Maar te weinig gangquote:Op zondag 12 juni 2022 07:49 schreef THEFXR het volgende:
best handig bij die electro auto's, gewoon reset en hij gaat weer.
Ik geloof niet dat een GT auto harder hoort te lopepn.quote:Op zondag 12 juni 2022 07:49 schreef THEFXR het volgende:
best handig bij die electro auto's, gewoon reset en hij gaat weer.
Strijd tussen drie auto's om de leiding in de GTE Pro was wel mooi.quote:
Over drie weken staat dit bij de AH met tomatenpuree en maïs erin enzo.quote:
ik hoor ze bijna lickenhaus zeggenquote:Op zondag 12 juni 2022 07:51 schreef Nattekat het volgende:
Jammer dat de Glickenhaus zo ver naar achter is gevallen vannacht. Die had nu wel kunen profiteren.
Er wordt al lang gesproken over een recyclingfabriek voor zonnepanelen. Zal met de hoge grondstofprijzen wel momentum krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2022 07:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
laatst gezien, zonnepanelen worden niet gerecycled maar vermalen.
Ik had nog geeneens gekeken hoelaat de start was, maar blijkbaar 13u. Dank voor de headsupquote:Op zondag 12 juni 2022 07:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ogen weer open om grofweg 14.50u en je afvragen hoe Latifi, Schumacher en Perez in die volgorde op het podium komen.
Dit is een prachtig voorbeeld van slechte prioriteiten.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:05 schreef Zorro het volgende:
Zo, 8 uur gekeken (af en aan), 8 uur geslapen, en nu weer 8 uur kijken. (Niet echt natuurlijk want F1)
quote:Op zondag 12 juni 2022 08:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een prachtig voorbeeld van slechte prioriteiten.
Realteam by WRT is overduidelijk de enige echte.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:11 schreef Zorro het volgende:
Ik zit me nu alweer te verbazen over de onenigheid bij die WRT's
WRT
Team WRT
REALTeam by WRT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |