Ik vermoed dat slow zones wel voor uitzonderingen kunnen zorgenquote:Op zondag 12 juni 2022 08:50 schreef Nattekat het volgende:
Net zeiden ze dat je maximaal 2x je snelste rondetijd mag rijden in de laatste ronde om geklasseerd te worden. Dat halen ze nu niet eens, dus wat als de finish nu was?
Mwah, ook niet echt handig gedaan bij het inhalenquote:Op zondag 12 juni 2022 09:16 schreef Sabata het volgende:
Er af gedrukt door die Porsche die daar straks in het grind stond
Ze mogen wel even kappen met crashen.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:27 schreef Zorro het volgende:
Saai he.
Toyota voorop bij de Hypercars em TwoJota bij de LMP2
Irriteer me altijd aan dat gebulder. Vooral je even een hapje gaat halen. Kan er bijna misselijk van worden dan.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:19 schreef Kickstart het volgende:
2 a 3 keer een 24 uurs race met 4takt Pro karts (2 motoren op het frame) als baan official meegemaakt
Prachtig om mee te maken
4 uur op de baan 4 uur voor rusten bv
Straks als de race voorbij is is er weer de stilte
daar moet je even aan wennen haha
en dan komt er veel minder geluid uit 32 karts
Heb de race Porsches wel eens zien en horen rijden op Spa
(wij waren op de kartbaan van Spa). De Porsches maken echt een tering herrie, heerlijk
Er wordt nu prachtig op hem ingezoomd met naam en alles.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:53 schreef heywoodu het volgende:
Nee, dit kan echt niet. Wie was die knuppel in die LMP2?
François Perrodo, ga maar even wat anders doen.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt nu prachtig op hem ingezoomd met naam en alles.
Op RTL hebben ze echt tig keer herhaald hoe Ferrari niet de snelheid heeft om vooraan mee te doen. Wie niet sterk is...quote:Op zondag 12 juni 2022 09:56 schreef Sabata het volgende:
Ook nog hetzelfde team dat de nieuwe leider in de GTE inzet
Ik heb nog wel wat. Vriendin kwam gisteren ook thuis met drie pakken chocolate chip cookies (en uiteraard de spareribs). @Whiskers2009quote:Op zondag 12 juni 2022 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben bijna door mijn proviant heen. Misschien was die heywoodu zo gek nog niet met zijn verzameling.
Ik bedenk me nu dat mijn guide alweer twee uur op de kamer ligt waar ik vannacht gekeken heb, en toen heb ik hem ook niet echt aangeraakt. Volgende keer kan ik me de inkt wel besparenquote:
Voor die ene keer per jaar dat je die printer gebruikt?quote:Op zondag 12 juni 2022 10:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat mijn guide alweer twee uur op de kamer ligt waar ik vannacht gekeken heb, en toen heb ik hem ook niet echt aangeraakt. Volgende keer kan ik me de inkt wel besparen
Maar ik doe eigenlijk niks met die guide, tijdens de race klik ik even snel naar de live timing als ik iets moet weten want daar zie je de liveries én de coureurs ookquote:Op zondag 12 juni 2022 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor die ene keer per jaar dat je die printer gebruikt?
quote:Op zondag 12 juni 2022 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat. Vriendin kwam gisteren ook thuis met drie pakken chocolate chip cookies (en uiteraard de spareribs). @:Whiskers2009
Ik vind het tien keer makkelijker om op papier alles voor me te hebben. Zo'n marker is ook niet erg goed voor je beeldscherm.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ik doe eigenlijk niks met die guide, tijdens de race klik ik even snel naar de live timing als ik iets moet weten want daar zie je de liveries én de coureurs ook
Ik vind het kijken op papier net wat makkelijker.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ik doe eigenlijk niks met die guide, tijdens de race klik ik even snel naar de live timing als ik iets moet weten want daar zie je de liveries én de coureurs ook
Proviant?quote:Op zondag 12 juni 2022 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben bijna door mijn proviant heen. Misschien was die heywoodu zo gek nog niet met zijn verzameling.
Ze belde of ik nog wat nodig had voor ze naar huis kwam. Dus ja, dat had ikquote:
Topvrouwquote:Op zondag 12 juni 2022 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze belde of ik nog wat nodig had voor ze naar huis kwam. Dus ja, dat had ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |