiten.
Realteam by WRT is overduidelijk de enige echte.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:11 schreef Zorro het volgende:
Ik zit me nu alweer te verbazen over de onenigheid bij die WRT's
WRT
Team WRT
REALTeam by WRT
Ik vermoed dat slow zones wel voor uitzonderingen kunnen zorgenquote:Op zondag 12 juni 2022 08:50 schreef Nattekat het volgende:
Net zeiden ze dat je maximaal 2x je snelste rondetijd mag rijden in de laatste ronde om geklasseerd te worden. Dat halen ze nu niet eens, dus wat als de finish nu was?
Mwah, ook niet echt handig gedaan bij het inhalenquote:Op zondag 12 juni 2022 09:16 schreef Sabata het volgende:
Er af gedrukt door die Porsche die daar straks in het grind stond
Ze mogen wel even kappen met crashen.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:27 schreef Zorro het volgende:
Saai he.
Toyota voorop bij de Hypercars em TwoJota bij de LMP2
Irriteer me altijd aan dat gebulder. Vooral je even een hapje gaat halen. Kan er bijna misselijk van worden dan.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:19 schreef Kickstart het volgende:
2 a 3 keer een 24 uurs race met 4takt Pro karts (2 motoren op het frame) als baan official meegemaakt
Prachtig om mee te maken
4 uur op de baan 4 uur voor rusten bv
Straks als de race voorbij is is er weer de stilte
daar moet je even aan wennen haha
en dan komt er veel minder geluid uit 32 karts
Heb de race Porsches wel eens zien en horen rijden op Spa
(wij waren op de kartbaan van Spa). De Porsches maken echt een tering herrie, heerlijk
Er wordt nu prachtig op hem ingezoomd met naam en alles.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:53 schreef heywoodu het volgende:
Nee, dit kan echt niet. Wie was die knuppel in die LMP2?
Franēois Perrodo, ga maar even wat anders doen.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt nu prachtig op hem ingezoomd met naam en alles.
Op RTL hebben ze echt tig keer herhaald hoe Ferrari niet de snelheid heeft om vooraan mee te doen. Wie niet sterk is...quote:Op zondag 12 juni 2022 09:56 schreef Sabata het volgende:
Ook nog hetzelfde team dat de nieuwe leider in de GTE inzet
Ik heb nog wel wat. Vriendin kwam gisteren ook thuis met drie pakken chocolate chip cookies (en uiteraard de spareribs). @Whiskers2009quote:Op zondag 12 juni 2022 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben bijna door mijn proviant heen. Misschien was die heywoodu zo gek nog niet met zijn verzameling.
Ik bedenk me nu dat mijn guide alweer twee uur op de kamer ligt waar ik vannacht gekeken heb, en toen heb ik hem ook niet echt aangeraakt. Volgende keer kan ik me de inkt wel besparenquote:
Voor die ene keer per jaar dat je die printer gebruikt?quote:Op zondag 12 juni 2022 10:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat mijn guide alweer twee uur op de kamer ligt waar ik vannacht gekeken heb, en toen heb ik hem ook niet echt aangeraakt. Volgende keer kan ik me de inkt wel besparen
Maar ik doe eigenlijk niks met die guide, tijdens de race klik ik even snel naar de live timing als ik iets moet weten want daar zie je de liveries én de coureurs ookquote:Op zondag 12 juni 2022 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor die ene keer per jaar dat je die printer gebruikt?
quote:Op zondag 12 juni 2022 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat. Vriendin kwam gisteren ook thuis met drie pakken chocolate chip cookies (en uiteraard de spareribs). @:Whiskers2009
Ik vind het tien keer makkelijker om op papier alles voor me te hebben. Zo'n marker is ook niet erg goed voor je beeldscherm.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ik doe eigenlijk niks met die guide, tijdens de race klik ik even snel naar de live timing als ik iets moet weten want daar zie je de liveries én de coureurs ook
Ik vind het kijken op papier net wat makkelijker.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ik doe eigenlijk niks met die guide, tijdens de race klik ik even snel naar de live timing als ik iets moet weten want daar zie je de liveries én de coureurs ook
Proviant?quote:Op zondag 12 juni 2022 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben bijna door mijn proviant heen. Misschien was die heywoodu zo gek nog niet met zijn verzameling.
Ze belde of ik nog wat nodig had voor ze naar huis kwam. Dus ja, dat had ikquote:
Topvrouwquote:Op zondag 12 juni 2022 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze belde of ik nog wat nodig had voor ze naar huis kwam. Dus ja, dat had ik
En daarna racelicentie inleveren en optiefen?quote:
Nee, hij heeft zijn excuus aangeboden.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarna racelicentie inleveren en optiefen?
Ah, gelukkig. Nu doet de Corvette het weer.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zijn excuus aangeboden.
Nee, moet volgend jaar de Ferrari Hypercar runnen.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarna racelicentie inleveren en optiefen?
Het is dat er camera's bij waren.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:21 schreef Fer het volgende:
Management was professioneel, maar je zag dat die monteurs hem wilden lynchen.
Zonder Perrodeau waarschijnlijkquote:Op zondag 12 juni 2022 10:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, moet volgend jaar de Ferrari Hypercar runnen.
Hij zal niet achter het stuur gaan zitten.quote:
Heel toevallig ook.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:23 schreef Fer het volgende:
Zou wel bijzonder zijn als door zijn actie AF Corse de GTE gaat winnen.
Hopen dat Bruni daar een stokje voor kan steken.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:23 schreef Fer het volgende:
Zou wel bijzonder zijn als door zijn actie AF Corse de GTE gaat winnen.
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:38 schreef Fer het volgende:
Allard is echt vertrokken naar zijn race control hok bij Viaplay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op zondag 12 juni 2022 10:43 schreef Peterselieman het volgende:
Ben niet boos, alleen teleurgesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat gaat Jeroen denk ik doen, die na zijn commentaarstint bij RTL7 volgens mij nu eerst nog even aangeschoven is bij Eurosport. En straks weer door naar Viaplay.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:38 schreef Fer het volgende:
Allard is echt vertrokken naar zijn race control hok bij Viaplay?
Kassa!quote:Op zondag 12 juni 2022 10:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat Jeroen denk ik doen, die na zijn commentaarstint bij RTL7 volgens mij nu eerst nog even aangeschoven is bij Eurosport. En straks weer door naar Viaplay.
Ik dacht dat Allard tegen Rob Leupen zei: ik ga zo terug naar Hilversum. Maar schijnbaar is hij er nog.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat Jeroen denk ik doen, die na zijn commentaarstint bij RTL7 volgens mij nu eerst nog even aangeschoven is bij Eurosport. En straks weer door naar Viaplay.
Die Vaillant is van potentieel sulletje naar modelstudent gegaanquote:
rijderswissel bij Porsche en niet bij Ferrari. Kan Porsche een voordeeltje opleveren.quote:
De twee liepen daarvoor ook al niet in sync, dus dat was vrij logisch. Pier Guidi begint nu aan zijn tweede stint, Makowicki had er al twee op zitten.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
rijderswissel bij Porsche en niet bij Ferrari. Kan Porsche een voordeeltje opleveren.
De Ferrari mag de chicane niet te vaak meer afsnijden
Niet.quote:
En daardoor is de Porsche 91 1quote:
Hypercar vs lmdh, ben reuze benieuwd hoe dat er uit gaat zien na bop.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar Ferrari vs Porsche bij de hypercars
Was er al uit toen de Ferrari een lekke band kreeg.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:54 schreef Peterselieman het volgende:
De spanning in de GTE Pro is er voorlopig wel uit nu Porsche de voorsprong langzaam maar zeker uitbreidt
Ah, je was er om 7 uur zie ikquote:
om 7 uur begon de tombola.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, je was er om 7 uur zie ik
Maar je hebt een hoop gemis en ondertussen is het redelijk dood gevallen. Doen ze voor de F1 denk ik.
iddquote:Op zondag 12 juni 2022 12:22 schreef THEFXR het volgende:
als je een echt schone ruit en koplampen wilt, moet je dat spul van Lemans zien te krijgen, echt topspul lijkt mij.
Tis niet dat ik niet online was dat ik niets gezien hebquote:
Beetje vast staan in het grind is ook niet helemaal de bedoeling, al eindigen sommigen hun wedstrijd in de meest lullige grindbak ooit: bij het ingaan van de pits in Chinaquote:
Dat is grotendeels water.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:22 schreef THEFXR het volgende:
als je een echt schone ruit en koplampen wilt, moet je dat spul van Lemans zien te krijgen, echt topspul lijkt mij.
De Alpine zette een GT in de muur bij het uitkomen van de Porschebochtenquote:
Opgeruimd staat netjesquote:Op zondag 12 juni 2022 13:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Alpine zette een GT in de muur bij het uitkomen van de Porschebochten
De #51 die nu wat meer achterstand heeft?quote:Op zondag 12 juni 2022 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Jammer dat er sinds de F1 begon eigenlijk helemaal niets meer is gebeurd.
Er is een Ferrari die om de winst mee streed weggevallen, maar dat is het ook wel.
Ja.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De #51 die nu wat meer achterstand heeft?
Er gebeurde helemaal niets, dus gewoon puur op basis daarvan lagen ze wel een tijdje op koers.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Dat ze met deze relatief matige auto's bij lange na geen record hebben lijkt me logisch toch
Wel een onmeunig saaie race wat betreft de winst, nog erger dan gevreesd eigenlijk
Heel veel zin in volgend jaar, dat wel!
Erg spijtigquote:Op zondag 12 juni 2022 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
De vlaggenist staat nu op een veilige plek
379 ronden is een prima aantal, maar deze auto's zijn voor mijn gevoel ongeveer 8 seconden per ronde te traagquote:Op zondag 12 juni 2022 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Dat ze met deze relatief matige auto's bij lange na geen record hebben lijkt me logisch toch
Wel een onmeunig saaie race wat betreft de winst, nog erger dan gevreesd eigenlijk
Heel veel zin in volgend jaar, dat wel!
Best wel ja. In de Hypercar en LMP2 zijn er wat winst betreft überhaupt ook geen spannende tijden geweest, in de GTE Pro was het in elk geval zo nu en dan nog even leuk tussen de Corvette, Ferrari en Porsche (maar in de slotfase ook niet meer).quote:Op zondag 12 juni 2022 16:07 schreef Starflyer het volgende:
Saaie race dit jaar. In elke klasse eigenlijk. Hopelijk is het volgend jaar wat spannender in de Hypercar met de nieuwe fabrikanten.
Ferrari blijft Ferrari...quote:Op zondag 12 juni 2022 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best wel ja. In de Hypercar en LMP2 zijn er wat winst betreft überhaupt ook geen spannende tijden geweest, in de GTE Pro was het in elk geval zo nu en dan nog even leuk tussen de Corvette, Ferrari en Porsche (maar in de slotfase ook niet meer).
Die moet je er maar bij denkenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:14 schreef Nattekat het volgende:
Uhm... RTL 7.... waar is de beloofde picture in picture?
Na de race doen ze daar niet meer aanquote:Op zondag 12 juni 2022 16:14 schreef Nattekat het volgende:
Uhm... RTL 7.... waar is de beloofde picture in picture?
Commentators zeiden dat ie er zou zijnquote:Op zondag 12 juni 2022 16:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Na de race doen ze daar niet meer aan
Ik hoorde het ook, maar RTL besliste andersquote:Op zondag 12 juni 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Commentators zeiden dat ie er zou zijn
Gaan we in juli wrsch heen. Dan is er ook een F1 tentoonstellingquote:
En bij ViaPlay wordt ie afgefakkeldquote:
T.o.v. de Jack is Allard onmeunig veel fijner om aan te horen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nauwelijks...quote:
Veel te veel te doen dit weekend![]()
Moet zelfs F3000 nog kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Sinister-D- op 12-06-2022 20:15:15 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op zondag 12 juni 2022 20:09 schreef Sinister-D- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Moet zelfs F3000 nog kijken
Kan niet, paar weken terug heb ik Bobby D. namelijk horen vertellen dat hij F2 gereden heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |