rijderswissel bij Porsche en niet bij Ferrari. Kan Porsche een voordeeltje opleveren.quote:
De twee liepen daarvoor ook al niet in sync, dus dat was vrij logisch. Pier Guidi begint nu aan zijn tweede stint, Makowicki had er al twee op zitten.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
rijderswissel bij Porsche en niet bij Ferrari. Kan Porsche een voordeeltje opleveren.
De Ferrari mag de chicane niet te vaak meer afsnijden
Niet.quote:
En daardoor is de Porsche 91 1quote:
Hypercar vs lmdh, ben reuze benieuwd hoe dat er uit gaat zien na bop.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar Ferrari vs Porsche bij de hypercars
Was er al uit toen de Ferrari een lekke band kreeg.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:54 schreef Peterselieman het volgende:
De spanning in de GTE Pro is er voorlopig wel uit nu Porsche de voorsprong langzaam maar zeker uitbreidt
Ah, je was er om 7 uur zie ikquote:
om 7 uur begon de tombola.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, je was er om 7 uur zie ik
Maar je hebt een hoop gemis en ondertussen is het redelijk dood gevallen. Doen ze voor de F1 denk ik.
iddquote:Op zondag 12 juni 2022 12:22 schreef THEFXR het volgende:
als je een echt schone ruit en koplampen wilt, moet je dat spul van Lemans zien te krijgen, echt topspul lijkt mij.
Tis niet dat ik niet online was dat ik niets gezien hebquote:
Beetje vast staan in het grind is ook niet helemaal de bedoeling, al eindigen sommigen hun wedstrijd in de meest lullige grindbak ooit: bij het ingaan van de pits in Chinaquote:
Dat is grotendeels water.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:22 schreef THEFXR het volgende:
als je een echt schone ruit en koplampen wilt, moet je dat spul van Lemans zien te krijgen, echt topspul lijkt mij.
De Alpine zette een GT in de muur bij het uitkomen van de Porschebochtenquote:
Opgeruimd staat netjesquote:Op zondag 12 juni 2022 13:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Alpine zette een GT in de muur bij het uitkomen van de Porschebochten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |