Weet je al wat meer over je knie?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best aardig. Merkte gisteren wel dat ik eens een paar koppen op had.
Morguhquote:
Ik ook niet, maar dit ziet er wel heel liefdevol uitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nog nooit een foto van gwergi gezien
Meestal krijg je twee formulieren bij zo'n bestelling: een factuur en een overzicht waarop je kunt aangeven wat je terugstuurt. Ik heb nu alleen een factuur. Zou denken dat ik dat kan houden, want het retour heb ik net aangemeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
welk formulier?
maar:hoe meer info hoe beter
Ja die sticker zit al op de doos, hij moet nu alleen nog dichtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vergeet niet dat er een sticker op zit
ja ik heb een account, bij bij doet die het gewoon.
Het is bij de kuit.quote:
Is het toevallig van een reseller op zalando, die hebben nog wel eens hun eigen regeltjesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal krijg je twee formulieren bij zo'n bestelling: een factuur en een overzicht waarop je kunt aangeven wat je terugstuurt. Ik heb nu alleen een factuur. Zou denken dat ik dat kan houden, want het retour heb ik net aangemeld.
Hoe heb ik dit de vorige keer gedaan, ben het alweer vergeten. maar je zou denken dat er een formulier in de doos moet zodat ze weten wie wat waarom.
Als je het formulier in die doos doet en opstuurt moet het ook goedkomenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die sticker zit al op de doos, hij moet nu alleen nog dicht
kopietje factuur maken en daarbij stoppen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal krijg je twee formulieren bij zo'n bestelling: een factuur en een overzicht waarop je kunt aangeven wat je terugstuurt. Ik heb nu alleen een factuur. Zou denken dat ik dat kan houden, want het retour heb ik net aangemeld.
Hoe heb ik dit de vorige keer gedaan, ben het alweer vergeten. maar je zou denken dat er een formulier in de doos moet zodat ze weten wie wat waarom.
huehuequote:
Nope.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het toevallig van een reseller op zalando, die hebben nog wel eens hun eigen regeltjes
Oei.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is bij de kuit.
Met de aderen is niks mis dus ga maandag weer afspraak maken met huisarts. Gisteren gegoogled en het lijkt ook wat op dat shin splints dus ga ik maar vragen bij de huisarts
Lijkt me sterk dat dat moet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
kopietje factuur maken en daarbij stoppen?
Afwachten dus weer. Maar gelukkig niets mis met de aderen dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is bij de kuit.
Met de aderen is niks mis dus ga maandag weer afspraak maken met huisarts. Gisteren gegoogled en het lijkt ook wat op dat shin splints dus ga ik maar vragen bij de huisarts
niet zelf googlen, laat arts spelen aan de arts over, gewoon continue blijven irriterenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is bij de kuit.
Vind ik soms zo irritant aan zalando, dat je een paar dingen besteld en het in zes verschillende pakketjes komt met vier verschillende pakketbezorgers en als je iets terugstuurt eerst moet uitzoeken naar welk pakketpunt je moet.quote:
Handig, aangezien 95% van de mensen geen kopieerapparaat heeft staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
tja geen idee ik ben een lul die dat bij onduidelijkheid wel doet
ja dat zei die dame ook. Ik was wat teleurgesteld maar ze zei dat een probleem met de aderen waarschijnlijk wel erger was geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afwachten dus weer. Maar gelukkig niets mis met de aderen dat is wel fijn.
Of een werkende printerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Handig, aangezien 95% van de mensen geen kopieerapparaat heeft staan.
de arts blijven irriteren :pquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
niet zelf googlen, laat arts spelen aan de arts over, gewoon continue blijven irriteren
heel veel mensen hebben een all in one printer/scanner staan in mijn omgevingquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Handig, aangezien 95% van de mensen geen kopieerapparaat heeft staan.
Heb ik nooit last van? Als je zalando besteld kan je alles in zelfde pakket ook terug sturen naar zalando toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik soms zo irritant aan zalando, dat je een paar dingen besteld en het in zes verschillende pakketjes komt met vier verschillende pakketbezorgers en als je iets terugstuurt eerst moet uitzoeken naar welk pakketpunt je moet.
Je had gehoopt dat het dat was, zodat je zou weten wat het isquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zei die dame ook. Ik was wat teleurgesteld maar ze zei dat een probleem met de aderen waarschijnlijk wel erger was geweest
Gewoon doen alsof die arts mij isquote:
Heel veel mensen in mijn omgeving niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
heel veel mensen hebben een all in one printer/scanner staan in mijn omgeving
Ja dat zag ik net wel staan, dat alles in één pakket mag. Maar er staat nergens iets over een formulier dat er nog bij in moet, maar ik doe hem er wel bij in voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van? Als je zalando besteld kan je alles in zelfde pakket ook terug sturen naar zalando toch?
Niet als er ook dingen bijzitten die uit het buitenland moeten komenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van? Als je zalando besteld kan je alles in zelfde pakket ook terug sturen naar zalando toch?
ja zodat er ook wat aan zouden doenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had gehoopt dat het dat was, zodat je zou weten wat het is
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet als er ook dingen bijzitten die uit het buitenland moeten komen
Die had ik ook staan, na 3 jaar ongebruikt te zijn maar naar de milieustraat gebrachtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
heel veel mensen hebben een all in one printer/scanner staan in mijn omgeving
Ik heb er ook 1, maar is er uit het niets mee opgehouden. Genieten, die dingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik ook staan, na 3 jaar ongebruikt te zijn maar naar de milieustraat gebracht
Gewoon nog afwachten, je kan er toch niets aan veranderen. Vervelend is dat je iedere keer naar iets anders moet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zodat er ook wat aan zouden doen![]()
k dacht het ook echt want heb al eerder een echo gehad vorig jaar en toen die dame van de echo dat het een spatader was.
Ja waren van die lange afstandsitems, moest toen de dhl, postnl en dpd om een pakket terug te sturen. Was geloof ik toen ik mijn winterjas kochtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar wel besteld op zalando zelf? dan stuur je het toch terug naar zalando? Bedoel je dan van die lange afstands items?
die van mij gaat al 10 jaar mee zonder problemenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1, maar is er uit het niets mee opgehouden. Genieten, die dingen.
Nieuwe kopen, dat is voordeliger dan hem maken of nieuwe inkt er in stoppenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1, maar is er uit het niets mee opgehouden. Genieten, die dingen.
hmmm ik doe alles in 1 verpakking en alles gaat naar een post punt op de post en gaat altijd goedquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waren van die lange afstandsitems, moest toen de dhl, postnl en dpd om een pakket terug te sturen. Was geloof ik toen ik mijn winterjas kocht
Meid!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij gaat al 10 jaar mee zonder problemen
Ik had dus nieuwe inkt gekocht, want de kleureninkt was sowieso bijna op en ik dacht dat zwart misschien uitgedroogd was, maar nope.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuwe kopen, dat is voordeliger dan hem maken of nieuwe inkt er in stoppen
en van de inktrommel apparaten afstappenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuwe kopen, dat is voordeliger dan hem maken of nieuwe inkt er in stoppen
Maar waar heb je heden ten dage nog een printer voor nodig dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij gaat al 10 jaar mee zonder problemen
Jij bent wel de Zalando-expert hier geloof ik. Doe jij dat formulier erbij waar die sticker op zat? (wel die sticker eraf gehaald natuurlijk, duh)quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm ik doe alles in 1 verpakking en alles gaat naar een post punt op de post en gaat altijd goed
Had toen allemaal verschillende pakketten die elk hun eigen retourlabel hadden, dus die van de dhl werkte alleen bij dhl en zulksquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm ik doe alles in 1 verpakking en alles gaat naar een post punt op de post en gaat altijd goed
jaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent wel de Zalando-expert hier geloof ik. Doe jij dat formulier erbij waar die sticker op zat? (wel die sticker eraf gehaald natuurlijk, duh)
Ik heb hem nog wel nodig soms voor werkdingen, al gaat dat grotendeels digitaal tegenwoordig. Maar daar heb ik dan de scanner weer voor nodigquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waar heb je heden ten dage nog een printer voor nodig dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |