Ik ben niet blind mevrouw wooudu. Alleen je wordt een beetje meligquote:Op zondag 12 juni 2022 02:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks, maar die #30 werd bijna ouderwets ge-T-boned
Sorry, ik vermaak mequote:Op zondag 12 juni 2022 02:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet blind mevrouw wooudu. Alleen je wordt een beetje melig
En dan zijn de ramen nog deels afgedekt om de effecten van de lampen in een andere auto een beetje beperkt te houden, maar daar ontkom je niet aan neequote:Op zondag 12 juni 2022 02:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk hoe die achterlichten van zo’n voorganger dansen op een onboard
gewoon bij RB houden en de snacks zijn natuurlijk nederlandsquote:Op zondag 12 juni 2022 02:23 schreef heywoodu het volgende:
Mocht je het ooit willen wagen: de Pacific Punch van Monster is niet zo geweldig. En ik bedenk me net dat ik vorig jaar ook al eens de gewone Monster had en die smaakte naar zeepsop, dat had ik me in de winkel wel mogen bedenken.
De snacks zijn wel goed
Al die onboards zijn wel geinig ja, hoewel dat bij de Nürburgring nog net wat nuttiger is omdat je daar vaker moet zoeken waar er 'iets' is gebeurdquote:Op zondag 12 juni 2022 03:30 schreef hole1988 het volgende:
Op de Player heb je wel een shitload aan streams zeg.
staan ook veel streams op YTquote:Op zondag 12 juni 2022 03:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Al die onboards zijn wel geinig ja, hoewel dat bij de Nürburgring nog net wat nuttiger is omdat je daar vaker moet zoeken waar er 'iets' is gebeurd
nu zware ogen en poes woont ver van zijn pc af.quote:Op zondag 12 juni 2022 04:13 schreef heywoodu het volgende:
En we zijn over de helft. Gelael werd er in Frijns' auto bijna vanaf getikt door Oliver Rasmussen in gevecht om positie, dat ging gelukkig nét goed.
klopt de 3de ploeg is uitgevallen, dus daarom engelse feed. die gasten zijn wel druk, dus ik heb hem op ES gezet.quote:
Goed plan.quote:Op zondag 12 juni 2022 04:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt de 3de ploeg is uitgevallen, dus daarom engelse feed. die gasten zijn wel druk, dus ik heb hem op ES gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |