SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Da's jammer. Maar ergens ook een gelegenheid om troep dat je toch nooit gebruikt en al jaren ergens ligt te liggen, eindelijk eens weg te gooien.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij staat alles klaar dus alles in de verhuisbus en dan in 1x alles over. Gaat naar een vrij compact appartement dus moet sowieso de helft laten staan.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Momentje, ik ga muis het bed uit meppen en haar bevelen ook worstjes te gaan halen!
Rabbit loopt inmiddels rond met een blauw oog.quote:
Mij niet hoor. Maar ik heb ook geen mod-rechten.quote:
Ftfyquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Muis loopt inmiddels met een blauw oog richting de supermarkt
Zo vroeg op de ochtend heb ik trouwens liever bolletjes, croissantjes en koffie.quote:
Vanuit thuis ben ik opgegroeid als carnivoor. Zelfs bij het ontbijt was er vleeswaar op een boterham beschikbaar al ga ik tegenwoordig ook liever voor koffie met een croissant of yoghurt met fruit.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo vroeg op de ochtend heb ik trouwens liever bolletjes, croissantjes en koffie.
Hey Bosquote:
gaar dorp zegquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Muis komt terug zie ik. De winkel is nog dicht.
Drie supers die het dichts bij ons huis liggen zijn op zaterdag vanaf 8 uur open en op zondag vanaf 9 uur.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Muis komt terug zie ik. De winkel is nog dicht.
Ik ook niet (meer)quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mij niet hoor. Maar ik heb ook geen mod-rechten.
Dit ben jij als iemand sushi gooit he?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Bal wint dat van de hond qua snelheidquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit ben jij als iemand sushi gooit he?
zo snel, als je knippert is alles al opquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit ben jij als iemand sushi gooit he?
Hier inmiddels ook. Nu ook op elke feestdag wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Drie supers die het dichts bij ons huis liggen zijn op zaterdag vanaf 8 uur open en op zondag vanaf 9 uur.
All you can eat sushi restaurant dicht tien seconden na openingquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo snel, als je knippert is alles al op
Als jij aan het water staat zitten alle vissen bibberende aan de overkant van het water.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo snel, als je knippert is alles al op
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij aan het water staat zitten alle vissen bibberende aan de overkant van het water.
Zo'n bordje naast de deur "verboden voor bal"quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
All you can eat sushi restaurant dicht tien seconden na opening
nouquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n bordje naast de deur "verboden voor bal" [ afbeelding ]
misschien welquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zet trouwens wel mijn vraagtekens bij dat hondenfilmpje. Kan goed dat dit nep is en dat er twee honden zijn oid..
In het dorp waar ik ben opgegroeid zijn de supers alleen op christelijke feest zondagen gesloten, zoals pinkster en paas zondag, maar voor de rest ook gewoon open.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier inmiddels ook. Nu ook op elke feestdag wel.
hij wacht lang genoeg ertussen om een hond het dibg te laten vallen en om te draaien..quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zet trouwens wel mijn vraagtekens bij dat hondenfilmpje. Kan goed dat dit nep is en dat er twee honden zijn oid..
ik heb het in de loop der jaren zien veranderen van om 1700/1800 dicht en alle feestdagen dicht naar 2200/2300 dicht en alle feestdagen openquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het dorp waar ik ben opgegroeid zijn de supers alleen op christelijke feest zondagen gesloten, zoals pinkster en paas zondag, maar voor de rest ook gewoon open.
weet je al naar welke winkel je gaat?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik straks even nieuwe kleren kopen. Moet 1 broek weggooien want versleten. Daarnaast is er morgen een kleine familie reünie. Goede reden om iets nieuws/netters aan te trekken doen
Neequote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je al naar welke winkel je gaat?
soort vanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die snavel weg denkt is het gewoon een dikke maar lieve rat zonder voorpootjes.
Zelfs in mijn christelijke dorp zijn de supermarkten op feestzondagen open.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het dorp waar ik ben opgegroeid zijn de supers alleen op christelijke feest zondagen gesloten, zoals pinkster en paas zondag, maar voor de rest ook gewoon open.
Dan noemen we het een Kwamaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die snavel weg denkt is het gewoon een dikke maar lieve rat zonder voorpootjes.
Ja maar echt hoorquote:
Ik ook niet hoor.. Maar dat is logischquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Us is een psychopaat
hij gaapte niet toen wij moesten gapen
waarom?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.. Maar dat is logisch
Ik kan best psychopatisch denken, al ben ik er geen....quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Us is een psychopaat
vertel eens wat nieuws?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Us is een psychopaat
Hier istie nog alleen op de zondag van een dubbele feestdag dicht, dus 1e pinksterdag en 1e kerstdag, voor de rest ook altijd openquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs in mijn christelijke dorp zijn de supermarkten op feestzondagen open.
en met Pasen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier istie nog alleen op de zondag van een dubbele feestdag dicht, dus 1e pinksterdag en 1e kerstdag, voor de rest ook altijd open
Hmm die misschien ook nog welquote:
monster!!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* knabbelt op een hamstertje als ontbijt.
Als je gewoon niks in China besteld heb je die invoerkosten ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Je moest tegenwoordig toch invoerkosten betalen bij die chinese webshops?
Vaak zit het al in de prijs verrekend nu. Mijn koffiemaler is ook onderwegquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
nog geen rekening voor gezien....quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Als je inlogt dan zie je die knop staanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets terugsturen naar Zalando en dat moet ik dan aanmelden op zalando.nl/retour
Maar die website bestaat niet.
O ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak zit het al in de prijs verrekend nu. Mijn koffiemaler is ook onderweg
ga je je eigen cups maken?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak zit het al in de prijs verrekend nu. Mijn koffiemaler is ook onderweg
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit pollepel tegen haar zieke beentje aan.
Rondjes lopen, en moet eigenlijk onkruid wieden ook al heb ik daar geen zin inquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:08 schreef Karzai het volgende:
Zo jongens de zon schijnt, wat zijn de plannen vandaag, behalve naar de supermarkt gaan?
Bij mij wordt er een "Dit gaat wat moeizaam" pagina getoond. Er is blijkbaar iets aan de hand met de website.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets terugsturen naar Zalando en dat moet ik dan aanmelden op zalando.nl/retour
de meeste shops doen nu gewoon vooraf aangifte,dan doen zij de hele riedel en betaal je btw aan henquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
gefeliciteerd, je mag niks meer terugsturenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik ook altijd als ik 's ochtends mijn bed uit moetquote:
ohhhquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Heb ook nog een cafetière staan.
Ja, maar dat adres staat op de retourinfo die bij de bestelling zat.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij mij wordt er een "Dit gaat wat moeizaam" pagina getoond. Er is blijkbaar iets aan de hand met de website.
Of die pagina is inderdaad niet de juiste.
vast net de website vernieuwd en template facturen niet aangepast?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dat adres staat op de retourinfo die bij de bestelling zat.
Best aardig. Merkte gisteren wel dat ik eens een paar koppen op had.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh
maar hoe smaakt de koffie uit de nespresso?
welk formulier?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik dat formulier ook bij de retourzending stoppen?
ja maar vergeet niet dat er een sticker op zitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik dat formulier ook bij de retourzending stoppen?
Weet je al wat meer over je knie?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best aardig. Merkte gisteren wel dat ik eens een paar koppen op had.
Morguhquote:
Ik ook niet, maar dit ziet er wel heel liefdevol uitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nog nooit een foto van gwergi gezien
Meestal krijg je twee formulieren bij zo'n bestelling: een factuur en een overzicht waarop je kunt aangeven wat je terugstuurt. Ik heb nu alleen een factuur. Zou denken dat ik dat kan houden, want het retour heb ik net aangemeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
welk formulier?
maar:hoe meer info hoe beter
Ja die sticker zit al op de doos, hij moet nu alleen nog dichtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vergeet niet dat er een sticker op zit
ja ik heb een account, bij bij doet die het gewoon.
Het is bij de kuit.quote:
Is het toevallig van een reseller op zalando, die hebben nog wel eens hun eigen regeltjesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal krijg je twee formulieren bij zo'n bestelling: een factuur en een overzicht waarop je kunt aangeven wat je terugstuurt. Ik heb nu alleen een factuur. Zou denken dat ik dat kan houden, want het retour heb ik net aangemeld.
Hoe heb ik dit de vorige keer gedaan, ben het alweer vergeten. maar je zou denken dat er een formulier in de doos moet zodat ze weten wie wat waarom.
Als je het formulier in die doos doet en opstuurt moet het ook goedkomenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die sticker zit al op de doos, hij moet nu alleen nog dicht
kopietje factuur maken en daarbij stoppen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal krijg je twee formulieren bij zo'n bestelling: een factuur en een overzicht waarop je kunt aangeven wat je terugstuurt. Ik heb nu alleen een factuur. Zou denken dat ik dat kan houden, want het retour heb ik net aangemeld.
Hoe heb ik dit de vorige keer gedaan, ben het alweer vergeten. maar je zou denken dat er een formulier in de doos moet zodat ze weten wie wat waarom.
huehuequote:
Nope.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het toevallig van een reseller op zalando, die hebben nog wel eens hun eigen regeltjes
Oei.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is bij de kuit.
Met de aderen is niks mis dus ga maandag weer afspraak maken met huisarts. Gisteren gegoogled en het lijkt ook wat op dat shin splints dus ga ik maar vragen bij de huisarts
Lijkt me sterk dat dat moet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
kopietje factuur maken en daarbij stoppen?
Afwachten dus weer. Maar gelukkig niets mis met de aderen dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is bij de kuit.
Met de aderen is niks mis dus ga maandag weer afspraak maken met huisarts. Gisteren gegoogled en het lijkt ook wat op dat shin splints dus ga ik maar vragen bij de huisarts
niet zelf googlen, laat arts spelen aan de arts over, gewoon continue blijven irriterenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is bij de kuit.
Vind ik soms zo irritant aan zalando, dat je een paar dingen besteld en het in zes verschillende pakketjes komt met vier verschillende pakketbezorgers en als je iets terugstuurt eerst moet uitzoeken naar welk pakketpunt je moet.quote:
Handig, aangezien 95% van de mensen geen kopieerapparaat heeft staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
tja geen idee ik ben een lul die dat bij onduidelijkheid wel doet
ja dat zei die dame ook. Ik was wat teleurgesteld maar ze zei dat een probleem met de aderen waarschijnlijk wel erger was geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afwachten dus weer. Maar gelukkig niets mis met de aderen dat is wel fijn.
Of een werkende printerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Handig, aangezien 95% van de mensen geen kopieerapparaat heeft staan.
de arts blijven irriteren :pquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
niet zelf googlen, laat arts spelen aan de arts over, gewoon continue blijven irriteren
heel veel mensen hebben een all in one printer/scanner staan in mijn omgevingquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Handig, aangezien 95% van de mensen geen kopieerapparaat heeft staan.
Heb ik nooit last van? Als je zalando besteld kan je alles in zelfde pakket ook terug sturen naar zalando toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik soms zo irritant aan zalando, dat je een paar dingen besteld en het in zes verschillende pakketjes komt met vier verschillende pakketbezorgers en als je iets terugstuurt eerst moet uitzoeken naar welk pakketpunt je moet.
Je had gehoopt dat het dat was, zodat je zou weten wat het isquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zei die dame ook. Ik was wat teleurgesteld maar ze zei dat een probleem met de aderen waarschijnlijk wel erger was geweest
Gewoon doen alsof die arts mij isquote:
Heel veel mensen in mijn omgeving niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
heel veel mensen hebben een all in one printer/scanner staan in mijn omgeving
Ja dat zag ik net wel staan, dat alles in één pakket mag. Maar er staat nergens iets over een formulier dat er nog bij in moet, maar ik doe hem er wel bij in voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van? Als je zalando besteld kan je alles in zelfde pakket ook terug sturen naar zalando toch?
Niet als er ook dingen bijzitten die uit het buitenland moeten komenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van? Als je zalando besteld kan je alles in zelfde pakket ook terug sturen naar zalando toch?
ja zodat er ook wat aan zouden doenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had gehoopt dat het dat was, zodat je zou weten wat het is
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet als er ook dingen bijzitten die uit het buitenland moeten komen
Die had ik ook staan, na 3 jaar ongebruikt te zijn maar naar de milieustraat gebrachtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
heel veel mensen hebben een all in one printer/scanner staan in mijn omgeving
Ik heb er ook 1, maar is er uit het niets mee opgehouden. Genieten, die dingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik ook staan, na 3 jaar ongebruikt te zijn maar naar de milieustraat gebracht
Gewoon nog afwachten, je kan er toch niets aan veranderen. Vervelend is dat je iedere keer naar iets anders moet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zodat er ook wat aan zouden doen![]()
k dacht het ook echt want heb al eerder een echo gehad vorig jaar en toen die dame van de echo dat het een spatader was.
Ja waren van die lange afstandsitems, moest toen de dhl, postnl en dpd om een pakket terug te sturen. Was geloof ik toen ik mijn winterjas kochtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar wel besteld op zalando zelf? dan stuur je het toch terug naar zalando? Bedoel je dan van die lange afstands items?
die van mij gaat al 10 jaar mee zonder problemenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1, maar is er uit het niets mee opgehouden. Genieten, die dingen.
Nieuwe kopen, dat is voordeliger dan hem maken of nieuwe inkt er in stoppenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1, maar is er uit het niets mee opgehouden. Genieten, die dingen.
hmmm ik doe alles in 1 verpakking en alles gaat naar een post punt op de post en gaat altijd goedquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waren van die lange afstandsitems, moest toen de dhl, postnl en dpd om een pakket terug te sturen. Was geloof ik toen ik mijn winterjas kocht
Meid!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij gaat al 10 jaar mee zonder problemen
Ik had dus nieuwe inkt gekocht, want de kleureninkt was sowieso bijna op en ik dacht dat zwart misschien uitgedroogd was, maar nope.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuwe kopen, dat is voordeliger dan hem maken of nieuwe inkt er in stoppen
en van de inktrommel apparaten afstappenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuwe kopen, dat is voordeliger dan hem maken of nieuwe inkt er in stoppen
Maar waar heb je heden ten dage nog een printer voor nodig dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij gaat al 10 jaar mee zonder problemen
Jij bent wel de Zalando-expert hier geloof ik. Doe jij dat formulier erbij waar die sticker op zat? (wel die sticker eraf gehaald natuurlijk, duh)quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm ik doe alles in 1 verpakking en alles gaat naar een post punt op de post en gaat altijd goed
Had toen allemaal verschillende pakketten die elk hun eigen retourlabel hadden, dus die van de dhl werkte alleen bij dhl en zulksquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm ik doe alles in 1 verpakking en alles gaat naar een post punt op de post en gaat altijd goed
jaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent wel de Zalando-expert hier geloof ik. Doe jij dat formulier erbij waar die sticker op zat? (wel die sticker eraf gehaald natuurlijk, duh)
Ik heb hem nog wel nodig soms voor werkdingen, al gaat dat grotendeels digitaal tegenwoordig. Maar daar heb ik dan de scanner weer voor nodigquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waar heb je heden ten dage nog een printer voor nodig dan?
ohquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had toen allemaal verschillende pakketten die elk hun eigen retourlabel hadden, dus die van de dhl werkte alleen bij dhl en zulks
Ja in jouw geval snap ik het nog omdat je die voor werk soms nodig hebt, maar de 'gewone' burger heeft zo'n ding toch eigenlijk nooit nodig?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel nodig soms voor werkdingen, al gaat dat grotendeels digitaal tegenwoordig. Maar daar heb ik dan de scanner weer voor nodig![]()
Maar ik ken meer mensen zonder zo'n ding dan met. Gelukkig heeft m'n zus er nog een, die wordt nu door de hele familie gebruikt volgens mij.
documenten printen, duhquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waar heb je heden ten dage nog een printer voor nodig dan?
hoe was het onder die steen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Printen en scannen was toch iets wat ze in de jaren 90 van de vorige eeuw deden?
Ja ik ben hard aan het nadenken wat ik zou moeten printen, maar kan zo snel niks bedenken, misschien iets voor vakantie, maar daar kan tegenwoordig ook wel alles digitaal op je telefoonquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
documenten printen, duh
tis niet veel meer tov 10 jaar terug maar print nog steeds, en die scanner is fijn, met 1 druk op de knop zo hop 10 documenten gescand en in de mail
Die onzin is nu godzijdank niet meer nodig. Op de boarding pass na dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:43 schreef Karzai het volgende:
Toen ik naar spanje ging hadden we de boarding passes en corona qr code ook geprint
Daar zijn ze natuurlijk ook wat minder 'modern'quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ik was wel blij dat ik voor thailand ook alles had geprint want hun eigen officiele qr code wilde ze niet overal accepteren
Met dooie visjes in plakkerige koude rijst?quote:
geloof dat ze voor spanje nog een qr code vragenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Die onzin is nu godzijdank niet meer nodig. Op de boarding pass na dan.
Dat valt op het vliegveld van bangkok wel mee maar daar wilde ze em nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zijn ze natuurlijk ook wat minder 'modern'
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dooie visjes in plakkerige koude rijst?
Nee das afgeschaft sinds kort.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
geloof dat ze voor spanje nog een qr code vragen
Ja dat moet je in de VS ook doen, maar geloof dat dat eenmalig is omdat je dan in het systeem zitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat valt op het vliegveld van bangkok wel mee maar daar wilde ze em niet![]()
Je moet daar bij immigration een iris scan laten maken en vingerafdrukken
jullie bevinden je in een lastig parket.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:50 schreef Karzai het volgende:
nou even moeders naar de kwantum brengen, hebben we dat ook weer gehad
Nee thailand moet je het elke keer doenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moet je in de VS ook doen, maar geloof dat dat eenmalig is omdat je dan in het systeem zit. Moet nog wel een ESTA aanvragen, zag dat ze die verhoogd hebben van $14 naar $21
Ziet dat er nog steeds uit alsof het door een brugklasser in elkaar is gedraaid?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moet je in de VS ook doen, maar geloof dat dat eenmalig is omdat je dan in het systeem zit. Moet nog wel een ESTA aanvragen, zag dat ze die verhoogd hebben van $14 naar $21
Vind het zo onnodig duur voor een formuliertje waarop je moet invullen dat je geen terrorist bentquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee thailand moet je het elke keer doen
21 euro valt best mee toch
Denk het wel, heb hem nog niet aangevraagd, liever pas een paar weken voor vertrek gezien die maar 2 jaar geldig isquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ziet dat er nog steeds uit alsof het door een brugklasser in elkaar is gedraaid?
ja welke terrorist gaat ook invullen dat het er een isquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het zo onnodig duur voor een formuliertje waarop je moet invullen dat je geen terrorist bent
Ja bijzondere vragen zijn dat welquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja welke terrorist gaat ook invullen dat het er een is
Gewoon een keer invullen dat je Ali heet en iedere dag kip vreet en dat je Amerikanen dom en dik vind.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het wel, heb hem nog niet aangevraagd, liever pas een paar weken voor vertrek gezien die maar 2 jaar geldig is
ja domme peterquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bijzondere vragen zijn dat welje moet wel goed opletten met invullen, dat je niet zulk soort grapjes krijgt https://www.ad.nl/geld/pe(...)-niet-door~a804d2fb/
Waarom zou ik dat doen, ik wil gewoon op vakantiequote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer invullen dat je Ali heet en iedere dag kip vreet en dat je Amerikanen dom en dik vind.
ja ben ik wle met je eens. Geen idee waarom ze het verplaatst hebben ookquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee.
En Parkpop hoort in het Zuiderpark, niet op het Malieveld.
Dus eigenlijk is het veldpopquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee.
En Parkpop hoort in het Zuiderpark, niet op het Malieveld.
Ik ook niet want het is nog steeds gratis en er vinden in het Zuiderpark nu ook gewoon nog andere festivals plaats, gratis!! Vorig weekend nog the crave o.a.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik wle met je eens. Geen idee waarom ze het verplaatst hebben ook
ik heb die blijven loont geactiveerd bij vattenfall. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:50 schreef Karzai het volgende:
nou even moeders naar de kwantum brengen, hebben we dat ook weer gehad
ik had trouwens ergens gelezen dat ze niet wilde verhuizen naar malieveld maar dat dat een voorwaarde was om gratis teblijven. Er is een kleine protest actie geweest dacht ik maar niet geluktquote:
Krijg je jaarlijks geloof ik 5% korting met een maximum van 25%quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb die blijven loont geactiveerd bij vattenfall. Ben benieuwd
je hebt ze?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Kaartjes voor Fred van Leer. Wat een dom systeem weer.
was ook verschrikkelijk drama met het verkeer in de stadquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had trouwens ergens gelezen dat ze niet wilde verhuizen naar malieveld maar dat dat een voorwaarde was om gratis teblijven. Er is een kleine protest actie geweest dacht ik maar niet gelukt
Ja. Er waren 160 wachten voor me, dus het duurde even. Toen koos ik voor Rang1+, maar kon ik vervolgens geen stoelen selecteren en hadden ze ons automatisch ergens achterin gezet dus echt + was dat niet, en we zaten niet naast elkaar. Weer terug, voor normaal gekozen, en nu zitten we op rij 14 ofzo.quote:
Ja en parkeerplekken vast ookwel. Maar tochquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
was ook verschrikkelijk drama met het verkeer in de stad
weer klein vermorgen kwijt zekerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Er waren 160 wachten voor me, dus het duurde even. Toen koos ik voor Rang1+, maar kon ik vervolgens geen stoelen selecteren en hadden ze ons automatisch ergens achterin gezet dus echt + was dat niet, en we zaten niet naast elkaar. Weer terug, voor normaal gekozen, en nu zitten we op rij 14 ofzo.
Even spaarrekening plunderen. Drie theaterkaartjes gekocht en Efteling en iedereen en z'n moeder is in mei en juni jarig of zoveel jaar getrouwd en moederdag en vaderdag. En schoenen en kleren en wil eigenlijk ook nog naar Editors en dat inslapen van de caaf was 110 euro en de nieuwe caaf was 40quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even spaarrekening plunderen. Drie theaterkaartjes gekocht en Efteling en iedereen en z'n moeder is in mei en juni jarig of zoveel jaar getrouwd en moederdag en vaderdag. En schoenen en kleren en wil eigenlijk ook nog naar Editors en dat inslapen van de caaf was 110 euro en de nieuwe caaf was 40Dus hoi spaarrekening.
komt misschien nog?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze vinden elkaar wel lief. Maar liggen niet meer altijd samen in 1 huisje
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus wat een rit net![]()
Nu even dit
[ afbeelding ]
Sushi, biefstuk, makreel, kip,carpaccio, kangaroo, ribeye, wok groenten dingenquote:
Wat veelquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sushi, biefstuk, makreel, kip,carpaccio, kangaroo, ribeye, wok groenten dingen
Ookquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dooie visjes in plakkerige koude rijst?
Zo zoquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hele menukaart besteld?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soort vreetschuur maar dan zonder plakkerige tafeltjes. Is een relatief nieuwe tent.quote:
Nee dat dus nietquote:
Dit is teveel eer.quote:
Stond er niet bij wat er in die mandjes zat?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat dus niet![]()
Er was echt wel veel keuze. En ook allerlei dingen in gekke mandjes. Maar dat durfde ik niet aan.
Jawel. Maar dat kende ik niet. Heb 1 zo’n mandje open gedaan en toen wist ik niet eens of het wel eetbaar was of niet. :’) dus hop deksel terug en wegwezen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Stond er niet bij wat er in die mandjes zat?
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soort vreetschuur maar dan zonder plakkerige tafeltjes. Is een relatief nieuwe tent.
En eigenlijk ook met goed eten. Onbeperkt drinken.
Alleen de wijn was niet echt geweldig.
En je kon 3u zitten. + speelparadijs voor kitten zodat ik rustig kon eten. En ze heeft overigens zelf ook goed gegeten dit keer.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snacksisters van een verschillende automatiek.
Vaag! Chinees voedsel? Waarschijnlijk had Bal het zonder vragen opgegeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat kende ik niet. Heb 1 zo’n mandje open gedaan en toen wist ik niet eens of het wel eetbaar was of niet. :’) dus hop deksel terug en wegwezen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Vaag! Chinees voedsel? Waarschijnlijk had Bal het zonder vragen opgegeten.
7,08 op de schaal van @Haagsquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
jullie bevinden je in een lastig parket.
@:franticdj
Hoeft niet, maar het leek aangelengdquote:
Ja, dat denk ik. Maar het leek erop dat er papier in zat of zo. Heb ook maar in 1 mandje gekeken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Vaag! Chinees voedsel? Waarschijnlijk had Bal het zonder vragen opgegeten.
Maar je had me wel misschien kunnen zeggen wat het isquote:
waren het niet van die dumplings ofzo? Als het in een mandje kwam?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar je had me wel misschien kunnen zeggen wat het is![]()
Die mensen daar verstonden alleen; nee, ja, één en twee.
Nee gelukkig niet, de geiten liggen overal om die auto heen. Die komt niet meer zomaar weg want ze bewegen geen centimeterquote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
is dat jullie auto? Ik vind grote geiten altijd wat eng
is dit in jullie dorp?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, de geiten liggen overal om die auto heen. Die komt niet meer zomaar weg want ze bewegen geen centimeter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en springen er ook nog opquote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, de geiten liggen overal om die auto heen. Die komt niet meer zomaar weg want ze bewegen geen centimeter
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:24 schreef Modus het volgende:
Geiten zijn mehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6,578 op de schaal van @HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als 'alsjeblieft, eet smakelijk.'
'Dank je, jij ook.'
Wat?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waren het niet van die dumplings ofzo? Als het in een mandje kwam?
Dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.culy.nl/inspiratie/zo-gebruik-je-een-stoommandje/
quote:
Mooie bak ookquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:00 schreef kwiwi het volgende:
Het zijn er alleen nog maar meer gewordenDat kleine geitje
[ afbeelding ]
Kom je ook weleens zonder kleren thuis, Bos?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
en weer thuis. met kleren en jawel lego
Uiteraard...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je ook weleens zonder kleren thuis, Bos?
Wist ik welquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uiteraard...
Maar ik heb net nieuwe kleren gekocht bij TheSting
Ik zou jullie nieuwe huis wel regelmatig inspecteren. Anders krijg je dit:quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou zo'n kleintje lekker smaken?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
wat allemaalquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uiteraard...
Maar ik heb net nieuwe kleren gekocht bij TheSting
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook lunchgenot bij de Mac gehad. de kersenmilkshake was best lekker...
Lekker dagjequote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook lunchgenot bij de Mac gehad. de kersenmilkshake was best lekker...
Leuke set, heb hem zelf ook gebouwdquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Het moet nog kerst worden, maar ik vond hem mooi en hij was extra afgeprijsd op de afprijzing, omdat de doos beschadigd is...
@:LTVDK @:Mschol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nee, ik loop soms echt heen en weer tussen de rekken en tafels. Vandaag was ik eigenlijk best snel er uit...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie vangst
Weet je gelijk wat je gaat kopen zonder al te veel te twijfelen ?:P
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou jullie nieuwe huis wel regelmatig inspecteren. Anders krijg je dit:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:bitterbal en rest geïnteresseerdenJe sokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Er stond bij: Erg gewild onder de echte fans... Weet niet of dat waar is, maar is wel een slimme trigger om mensen over te halen, waaronder ik...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Leuke set, heb hem zelf ook gebouwd
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:bitterbal en rest geïnteresseerdenLeuk bosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leuke sokken ook![]()
Tof he?quote:
ik koop vrijwel alleen nog maar online kleding.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik loop soms echt heen en weer tussen de rekken en tafels. Vandaag was ik eigenlijk best snel er uit...
Wil je mijn worst niet zien?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik koop vrijwel alleen nog maar online kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |